Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 19, 2024, 03:05:56 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 8   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Re: Waar ben je ooit mee begonnen en waar ben je mee verder gegaan?????  (gelezen 44041 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Gepost op: Mei 15, 2006, 20:01:14 »

Ha,
Ik ben begonnen na het behalen van mijn rijbewijs met een Rus. Dat kreng woog net zoveel als een auto: Mz Jupiter4 tweetakt.1 week op gereden, mee gevallen (tsja de doseerbaarheid van die trommelremmen laten wat te wensen over.
Daarna maar weer terugegeven aan mijn zwager Grin
Toen een Suzuki GS500E
Een Kawa GPX750R
Kawasaki ZXR750R (ja zo'n groene met stofzuigerslangen op de tank!)
En toen een nieuwe Yamaha YZF 100R Thunderace in 2000 gekocht. (in de aanbieding voor 23000 gulden: da's goedkoop voor een 1000cc)
In 2003 flink mee onderuit gegaan (highsider Tongue )
En hem daarna wee opnieuw opgebouwd en opnieuw in rood/zilver laten spuiten met Carlos Checa stickers.
In 2006 de stap gewaagd naar een tweepitter.
Het moest een TL1000R worden of een Mille
Mijn eerste proefrit was op een Mille en heb nooit meer verder gekeken. Ik was verkocht Grin
En  nu ben ik dus de trotse eigenaar van een 2001 Mille
 Grin Grin Grin

erik
Gelogd
motorgirl
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.255


Risico's zijn er om genomen te worden.

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Mei 15, 2006, 20:42:39 »

Ik heb een heel kort maar krachtig lijstje.
Mijn eerste motor was een Suzuki GSX600F uit '93
Mijn 2e was een grijze RSV 1000 uit 2002 (na 6 weken in de prak)
En de motor waar ik nu al een kleine 5000 km op weggetuft heb is de RSV 1000 ook uit 2002.
En daar ga ik over 2 weken de Dolomieten mee onveilig maken.
Dan zullen de km's wel om mijn oren vliegen schat ik in.
Gelogd

Motorgirl

Suzuki GSX 600F (rood)
RSV 2002 (grijs)
RSV 2002 (rood)
RSV 2007 Bol D'or (rood, zwart, paars)
Shiver GT 2012 (grijs)
motorbeer
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.585


It is better to burn out than to fade away

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 16, 2006, 05:44:12 »

Heeft de motorKAT de motorMUIS opgegeten.  Wink Grin

Anne
Gelogd
motorgirl
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.255


Risico's zijn er om genomen te worden.

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 16, 2006, 14:54:30 »

Nee hij is niet voor de poes  Tongue
Gelogd

Motorgirl

Suzuki GSX 600F (rood)
RSV 2002 (grijs)
RSV 2002 (rood)
RSV 2007 Bol D'or (rood, zwart, paars)
Shiver GT 2012 (grijs)
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #4 Gepost op: Mei 16, 2006, 20:05:05 »

ik ben 2,5 jaar gelede begonne met een aprilia sr 50 uit 1998 (ik weet ut, helemaal verkeerd, maar zo makkelijk)
ik heb um in januari opgeruimd en een aprilia rs 125 uit 2004 gekocht
wat de volgende wordt?
waarschijnlijk weer een oude vertrouwde aprilia

jacky
« Laatste verandering: Mei 16, 2006, 20:18:54 door jacky van breda » Gelogd

rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Mei 18, 2006, 10:30:32 »

Ik ben begonnen op een italiaan Grin,toen ik ongeveer 8 jaar was:een minarreli minicrosser 50cc automaat.
Daarna tot m'n 18e diverse crossers voor de wedstrijden(tot ik ging werken en het crossen zelf moest bekostigen >Smiley
Er werd een xt 600 tenere aangeschaft(lekker mee rossen over het strand)
Na de xt een nieuwe fzr 600 gekocht in 1993.
Deze ingeruild voor een vfr 750 (heerlijke motor zonder emotie)
Na de vfr750 kwam de rsv waar ik nog steeds op rij.

Frank
« Laatste verandering: Januari 26, 2008, 17:16:19 door rsvfrank » Gelogd
laurens
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Mei 18, 2006, 19:15:56 »

Ik ben in 1995 begonnen op een XL600R, fantastisch handelbaar in het verkeer en een gekietelde 1-cilinder.
Daarna werd het een Suz RF900R, een toer/sport fiets, een hoop snelheid, dat wel.
Toen kwam er een Transalp, weer even op de off-road toer.

