Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 21:33:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Winterklus topic 2014/ 2015  (gelezen 14550 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mccoyman
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 395


Netherlands
« Antwoord #45 Gepost op: November 26, 2014, 07:38:02 »

Vandaag de 51mm TB verrolen voor een 57mm TB van een 08 tuono 
Viel me heel erg mee hoe makkelijk die te wisselen zijn.
Nu nog wachten op de connectors voor de injectoren en van Gabro de eprom + stacks Grin

waarom ook niet gelijk de koppen dan .dan heb je gelijk het juiste rendament

Wordt me te veel gedoe met de uitlaat en onsteking.
Kleppen van de tuono 03 zijn maar 2mm kleiner dan van een gen2.
Maar omdat ik de nokkenas timings ga aanpassen en de collector mod heb verwacht ik toch wel een voordeel te halen met de 57mm.
Gelogd

Never drive faster than your guardian angel can fly
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #46 Gepost op: December 06, 2014, 17:19:27 »

Winterklusjes gaan goed.
Olie en filters zijn gedaan en het linksysteem ook.

Nu poetsen en wachten tot de nieuwe banden leverbaar zijn.

Er komen Bridgestone RS10's op. De S20 deden het erg goed maar aangezien ik steeds meer circuit-dagen doe en steeds minder op de openbare weg rij wil ik deze eens proberen.

Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #47 Gepost op: December 06, 2014, 17:23:14 »

Poetsen, poetsen....


* altAme3H4LlQMVZFsCGT5ZapKAlvWjQ_4n1Zl4pH0jKCAdp.jpg (181.16 KB, 1280x720 - bekeken 331 keer.)
Gelogd
Arwin
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 150


RSV1000R

Netherlands
« Antwoord #48 Gepost op: December 07, 2014, 10:57:30 »

Goed bezig! ik heb hem net ook goed gewassen voor de winter, alleen ik moet ook nog een keer de kappen eraf halen om het frame eens mooi te polijsten, en het blok enz mooi schoon te maken. Die van jou staat er nu ook erg mooi bij!
Gelogd

FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #49 Gepost op: December 07, 2014, 14:00:32 »

Poetsen, poetsen....
Maar hij glimt toch al?
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #50 Gepost op: December 07, 2014, 19:27:44 »

daar ik de winter in nederland over sla , ga ik mijn winterklus uitbesteden

john you got mail  Grin
Gelogd

if it runs , race it
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #51 Gepost op: December 07, 2014, 19:50:38 »

daar ik de winter in nederland over sla , ga ik mijn winterklus uitbesteden

john you got mail  Grin
Als je belt halen ze oud ijzer ook thuis bij je op hoor
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
mccoyman
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 395


Netherlands
« Antwoord #52 Gepost op: December 11, 2014, 08:24:05 »

Na 3 weken wachten de spullen van gabro binnen gehad.
Gisteren gelijk de tuono weer in elkaar gezet met de custom inlaat kelken en chip van gabro.
Hij starte en liep gelijk netjes, maandag eens kijken wat de testbank er van zegt.
Gelogd

Never drive faster than your guardian angel can fly
mccoyman
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 395


Netherlands
« Antwoord #53 Gepost op: December 17, 2014, 21:16:56 »

Het klussen is weer klaar op de testbank.
Ik zal morgen even kijken of ik de uitdraai kan inscannen.
Resultaat is nu 137 PK, maar veel belangrijker dat de opbouw veel strakker is en de nokkenassen van de voortste en achterste cilinder het zelfde staan.
Er bleek 6 graden verschil tussen de beide inlaat en uitlaat nokkenassen te zitten.
Gelogd

Never drive faster than your guardian angel can fly
Arwin
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 150


RSV1000R

Netherlands
« Antwoord #54 Gepost op: December 20, 2014, 15:35:07 »

Mooi werk
Gelogd

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51326 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10314 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8885 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
HOW TO tandwiel en ketting vervangen? « 1 2 ... 18 19 » teddek 270 109276 Laatste bericht Juli 02, 2014, 21:34:49
door Zwijntje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!