Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 19:06:54 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Motor-Forum  (gelezen 2161 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Gepost op: Juni 06, 2014, 19:39:29 »

Aprilianen,

Wie van jullie heeft ook een account bij het Motor-Forum en zou mijn site www.racetrackriding.nl wil promoten? Ik wil dit zelf niet doen ivm spammen.

Alvast bedankt,

Jeroen (R1-ner)
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 06, 2014, 20:07:36 »

Aprilianen,

Wie van jullie heeft ook een account bij het Motor-Forum en zou mijn site www.racetrackriding.nl wil promoten? Ik wil dit zelf niet doen ivm spammen.

Alvast bedankt,

Jeroen (R1-ner)

uhmm, wat is dit dan? Grin Wink
Gelogd
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 07, 2014, 08:58:49 »

Hoi RSVFrank,

Geen spam  Grin Als ik dat had willen doen, dan had ik dat eerder en op een andere manier gedaan. Jesse J gaf mij de tip om via ons forum aandacht te vragen voor www.racetrackriding.nl  Terug naar mijn vraag, zou jij een bericht op het MF willen zetten? Dat zou ik op prijs stellen.

Zoals bij elke (startende) site heeft heeft volgers, 'likers' en bezoekers nodig die de artikelen, berichten en reviews willen delen. Ik geloof in het concept, de reacties die ik ontvang zijn tot dusver alleen maar lovend.


Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 07, 2014, 09:39:37 »

Misschien handig om het doel van de site uit te leggen, zodat dit mogelijk niet als spam gezien wordt
Gelogd

ZAC#4
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 07, 2014, 15:58:52 »

Ik heb de site even aangeprezen op het MF.

weet eigenlijk niet zo goed wat de meerwaarde is, maar dat komt waarschijnlijk  omdat ik als regelmatig circuitracer, inmiddels wel een beetje weet waar ik e.a snel kan vinden.
Gelogd
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 08, 2014, 07:13:56 »

Ik heb de site even aangeprezen op het MF.

weet eigenlijk niet zo goed wat de meerwaarde is, maar dat komt waarschijnlijk  omdat ik als regelmatig circuitracer, inmiddels wel een beetje weet waar ik e.a snel kan vinden.

RSVFrank,

Bedankt voor je promotie! Super, waardeer ik zeer. Mocht je zelf input hebben voor de site, laat het mij weten. Immers, het is een site 'voor en door circuitrijders'.
Gelogd
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 08, 2014, 07:22:30 »

Misschien handig om het doel van de site uit te leggen, zodat dit mogelijk niet als spam gezien wordt


Heuveltje,

Ik bundel alle circuitdagen in Nederland, België en een klein aantal in Spanje en Portugal in een site. Zodat je in een opslag kunt zien waar en wanneer je kunt rijden. Daarnaast plaats ik nieuws en reviews over circuitgerelateerde onderwerpen. Je zult bijvoorbeeld een test terugvinden over sportmotoren en naked bikes, maar geen test over een Allroad. Daar zijn andere sites voor.

Waar ik mij ook wil onderscheiden, is dat de circuitrijder (jij?) een review kunt schrijven over een circuitdag en over de aanbieder zelf.

Een dergelijke site was er nog niet. De site staat sinds maart/april online en is continue in beweging. Ook is de site nog niet 'af'. Meer aanbieders, circuitdagen, info over circuits worden nog geplaatst.


Grt R1-ner
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35393 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51326 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 9959 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 49973 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43881 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!