Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 18, 2024, 14:09:04 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Re: Waar ben je ooit mee begonnen en waar ben je mee verder gegaan?????  (gelezen 44242 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Robb
Gast
« Antwoord #75 Gepost op: Mei 31, 2008, 10:12:08 »

Heb m'n rijbewijs in 2000 op een brommertje op Curacao gehaalt/gekregen....
Terug in NL meteen een Suzuki GSX-r600 SRAD gekocht,een blauw/witte uit '99.
Heel veel plezier mee gehad en probleemloze kilometers.
Relatie uitgegaan en toen meteen m'n droommotor gekocht,Aprilia RSVmilleR uit '02.Stealth black,paars/blauwe OZ-wielen.
Voor de fun heb ik 'r nu nog een KTM GS600 bij en een Suzuki RV90,maar m'n Appie is en blijft nr.1!!!

Greetz Robb.
Gelogd
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #76 Gepost op: Mei 31, 2008, 10:54:01 »

Nadat ik in 2000 mijn rijbewijs gehaald heb, ben ik begonnen op een CBR 600F. Deze fiets (in het algemeen) vond ik geweldig om mee te starten. Mijn eerste fiets dus ik was helemaal heppiedepeppie. Toen ik na een jaartje of anderhalf een onderhoudsbeurt wilde laten doen en die kerel naar mijn motor keek, riep die de hele crew bij elkaar om een kijkje te nemen. ik zo bleu als een maagd, verbaasde me ongelooflijk. De vraag kreeg ik wat ik er mee gedaan had. "ja niets natuurlijk". Alles was krom blijkbaar. Ongelooflijke schadefiets was het. Dus ik zag gelijk mogelijkheden om deze fiets van de hand te doen en een nieuwe te kopen, zonder er met de vrouw gezeik over te krijgen. Zegt die dealer tegen me dat ie hem niet eens wil inruilen...... tja das k*t. Dus toen maar terug naar de dealer waar ik hem gekocht heb. Krijg ik er daar gewoon goed geld voor terug. Koop ik daar een nieuwe CBR 600RR. Nieuw dus geen schade en ik doe hem ergens anders in het onderhoud, ben ik ook van de dealer af. Na dat ik van de dealer af was, was ik na een jaar ook van de vrouw af. Toen er een andere vrouw langs kwam, wilde zij ook gaan rijden. Na dat zij der rijbewijs had, wilde ik een fiets voor haar kopen, iets in de trend van een fazer ofzo. Maar nee dit was het niet helemaal. Ik zag bij een dealer een BUELL X1 Lighning staan. Die was het helemaal voor haar. Prima, staat er toevallig ook een nieuwe Tuono. Geweldige fiets, dus tja eens kijken of we een dealtje konden maken. Das gelukt. Helaas vond mevrouw de BUELL niet zo lekker rijden als de TUONO. dus mochten we samen rijden zit ik op de BUELL. dit brengt me gelijk op mijn volgende fiets...... Volgend jaar hoop ik die BUELL van de hand te doen en er een RSV voor terug te kopen... super fiets. Heren, ik hoop dat het verhaal te lezen is geweest, dit was mijn geschiedenis.

BLIJHOOFD!
« Laatste verandering: Mei 31, 2008, 10:56:06 door Blijhoofd » Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #77 Gepost op: Mei 31, 2008, 23:44:30 »

Maken van een kind en opvoeden van een zoontje..................






Zoooooooooo lang is mijn lijstje nou 
GSXR 400 streetfighter
FZR 600 '93
FZR 1000 '91
Honda NTV '92

Huidige fietsen
Aprilia RSV Mille zoals bekent 
Kawa GPX 600 R Ninja streetfighter inwording met RSV mille kont 
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #78 Gepost op: Juni 01, 2008, 17:56:11 »

Yamaha Radian  Embarrassed 2 maanden op gereden ingeruild voor een nieuwe Honda CBR 600, jaren plezier van gehad...toen de Honda Fireblad met motormagic seatpipes...8 weken lol gehad en toen mocht ie naar de sloop  Cry 2 dagen later een nieuwe Ducati 748 (stukgatie) 6 jaar ellende  Evil en jawel nu heb ik mijn droomprins, de Mille uit 2005  

