Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 20, 2024, 13:00:02 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 24   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4]  (gelezen 122320 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Gert-Jan Tuono
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 772


Aprilia Liefhebber

Virgin Islands, U.S.
« Antwoord #90 Gepost op: Februari 15, 2008, 19:32:45 »

Thnx Tuonojack,

Heb ze net een mail gestuurd of ze International Banking willen accepteren, ff afwachten dus. We keep in touch 

Zodra ze dit wel willen zal ik ff vragen wie ze allemaal willen (Ivo en Jan staan al op de lijst  Wink)

Goed weekend iedereen!

Hoi Mj,

Ik wil ook graag meedoen met de gezemelijke inkoop    Als je er met overboeking niet uitkomt kan ik eventueel met mijn Visa de betaling wel regelen. Dan moeten er niet al te veel tegelijk meedoen natuurlijk. Als ik mag voorschieten dan maximaal 10 tegelijk svp...

  Super als we dat samen kunnen regelen 

Groeten, 
Gert-Jan Tuono
Gelogd

Tuonojack
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 225

Netherlands
« Antwoord #91 Gepost op: Februari 15, 2008, 20:31:12 »

@ Ivo : De ringen die wij gebruikt hebben komen bij www.skiffy.nl vandaan  zoeken op artikel nr. 003160500001 alleen gat A 17.2 iets opruimen naar 18 mm ( 2 ringen nodig per motor)

Via internet kan je geloof ik alleen vanaf 250 stuks bestellen, vandaar dat ik ze zelf in de winkel heb gekocht, maar misschien kan je wel wat regelen per telefoon of mail.

Succes,

Jack
Gelogd

Tuono Factory 07, Akra`s, AF1 linkplates, gsxr zijstandaard, Osco.
Kawa W650, Yamaha TW125
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #92 Gepost op: Februari 17, 2008, 10:25:42 »

Ik heb antwoord van AF1 gehad en helaas geen International Banking, hun antwoord:

We currently have no provision to accept payment by the method you describe.
I apologies that we have no provision for the type of payment you prefer, but direct transfers are virtually unheard of in the United States.
 
-Steve Barone
 
 
AF1 Racing, inc.  /  ApriliaForum.com
699 W. San Antonio St.
New Braunfels, TX 78130
 
Toll-free 877-626-3966
direct     830-626-3966
fax         830-626-3969


In Europa vind men het wel prettig als je eerst geld ontvangt en dan pas het product op hoeft te sturen, maar goed in the US niet.

Gert-Jan, zou jij je credit card willen misbruiken voor ons 

Ik wil sowieso 1 setje en wil je alvast wel geld overmaken net als Ivo. Jan de Timmerman wilde ook 1 setje.

Ik hoor het graag van je, zou super zijn! Wellicht dat we dit in de loop van aankomende week zouden kunnen bestellen, heb nl. nog nieuw rubber en tandwielen dan kan alles er in 1 x op  Wink

Michael
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Gert-Jan Tuono
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 772


Aprilia Liefhebber

Virgin Islands, U.S.
« Antwoord #93 Gepost op: Februari 17, 2008, 15:44:29 »

Michael, Ivo, Jan,

Ik heb net 4 setjes totaal besteld voor jullie en voor mij. Voor de €€ kijken we eerst wel even hoe de koers wordt omgezet en wat de douane er nog bij doet. Ik stuur jullie wel een PM met gegevens zodra ik de spullen heb.

Ik hoop dat we het snel hebben, want de tuono gaat binnenkort nog naar de werkplaats. Kan ik dit gelijk even meepakken...

Groeten, 
Gert-Jan Tuono
Gelogd

jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #94 Gepost op: Februari 17, 2008, 16:57:03 »

Michael, Ivo, Jan,

Ik heb net 4 setjes totaal besteld voor jullie en voor mij. Voor de €€ kijken we eerst wel even hoe de koers wordt omgezet en wat de douane er nog bij doet. Ik stuur jullie wel een PM met gegevens zodra ik de spullen heb.

Ik hoop dat we het snel hebben, want de tuono gaat binnenkort nog naar de werkplaats. Kan ik dit gelijk even meepakken...

Groeten, 
Gert-Jan Tuono

Dank u
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #95 Gepost op: Februari 17, 2008, 17:26:46 »

Thnx Tuonojack,

Heb ze net een mail gestuurd of ze International Banking willen accepteren, ff afwachten dus. We keep in touch 

Zodra ze dit wel willen zal ik ff vragen wie ze allemaal willen (Ivo en Jan staan al op de lijst  Wink)

Goed weekend iedereen!

Hoi Mj,

Ik wil ook graag meedoen met de gezemelijke inkoop    Als je er met overboeking niet uitkomt kan ik eventueel met mijn Visa de betaling wel regelen. Dan moeten er niet al te veel tegelijk meedoen natuurlijk. Als ik mag voorschieten dan maximaal 10 tegelijk svp...

  Super als we dat samen kunnen regelen 

Groeten, 
Gert-Jan Tuono


Is het nog mogelijk om 2 extra bestellingen bij je order te plaatsen?
« Laatste verandering: Februari 17, 2008, 17:42:16 door R1-ner » Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #96 Gepost op: Februari 17, 2008, 18:19:40 »

Michael, Ivo, Jan,

Ik heb net 4 setjes totaal besteld voor jullie en voor mij. Voor de €€ kijken we eerst wel even hoe de koers wordt omgezet en wat de douane er nog bij doet. Ik stuur jullie wel een PM met gegevens zodra ik de spullen heb.