Hierna een tweetal jaren geen motorfiets, maar op mijn verjaardag in '02 overgestapt op een italiaan, namelijk een Ducati 916 uit '98, mooie fiets om te zien en te horen.
Maar echt vermogen zat er niet in en na enige tijd te hebben getoerd had ik totaal geen gevoel meer in mijn handen. Totdat ik bij de Ducdealer kwam voor het handprobleem en ze daar een RSV Mille R '01 hadden staan,
matzwart, Ohlins, O.Z, carbon, jeetje wat een schoonheid.
Een half uur later op de Mille een testrit gemaakt en een week later in mijn bezit.
Sinds 3 jaar nog steeds onder de indruk van het uiterlijk en het brute geweld van deze 2-cilinder.

Grts

Gelogd
ex desmo
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 02, 2006, 16:01:38 »

Ok ook maar mijn motorverleden .....
Ik ben ergens in de 80 tiger jaren begonnen .. ja, lach niet met een honda chopper .... wat een drama .. daar reed ik veels te hard mee dus maar op zoek naar wat paste bij de rijstijl. hummm. overstap gemaakt naar een honda cbr 1000 en ja hoor! Ik had er een met een distributieriem probleem! operatie ( want grijze import... viel dus niet onder de modificatie regeling)  plus minus 1500 gulden kosten .....
Maar ingeruild want dat geluid van die 4 cilinder begon me ongelooflijk te irriteren en een ducati 900 ss aangeschaft! Fijn ding behalve dat die door de dealer zo afgeleverd werd dattie niet " op tijd " stond .. eigenlijk reed ik met een 1 cilinder rond. Probleem verholpen  en toen begon het olie lekken ....Tongue Wat een ramp!
Eindelijk de hele zaak in orde gemaakt en werd toen gestolen door het boevengilde!
Goed geld terug gekregen en maar weer een duuk gekocht! Een ducati 888 strada ... wat een wereldfiets! Daar 60.000 km mee gedaan en vet verkocht want ohhh ik moest een nieuwe R1! Wat een fout een mens kan maken ...... snel ja! Maaaaaarrrrr ... huh ...wat ik met 2 vingers in mijn neus kon met de duuk kan niet met de R1 en wat een sound:(
Ingeruild ... en toen een 2 cilinder suzuki TL 1000s gekocht! Wat een fout !!!! Zuipen als een tempelier ..... aan - uit in een bocht!bluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Weer een Ducati terug gekocht in dit geval een 748 SP Wat een ding!!!!! Snel op het circuit.. snel in de bocht... betrouwbaar als het gaat om sturen......... maar maar maar maar maar ................... waar kan dat in Nederland? Wel eens over al die drempels heen gereden met zo'n Duuk?Huh??
Mijn nieren zijn operationeel verwijderd als het gaat om een tochtje van 100 km:(SadSadSad
Wel 50.000 km mee gedaan
ingeruild en nu ........................ de de super super fun bike APRILIA TUONO 2006!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alles wat ik gemist heb ... haal ik nu in!!!;)


ex desmo




er is  een super ducati ... deze heet alleen aprilia tuono
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 03, 2006, 10:33:42 »


ingeruild en nu ........................ de de super super fun bike APRILIA TUONO 2006!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alles wat ik gemist heb ... haal ik nu in!!!;)


ex desmo

er is  een super ducati ... deze heet alleen aprilia tuono

mooi verhaal  Grin
Gelogd
maprilio
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 03, 2006, 20:21:26 »

Ik ben in het verleden, dat wil zeggen in 1980, begonnen op een Kawasaki KH 250, een 3 cilinder 2 takt.
Met intervallen van ongeveer anderhalf jaar kwam mijn impulsieve karakter weer naar boven, of was het emotie ?? ?Grin,? ?en kwam er weer een andere fiets. Ik ben van thuis uit half italiaans en mijn voorliefde voor italiaans spul heb ik altijd op auto's losgelaten ( sinds jaar en dag Alfa Romeo, nu een 2004 er 166), maar nooit op motoren gezien de twijfelachtige bouwkwaliteiten in deze jaren. Ik had wel een voorliefde voor Kawasaki en dat is ook te zien aan de lijst van de achtereenvolgens aangeschafte motoren.
Na de KH 250,
Honda CB 550 K3, Suzuki GS 750, Kawasaki Z1R, Honda B'ol dor 900, Yamaha FZ 750, Kawasaki ZX 10,
Kawasaki ZZR 1100, Kawasaki ZXR 750, Kawasaki ZZR 1100 nieuw model, Suzuki TL 1000 S, ( mijn eerste twin en dat was een feest, alleen veel kinderziektes), daarna een Honda Blackbird, een mooie nieuwe blauwe injectiefiets, welke bij een aanrijding buiten mijn schuld om total loss werd gereden. Toen was het de beurt aan een Suzuki Hayabusa, welke werd ingeruild voor een Kawasaki ZX 12 R van het eerste model. Toen voorzichtig gesnuffeld aan het italiaanse werk door de aanschaf van mijn eerste Appie Mille RSV in de kleur mat zwart, bouwjaar 2003. Daarna weer een Kawasaki ZX12 R van het tweede type. Een verschikkelijk fijne fiets, maar geen emotie.
Deze september 2004 ingeruild voor een gele Appie RSV R. angel Momenteel ben ik hem aan het verfraaien met nog meer carbonspul dan wat standaard al aanwezig is.
Denk hierbij aan carbon kettingkast, carbon achterlichtcover, witte achterlichtglaasjes met led's, kleine mooie carbon knipperlichtjes met wit glas.
Ik moet zeggen, het ziet er mooi en strak uit en indien er belangstelling is wil ik wel een aantal foto's plaatsen.


