Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 14:33:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Waar circuit banden kopen?  (gelezen 1516 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Erik636
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 54


Netherlands
« Gepost op: Juli 11, 2014, 09:46:26 »

Hallo allemaal.

Zoals de titel doet vermoeden ben ik opzoek naar een nieuw setje circuit banden.
Ik heb hier via het forum eind vorig jaar een set supersorsa sc2 gekocht, ik meen voor iets van 250 euro.
Nu ben ik opzoek naar zo een zelfde set. Als ik op internet zoek, loop ik toch al gauw tegen prijzen van rond de 350 euro aan. Is dit een normale prijs? Of hebben de circuit rijders hier nog goede adresjes??

Gr Erik

Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 20, 2014, 09:43:41 »

Ik haal ze bij een contact van de zac

Zelf rij ik op metzler Racetek en deze zijn gelijk aan de supercorsa
Gelogd

if it runs , race it
Erik636
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 54


Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 20, 2014, 11:54:52 »

Is er een mogelijkheid om daar ook mee in contact te komen  angel
Er stond hier nog een bericht over volgens mij dunlops vanuit duitsland... zal wel verdwenen zijn met de update.

Uit nood is er donderdag tijdens een circuitdag op assen een metzeler K3 opgegaan.
Voor mij een zeer fijne band en een heel mooi slijtage patroon, lees haast geen Roll Eyes
Ik kan denk nog een circuit dag met de sc2 aan de voorkant doen en dan moet er een nieuwe voorband op.
Gooi  ik er denk voor ook een K3 op.

Prijzen zijn ook iets beter dan de Pirelli's 
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 20, 2014, 12:01:15 »

Is er een mogelijkheid om daar ook mee in contact te komen  angel
Er stond hier nog een bericht over volgens mij dunlops vanuit duitsland... zal wel verdwenen zijn met de update.

Uit nood is er donderdag tijdens een circuitdag op assen een metzeler K3 opgegaan.
Voor mij een zeer fijne band en een heel mooi slijtage patroon, lees haast geen Roll Eyes
Ik kan denk nog een circuit dag met de sc2 aan de voorkant doen en dan moet er een nieuwe voorband op.
Gooi  ik er denk voor ook een K3 op.

Prijzen zijn ook iets beter dan de Pirelli's 

Je kunt ook eens met Jan Dam Motoren bellen, ik haal daar mijn setjes Conti Race Attacks.
Zeg daarbij dat je van de ARA bent en dat het voor circuit gebruik is en dan maakt Jan wel een speciaal prijsje Wink
Gelogd

ZAC#4
Erik636
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 54


Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 20, 2014, 16:45:21 »

Inmiddels een pb van Black Bee gehad waar ik zeker iets mee kan   
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
HOW TO: van gewone restricted airinlet naar oldskool derestricted airinlet « 1 2 » 2 Fast 2 See 26 18685 Laatste bericht Oktober 14, 2014, 16:24:11
door mona-toetje
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31351 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
Powerbrake een nieuw remsysteem « 1 2 » futuristie rosso 16 15350 Laatste bericht Augustus 04, 2009, 17:27:18
door Roy R
Electrisch probleem Aprilia Caponord « 1 2 » kofferrek 15 13314 Laatste bericht September 02, 2011, 19:52:53
door Stanleybobly
vreemd geluid, tikkent geluid warme motor « 1 2 » Gerard-030 24 13879 Laatste bericht April 14, 2011, 23:45:23
door Isdatzo

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!