Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 14:08:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Voorjaarstraining 2015 - 15 t/m 18 maart Cartagena  (gelezen 59395 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
denish41
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.168


Netherlands Antilles
« Antwoord #210 Gepost op: Maart 20, 2015, 19:25:01 »



Dat geloof ik graag.

Gelogd

Het gaat niet om de grootte van de ploeg maar om het vertoeven op de akker
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #211 Gepost op: Maart 20, 2015, 19:36:03 »

Was super, veel samen gereden met Joris en Geert

Op zo'n beetje alle foto's staat het gele gevaar uit Weert Wink
Zelfs op de 3e foto staat ie erop


* 150315_7371_cartagena (400x267).jpg (85.75 KB, 400x267 - bekeken 423 keer.)

* Drie Musketiers 79kb.jpg (79.09 KB, 400x267 - bekeken 389 keer.)

* Me and my Shadow (86kb).jpg (86.05 KB, 400x267 - bekeken 384 keer.)
Gelogd

ZAC#4
denish41
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.168


Netherlands Antilles
« Antwoord #212 Gepost op: Maart 20, 2015, 20:05:10 »



Maarreehhh,

Wat een fantastische baan was dit weer zeg. Na 3 rondjes toeren was ik alweer van mijn angst af.

Pitbox 16 en 17 waren de boxen waar het allemaal gebeurde. Werkelijk bloed, zweet en tranen. Het gebeurde al in de eerste minuut na aankomst. De Paprikaboer wil privacy en hangt een laken op aan een roestig hek. Tussen aankomst op het circuit en aankomst bij het ziekenhuis zat welgeteld een half uur. 6 hechtingen in de traction control hand. Ronald heeft toch nog 1 dag kunnen rijden. Wat een bijter. De grootste bijter was een Engelse tuinder die welgeteld 4 x op z'n giechel is gegaan. Moeder de vrouw was er na 2x vallen wel klaar mee. De arme Mille was er na 4 x ook wel klaar mee. Het zijn gewoon hele eigenwijze mensen die tuinders.

Tomba's radiatorretje is tussen val 2 en 4 wel lekker gerepareerd. Wat een genot om de Falco weer eens te horen knallen op het rechte stuk. Steef is ondertussen aan het bakkeleien met een tekort boutje van zijn versnellingspook.
Riedijk probeert het lek boven te krijgen terwijl 'Chef Grindbak' lekker zijn rondjes rijd op zijn probleemloze CBR. Hetzelfde probleem heb ik ook wel eens gehad. Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn.

Deze rondjes gaan beduidend langzamer dan de 3 Appies die in Groep 2 rijden. Wat een geweld, wat een lijnen, wat een hellingshoeken, wat een rondetijden.

De laatste keer voorjaarstraining was voor mij Val de Vienne. En elk jaar ontmoet je tussen de vaste kostgangers wel een interessant persoon. Dit keer was die eer voor KawaKlasie. Wat een mafketel, aan humor geen gebrek. Deze KawaKlasie was overigens wel de enige die Woensdagochtend gewoon nog even een paar rondjes reed op zijn straatbandjes terwijl er langs de pitmuur een paar Cunjo's stonden te blauwbekken stinkend naar knoflook en bier.

Bij deze: Hulde voor KawaKlasie.

De afsluitende avond blijkt na een paar dagen rondjes rijden en iets teveel ku lu youk te eindigen in mijn Waterloo. Goddomme, eindelijk gevonden.

FYI De Gardia Civil is in het uitgaansgebieden van Cartagena nog op zoek naar 2 jonge mannen met een Vikingachtig uiterlijk. Er zijn meldingen geweest dat er vrouwen gehalveerd zouden zijn. Overigens is er van een stoffelijk overschot op dit moment nog geen sprake. Maar de instanties zouden deze 2 mannen graag willen spreken.

Enneh mannen, vergeet de Shakira, Beyoncé en Ariana Grande washandjes. Ga naar Cartagena, daar lopen ze in het echt!


 





Gelogd

Het gaat niet om de grootte van de ploeg maar om het vertoeven op de akker
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #213 Gepost op: Maart 20, 2015, 20:46:41 »

 

ik voel een seizoens afsluiter aankomen, gewoon omdat het kan  Grin Grin angel
Gelogd

if it runs , race it
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #214 Gepost op: Maart 20, 2015, 21:06:32 »



ik voel een seizoens afsluiter aankomen, gewoon omdat het kan  Grin Grin angel

Brno Grin
Gelogd

ZAC#4
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #215 Gepost op: Maart 21, 2015, 09:37:26 »

goed plan 
Gelogd

if it runs , race it
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #216 Gepost op: Maart 21, 2015, 16:18:49 »



Maarreehhh,

Wat een fantastische baan was dit weer zeg. Na 3 rondjes toeren was ik alweer van mijn angst af.

