Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 19, 2024, 09:43:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Barman is klaar met motorrijden.  (gelezen 23674 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Macmille
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: Oktober 22, 2006, 21:39:27 »

Sad
Wat een verhaal Johnny.
Schrik ik toch van. Jij, Aprilia-man en nu barman.

We zijn toch wel erg kwetsbaar op de motor.


Yep, geloof me, na zo´n ervaring besef je pas hoe kwetsbaar je bent.
Maar ja, mijn opa reedt motor, mijn vader, schoonbroer, zuster, neefje.
Allemaal met goede en minder goede ervaringen.
Broer van mijn moeder is verongelukt met de motor toen ik 11 was.  Cry
Toen ik met 18 motorrijles nam was het huis te klein......
Nadat ik slaagde voor mijn rijbewijs was mijn moeder de eerste die ik mee achterop nam......dat wilde ze persé.
En mijn dochtertje van 6, die moet altijd ff voorop de tank de straat op en af als ik terug kom van een ritje.
Net zoals ik vroeger altijd bij de broer van mijn moeder deed..... Grin

Kwetsbaarheid hoort er helaas nu eenmaal bij.
En als je dat niet wilt, tja, dan moet je stoppen.

In Giessen lag ook een motorrijder naast me op de kamer, had zijn rechterbeen gebroken.
Was na een dagje touren op de motor in zijn douche uitgegleden.....
Gelogd
Raptor
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.290


Netherlands
WWW
« Antwoord #16 Gepost op: Oktober 22, 2006, 23:01:51 »

Barman, sterkte kerel!
Ik begrijp je gevoel, maar laat het even bezinken. Als je, net als jij en ik, al meer dan 20 jaar motor rijdt kom je er echt niet zomaar vanaf. Geloof me, eens een motorrijder, altijd een motorrijder.  Cool

In elk geval veel beterschap met het herstel. Wat hier al meer gezegd is; het maakt je op een akelige manier duidelijk hoe kwetsbaar we zijn. Ik hoop dat ze die kl**tzak in die auto goed aanpakken.  police

Grtz, Eric.
Gelogd

"Waar een wil is is een weg. Waar meer willen zijn een file..."
Bikeman
# Pegaso cube 650 #
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.260


Aprilia-gek of is het "gewoon gek"

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Oktober 22, 2006, 23:09:59 »

Jongens, jongens,  laten we het nou niet erger maken als het al is Shocked

Het is heel erg dat een van onze leden dit is overkomen, maar ik denk ook dat er zeker momenten zijn dat we blij zijn dat we niet in een auto op weg waren Roll Eyes
Ik rij op de motor zón slordige 30.000 Km per jaar angel en ook nog iets van 15.000 in ons koekblik maar als je dan kijkt wat ik op de motor als beina ongelukken heb  kunnen vermijden, dat was me vaak niet in de auto gelukt Shocked

Begrijp me goed, ik zeker iedereen zijn mening respecteren, maar om nu te gaan denken dat het motorrijden nu ineens betekend dat je op een soort  schietschijf ronddraaid en vogelvrij bent Embarrassed daar ben ik het dus niet mee eens.

Maar goed, ik hoop dat "Barman" spoedig hersteld en zijn besluit later nog maals in overweging neemt.

Groet Ab Grin
Gelogd

Er gaat niets boven Groningen ! (is ook niets meer Wink )

Barman
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: Oktober 23, 2006, 02:03:59 »

Dank je wel allemaal voor de support! Grin
Al zou ik zelf weer willen rijden, Mrs Barman wil het niet meer hebben.

Ik hou nog wel wel mijn Moto Guzzi V50 Nato voor optochten en parades e.d., maar de dagelijkse rit zal voortaan in een koekblik gebeuren.

Wat de tegenpartij betreft: die word ook door mijn baas vervolgd omdat elke dag dat ik niet werk, hem €3000,00 kost.
Verder worden alle kosten en gevolgschade's bij hem in rekening gebracht. Undecided

Peggy heeft het trouwens niet overleeft: de versnellingsbak en het motorblok zijn a.h.w. ontploft! De onderdelen lagen overal verspreid en zij is dan ook "Total Loss" verklaard.
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #19 Gepost op: Oktober 23, 2006, 06:06:30 »

hoi barman,

Veel sterkte met het herstel.

grtjs rolf
Gelogd
arius
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.319


do it on twins

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Oktober 23, 2006, 10:02:54 »

Hallo allemaal,

nou veel sterkte, en ach mrs barman draait wel weer bij, mijn vrouw is ook weer bijgedraaid  Grin, na twee crashes, waarvan een best wel zwaar,

grtjes arius 
Gelogd

Mijn vrouw zei de motor eruit of ik eruit .... soms mis ik haar
madman
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: Oktober 23, 2006, 12:28:55 »

Is je vrouw óók twee keer gevallen??? Sjongejonge man!

Barman (en de rest) sterkte!!!


 Wink
« Laatste verandering: Oktober 23, 2006, 12:30:32 door madman » Gelogd
Barman
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Oktober 25, 2006, 04:35:21 »

nou veel sterkte, en ach mrs barman draait wel weer bij

Misschien zal ze ook wel weer bijdraaien, maar ik zit niet met plezier op de motor wanneer ik weet dat zij thuis in angst zit over wat er met mij kan gebeuren!
En dus rij ik niet meer.
Gelogd
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: Oktober 25, 2006, 09:46:21 »

Dat kan ik uiteraard respecteren!
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
Hansie
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 694


Ook ik van jou!


