Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 18, 2024, 11:31:10 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Motoport Venlo gesloten  (gelezen 3244 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Gepost op: December 20, 2014, 09:34:24 »

http://www.motorcentervenlo.nl/

Een van de mooiste zaken in Nederland  Sad
Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
Tortellini
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 43


Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: December 20, 2014, 09:43:50 »

Dat komt toch ´n beetje onverwacht. Of niet? De laatste keer dat ik er was kreeg ik niet de indruk dat er zoiets stond te gebeuren.
Erg jammer, want ik vond het ' n prachtige motorzaak. En weer 'n Aprilia punt minder. Sad
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: December 20, 2014, 10:28:56 »

Zonde  Cry maar dat zijn we natuurlijk met z'n allen schuld  Lips Sealed omdat we al onze spullen via internet bestellen
Gelogd

ZAC#4
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: December 20, 2014, 13:31:01 »

Zonde  Cry maar dat zijn we natuurlijk met z'n allen schuld  Lips Sealed omdat we al onze spullen via internet bestellen
Zal zeker een van de 'externe ongrijpbare factoren'  zijn.

Had net accu nodig voor de auto, man in de automaterialenzaak nam de tijd, heel verhaal dat hij vroeger alles opzocht en nu duwen de dealers de orders gewoon via een computersysteem naar binnen en is hij alleen aan het orderpicken. Moraal van het verhaal: tijden veranderen, internetshops hebben ook bestaansrecht vind ik. Postbodes zien we ook bijna niet meer (wanneer gaan postzegels over de datum?) maar couriersbusjes crossen continu door de straten, omdat veel via internet besteld wordt.

Wel jammer dat het plezier van ondernemers er af gaat, stoppen is dan nog niet zo'n slechte beslissing denk ik.
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Tortellini
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 43


Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: December 20, 2014, 14:12:00 »

`De afgelopen jaren veranderde het ondernemersklimaat echter ingrijpend en zijn er externe ongrijpbare factoren
die het runnen van zo´n grote en complete motorzaak anno 2014 moeilijker en ook minder leuk maken.`

Hier lees ik toch niet in terug dat het internet de grote boosdoener is. Ze hebben zelf immers ook ´n webshop. Wat ik me wel kan voorstellen is dat dealerschappen steeds moeilijker in te vullen zijn door gestelde eisen vanuit importeur en fabriek. Motorcenter Venlo had ook ´n stevige samenwerking met Goedhart motoren in Bodegraven.
Gelogd
Jelle
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 322


Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: December 20, 2014, 23:00:34 »

is en blijft inderdaad jammer!
Gelogd

ZZR 600
YZF 750
R1 2000
CB 900 HORNET

TUONO 2003!
Tuono GR66
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.878


Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: December 20, 2014, 23:23:53 »

Groter groeien is niet altijd een voordeel .
Groter dus duur pand, misschien ook de vereisten van het "motorport" dealerschap en vergeet niet de importeur.
Aprilia is hier ook debet aan. Bij gebrek aan service van de importeur zal de motorzaak het zelf moeten oplossen.

Veel personeel is ook een zorg.

Veel sterkte voor de eigenaars.  Het lijkt mij zuur om een stuk levenswerk verloren zien te gaan.

Internet is mooi en gemakkelijk. Maar daarnaast moeten er winkels blijven.
Zelf koop ik best weleens zaken op internet maar ik gun de ondernemer om de hoek dus ook zijn deel.
 
Gelogd

TUONO GR66 1e Italiaan
TUONO GT12 2e Italiaan
George
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 333

Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: December 21, 2014, 00:30:51 »

Motorcenter Venlo is al een paar jaar Appie dealer af. Ik sprak Een medewerker eerder hierover en hij vertelde me dat de handel gewoon niks meer op te verdienen was. Daarbij splitste een hechtte werknemers groep zich op daardat ze allemaal hun eigen wat op gaan.
Volgens mij was de lol er ook vanaf om zo'n grote toko te runnen.
Wat nu wel als voordeel is dat kleinere zaken nu wat meer lucht gaan krijgen.
Gelogd

Drive like a devil..........Feel like a GOD!!
Arwin
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 150


RSV1000R

Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: December 21, 2014, 11:44:33 »

Blijft wel jammer zoiets,maar bij zulke bedrijven komt er genoeg kijken, en word dat niet meer met volle passie en zin gedaan dan word het lastig
Gelogd

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
ONK WEGRACES WEER OP TV ! ! Luuk Pruijn 2 2551 Laatste bericht April 24, 2013, 06:38:08
door Luuk Pruijn
Lang verhaal en een vraag met vele mogelijke antwoorden ..... « 1 2 » Kenny 16 6498 Laatste bericht Oktober 16, 2010, 18:05:37
door Kenny
Aprilia is geen familie; geen warm welkom bij de fabrieken! « 1 2 » michiel 15 6480 Laatste bericht Augustus 14, 2010, 14:13:40
door GERBEN
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 122249 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
Dynamo RSV 1000r kapot « 1 2 3 » gvantzand 43 15926 Laatste bericht Juni 27, 2011, 18:12:45
door Apriloedje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!