Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
september 28, 2020, 14:50:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Re: Waar ben je ooit mee begonnen en waar ben je mee verder gegaan?????  (gelezen 30237 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
RSVisch
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 322


Netherlands
WWW
« Antwoord #90 Gepost op: maart 11, 2012, 23:06:41 »

dubbel
« Laatste verandering: december 05, 2014, 23:41:13 door RSVisch » Gelogd
Brontolo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.281


Aprilia Tuono 1000 R '06

Netherlands
« Antwoord #91 Gepost op: maart 12, 2012, 07:46:13 »

-Puch Maxi (75cc, 15mm Dellorto carburateur, dubbele Bos uitlaat)
-Kawasaki ZX7-R
-Honda 954 RR Fireblade
-Aprilia Tuono 1000 R

Gelogd

SandorB
Gast
« Antwoord #92 Gepost op: maart 25, 2013, 23:48:24 »

Mijn historie:

Kawasaki Z700 '86
Honda FireBlade '94
Suzuki Hayabusa '99
Aprilia RSV Mille R '00
Aprilia RSV Mille R '02
Honda FireBlade '04
Honda FireBlade '05
Aprilia RSV 1000 R Factory '06
KTM RC8 '08
Aprilia Tuono R Factory '05

waarvan de Mille R '00 **met stip** één van mijn favorieten:

- fantastisch uiterlijk
- meer dan voldoende vermogen voor de openbare weg
- hele goede balans
- fantastisch in te stellen vering van Öhlins
- hoge zit
- en wat een geluid ;-))
« Laatste verandering: maart 30, 2013, 21:43:30 door SandorB » Gelogd
marco131
ApriliaMembers
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 19


Netherlands
« Antwoord #93 Gepost op: november 30, 2014, 20:46:18 »

Nadat ik in 1979 helemaal gek was gemaakt door de kracht en de sterkte van het 650 blok in de zijspancross (Ton van Heugten) na lang wikken en wegen een splinternieuwe Yamaha XS650 tweecilinder gekocht. Bang voor nattigheid en de kou en ook door de komst van de kinderen, deze motor alleen met mooi weer bereden. Daarnaast de luxe gehad om zakelijk een BMW K75, een Honda Pan en een Ducati ST4S, te berijden. Kort een GSX 600 SRAD bereden welke van mijn zoon was, maar die 4 cilinders was allemaal maar niks. Vanwege de voortdurende interesse voor Italiaans uiteindelijk de knoop doorgehakt en mijn trouwe XS te koop gezet. Ik had toch wel geld nodig om een Italiaan aan te schaffen. Er werd een nieuwe eigenaar gevonden en in 2012 een grijze RSV Mille 2002 aangeschaft. In een jaar tijd werden er 15000 km's opgezet, de meeste samen met een andere RSV gek in het dorp. Dan te bedenken dat de Yamaha in 33 jaar 33.000 km had gelopen.
Positief aan de Mille:
tweecilinder; koppel;
sound van de sp titanium;
wendbaarheid, wegligging en comfort;
uiterlijk.
Ondanks dat ik een Yamaha R1 een superfiets vind, ben ik toch blij weer in het bezit te zijn van een vette twin.
Gelogd
duke nukem
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Berichten: 401


Ik rie op mien mammoet in 't rond

Netherlands
WWW
« Antwoord #94 Gepost op: december 01, 2014, 01:02:11 »

Rijbewijs in 2006 gehaald en meteen verknocht aan kawa's:

ZX9R ´94 (eerste motor, erg fijn ding, lekker groot, wendbaar en snel)
ZX9R ´98
ZX9R ´03 (zelf uit Duitsland gehaald)
BMW1150 GSA ´03 (foutje....)
ZX10R ´04 (SNEL!!!!) (zelf uit Duitsland gehaald)
ZXR750 '92 (die met stofzuigerslangen, spijt van verkoop, had 'm er gewoon bij moeten houden)
RSV Mille R '03 Nitro Nori (te duur en te mooi om woon-werk mee te doen)
RSV Mille '02 (nog steeds in bezit en bevalt nog steeds erg goed!)
Gelogd

