Nou het weer viel in de ochtend wel mee.
Eerste sessie was licht vochtig, te nat voor slicks en te droog voor full wets , toch maar op de regenbanden er opuit gegaan , niet te gek want het werd steed droger en wilde de bandjes voor de rest van de dag nog kunnen gebruiken.
2e sessie was droog dus met de slicks gereden, hier en daar een trickey riviertje dwars over en het bekende audi S plasje in de eerste bocht , waar dan ook een paar duitsers zich in verslikten en onderuit gingen, dan is baankennis toch wel handig
3e sessie compleet droog en redelijk kunnen rijden ,kon nu al goed merken dat het pas mijn tweede circuitdagje van het jaar was, zoeken, verkrampt rijden, af en toe concentratie kwijt en schrikachtig van duitsers die de motor ertussen zetten als je aan het insturen bent .
4e sessie laten schieten omdat het weer begon te druppelen de regenwielen er maar weer onder voor de 5e sessie.
5e sessie begon het flink te plenzen dus mooi weer voor de regenbanden
bij de pitlane kreeg ik te horen dat het open pitlane was ,snel terug naar de pits en een paar liter extra peut erin gegooid.
Plan was om zo lang mogelijk in de regen te blijven rijden en dat is goed gelukt bijna 40 minuten aan een stuk kunnen knallen in de hozende regen totdat ik toch wel erg moe werd en eraf ben gegaan om de boel in te pakken.
Ik vind het zelf altijd wel gaaf om in de regen te rijden ,ook leuk om dan te zien dat je met een ouwe mille dan best met de pk kanonnen mee kan komen die je anders met mach drie inhalen.
Helaas was het een eenzaam dagje als enige Hollander tussen de duitsers , jammer dat Ronald en Remco besloten om niet te rijden en huiswaarts te keren.
Ook helaas geen timing bij Danhoff , toch maar eens op zoek naar een goed gps laptimer...