Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 08:00:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Fahrzeugcontrole Vianden  (gelezen 4540 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Gepost op: Juni 09, 2014, 09:35:07 »

Afgelopen zaterdag was er grote motorfietscontrole in Vianden.
Er werd oa gecontroleerd op uitlaat,reflector en reflectiehesje.
2 Engelsen kwamen waarschuwen op het terras van Citycorner (ja, we waren er alweer!!)

Wees gewaarschuwd, een reflector en een hesje is een kleine moeite.
Uitlaat is weer een ander verhaal.

grtsls en tot de 19e

                        Jos
Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 09, 2014, 12:09:47 »

reflector???  Afro
Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 09, 2014, 12:54:24 »

reflector???  Afro

welke reflector, die onder de nummerplaat, deze wordt als eerste verwijderd toch
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 09, 2014, 15:59:50 »

Precies die ja. Lelijk ding waar volgens mij echt niemand in Nederland nog mee rond rijdt. Toch ga ik zeer binnenkort ook zo'n klein blokje onder mn nummerplaat monteren. Naar goed voorbeeld van bijvoorbeeld Jos en Frank. Hesje zit tegenwoordig ook al standaard in het kontje van de bike. Ik bedoel, voor te hard rijden heb ik het liefst natuurlijk ook geen bekeuring, maar je weet dat je een keer de Sjaak zult zijn. Part of te game. Maar voor dit soort kleine frutsels wil ik geen prent krijgen, dat is zo zonde.

Werd er trouwens ook op e-keur gelet op spiegels e.d.? Want mijn spiegels zijn niet OEM en hebben dan ook geen keurmerk.
Gelogd

Happy Mille
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 09, 2014, 16:03:38 »

Precies die ja. Lelijk ding waar volgens mij echt niemand in Nederland nog mee rond rijdt. Toch ga ik zeer binnenkort ook zo'n klein blokje onder mn nummerplaat monteren. Naar goed voorbeeld van bijvoorbeeld Jos en Frank. Hesje zit tegenwoordig ook al standaard in het kontje van de bike. Ik bedoel, voor te hard rijden heb ik het liefst natuurlijk ook geen bekeuring, maar je weet dat je een keer de Sjaak zult zijn. Part of te game. Maar voor dit soort kleine frutsels wil ik geen prent krijgen, dat is zo zonde.

Werd er trouwens ook op e-keur gelet op spiegels e.d.? Want mijn spiegels zijn niet OEM en hebben dan ook geen keurmerk.
Jij hoeft geen reflector hoor je bent zelf al lampje
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
Arie
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 52


Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 09, 2014, 19:07:03 »

De vrijdag ervoor ook aan het laseren op dat mooie stuk net boven Clervaux (335). We zagen ze op tijd en ze zwaaiden vriendelijk terug.........
« Laatste verandering: Juni 09, 2014, 19:09:58 door Arie » Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 09, 2014, 19:27:42 »

hesje?
Gelogd
Arie
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 52


Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 09, 2014, 19:41:08 »

hesje?


Zo'n reflecterend ding wat je aandoet in geval van pech oid........
Gelogd
The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 09, 2014, 20:44:35 »

Precies die ja. Lelijk ding waar volgens mij echt niemand in Nederland nog mee rond rijdt. Toch ga ik zeer binnenkort ook zo'n klein blokje onder mn nummerplaat monteren. Naar goed voorbeeld van bijvoorbeeld Jos en Frank. Hesje zit tegenwoordig ook al standaard in het kontje van de bike. Ik bedoel, voor te hard rijden heb ik het liefst natuurlijk ook geen bekeuring, maar je weet dat je een keer de Sjaak zult zijn. Part of te game. Maar voor dit soort kleine frutsels wil ik geen prent krijgen, dat is zo zonde.

Werd er trouwens ook op e-keur gelet op spiegels e.d.? Want mijn spiegels zijn niet OEM en hebben dan ook geen keurmerk.
Jij hoeft geen reflector hoor je bent zelf al lampje

Geen idee, maar in de originele staat volgens mij ook niks
Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 10, 2014, 16:45:08 »

De vrijdag ervoor ook aan het laseren op dat mooie stuk net boven Clervaux (335). We zagen ze op tijd en ze zwaaiden vriendelijk terug.........

Ik neem aan dat dat de vrijdag na hemelvaart was, want om daar nou op een ''doordeweekse ''vrijdag te staan
Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
Arie
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 52


Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 10, 2014, 18:09:08 »

De vrijdag ervoor ook aan het laseren op dat mooie stuk net boven Clervaux (335). We zagen ze op tijd en ze zwaaiden vriendelijk terug.........

Ik neem aan dat dat de vrijdag na hemelvaart was, want om daar nou op een ''doordeweekse ''vrijdag te staan

Inderdaad gewoon op een doordeweekse vrijdag............Wel voor het pinksterweekend, en het was druk zat met motoren. Ook veel Harleys ivm een HD-treffen in Larochette.
Gelogd
The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 13, 2014, 21:12:37 »

Afgelopen week werden 4 vrienden en ik ook gecontroleerd in Duitsland. Gelukkig stonden onze fietsen netjes op een aanhanger .  De rede volgens Herr Politzei   :police:was dat er de laatste tijd veel motor gestolen worden. Gelukkig voor ons was alles oke. Maar wel met de opmerking dat een van de Tuono's te kleine spiegels had. En dat dat in Duitsland verboden is.

Dus wees gewaarschuwd. Waarschijnlijk zetten ze je er net voor aan de kant, maar levert het wel een extra prent op bij een controle.

Marco

 
Gelogd

Edward
ApriliaMembers
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 97


Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: Juli 08, 2014, 05:30:09 »

Wat zijn de regels omtrent auspuff?
Alles verboden behalve standaard?
Zitten motorrijders in die hoek gedrukt?
Gelogd
mccoyman
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 395


Netherlands
« Antwoord #13 Gepost op: Juli 08, 2014, 05:50:30 »

Wat zijn de regels omtrent auspuff?
Alles verboden behalve standaard?
Zitten motorrijders in die hoek gedrukt?
Alles met een e-keur is oke.
De akra sp dempers die bij veel gen2 apies er onder zitten zijn met db killers goed gekeurd in duitsland.
Zit ook een bewijs bij orgineel met goedkeuring.
Gelogd

Never drive faster than your guardian angel can fly
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Deelname ARA rijvaardigheidstraining 10 september 2012 « 1 2 ... 18 19 » FastJ 282 73130 Laatste bericht Oktober 04, 2012, 21:02:14
door Brontolo
Clubweekend 12-14 september « 1 2 ... 9 10 » Mille Merckel 137 31178 Laatste bericht Oktober 03, 2008, 09:16:01
door Silke
Primavera 2012 op 29 April (in combi met Moto Guzzi Club Belgie) « 1 2 3 » Han 31 7370 Laatste bericht Mei 05, 2012, 17:06:58
door Ben nie
mooiste weg voor de motor « 1 2 3 4 5 » rolf 60 18123 Laatste bericht Juni 18, 2014, 18:48:36
door Edward

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!