Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 30, 2024, 05:54:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ma. 29 sept Zolder (alle nivo's)  (gelezen 2574 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Gepost op: September 24, 2014, 11:36:47 »

Hoi,

Ik ga met een motormaatje maandag 29 sept. weer eens een dagje vrij rijden op Zolder. Nog liefhebbers?

Motorsportschool Holland biedt meerdere cursusnivo's aan voor €115,-/120,- euro: http://motorsportschool.nl/page.aspx?id=9

Ik ga voor 't vrij rijden snel (130,00)


Gr. Tombaaa
Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: September 25, 2014, 06:39:05 »

ik kom s'middags even langs met Milan............die gaat paar sessie op een KTM testen.
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #2 Gepost op: September 25, 2014, 17:17:03 »

Ben er ook die dag, zit in "minder snel" 
Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #3 Gepost op: September 25, 2014, 21:39:33 »

@maurice Gezellig, ben benieuwd!

@jordi Ook leuk, daar rijdt Ernest ook in mee
Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: September 30, 2014, 08:40:53 »

Leuk je nog even ontmoet te hebben  

Bij de inschrijving vroegen ze nog of ik problemen had met rijnummer 13, ik zei van niet.....  eerste 2 sessies blokkeerde mijn achterwiel telkens bij het terugschakelen naar de 2e versnelling, als ik het heeeel rustig deed niet, dus moest slipkoppeling wel zijn, bleek dat dat slangetje verstopt zat, dus dat was makkelijk en snel op te lossen. Sessie erop begon ik weer iets relaxer op de motor te zitten. Hierna begon het zachtjes te regenen, mijn vrienden bleven allemaal binnen, maar baan bleef naar mijn mening redelijk droog, dus toch maar erop gewaagd, had het ook naar mijn zin op de baan.
Tot iemand achter me bij het aanremmen van de ziekenhuisbocht zijn motor niet meer in bedwang hield en er zonder remmen bij mij achuin achter in vloog (en vloog daarna zelf recht de grindbak in), ik bleef zelf overeind en dacht dat er niet zoveel aan de hand was, dus reed door naar het paddock, maar daar bleek dat hij mijn velg zodanig had geraakt dat daar een beste deuk in zat en een stukje uit was, dus de band liep leeg, verder mijn "opbokdingusje" er finaal af en het subframe van mijn motor lijkt enigzins scheef te staan, maar kan ook het kuipwerk zijn, waar nu ook wat lak van de andere motor op zit. Gast kwam me nadien op het paddock nog wel even opzoeken/verontschuldigen, vond ik wel erg netjes  

Gelukkig laatste circuitdag van het jaar, dus hele winter om de boel weer te herstellen, subframe en opbokgevallen heb ik nog extra liggen, dus als er nog iemand een achtervelg heeft liggen voor een oermille? Hoeft niet duur of mooi te zijn, wel goedkoop en recht  
« Laatste verandering: September 30, 2014, 09:01:14 door Jordi » Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
sudlon
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 56

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 02, 2014, 09:41:39 »

Ik heb nog wel een setje velgen voor je, mocht je geen losse achtervelg gevonden krijgen.

Leuk je nog even ontmoet te hebben  

Bij de inschrijving vroegen ze nog of ik problemen had met rijnummer 13, ik zei van niet.....  eerste 2 sessies blokkeerde mijn achterwiel telkens bij het terugschakelen naar de 2e versnelling, als ik het heeeel rustig deed niet, dus moest slipkoppeling wel zijn, bleek dat dat slangetje verstopt zat, dus dat was makkelijk en snel op te lossen. Sessie erop begon ik weer iets relaxer op de motor te zitten. Hierna begon het zachtjes te regenen, mijn vrienden bleven allemaal binnen, maar baan bleef naar mijn mening redelijk droog, dus toch maar erop gewaagd, had het ook naar mijn zin op de baan.
Tot iemand achter me bij het aanremmen van de ziekenhuisbocht zijn motor niet meer in bedwang hield en er zonder remmen bij mij achuin achter in vloog (en vloog daarna zelf recht de grindbak in), ik bleef zelf overeind en dacht dat er niet zoveel aan de hand was, dus reed door naar het paddock, maar daar bleek dat hij mijn velg zodanig had geraakt dat daar een beste deuk in zat en een stukje uit was, dus de band liep leeg, verder mijn "opbokdingusje" er finaal af en het subframe van mijn motor lijkt enigzins scheef te staan, maar kan ook het kuipwerk zijn, waar nu ook wat lak van de andere motor op zit. Gast kwam me nadien op het paddock nog wel even opzoeken/verontschuldigen, vond ik wel erg netjes  

Gelukkig laatste circuitdag van het jaar, dus hele winter om de boel weer te herstellen, subframe en opbokgevallen heb ik nog extra liggen, dus als er nog iemand een achtervelg heeft liggen voor een oermille? Hoeft niet duur of mooi te zijn, wel goedkoop en recht  
Gelogd
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 02, 2014, 11:37:35 »

Ik heb nog wel een setje velgen voor je, mocht je geen losse achtervelg gevonden krijgen.

Bedankt voor je suggestie, had je setje zien staan, maar ik zoek nog even verder, heb echt alleen de velg maar nodig, de rest zou hier ergens in een hoekje belanden, extra setje schijven/voorvelg is op zich nooit verkeerd om reserve te hebben liggen, maar heb hier nu het geld niet voor.  
Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25607 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50254 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8929 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
Vers van de pers: Aprilia nieuws voor beurs Big Chris 4 5235 Laatste bericht Februari 25, 2011, 23:18:00
door plutomille
KNMV- Cup, Juniorcup, SV-cup en CRT-C « 1 2 ... 10 11 » Bitaktus_Snellus 154 60139 Laatste bericht Oktober 12, 2011, 14:06:37
door Bitaktus_Snellus

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!