Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 18, 2024, 10:59:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Heftig filmpje  (gelezen 3169 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
-Luca-
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 441


Twins, Basil...Twins!

Netherlands
« Gepost op: September 05, 2014, 13:13:01 »

De ouders van een overleden motorrijder hebben de beelden van de helmetcam vrijgegeven, in het kader van 'rider awareness'.
Heftig om te zien!

http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/bereaved-family-releases-shocking-video-4165719

Gelogd

Lekker rijden is geen kwestie van snelheid, maar van gevoel...
The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: September 05, 2014, 13:56:19 »

 Shocked Heftig...

Marco.
Gelogd

MeeleesJan
Tuono v4
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 38


Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: September 05, 2014, 19:10:15 »

kippevel. Shocked
Gelogd

Als je heel hard rijd,dan ben je overal maar heel even.
SandorB
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: September 06, 2014, 08:49:12 »

Erg heftig, een filmpje dat je eigenlijk niet wilt zien als motorrijder en welke je tegelijkertijd met beide benen op de grond zet. Wel het vermelden waard dat de toegestane snelheid daar 60 miles (80) is en hij bijna de 100 (130) aantikt, maar tegen een niet-oplettende automobilist is sowieso weinig kruit gewassen. Het volgende fragment is zeker zo heftig en laat zien wat er kan gebeuren als je boven je kunnen gaat rijden: http://youtu.be/eVNnaNXbeBM

Brrr..
Gelogd
Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #4 Gepost op: September 06, 2014, 11:03:50 »

Erg heftig, een filmpje dat je eigenlijk niet wilt zien als motorrijder en welke je tegelijkertijd met beide benen op de grond zet. Wel het vermelden waard dat de toegestane snelheid daar 60 miles (80) is en hij bijna de 100 (130) aantikt, maar tegen een niet-oplettende automobilist is sowieso weinig kruit gewassen. Het volgende fragment is zeker zo heftig en laat zien wat er kan gebeuren als je boven je kunnen gaat rijden: http://youtu.be/eVNnaNXbeBM

Brrr..

97 mph = 156 kmh

Maar het wordt er niet anders van. We zijn minder zichtbaar en het is lastiger onze snelheid in te schatten...

RIP David Holmes  Cry
Gelogd
Maximum Velocity
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 35


Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: September 06, 2014, 11:38:03 »

Erg heftig, een filmpje dat je eigenlijk niet wilt zien als motorrijder en welke je tegelijkertijd met beide benen op de grond zet. Wel het vermelden waard dat de toegestane snelheid daar 60 miles (80) is en hij bijna de 100 (130) aantikt, maar tegen een niet-oplettende automobilist is sowieso weinig kruit gewassen. Het volgende fragment is zeker zo heftig en laat zien wat er kan gebeuren als je boven je kunnen gaat rijden: http://youtu.be/eVNnaNXbeBM

Brrr..

97 mph = 156 kmh

Maar het wordt er niet anders van. We zijn minder zichtbaar en het is lastiger onze snelheid in te schatten...

RIP David Holmes  Cry

Inderdaad heftig en heel treurig voor iedereen die betrokken is. Maar ik moet wel zeggen dat 160 over een dergelijke kruising een beetje veel van het goede is...
Gelogd
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: September 06, 2014, 18:14:26 »

Eigenlijk vind ik het niet gepast zulke filmpjes te plaatsen is tenslotte iemand anders zijn leed iedereen weet dat deze dingen helaas gebeuren ongeacht of iemand een verkeerde handeling heeft gedaan . Daar moet niet eens een discussie punt over zijn .
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
tripakis
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 668


RSV 2007

Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: September 06, 2014, 19:38:15 »

En toch kijk ik veel van dit soort filmpjes op YouTube, je leert er namelijk ook wel veel van vind ik.
het hoort bij deze tijd waarin we leven en je hoeft niet te kijken
Gelogd
-Luca-
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 441


Twins, Basil...Twins!

Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: September 06, 2014, 19:44:44 »

Eigenlijk vind ik het niet gepast zulke filmpjes te plaatsen is tenslotte iemand anders zijn leed iedereen weet dat deze dingen helaas gebeuren ongeacht of iemand een verkeerde handeling heeft gedaan . Daar moet niet eens een discussie punt over zijn .

In dit geval zijn het de ouders van de overledenen in kwestie die het filmpje hebben vrijgegeven. In het filmpje legt z'n moeder ook heel goed uit waarom ze daarvoor gekozen hebben en ik moet zeggen, ik kan me ergens hun besluit wel voorstellen. Ik weet niet of ik, in dezelfde situatie, ook dat besluit had genomen, maar ik kan me hun beweegredenen wel voorstellen...
Gelogd

Lekker rijden is geen kwestie van snelheid, maar van gevoel...
Arwin
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 150


RSV1000R

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: September 07, 2014, 07:42:01 »

Tis heel erg triest natuurlijk, maar ik denk als hij met de toegestane snelheid erin was gevlogen , dat hij het er niet heel veel beter vanaf had gebracht
Gelogd

TuonoV2
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 20


« Antwoord #10 Gepost op: September 07, 2014, 10:25:51 »

Nee, maar wel meer reactietijd. Maar ook dat is relatief daar het in zo'n geval natuurlijk ook een seconde later kan gebeuren waardoor je er toch te dicht op rijdt.

Op dit soort wegen moet je hier gewoon rekening mee houden.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
vandaag tegen een 360 modena gesport « 1 2 3 » ronaldje18 32 15727 Laatste bericht Juli 28, 2008, 18:57:38
door novaterra
Nordschleife « 1 2 » P968 17 8770 Laatste bericht Juli 07, 2008, 18:55:06
door P968
18 juni MSL ,Wie? « 1 2 ... 8 9 » rsvfrank 124 31806 Laatste bericht Juni 21, 2012, 08:23:10
door Deefski
Veerspanning voorvork?? Hoeveel slagen = standaard? « 1 2 » mjvanderlaan 22 6189 Laatste bericht December 02, 2010, 21:27:29
door teddek
Ruzie op de dijk. « 1 2 3 » Jeffrey 33 8910 Laatste bericht Mei 10, 2013, 18:46:13
door Robert k

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!