Groetjes Tino

vergeet je die GTS niet?
Gelogd
Barman
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 03, 2006, 23:30:06 »

OK, ik ben nu dus aan de beurt!

Vanaf mijn 5e jaar (echt waar), rij ik al op crossbromfietsjes, auto's, trekkers en heftrucks.
Mijn ouders hadden een fruitteeltbedrijf en genoeg geld, aangezien ik een nakomertje ben, ben ik altijd erg verwent.
Tel daarbij ongeveer 35 hectare boomgaard en akkerland bij op en voila.......... de mogelijkheden zijn er.

Op 4 April 1986 werd ik 18 en had slechts 6 lessen nodig om mijn motorrijbewijs te halen!
Ik was in die tijd hlemaal weg van choppers en kocht een nieuwe honda CMX 450 Rebel.
Deze is twee maanden oud geworden omdat er een boom overstak Grin

Man, wat was ik blij met mijn motorpak!

Daarna kwam er een Kawazaki 454 LTD en moest ik dienst in.

Ik heb in het leger 14 maanden rondgereden op een Moto Guzzi V50 Nato als ordonnance.
Hier komt denk ik mijn liefde voor de Italiaanse motorfiets vandaan.

Verder nog enige shadows gehad een honda Pacific Coast en zelfs een goldwing!
Na een transalp ben ik overgestapt op Moto Guzzi en heb een V50, V70, Callifornia II en een California III gehad (wat trouwens de fijnste motorfiets is tot nog toe!)

Op het moment heb ik een aprilia Pegaso voor het woon/werk verkeer (365 dagen per jaar) een Ducati condor uit 1953 van het zwitsere leger en probeer ik een orginele moto guzzi v50 Nato te bemachtigen.
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #11 Gepost op: December 12, 2006, 22:53:12 »

Alleen al voor deze club zal ik niet snel meer van merk veranderen Afro

Ik zet in op een RSV Colin Edwards als de centen mij dat toestaan (en den vrouw des huizes uiteraard )

erik
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: December 12, 2006, 23:12:36 »

Ben begonnen met mun 3 wieler,

Daarna mun Fiets 

En nu mun Aprilia RS125 (160cc) 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
ronaldje18
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: December 12, 2006, 23:16:49 »

Hallo luitjes, het eindigd toch altijd weer op een Aprilia he.
Hier is mijn lijstje, hij is niet zo groot maarja.
Nadat ik m'n rijbewijs had gehaald heb de eerste zomer een week lang een Fazer gehuurd 25kw, die ik per ongeluk om heb laten vallen met mezelf er achteraan. Lips Sealed, maar dat weet niemand.
Toen heb ik een Cbr600f uit 99 gekocht laugh, deze was 25 Kw,
En daarna, 3 weken terug, heb ik een mille uit 2002 gekocht (vol vermogen) met 8750 Km op de teller, waar ik zeer tevreden mee ben en er nog lang op hoop te rijden.
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #14 Gepost op: December 12, 2006, 23:20:11 »

Alleen al voor deze club zal ik niet snel meer van merk veranderen Afro
idd, tis erg gezeliig hier Grin

kben begonnen met een aprilia sr 50 uit 1997, nu een aprilia rs 125 uit 2004
enne over 1,5 a 2 jaar een rsv mille, tenminste dat staat in de planning Grin
Gelogd

Pagina's: [1] 2 3 ... 8   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51252 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
Ultramod Mille_Moret 3 5158 Laatste bericht Februari 09, 2014, 17:47:04
door relaxteb
Olie specificatie Bikeman 1 5675 Laatste bericht Maart 10, 2009, 19:59:26
door koekeroe
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39278 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
TIJDENS DE TT IS DE POLITIE AANWEZIG Sjaakie 12 6729 Laatste bericht Juni 22, 2010, 16:32:45
door B-Art

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!