Pitbox 16 en 17 waren de boxen waar het allemaal gebeurde. Werkelijk bloed, zweet en tranen. Het gebeurde al in de eerste minuut na aankomst. De Paprikaboer wil privacy en hangt een laken op aan een roestig hek. Tussen aankomst op het circuit en aankomst bij het ziekenhuis zat welgeteld een half uur. 6 hechtingen in de traction control hand. Ronald heeft toch nog 1 dag kunnen rijden. Wat een bijter. De grootste bijter was een Engelse tuinder die welgeteld 4 x op z'n giechel is gegaan. Moeder de vrouw was er na 2x vallen wel klaar mee. De arme Mille was er na 4 x ook wel klaar mee. Het zijn gewoon hele eigenwijze mensen die tuinders.

Tomba's radiatorretje is tussen val 2 en 4 wel lekker gerepareerd. Wat een genot om de Falco weer eens te horen knallen op het rechte stuk. Steef is ondertussen aan het bakkeleien met een tekort boutje van zijn versnellingspook.
Riedijk probeert het lek boven te krijgen terwijl 'Chef Grindbak' lekker zijn rondjes rijd op zijn probleemloze CBR. Hetzelfde probleem heb ik ook wel eens gehad. Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn.

Deze rondjes gaan beduidend langzamer dan de 3 Appies die in Groep 2 rijden. Wat een geweld, wat een lijnen, wat een hellingshoeken, wat een rondetijden.

De laatste keer voorjaarstraining was voor mij Val de Vienne. En elk jaar ontmoet je tussen de vaste kostgangers wel een interessant persoon. Dit keer was die eer voor KawaKlasie. Wat een mafketel, aan humor geen gebrek. Deze KawaKlasie was overigens wel de enige die Woensdagochtend gewoon nog even een paar rondjes reed op zijn straatbandjes terwijl er langs de pitmuur een paar Cunjo's stonden te blauwbekken stinkend naar knoflook en bier.

Bij deze: Hulde voor KawaKlasie.

De afsluitende avond blijkt na een paar dagen rondjes rijden en iets teveel ku lu youk te eindigen in mijn Waterloo. Goddomme, eindelijk gevonden.

FYI De Gardia Civil is in het uitgaansgebieden van Cartagena nog op zoek naar 2 jonge mannen met een Vikingachtig uiterlijk. Er zijn meldingen geweest dat er vrouwen gehalveerd zouden zijn. Overigens is er van een stoffelijk overschot op dit moment nog geen sprake. Maar de instanties zouden deze 2 mannen graag willen spreken.

Enneh mannen, vergeet de Shakira, Beyoncé en Ariana Grande washandjes. Ga naar Cartagena, daar lopen ze in het echt!


 







Geniaal...... Dennis Campert.

Terugkomend op die 2 jonge mannen met vikingachtig uiterlijk.... Komen zij toevallig uit Amsterdam en delen zij hun vrindinnetjes?
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #217 Gepost op: Maart 21, 2015, 16:50:57 »



Maarreehhh,

Wat een fantastische baan was dit weer zeg. Na 3 rondjes toeren was ik alweer van mijn angst af.

Pitbox 16 en 17 waren de boxen waar het allemaal gebeurde. Werkelijk bloed, zweet en tranen. Het gebeurde al in de eerste minuut na aankomst. De Paprikaboer wil privacy en hangt een laken op aan een roestig hek. Tussen aankomst op het circuit en aankomst bij het ziekenhuis zat welgeteld een half uur. 6 hechtingen in de traction control hand. Ronald heeft toch nog 1 dag kunnen rijden. Wat een bijter. De grootste bijter was een Engelse tuinder die welgeteld 4 x op z'n giechel is gegaan. Moeder de vrouw was er na 2x vallen wel klaar mee. De arme Mille was er na 4 x ook wel klaar mee. Het zijn gewoon hele eigenwijze mensen die tuinders.

Tomba's radiatorretje is tussen val 2 en 4 wel lekker gerepareerd. Wat een genot om de Falco weer eens te horen knallen op het rechte stuk. Steef is ondertussen aan het bakkeleien met een tekort boutje van zijn versnellingspook.
Riedijk probeert het lek boven te krijgen terwijl 'Chef Grindbak' lekker zijn rondjes rijd op zijn probleemloze CBR. Hetzelfde probleem heb ik ook wel eens gehad. Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn.

Deze rondjes gaan beduidend langzamer dan de 3 Appies die in Groep 2 rijden. Wat een geweld, wat een lijnen, wat een hellingshoeken, wat een rondetijden.

De laatste keer voorjaarstraining was voor mij Val de Vienne. En elk jaar ontmoet je tussen de vaste kostgangers wel een interessant persoon. Dit keer was die eer voor KawaKlasie. Wat een mafketel, aan humor geen gebrek. Deze KawaKlasie was overigens wel de enige die Woensdagochtend gewoon nog even een paar rondjes reed op zijn straatbandjes terwijl er langs de pitmuur een paar Cunjo's stonden te blauwbekken stinkend naar knoflook en bier.

Bij deze: Hulde voor KawaKlasie.

De afsluitende avond blijkt na een paar dagen rondjes rijden en iets teveel ku lu youk te eindigen in mijn Waterloo. Goddomme, eindelijk gevonden.