ElSjiepo
Brokkenpiloot
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 413

Netherlands
« Antwoord #95 Gepost op: december 01, 2014, 11:44:02 »

Begonnen met een ER6-N (lesmotor Grin ), kort na het behalen van m'n rbw een '91 ZXR400 gekocht en opgeknapt. Toen ik die 2x had gecrasht reed ik er niet lekker meer op, heb ik 'm weg gedaan en een '04 RSV1000R gekocht (en opgeknapt)!
Gelogd
Pimmie
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 457

Netherlands
« Antwoord #96 Gepost op: december 01, 2014, 12:41:04 »

In chronologische volgorde:

- KLR250 (wit groen blauw)
- Zephyr 550 (bordeauxrood)
- Kawasaki ZXR750 H2 (die vierkante met stofzuigerslangen)
- Kawasaki ZXR750 J2 (bordeauxrood, die snelle met stofzuigerslangen, ook spijt van verkoop)
- Ducati 900SL Superlight (in het geel)
- Ducati 748R (ook in het geel)
- Aprilia Tuono 2003 (Magnet Grey, omgebouwd naar Racing versie)
- Yamaha FJR 1300

Naast de Tuono had ik ook:
- Aprilia RSV-R 2003, omgebouwd voor circuit
- Aprilia SXV 550

Omdat ik de ZXR J2 zo'n gave fiets vind heb ik een '92 ZXR-RR gekocht en dat is nu een project fiets.

Op het moment dus Aprilia loos.  Sad
Gelogd
duke nukem
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Berichten: 401


Ik rie op mien mammoet in 't rond

Netherlands
WWW
« Antwoord #97 Gepost op: december 01, 2014, 14:15:41 »

Ik ben ook wel behoorlijk fan van de ZXR  Afro. Heb je een echte RR? Dus met flatslides, alu tank, mono zit etc etc? Vet man  Cool
Gelogd

Tuonojack
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 225

Netherlands
« Antwoord #98 Gepost op: december 01, 2014, 14:50:17 »

Begonnen met gemotoriseerde tweewielers rond mijn 9e:

Mobylette Kaptein (Cross)
Puch M50 (Cross ombouw)
Gebben Kreidler (wat was die snel  ) samen crossen met mijn vader op zijn XT500 op het oude Sloterdijk, mooie tijd....

Toen 16 geworden en legaal brommers gereden, nou ja legaal... police :
Puch MV50 (die met dat hoge stuur)
Kreidler RM
Mugen Honda CR125 (Cross)

Motoren:
Kawa GPX600 R Ninja
Suzuki GSXR750 `89
Kawa ZZR1100 `91

In 2005 na 13 jaar ZZR de sprong gewaagd van 4 naar 2 pitter  
Tuono `04
Tuono `06

Huidig:
Tuono Factory `07
Kawa W650 `05
Yamaha TW125 `00
« Laatste verandering: december 01, 2014, 14:57:20 door Tuonojack » Gelogd

Tuono Factory 07, Akra`s, AF1 linkplates, gsxr zijstandaard, Osco.
Kawa W650, Yamaha TW125
Pimmie
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 457

Netherlands
« Antwoord #99 Gepost op: december 01, 2014, 14:54:32 »

Ik ben ook wel behoorlijk fan van de ZXR  Afro. Heb je een echte RR? Dus met flatslides, alu tank, mono zit etc etc? Vet man  Cool

Jawel!  Grin
Gelogd
duke nukem
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Berichten: 401


Ik rie op mien mammoet in 't rond

Netherlands
WWW
« Antwoord #100 Gepost op: december 01, 2014, 19:22:02 »

Nice, foto!!  Grin
Gelogd

TuonoV2
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 20


« Antwoord #101 Gepost op: december 01, 2014, 21:38:46 »

Moet ik even over nadenken ...