Inmiddels 2 motoren verder:
RSV '09
Tuono '09 en die blijft voorlopig Cheesy
« Laatste verandering: December 06, 2014, 21:42:45 door Silke » Gelogd
XRV rider
Gast
« Antwoord #79 Gepost op: Juni 01, 2008, 23:18:55 »

Reden dat deze geschiedenis op het ARA-forum staat is dat m'n volgende motor hĂ©Ă©l goed een Aprilia zou kunnen worden en het schijnt dat ie al bij sommige dealers staat  Wink 



Wordt een StijveRug waarvoor je de allroadability-aanpassingen al bedacht heb dus?  Wink

peter

 Cool  Hopelijk staatie deze week ook hier bij de dealer in het dorp, ben hĂ©Ă©l benieuwd!
Gelogd
nebur
Gast
« Antwoord #80 Gepost op: Juli 30, 2008, 00:10:03 »

Na de rijlessen op een Honda CB500 een keer een CB600FS gehuurd en toen dat goed ging een CBR600F3 gekocht (1995), na een jaar of 2 en een heleboel kilometers een Falco uit 2001 gekocht (stiekem nog steeds m'n favoriete motor); de Falco is helaas omgevallen op een parkeerplaats in Maarseveen nadat ie een hele motorvakantie naar Barcelona had overleefd... Met het verzekeringsgeld en een fijne aanbieding de Falco ingeruild voor een Tuono 2003 die ik nog steeds met veel plezier rijd. Afgelopen maand een Honda XL600R uit 1987 erbij gekocht voor een prikkie als pekelfiets en voor wat woon-werk / stadsverkeer etc. Verder inmiddels gereden op: VFR400R, RS250, Pegaso, Mille, Tuono Factory, Triumph Sprint RS, BMW K1200RS dus 1, 2, 3 en 4 cylinders bereden in de afgelopen vijf jaar dat ik m'n rijbewijs heb. Een V5 zal er niet zo snel inzitten vrees ik ;-)
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #81 Gepost op: Juli 30, 2008, 15:38:39 »

nadat ik in december 2000 mijn motorrijbewijs had gehaald , ben ik begonnen
op een nieuwe fazer (zwarte) hier drie jaar heerlijk op gereden zonder ook maar
een klap verkeerd te geven,deze ingeruild voor een 2001 falco (blauwe) en ook
hier ontzettend veel plezier van gehad zeker nadat er een werkende eprom in gezet was (  Undecided )
deze in 2007 weg gedaan en daarna de 2004 rsv (zwarte) gekocht in september 
hier ga ik volgend jaar ook het circuit mee onveilig maken 
Gelogd

if it runs , race it
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #82 Gepost op: Juli 30, 2008, 19:25:53 »

Fotootje van m'n derde motortje , waar ik m'n eerste crosswedstrijdjes mee reed .
De eerste was een 50 cc automaat minarelli, de tweede een 50cc yamaha met versnellingen en dit is m'n eerste 80cc tje.


* 40553938_1.jpg (35.26 KB, 400x400 - bekeken 343 keer.)
Gelogd
optimus
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 13


Netherlands
« Antwoord #83 Gepost op: Maart 09, 2012, 16:34:14 »

In 2005 het rijbewijs gehaald, 1e motor een rode Kawasaki ZX9R uit 2001, 2 jaar gehad en zo'n 8000km mee gereden toen total loss gereden onder een vrachtwagen. Lag niet aan mij maar aan die motor.
Zodoende besmet geraakt met het RSV virus, in 2007 een matzwarte RSV uit 2001 aangeschaft met 10500km. Verkocht met 16500 km omdat ik wat anders moois zag staan.
Ben sinds 2009 in het bezit van een RSV Edwards Replica uit 2003, GEWELDIG.
Is waarschijnlijk van ene Marc geweest, die naam stond nl met stickers op het ruitje.
Gelogd
koekmans
Gast
« Antwoord #84 Gepost op: Maart 09, 2012, 16:49:12 »