Ik hoop dat we het snel hebben, want de tuono gaat binnenkort nog naar de werkplaats. Kan ik dit gelijk even meepakken...

Groeten, 
Gert-Jan Tuono



SUPER Gert-Jan Tuono 
Ik hoop dat ik snel bericht van je krijg en zal dan de gemaakt kosten a.s.a.p. naar je overmaken 
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Gert-Jan Tuono
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 772


Aprilia Liefhebber

Virgin Islands, U.S.
« Antwoord #97 Gepost op: Februari 17, 2008, 19:30:26 »

Thnx Tuonojack,

Heb ze net een mail gestuurd of ze International Banking willen accepteren, ff afwachten dus. We keep in touch 

Zodra ze dit wel willen zal ik ff vragen wie ze allemaal willen (Ivo en Jan staan al op de lijst  Wink)

Goed weekend iedereen!

Hoi Mj,

Ik wil ook graag meedoen met de gezemelijke inkoop    Als je er met overboeking niet uitkomt kan ik eventueel met mijn Visa de betaling wel regelen. Dan moeten er niet al te veel tegelijk meedoen natuurlijk. Als ik mag voorschieten dan maximaal 10 tegelijk svp...

  Super als we dat samen kunnen regelen 

Groeten, 
Gert-Jan Tuono


Is het nog mogelijk om 2 extra bestellingen bij je order te plaatsen?

De bestelling is al de deur uit  , Maar het is niet erg lastig via de site va af1. Hopelijk kun je nog een groepje bestellers bij elkaar krijgen.

Ik wist niet dat jullie ook in waren voor deze actie, anders had ik het met plezier gedaan 

Groeten, 
Gert-Jan Tuono
Gelogd

Ivo Schrien
Gast
« Antwoord #98 Gepost op: Februari 18, 2008, 07:41:01 »

@ Gert Jan Tuono: bedankt! Fijn dat je de bestelling nu al de deur uit hebt gedaan; mijn Mille staat namelijk op 1 maart ingepland voor een vervanging v.d. achterbrug; dan hoop ik dat ik die linkplates al binnenheb en dat ook in één keer kan laten vervangen. Ik heb zaterdag nog gebeld met www.skiffy.nl voor die nylon ringen maar daar kreeg ik niemand aan de lijn; zal het nog eens proberen straks en dan ook 4personen X 2stuks = 8 stuks of 10 stuks bestellen. Als je me je rekening nr. geeft maak ik het geld naar je over, mail = ivoschrien@hotmail.com
Groeten en bedankt!   
Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #99 Gepost op: Februari 18, 2008, 08:34:00 »

Plaatst men die ringen (2 stuks) alleen bij die dog-bone of ook bij de aansluiting met de schokbreker en de achterbrug (dus in totaal 6 ringen)??

Op AF1 zag ik dat men ze overal plaatst........
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Grrrsv
Gast
« Antwoord #100 Gepost op: Februari 18, 2008, 11:34:41 »

Alleen tussen dogbone en link zijn de ringen nodig, hier kan de link met lagerbus en al ca. 4mm heen en weer schuiven. Genoemde ringen zijn ca. 1,5 mm dik.

Tussen bevestigingspunt achterbrug heb je maar 2mm ruimte bovendien steekt de kunstof dichtring van de lager ook 1mm uit zodat hier de boel niet echt tegen elkaar aan kan lopen.

Bij de schock zijn ringen onzin. Bevestigingspunten van schock zijn bijna vaste punt (in rubber gevat) en link kan nergens tegenaan lopen daar.

Succes.
Gelogd
Ivo Schrien
Gast
« Antwoord #101 Gepost op: Februari 18, 2008, 15:02:14 »

heb net www.skiffy.nl gebeld en gevraagd of het mogelijk is dat ik 10 stuks los kan kopen (of evt. al 20) maar dat gaat niet; dit zou alleen mogelijk zijn als je bij hun langs gaat. Aangezien ik in Maastricht woon en skiffy.nl in Amsterdam ligt is dit niet erg handig. Weet dus niet of iemand een ander idee heerft of andere site waarbij we wél in kleinere aantallen kunnen bestellen??
Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #102 Gepost op: Februari 18, 2008, 15:17:55 »

zouden die ringen niet bij een goede bouwmarkt te krijgen zijn?? Ik ga morgen als ik tijd heb wel ff kijken.
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Tuonojack
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 225

Netherlands
« Antwoord #103 Gepost op: Februari 18, 2008, 16:23:04 »

Mocht het niet lukken met die ringen wil ik er wel langs gaan en ze opsturen.

Groet,

Jack
Gelogd

Tuono Factory 07, Akra`s, AF1 linkplates, gsxr zijstandaard, Osco.
Kawa W650, Yamaha TW125
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #104 Gepost op: Februari 18, 2008, 16:28:37 »

Super Jack,

Ik kijk hier morgen ff in de stad en als ik ze niet kan vinden.......................
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 24   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182123 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25420 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM) « 1 2 ... 5 6 » Itakura 82 45032 Laatste bericht Maart 28, 2010, 20:47:03
door Itakura
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19431 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J
S.O.S. Tekenen deze petitie « 1 2 3 » Sjaakie 41 23862 Laatste bericht Juli 21, 2009, 17:47:33
door Patrickg

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!