Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 05:20:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Voorstellen: Maximum Velocity  (gelezen 9278 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Juli 28, 2014, 23:01:03 »

Hoi Erik, welkom hier!

Mooie RSV en de MV rockt ook!

De meest gebruikte band hier onder een RSV is volgens mij toch wel de Pilot Power 2CT, alhoewel er toch een kentering gaande is naar andere merken en/of type's!
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
erikske
Tuono 1000-R
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.644


Tuono powerrrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: Juli 29, 2014, 07:17:18 »

welkom hier!

Ik rijd al jaren met de pilot power 2ct, en bevalt mij prima!
Gelogd

DONDER-PILOOT
Maximum Velocity
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 35


Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Juli 29, 2014, 21:34:55 »

Dank voor het welkom mensen. En Pilot Power 2CT zal het worden. Heb er toch al goede ervaring mee.
En vanavond stukje gereden. Begint al te wennen. Lekker makkelijke motor zo'n RSV  Cool
Gelogd
Chriz86
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 310


4 Wheels move the body, 2 Wheels move the soul

Netherlands
« Antwoord #18 Gepost op: Juli 30, 2014, 07:19:41 »

Welkom hier. Mooie fietsen! Zo'n MV is ook zeker geen slecht gezicht.. 
Gelogd
Maximum Velocity
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 35


Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Juli 31, 2014, 20:40:13 »

Thx Chriz!
Gelogd
Maximum Velocity
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 35


Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Augustus 01, 2014, 20:40:17 »

Vraagje aan de kenners als ik die hier nog mag stellen... Ik kom met schakelen nogal vaak tussen de versnellingen uit. Bekend probleem, of moet ik nog wennen? Laatste zou natuurlijk kunnen, want heb al gemerkt dat ik het met verschillende laarzen ook vaker of minder vaak heb. Maar toch komt het een beetje vreemd op mij over...
Gelogd
Motorpsycho
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 100


Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: Augustus 01, 2014, 21:19:33 »

Mijn ervaring is, dat je goed duidelijk moet door schakelen. Niet een beetje een tikje tegen het pookje geven maar lekker stevig schakelen tot je niet verder kan.
Het zou volgens mij ook kunnen liggen aan een bepaald soort / merk olie wat in het blok zit.
Gelogd

M.v.g.r. Motorpsycho

Er gaat niets boven een brullende, donderende, beukende V-twin. Als ik iets wil wat jankt, huilt en krijst, neem ik wel een koter.
Maximum Velocity
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 35


Netherlands
« Antwoord #22 Gepost op: Augustus 01, 2014, 21:50:56 »

Er zit nu Agip in. Wellicht idd wat anders proberen.
En thx voor de tip. Denk dat ik de pook ook iets aanpas zodat het iets trefzekerder gaat...
Gelogd
Motorpsycho
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 100


Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: Augustus 02, 2014, 11:20:01 »

ik rij met Motul 5100 15W50 Ester. Maar als ik niet trefzeker schakel zit ik ook wel eens een enkele keer tussen de versnellingen Wink
Gelogd

M.v.g.r. Motorpsycho

Er gaat niets boven een brullende, donderende, beukende V-twin. Als ik iets wil wat jankt, huilt en krijst, neem ik wel een koter.
Maximum Velocity
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 35


Netherlands
« Antwoord #24 Gepost op: Augustus 02, 2014, 15:48:09 »

Ja, zat zelf te denken aan Motul 300V 15w50 of Motorex Power Synt 4T 10w60. Het laatste zit in mijn MV, maar gevoelsmatig denk ik dat Motul beter is...

Oh, en heb het pookje al veranderd zodat ie wat beter omhoog gaat  Grin
« Laatste verandering: Augustus 02, 2014, 15:50:55 door Maximum Velocity » Gelogd
Motorpsycho
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 100


Netherlands
« Antwoord #25 Gepost op: Augustus 02, 2014, 21:29:36 »

Voor je MV is Motorex Power Synt 4T 10W/60 pressies volgens voorschrift, zit ook in de Brutale van mijn vrouw. MV schrijft vol synthetische voor en de Rotax blokken van onze Appie's kunnen goed met half synthetische olie.
Motul 5100 15W50 Ester is half synthetische olie van hoogwaardige kwaliteit. Een andere hoogwaardige 15W50 half synthetische olie volstaat ook. Als je ooit eenmaal vol synthetische gebruikt hebt kan je niet meer terug naar half synthetische olie. Ik zou er geen action of bouwmarkt olie in gooien ondanks dat er vele zijn die beweren dat, dat net zo goed is
Gelogd

M.v.g.r. Motorpsycho

Er gaat niets boven een brullende, donderende, beukende V-twin. Als ik iets wil wat jankt, huilt en krijst, neem ik wel een koter.
Maximum Velocity
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 35


Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: Augustus 03, 2014, 16:55:00 »

Is een half syntheet dan zelfs beter? Volgens mij heb ik die van Motul zelfs nog liggen. Voor een Cagiva V-Raptor die ook voorheen had. 
Gelogd
Motorpsycho
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 100


Netherlands
« Antwoord #27 Gepost op: Augustus 03, 2014, 19:17:08 »

15W50 half synthetische olie is wat Aprilia voor schrijft voor onze Rotax blokken. Zou dus goed moeten zijn Wink
Gelogd

M.v.g.r. Motorpsycho

Er gaat niets boven een brullende, donderende, beukende V-twin. Als ik iets wil wat jankt, huilt en krijst, neem ik wel een koter.
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #28 Gepost op: Augustus 04, 2014, 23:10:06 »

Je schreef dat er nu Agip(tegenwoordig Eni) in zit en dat zou gewoon goed moeten zijn, aangezien Agip(Eni dus!) al jaren het huismerk is van Aprilia.
Ervan uitgaande dat er het juiste type olie inzit! Grin
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
Maximum Velocity
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 35


Netherlands
« Antwoord #29 Gepost op: Augustus 14, 2014, 18:30:48 »

Ja, zit Agip/Eni in en ook de juiste olie. Zou op zich goed moeten zijn, maar wellicht toch waard om iets andres te proberen. Ik ben er nou niet meteen automatisch van overtuigd dat als de fabriek het er in gooit ook de de allerbeste olie is. Wellicht gewoon goed genoeg waar ze de inkoop een goede prijs hebben kunnen bedingen Wink
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35533 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21865 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8918 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19459 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 10019 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!