waar moet ik beginnen? bij het begin natuurlijk Grin
                           
een opsomming; cb750 1976
                       vfr 750 1986 gecrased
                       kawa900 19?? voor 3 maandenden
                      vfr 750 1986 gecrast uitrit
                      cbr 1000 1988 gecrased rechts inhalen
                      xr250
                      xr600
                      vfr750198 gecrased weelien in een grote plas
                      cb1 400cc 1989   
                      cbr900 1995
                     cbr600 1995
                    cb 600 1998
                    cbr600 2000 60000 km
                    husqvarna sm610s 2000 gecrased opgeknapt
                     husqvarna sm570r 2005
                    aprilia sxv 2006 6000km steeds niet stuk
em onder tussen eentweetakt scooter van honda die na 2 weken gejat werd
aan xl500 19?prik met trommel remmen
en een cb 350 19??
en ik zal er nog wel een paar vergeten zijn
en dat allemaal na meer dan 20 jaar motorrijden
soms raak je snel uitgekeken op een model Grin

ik was vroeger koeroekoekoe
de sxv heeft meer dan 35000km gedraait
en meer dan tweehonderd uur op circuit
had er vorrig jaar 2
heb de wegversie weggedaan
rijd nu een pekel vfr met mile koplamp erin


* 001.jpg (76.42 KB, 576x768 - bekeken 339 keer.)
Gelogd
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #85 Gepost op: Maart 09, 2012, 17:36:05 »

Als buurjongen van de monteur van de Hell's Angels wilde ik ook een Harley, al op jonge leeftijd. Wist ik veel  Undecided Bij gebrek aan geld eerst maar op m'n zeventiende een
Yamaha XT500 uit 1976 gekocht. Leuk spelen, maar ook aankicken. Dat ging niet altijd goed, dus na enkele flinke terugklappen een hernia overgehouden  Sad. Voorlopig niet meer rijden en dus eerst maar sparen dan. Toen op m'n 25e eindelijk genoeg geld voor een ouwe
Harley Davidson FXE1200 Super Glide uit 1977. Een paar jaar mee geploeterd, onderdelen verloren en veel gesleuteld  De romantiek hiervan vervloog dus al gauw. Toen maar ingeruild tegen een
Ducati 900SS Nuda uit 1993. Daarmee veel VRO's gedaan op Lelystad en mijn eerste circuitervaring opgedaan op het circuit Croix-en-Ternois inclusief (bijna) highsider  Tongue Daarna kwam er een
Triumph Daytona T595 uit 1997 met wat schade, dus die heb ik in de kleur Roulette Green laten spuiten (de Speed Triple kleur van die tijd). Steeds meer circuitdagen en ik wilde wel wat anders dan anderen, dus in 2000 mijn eerste oranje/blauwe
Aprilia RSV Mille uit 1999 gekocht. Deze ingeruild tegen een matzwarte
Aprilia RSV Mille uit 2001. Hiermee vanaf 2002 mee gaan doen aan de Ducati Club Race en vanaf 2003 ook ZAC races.
In Duitsland in 2004 een
Aprilia RSV Mille R uit 2001 erbij gekocht, als circuitmotor en om de zwarte als wegmotor te houden. Voor mij is dit nog steeds de mooiste Mille ooit gebouwd. De zwarte verkocht omdat op de weg racen minder boeide en toen als speelgoed een
KTM LC4 640 Supermotard uit 1999 gekocht. Maar de gezondheid ging eind 2004 zodanig achteruit dat racen niet meer behoorlijk ging en spelen op straat te pijnlijk werd. Ik heb toen de gele Mille R ingeruild tegen (mijn eerste) nieuwe motor namelijk een
Triumph Speed Triple 1050 uit 2005, omdat daar rustig mee te touren was en de houding rechtop. Deze heb ik twee jaar gehad en mijn lichaam liet weer toe om wat meer te racen, dus daarvoor in de plaats een
Aprilia Tuono R uit 2003 (omgebouwde Mille R) gekocht begin 2007. Maar door een 4-daagse mannentest voor de KicXstart ben ik overstag gegaan voor mijn eerste 4-cilinder, namelijk een
Kawasaki ZX10R uit 2005, gekocht in Duitsland voor op het circuit. Daarbij als speelgoed voor op de weg (en soms op het circuit) een
KTM Duke 2 uit 2001. Met de laatste twee vermaak ik mij dus op dit moment  Grin

