Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 18, 2024, 10:44:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 2014 ITAL Trackday 1 september Assen  (gelezen 25741 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #60 Gepost op: September 03, 2014, 11:28:41 »

Even een verslagje mannen.. Grin
Gelogd
tripakis
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 668


RSV 2007

Netherlands
« Antwoord #61 Gepost op: September 04, 2014, 10:03:32 »

Gisteravond thuis gekomen van 3 dagen Assen, zal vanavond als ik thuis ben een verslagje maken 
Gelogd
Bombarie V4
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 14


Netherlands
« Antwoord #62 Gepost op: September 05, 2014, 16:39:24 »

De blauwe plek op mijn heup voel ik nog een beetje   Roll Eyes
Wel al een paar onderdeeltjes besteld en dan is het grootste deel hersteld Smiley
Was evengoed een heerlijk dagje!!
Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #63 Gepost op: September 06, 2014, 14:44:41 »

ik heb weinig te vertellen............beetje rondjes gereden en ANWB gespeeld bij de brokkemakers
was op zich wel leuk, alleen krijg je geen goede rondetijden gereden als je in een langzame groep meerijd. Maakt ook niet uit, heb wel genoten angel
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
tripakis
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 668


RSV 2007

Netherlands
« Antwoord #64 Gepost op: September 06, 2014, 17:57:35 »

Nou, mijn verslagje dan! Het was na vorig jaar 1x op Assen gereden te hebben met mijn weg RSV en een tijd van bijna 2:17 een spannende onderneming. Ik heb namelijk het stokkie van Martin overgenomen  Grin. Dat betekent dat ik z'n Racer en kar met hele hebben en houden gekocht heb  
Ik heb de hele boel "blind" gekocht en alleen stationair horen lopen   maar Ik had er alle vertrouwen in  
De week voor Assen alles in orde gemaakt en contact gehad met Jarno om mij een beetje uit te leggen hoe en wat te doen ( waarvoor dank  )
Na een rit van bijna 2,5 uur kwamen ik en een vriend van mij die voor 1 dag mee was gegaan rond 19:30 uur op zondag aan.
Jarno was er toen al en had een mooie plek uitgezocht!
Na de boel opgezet te hebben en erachter gekomen zijn dat ik nog wat spullen om te kamperen mis Lips Sealed  zijn we gaan BBQen waar we ons voor ingeschreven hadden. Na wat lekker vlees en bier en gezelligheid zijn we terug gegaan en is Maurice ook gekomen, na wat koffie en meer bier zijn we gaan slapen.
De 1e dag was voor mij erg wennen aan de "nieuwe" motor, quickshifter was ik sowieso niet gewend, en ook de motor stuurde anders dan mijn Rsv waar ik normaal mee reed.
Bij terug komst na 1 van de Sessies bleek Jarno gevallen te zijn, en moest hij gaan sleutelen om de boel weer voor elkaar te krijgen. Sessie daarna was Gertjan gevallen, door het toedoen van een ander   deze persoon kwam later nog wel sportief zijn excuses aanbieden.
De sessies daarna liepen voor mij variërend met her en der fouten   wel zijn mijn vriendin en moeder die dag nog komen kijken, en met publiek rijden ga je altijd een stapje verder  
Dag heb ik afgesloten met een tijd van 2:08 dus 9 sec sneller dan vorig jaar.
Dag 2 reed ik met een voorrijder van de Racecracks helaas stond ik op de tijd van vorig jaar ingedeeld en ging het dus echt te langzaam na 2 sessies gaf de instructeur aan dat hij me in een snellere groep ging zetten en dat leek mij ook een prima plan!
3e sessie ging inderdaad een stuk sneller, alleen na 2 ronden helaas een rode vlag, en was de sessie over  Undecided
4e en 5e sessie kregen we van Milat de opdracht achter hem aan te rijden en de remmen niet of nauwelijks te gebruiken. Dit was lastig maar je leerde er wel veel van  
Ende van de dag gingen helaas Jarno en Maurice weer richting huis en bleef ik "alleen" achter.
Maar s'avonds was er nog een BBQ door Racecracks georganiseerd en deze was echt super! Alles erop en eraan voor €15,-    muziek,drank en heerlijk eten! Een hoop nieuwe mensen leren kennen en een super gezellige avond gehad.
Dag 3 begon met een klein beetje katterig gevoel   maar na wat koffie was dat snel beter! Dag ervoor nog met hulp van Jarno en Maurice mijn achterband gewisseld en dat was voor deze zonnige dag maar goed ook.
Heb in groep 3b mijn eerste 2 sessies gereden, maar deze groep was net te langzaam voor mij, dus sessie 3,4 en 5 ben ik in groep 3a geplaatst en daar heb ik heerlijk vrij gereden, wel 1 maal de grindbank opgezocht door een kijkfout en twijfel    maar overeind kunnen houden en er weer langzaam uitgeploegd  
Einde van de dag heb ik afgesloten met een snelste ronden van 2:01 en kan heel constant rijden tussen de 2:01 en 2:05 helemaal happy ermee!
Wel heb ik een raar slijtage beeld op mijn nieuwe band, aangezien de vering pas geserviced is, twijfel ik aan de juiste setup. Dus daar maar eens achter aan gaan!
Iedereen bedankt voor deze geweldige ervaring en er de racerij heeft er een junkie bij  

Grt. Mark

Ps. hieronder nog wat foto's.
« Laatste verandering: September 08, 2014, 06:59:40 door tripakis » Gelogd
tripakis
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 668


RSV 2007

Netherlands
« Antwoord #65 Gepost op: September 06, 2014, 17:59:04 »

Aankomst assen


* image.jpg (102.51 KB, 640x480 - bekeken 433 keer.)