FYI De Gardia Civil is in het uitgaansgebieden van Cartagena nog op zoek naar 2 jonge mannen met een Vikingachtig uiterlijk. Er zijn meldingen geweest dat er vrouwen gehalveerd zouden zijn. Overigens is er van een stoffelijk overschot op dit moment nog geen sprake. Maar de instanties zouden deze 2 mannen graag willen spreken.

Enneh mannen, vergeet de Shakira, Beyoncé en Ariana Grande washandjes. Ga naar Cartagena, daar lopen ze in het echt!


 



Top samenvatting

Helaas kunnen we de beelden niet delen vanwege censuur en ongeschikt voor jeugdige kijkers angel
Gelogd

ZAC#4
Giel0
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 11

Netherlands
« Antwoord #218 Gepost op: Maart 21, 2015, 18:56:18 »

Ben geen pro fotograaf, maar vond de volgende foto´s wel goed gelukt. Smiley







Excuus voor het plaatsen van Honda´s op dit forum.
Gelogd
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #219 Gepost op: Maart 21, 2015, 19:17:11 »

Voor een amateur, liefhebber, zijn het mooie foto's  Giel.    En zolang er Prada op de Honda staat, is het geen probleem.
Gelogd
denish41
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.168


Netherlands Antilles
« Antwoord #220 Gepost op: Maart 21, 2015, 22:18:23 »



Lekkere foto's hoor Giel. Memorycard is inmiddels terecht. Hoe en wat hoor je nog wel een keer!


Gelogd

Het gaat niet om de grootte van de ploeg maar om het vertoeven op de akker
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #221 Gepost op: Maart 21, 2015, 23:37:12 »

Mooie foto's

Heb mijn stinkende best gedaan maar kreeg die Tuono en Mille niet afgeschut

Is redelijk wat gefilmd en er zijn behoorlijk wat teleurgestelde BMW en ander zut toen de Aprilia trein voorbij kwam Grin
Gelogd

ZAC#4
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #222 Gepost op: Maart 24, 2015, 00:05:09 »

Mooi verhaal Dennis! En wat was het weer gaaf. Echt een circuit dat je even moet leren kennen, maar daarna wordt het pas echt leuk.

Na een schakelfoutje en een kleine harkpartij aan het einde van de grintbak van bocht 68 (of daar ergens in de buurt) bleek m'n remvoetsteun gebroken, achterrempomp kapot (bij een Falco werkt die normaal ook nog zelfs Wink) en was een radiatorbeugeltje afgebroken en de radiator op die plek dus ook lek. Na een ochtendje sleutelen en met wat tweecomponenten vloeibaar metaal was alles weer vloeistofdicht en prima gefixed. Het vertrouwen was niet meteen helemaal top, maar na wat rustig opbouwende sessies met Stefan en her en der proberen aan te haken bij de ARA-trein in groep 2, blonk er aan het einde van de derde dag een mooie 1.53 voor 't Falcootje. Nog een dag extra en ik ben de tweede, uh derde schaduw van Frank Wink (man wat blèrt Geert met die Tuono hard en plat over dat circuit, echt niet normaal!!!)

Verder was alles goed geregeld door No-Limits, met een prima hotel, fijne biertjes, aardig wat groentegrappen en heul veul flauwe kul meer naast de baan haha. En natuurlijk vrinden gemaakt met de Spaanse horeca







Zo'n paar dagen op het circuit is echt een aanrader voor iedereen, ervaren én rookie!! Het leuke is dat iedereen met elkaar meeleeft, of het nou goed of (even) iets minder goed gaat. De mix aan ervaring maakt het leuk en op een stoeltje in de zon kletst iedereen super relaxed over hoe het gaat, wat nog nét iets beter kan of wat een super gave Aprilia de gelukkigen onder ons rijden Wink Of; hoe het ook weer zit in de paprikahandel. Dat ook natuurlijk.

Ik zeg: volgende keer gewoon weer Smiley

Tombaaa
« Laatste verandering: Maart 24, 2015, 16:42:51 door Tomba la bomba » Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #223 Gepost op: Maart 24, 2015, 21:53:52 »

Mooie verhalen mannen!  Begrijp nu helemaal niet waarom ik niet gewoon gegaan ben...   volgend jaar dan maar...
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #224 Gepost op: Maart 24, 2015, 23:02:07 »

Mooie verhalen mannen!  Begrijp nu helemaal niet waarom ik niet gewoon gegaan ben...   volgend jaar dan maar...



 With stupid With stupid With stupid
Gelogd
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
shiver problemen « 1 2 ... 8 9 » jhho 126 59549 Laatste bericht Maart 20, 2014, 19:47:34
door Jesse J
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 49973 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8884 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
Belevenissen Ales « 1 2 ... 10 11 » Sjaakie 162 48947 Laatste bericht April 03, 2009, 15:36:55
door rolf
Mooie voorjaarstraining 2013 « 1 2 » B-Art 19 7172 Laatste bericht Oktober 03, 2012, 18:34:27
door B-Art

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!