Even weer up-to-date maken  Grin

Na de KTM Duke 640 een
Ducati oermonster M900 uit 1993 gekocht.
Toch niet veel vertrouwen hierin dus snel gunstig ingeruild tegen een
KTM SuperDuke uit 2005.
Toen daarbij een
Aprilia Shiver uit 2008 op dit forum gekocht.
Het racen op de KTM beviel zo goed dat ik een
KTM SuperDuke R uit 2008 ingevoerd heb.
Helaas ging die wel vaker stuk dus maar weer verkocht.
Vanwege een motorvakantie toch maar weer een brommert gezocht en een twijfelachtige
Honda Fireblade streetfighter uit 1996 gekocht.
Dat was leuk voor even totdat ik een
Aprilia RSV Mille R uit 2002 kocht.
Door omstandigheden toch maar weer verkocht en een tourmotor met luxe duo-zit gekocht, een
Yamaha TDM 850 uit 1996.
Helaas werd de duo-zit niet graag benut dus toen maar een 2004
Kawasaki ZX-10R Turbo streetfighter gebouwd.
De rug wil niet meer op zo'n oncomfortabele motor, dus deze is te koop.
Mocht het wat meezitten, heb ik een
KTM Duke 690 uit 2008 staan, klaar om in te voeren en hopelijk op te rijden.
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
de marte
Gast
« Antwoord #86 Gepost op: Maart 09, 2012, 19:22:07 »

suzuki rgv 250
yamaha r6 1999
rsv mille 1999
mille factory 2004
rsv4 2010
Gelogd
Huub
Gast
« Antwoord #87 Gepost op: Maart 10, 2012, 11:38:49 »

Maico 400 '76
vulcan 1200 '90
cbr 1000f '91 rip
cbr 900rr '96 rip
cbr 900rr '99
caponord '02
rsv mille'02 rip
yamaha 1300 '00 gekocht '03
ktm 640 sm '04
rsv mille '00 gekocht '06
caponord '02 gekocht '09
pegaso '02 gekocht '11
Ik ben de laatste 5/6 jaar al 'n paar keer gestopt met motor rijden maar ik kom niet van m'n verslaving af 
« Laatste verandering: Maart 10, 2012, 11:46:11 door Huub » Gelogd
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #88 Gepost op: Maart 10, 2012, 11:46:24 »

Mijn ex Veronique 
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
Vincent S.
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 853

Netherlands
« Antwoord #89 Gepost op: Maart 10, 2012, 13:54:04 »

Scooter Aprilia amico (illegaal 70 cc, polini kit corsa)

Scooter Arpilia SR stealth (illegaal 70cc, polini evo)

motorrijbewijs in 1999

Honda VT1100 shadow (van mijn vader, die werd er moe van dat zijn uitlaten en steppies iedere keer afgeschaafd werden door de bochten)

Honda CBR 900RR Fireblade (van een maat, heel veel kilometers opgedraaid, stuurt lekker maar wel wat saaie fiets)

RSV1000 type R bj 2000 (toen hadden ze nog niet de factory, noemde ze toen type R)

De eerste fiets die ik zelf gekocht heb rij ik nog steeds op, deze fiets past gewoon goed bij mij dus ik denk niet meer dat hij weg gaat.
Wel apart dat je met 13 jaar motor rij ervaring nog steeds op je eerste fiets rond rijdt  Grin
Maar..... (er is altijd een maar) ik ben toch ook wel gecharmeerd van de 1198... dus wie weet als ik een liefhebber voor m vind.
« Laatste verandering: Maart 12, 2012, 10:28:50 door Vincent S. » Gelogd

Ride it like you stole it!!!
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51446 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
Ultramod Mille_Moret 3 5176 Laatste bericht Februari 09, 2014, 17:47:04
door relaxteb
Olie specificatie Bikeman 1 5695 Laatste bericht Maart 10, 2009, 19:59:26
door koekeroe
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39492 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
TIJDENS DE TT IS DE POLITIE AANWEZIG Sjaakie 12 6768 Laatste bericht Juni 22, 2010, 16:32:45
door B-Art

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!