Honda CB400F
Honda CX500E
Honda VF1000F
Honda CBR1000F
Suzuki Bandit 600
Suzuki GSX600F
Tijdje niks (kids...)
Honda CBR1000F
Suzuki GSR600
Yamaha FZ600S Fazer
Yamaha Bulldog 1100
VFR750F (RC36/1)
CBR1000F
VFR800 '98
VFR800 '02
VFR800VTEC
Tuono Gen 2

Volgens mij was dat t wel zo'n beetje. De Tuono bevalt me nog het best....
« Laatste verandering: december 01, 2014, 23:49:47 door TuonoV2 » Gelogd
Pimmie
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 457

Netherlands
« Antwoord #102 Gepost op: december 01, 2014, 23:22:51 »

Nice, foto!!  Grin

Van elk onderdeel?? 

Hij ligt een beetje uit elkaar...
Gelogd
duke nukem
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Berichten: 401


Ik rie op mien mammoet in 't rond

Netherlands
WWW
« Antwoord #103 Gepost op: december 02, 2014, 17:36:17 »

Hehe, maar is het een restauratie of gewoon opknappen? Heb je geen foto van hoe ie er uit zag voor je 'm uit elkaar trok?

Mijn ZXR die ik toendertijd had heb ik ook aardig uit elkaar gehad, was wel echt een mooi ding! Het liefst zou ik ook een RR willen maar die krengen zijn nog steeds zo duur. Er gaat er iniedergeval, of een gewonbe, nog wel weer een keer komen, gewoon voor de lol.





Gelogd

Arwin
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 150


RSV1000R

Netherlands
« Antwoord #104 Gepost op: december 02, 2014, 20:12:14 »

Ben op mn 15e begonnen op een schakelbrommer, een Honda MB50.Daarna heb ik een NSR gehad en vervolgens een Derbi GPR die echt super liep.Had hem goed afgesteld na wat leuke onderdelen,liep 125 km/h op de autoteller met een 50cc malossi mhr cilinder,17,5mm dellorto carb en Metrakit uitlaat. op mn 20e begonnen op een geknepen CBR 600 F2, wel wat gekieteld tot +- 35kw. Daar heb ik 1,5 jaar mee rond gereden, tot ik over wou stappen op een 2 cilinder. Passie voor italiaanse merken had ik al, ben vanaf mn 5e gek van Alfa Romeo en op mn 17e had ik mn 1e , dus ben toen gaan kijken naar de oer mille's. Toch nog raar gelopen omdat ik toch ben gevallen voor een GSX-R 600 K4, zwart oranje. Ik vond het slanke spitse model mooier op dat moment, en tijdens het testritje beviel hij erg goed. Die heb ik 2 bijna 2jaar gehad totdat het mij toch begon te irriteren dat ik nog steeds geen italiaanse machine heb gehad. Ik begon te kijken naar Ducati's , en ook testgereden op een 996 en 749, waarbij de 1e mij niet echt beviel en de 2e echt fijn reed. Toch ook vanwege de dure onderhoudskosten maar niet gedaan.Een paar maand later begon het toch echt te jeuken, en ben ik weer gaan kijken naar Ducati 749's/999's, maar nu ook naar de RSV-R's waar ik verliefd op werd. Na een proefrit was ik verkocht, wat super rijden. Hij heeft echt dat italiaanse karakter en emotie, en na even zoeken vond ik mijn RSV-R met maar 14.500 km op de klok, en hij is echt zowat in nieuwstaat.Dus die heb ik afgelopen september gekocht, en vanaf nu blijf ik ook bij Aprilia. Ooit moet er dan nog een keer een RSV4 komen als het betaalbaar word voor mij:)
« Laatste verandering: december 07, 2014, 12:01:15 door Arwin » Gelogd

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 36468 Laatste bericht februari 24, 2014, 21:19:29
door driverx111
Ultramod Mille_Moret 3 3770 Laatste bericht februari 09, 2014, 18:47:04
door relaxteb
Olie specificatie Bikeman 1 4722 Laatste bericht maart 10, 2009, 20:59:26
door koekeroe
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 24291 Laatste bericht januari 25, 2015, 14:26:42
door Snijboon
TIJDENS DE TT IS DE POLITIE AANWEZIG Sjaakie 12 4658 Laatste bericht juni 22, 2010, 18:32:45
door B-Art

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!