* image.jpg (105.2 KB, 640x480 - bekeken 436 keer.)
Gelogd
tripakis
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 668


RSV 2007

Netherlands
« Antwoord #66 Gepost op: September 06, 2014, 18:00:40 »

En meer:


* image.jpg (150.54 KB, 640x480 - bekeken 425 keer.)

* image.jpg (138.13 KB, 640x480 - bekeken 414 keer.)

* image.jpg (147.63 KB, 640x480 - bekeken 423 keer.)
Gelogd
tripakis
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 668


RSV 2007

Netherlands
« Antwoord #67 Gepost op: September 06, 2014, 18:01:46 »

...


* image.jpg (111.56 KB, 640x480 - bekeken 436 keer.)

* image.jpg (106.96 KB, 467x700 - bekeken 415 keer.)
Gelogd
tripakis
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 668


RSV 2007

Netherlands
« Antwoord #68 Gepost op: September 06, 2014, 18:08:26 »

.


* image.jpg (124.32 KB, 640x480 - bekeken 420 keer.)

* image.jpg (119.83 KB, 640x480 - bekeken 419 keer.)
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #69 Gepost op: September 06, 2014, 19:12:26 »

Mooi verhaal (behalve de crashes) en leuk dat je de smaak te pakken hebt!
Gelogd

ZAC#4
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #70 Gepost op: September 06, 2014, 22:32:32 »

Leuk verslag, enthousiasme druipt er vanaf. 

Heb je wel op je bandenspanning gelet?
Je bent flink harder gaan rijden dus je bandjes zullen ook wat warmer worden.
Aanwennen om na elke sessie  direct te meten voordat je gaat relaxen...
Gelogd
tripakis
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 668


RSV 2007

Netherlands
« Antwoord #71 Gepost op: September 07, 2014, 00:18:03 »

Ja 2,1 achter warm gemeten en laatste 2 sessies 1,9 warm gemeten.
Maar toen zaten de sporen er al in. Het zijn trouwens metzler K2 banden.
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #72 Gepost op: September 07, 2014, 16:49:40 »

Ja 2,1 achter warm gemeten en laatste 2 sessies 1,9 warm gemeten.
Maar toen zaten de sporen er al in. Het zijn trouwens metzler K2 banden.

mooie vorderingen Mark!  en alles heel gehouden wat wil je nog meer?  Cool
Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #73 Gepost op: September 08, 2014, 06:48:14 »

Ja 2,1 achter warm gemeten en laatste 2 sessies 1,9 warm gemeten.
Maar toen zaten de sporen er al in. Het zijn trouwens metzler K2 banden.

niet zo hard rijden, heb je er ook geen last van...
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Gertjan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 782


RSV4 >> Italien rules....

Italy
« Antwoord #74 Gepost op: September 08, 2014, 19:21:56 »

Zo, ook even tijd voor mijn verhaal.

Nou dat is uiteindelijk vrij kort, in de 2e sessie de 2e ronde uitkomend Duikersloot vlak voor Meeuwenmeer werd ik eerst opzij geraakt en vervolgens werd mijn voorwiel aangetikt, waardoor ik op vrij hoge snelheid onderuit werd gereden en een groot stuk grasmat heb beschadigd  angel
Met een pijnlijke pols en beschadigde motor werd ik bij het medisch centrum afgeleverd voor nader onderzoek, waarbij in 1e instantie geen breuken werden geconstateerd.
Vervolgens bij race-controll de beelden bekeken en mij werd toen wel duidelijk dat ik kansloos was bij deze "aanvaring"
De veroorzaker heeft zich naderhand wel bij mij gemeld en zich verontschuldigd, maar ja wat zal ik zeggen..........

Omdat wij er meteen een weekje vakantie van zouden maken zijn we vlak bij Assen (in Drouwen) op een camping gaan staan en konden we genieten van het mooie weer.
Op woensdag ochtend was mijn pols zo dik dat, zoals Netty het zei: het leek wel een opgeblazen plastic handschoen. Ik besloot om voor de zekerheid een foto te laten maken in het ziekenhuis van Emmen en daar werden gelukkig geen breuken gevonden.
Door veel te koelen en rust geven is er nu, precies een week geleden, niets meer aan te zien en zal het wel een flinke kneuzing zijn en hopelijk met een aantal dagen weer volledig te gebruiken.
Kortom ik mag uiteindelijk van geluk spreken dat het zo is afgelopen en komende winter tijdens de donkere dagen ook weer blij dat ik nog wat te sleutelen heb  Undecided
Gelogd

The most important things in live ..... aren't things.
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16998 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
ZAC 18/9 « 1 2 » breed 17 16270 Laatste bericht April 25, 2009, 20:47:25
door breed
ZAC 2011 Reglement « 1 2 » malle eppie 16 11188 Laatste bericht Januari 07, 2011, 13:46:59
door malle eppie
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51446 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
eemshaven 2008 rolf 10 8175 Laatste bericht Mei 09, 2008, 09:15:53
door rolf

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!