Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 27, 2024, 18:20:16 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Luuk Pruijn naar ONK Dutch Supersport met FH Racing en Arie Vos  (gelezen 1840 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Luuk Pruijn
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 98

Netherlands
« Gepost op: Mei 11, 2014, 16:15:21 »

Beste motorvrienden,

In de tijd na de laatste nieuwsbrief is er een hoop gebeurd omtrent Luuk en het team.

Zoals u weet was afgelopen jaar niet het beste jaar voor team Pruijn Racing SPR. Door technische problemen heeft SPR geen wedstrijden kunnen rijden en was het seizoen voor Luuk al snel afgelopen nog voor de zomerstop. In de tussentijd is er veel gebeurd . Zo is Luuk in contact gekomen met FH Racing en na wat overleg en gesprekken is het plaatje rond en gaan we deelnemen aan het Nederlands Kampioenschap Supercup 600 deel te nemen...

Begin maart stond de eerste voorjaarstraining op het programma op circuit de Albacete en één van de motoGP circuit, Motorland Aragon.

Luuk:,, Afgelopen jaar reed ik op een 250cc Moto3 machine en dit werd de eerste keer op een 600cc machine. Zowel de circuits als de motor waren compleet nieuw voor mij en met beide factoren moest ik dus rekening houden. Ik verwachtte dat de overstap naar de 600cc een grote stap was, de motor heeft inderdaad veel meer vermogen en de rijeigenschappen zijn totaal verschillend ten opzichte van een moto3. Maar sinds de eerste meters kon ik het al goed vinden met de Yamaha en had ik er al snel vertrouwen in. Ik had er vooral veel plezier in en dat was ook te zien aan de rondetijden die helemaal niet gek waren. Ik heb veel geleerd deze week en heb veel gehad aan de ondersteuning van het team. Wat ook erg gaaf was dat Frank geregeld had dat WK Endurance coureur Gareth Jones mij persoonlijk kwam helpen met problemen waar ik tegen aan liep tijdens de sessies. Ik heb erg veel progressie voor mezelf gemaakt en  dit heb ik mede te danken aan het team en mijn fantastische sponsoren die dit waar maken voor mij.''

Na afloop van de trainingsweek en de progressie die Luuk gemaakt heeft vond het team dat Luuk al over de nodige capaciteiten  beschikte om de overstap te maken naar het hoogst haalbare kampioenschap van Nederland, het Open Nederlands Kampioenschap Supersport 600. Ook zal Luuk deelnemen aan grote evenementen zoals de Dutch TT, het British Superbike en de Gamma racing days. Al deze evenementen zullen uitgezonden worden op televisie bij de televisie zender Motors TV bij het programma 'Wheels from the Lowlands'.
 
Luuk zal de beschikking krijgen over een Yamaha R6 supersport machine geprepareerd door Frank Houtstra van het FH Racing Team uit Emmeloord en dit jonge talent zal de volledige ondersteuning krijgen op en om de circuits van niemand minder dan 6 voudig Nederlands Kampioen en ex- WK Supersport coureur Arie Vos.


Luuk:,, Ik wil graag al mijn sponsoren bedanken die dit voor mij waar hebben gemaakt. Ik ben ze hier heel erg dankbaar voor en ik kan het allemaal bijna niet geloven. Ik heb er alle vertrouwen in dat er een prachtseizoen voor de deur staat, en ik ga mijn uiterste best doen!''


* 14AB2-0850-015 (2).jpg (117.03 KB, 800x531 - bekeken 260 keer.)

* 14AB2-5816-038.jpg (111.18 KB, 800x531 - bekeken 257 keer.)

* d3a_6563_800.jpg (76.57 KB, 800x533 - bekeken 280 keer.)
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Mei 12, 2014, 07:31:29 »

lekker bezig luuk!

ook op andere terreinen gaat het goed met je heb ik begrepen....... Grin
Gelogd
Luuk Pruijn
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 98

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 12, 2014, 16:05:32 »

lekker bezig luuk!

ook op andere terreinen gaat het goed met je heb ik begrepen....... Grin

Haha zeker weten  Wink Echt heel erg blij, eindelijk een kans dat ik me mag bewijzen, maar eerst een leerjaar Wink
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 13, 2014, 07:42:31 »

Succes Luuk! Veel plezier ook!  Cool
Gelogd

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 44091 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 10018 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy
S.O.S. Tekenen deze petitie « 1 2 3 » Sjaakie 41 23919 Laatste bericht Juli 21, 2009, 17:47:33
door Patrickg
HOW TO ; Bougies vervangen RSV Mille « 1 2 » Kogeltje 16 16816 Laatste bericht Februari 21, 2014, 20:56:26
door Jolafa
autoscout 24 arius 14 15346 Laatste bericht Januari 27, 2013, 10:40:46
door rsvfrank

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!