« Antwoord #24 Gepost op: Oktober 25, 2006, 14:58:37 »

Ook sterkte vanaf hier en ben het met de meeste eens: laten bezinken, vrouw tot rust laten komen en dan pas beslissen...

Maar wat mij het meest verontrust : hij isdoorgereden na het ongeval!!
Wat een sukkel, een foutje in het verkeer maken we allemaal wel eens, meestal zonder gevolgen maar dan eruit knijpen..... Angry Geen goed woord voor over, ophangen aan de b@lz@k!
Gelogd

Stock=boring!
Mieltje
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: Oktober 25, 2006, 17:33:00 »

Hey Barman,

Hier namens een "veteraan" ook het allebeste gewenst! Beterschap!!

Zelf in 2003 met mijn 2002 MilleR van de weg gereden vanwege een de weg oprijdend koekblik. Blijvende schade aan mijn schouder (2 pezen afgescheurd/verdwenen).
April dit jaar onderuit gegaan,......15 gebroken ribben. Lever geraakt (door rib), klaplong, hersenschudding...3 weken ziekenhuis en  2,5 maand thuis

Na 6 maanden rijd ik nu weer,.....mijn motto,....als je kan lopen, kan je ook rijden Wink Wink

Ik hoop voor je dat je weer durft te gaan rijden...

Succes man!!

Reinier
Gelogd
Macmille
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: Oktober 30, 2006, 23:40:45 »

Hey Barman

Hoe vordert het herstel?
Gelogd
Barman
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: Oktober 31, 2006, 05:37:10 »

Hey Barman

Hoe vordert het herstel?
De acht breuken die ik had opgelopen genezen nu redelijk voorspoedig.
De kniebanden aan beide kanten en de enkelbanden links zijn ook flink geraakt en die doen me nu het meeste zeer.
Ik lig dus de hele dag in een ziekenhuisbed in de woonkamer en ga af en toe eens in de rolstoel zitten om te kunnen computeren.
De spieren in mijn linkerbovenbeen zijn voor 50% verdwenen met de open breuken en tijdens de operatie, zodat ik totaal geen kracht kan ontwikkelen. Bij een wedstrijdje "mooie littekens" kom ik nu op het erepodium! Smiley

De revalidatie gaat nog wel even duren, maar ik hoop in Januari weer op eigen kracht te kunnen lopen.
Gelogd
Macmille
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: Oktober 31, 2006, 08:33:04 »

Pffff.....valt niet mee.
Maar uit ervaring weet ik dat het allemaal op jezelf neerkomt.
Tuurlijk krijg je ondersteuning van familie, vrienden en kennissen maar het weer leren lopen moet jezelf doen.
Toen ik na mijn ongeval na 17 dagen weer mocht zitten zei de fysiotherapeut dat ik ook weer mocht lopen als ik mocht zitten.
De 18e dag ben ik opgestaan uit bed en heb de eerste stapjes, met zijn ondersteuning, weer gezet.
De 22e dag heb ik mezelf voor de eerste keer weer gedouched, man, dat was een genot.
Het afdrogen was wel erg pijnlijk ivm bukken (dat valt dan niet mee met een dubbele fixateur in je rug)
Daarna ben ik weer gaan leren traplopen en altijd een stapje verder gelopen in het ziekenhuis.
Gevolg was dat ik niet naar een revalidatiekliniek hoefde, alhoewel de plaatst al voor me besproken was.

Het komt er gewoon op neer dat je alles zelf moet doen om te revalideren, maar je moet het wel psychisch en mentaal aankunnen.
Gewoon je ellende van dat moment wegcijferen en er alles aan doen om gezond te worden.
Nu, na 4,5 jaar gaat het beter met mijn rug dan vóór het ongeval.

Ik wens je veel sterkte met je herstel, weer de oude worden is nu het belangrijkste.

Groet,

Johnny
« Laatste verandering: Oktober 31, 2006, 08:34:38 door Macmille » Gelogd
Barman
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: Oktober 31, 2006, 14:55:30 »

Ik wens je veel sterkte met je herstel, weer de oude worden is nu het belangrijkste.

Groet,

Johnny

Dank je! Trouwens fijn om te lezen dat het bij jou weer helemaal goedgekomen is.
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
HOW TO tandwiel en ketting vervangen? « 1 2 ... 18 19 » teddek 270 109161 Laatste bericht Juli 02, 2014, 21:34:49
door Zwijntje
ZAC 18/9 « 1 2 » breed 17 16217 Laatste bericht April 25, 2009, 20:47:25
door breed
HOW TO: van gewone restricted airinlet naar oldskool derestricted airinlet « 1 2 » 2 Fast 2 See 26 18561 Laatste bericht Oktober 14, 2014, 16:24:11
door mona-toetje
HOWTO: achterrem ontluchten RSV Mille « 1 2 » Chakotay 19 16074 Laatste bericht Mei 21, 2013, 13:50:12
door Bart-Jan
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39278 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!