Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 11:14:41 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Aprilia SR Factory  (gelezen 7638 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Pim911
Gast
« Gepost op: Juni 12, 2006, 16:02:35 »

He,

Ik ben druk aan het kijken naar een scooter, en nu is mijn oog gevallen op een Aprilia SR,
dan wel de Factory ( DI-Tech) uitvoering. Ik hoor van verschillende kanten dat ik nooit aan
een DI-Tech scooter moet beginnen; er word gezegd dat de injectie op bepaalde momenten
te weinig benzine inspuit, waardoor de cilinders droog lopen. Maar ik hoor ook van andere kanten
dat het geen probleem is. Wat zijn jullie meningen?

Gr,

Pim Cool
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 13, 2006, 16:55:56 »

een nieuwe ditech is best betrouwbaar (voor die twee jaar dat je der mee rijdt)
maar alstie te oud gaat worden zou ik er liever niet aan beginnen, dan kun je beter een ouderwetste caburateur hebbe Grin

verder is een sr een prima keus
rijdt perfect, zeker door de bochten

gr. jacky
Gelogd

Kefke
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 20, 2006, 19:09:39 »

Als je hem standaard houd geen probleem ma als je er an gaat werken... (vorig model SR)

De laatste denk ik dat ze geen probleem hebben
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 21, 2006, 11:01:23 »

als jum gewoon aan de pc laat hangen door de dealer is er niks aan de hand denk,
maar gater niet zelf aan sleutelen Grin
Gelogd

jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 21, 2006, 11:59:50 »

owk, dan zouk ut owk ni doen Grin
Gelogd

peteRS
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 29, 2006, 01:30:55 »

Aan de eerste versies van de Di-tech's zaten inderdaad enkele mankementen waardoor ze minder betrouwbaar zouden zijn. Maar dit is meteen heel erg overdreven, alsof het bij elke scooter gebeurd. De nieuwere Di-tech's zijn wel helemaal te vertrouwen.

Wat betreft het opvoeren hebben Di-tech's erg veel potentie. Met de standaard setup kan je de scooter al 100 laten lopen, simpelweg de computer even laten aansluiten bij een Aprilia Dealer. Niks geen gekloot met afstellen van sproeiers etc, het is allemaal elektronisch.
Ook zijn er andere cilinder en uitlaten verkrijgbaar zoals de bekende MHR 80. Dan moet je gewoon een set kopen bestaande uit een MHR uitlaat en cilinder en dan krijg je er een "computer" bij die je aan moet sluiten ipv de originele. Deze zorgt dat de injectie perfect werkt op de bijbehorende setup, je hoeft alweer helemaal niks af te stellen! Natuurlijk wel andere rolletjes etc.
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 21, 2006, 21:48:14 »

waarom ga je gewoon niet voor een RS50  Grin Roll Eyes
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 22, 2006, 17:06:44 »

 Grin idd, trijdt veel beter dan een scooter,  Tongue
aan de andere kant kan een scooter heel makkelijk zijn,  Undecided
en snel omdat je niet hoeft te schakelen Grin
Gelogd

2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 23, 2006, 11:50:39 »

ja, hallo, dat schakelen is toch juist de fun van de RS50  Roll Eyes En leer je gelijk goed rijden voor als je overstapt naar de RS125  Wink Grin
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 23, 2006, 17:19:58 »

volges mij is pim der al lang van tusse dus late we dit afsluiten:P;D
Gelogd

2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: September 02, 2006, 12:31:17 »

volgens mij ook ja, toch benk wel benieuwd wat ie koopt  Wink Grin
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Robbert
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 98


Netherlands
« Antwoord #11 Gepost op: Juli 03, 2008, 18:53:46 »

 
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Juli 04, 2008, 08:30:15 »

 
Gelogd
driverx111
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 26


Speed Comes in all kids of ways

Netherlands
« Antwoord #13 Gepost op: Februari 20, 2014, 15:25:47 »

als je het model met de Piaggio Ditech neemt zal je weinig problemen moeten hebben Wink
Gelogd

2009 SR50 R Factory, Electric Orange
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
temperatuur 2004 Mille « 1 2 » cees 23 16539 Laatste bericht Juni 25, 2010, 21:41:00
door rsvjan
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39334 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
15 juni, 3 uurs race van oude motoren in Elst « 1 2 3 » rolf 35 21777 Laatste bericht Juni 24, 2013, 18:35:36
door rolf
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35397 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19369 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!