Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 22:47:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 24   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4]  (gelezen 121820 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #225 Gepost op: April 08, 2008, 19:31:01 »

Euhhhhh da's een foto van mijn Factory  Wink

Die ringen moeten tussen de onderste bevestiging (dus niet daar waar de tekst AF1 horizontaal staat) en je moet ze een klein beetje ruimer maken. Heb ik met een dremel gedaan.

Suc6
T word wel tijd dat er weer sff gepoest word ja
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #226 Gepost op: April 08, 2008, 19:44:09 »

AAP, NOOT, MIES 

 Grin jij hebt 'm door

soms is het met plaatjes makkelijker
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #227 Gepost op: April 08, 2008, 19:46:45 »

T word wel tijd dat er weer sff gepoest word ja

Haha ik heb zaterdag maar ff gereden, had idd niets meer te poetsen en begon me al te vervelen 
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #228 Gepost op: April 08, 2008, 19:48:17 »

T word wel tijd dat er weer sff gepoest word ja

Haha ik heb zaterdag maar ff gereden, had idd niets meer te poetsen en begon me al te vervelen 
DR staat er ook nog een in Doorn die na een bezoek aan Qms gepoest moet worden Grin Grin Grin
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
wolly
Gast
« Antwoord #229 Gepost op: April 08, 2008, 22:07:19 »

Ik had eerst aan beide kanten een nylon ringetje gedaan, maar dan draai je de boel helemaal vast en kan het niet meer soepel draaien.
Nu alleen aan de rechter kant waar de beschadigingen zaten een ring tussen gedaan.
Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #230 Gepost op: April 09, 2008, 11:36:17 »

1 van skiffy??
Ik heb geen problemen en de rest met deze ringen volgens mij ook niet, wellicht zijn die van jou iets te dik?
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
wolly
Gast
« Antwoord #231 Gepost op: April 09, 2008, 21:49:30 »

Zou kunnen, ik heb skiffy ringen die we op het werk hadden liggen. Zijn geloof ik 1,3 mm dik.
Gelogd
Ivo Schrien
Gast
« Antwoord #232 Gepost op: April 11, 2008, 06:38:23 »

zoo, de linkplates gisteren erop gezet olv de monteur van mijn dealer, we hebben de band er overigens niet afgehaald, alleen de rechterzijkuip.. Zal nog wel foto's plaatsen van de linkplates, maar mijn monteur was aardig onder de indruk van de slijtage die er al was opgetreden na nét 6500 km op de klok!!
kan ik over 2 weekjes gerust op vakantie (naar Schwarzwald, Bodensee en als het weer meezit ook Oostenrijk)!
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #233 Gepost op: April 11, 2008, 09:03:01 »

Nou, die Bodensee zou ik als sportieve rijder maar niet rijden. De laatste keer dat ik daar langs reed wat een drama file file file .......
Gelogd
Ivo Schrien
Gast
« Antwoord #234 Gepost op: April 11, 2008, 12:31:34 »

ja? Ben eerst van plan (vertrek overigens op 1 mei) om via Karlsruhe naar het Schwarzwald te gaan (richting Freiburg) en van daaruit richting de Bodensee... ja ik wil (als het weer hopelijk eens meezit) nog enkele passen rijden in Oostenrijk.. iemand hier wellicht ervaring mee???
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #235 Gepost op: April 18, 2008, 20:29:25 »

Zo, de nieuwe linkplates zitten er ook bij mij op. De Tuono moest toch vandaag de 10000 km / 1 jaar beurt hebben dus gelijk maar even bij Roké vervangen.
Gelogd
erikske
Tuono 1000-R
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.644


Tuono powerrrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #236 Gepost op: April 13, 2009, 20:01:08 »

Zo, de nieuwe linkplates zitten er ook bij mij op. De Tuono moest toch vandaag de 10000 km / 1 jaar beurt hebben dus gelijk maar even bij Roké vervangen.

Ik heb na het verontrust lezen van dit topic (ikzelf heb een 2006 tuono) eens contact opgenome met roke, toch binnen deze club een bekende.
Zij wisten mij niks te vertellen over problemen met het linksysteem, zijzelf hadden er nog niks over gehoord zeiden ze.

nu zijn er tienduizenden rsv's gemaakt van het nieuwere type, en als ik naar de technishe tekeningen van de rsv4 kijk, heeft deze precies hetzelfde linksysteem..... dus mijn vraag is: is het ECHT nodig om deze (preventief) te vervangen???

het gaat mij niet om die paar tientjes voor de plates, maar om het werk terwijl het niet nodig is?Huh
Aprilia zuigt het ontwerp van hun onderdelen toch niet uit hun duim?Huh?
Gelogd

DONDER-PILOOT
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #237 Gepost op: April 13, 2009, 20:23:56 »

Het is echt niet veel werk hoor, half uurtje tot een uurtje als je het zelf doet. Ik heb het maar wel gedaan, ga niet onnodig risico's lopen. Als het klapt dan maak je een rare smakker.........ineens je achterwiel die blokkeert...........
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
erikske
Tuono 1000-R
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.644


Tuono powerrrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #238 Gepost op: April 13, 2009, 20:29:28 »

Het is echt niet veel werk hoor, half uurtje tot een uurtje als je het zelf doet. Ik heb het maar wel gedaan, ga niet onnodig risico's lopen. Als het klapt dan maak je een rare smakker.........ineens je achterwiel die blokkeert...........
Dat ben ik met je eens.... maar zijn er echt zoveel gevallen bekend met deze oorzaak?

als ik het forum goed lees, schuurt de dogbone bij iedereen tegen de linkplates aan(bij mij ook)
 
en als ik ze eventueel(preventief) wil vervangen, wat voor plates raden jullie dan aan?
Gelogd

DONDER-PILOOT
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #239 Gepost op: April 13, 2009, 20:41:25 »

Het is echt niet veel werk hoor, half uurtje tot een uurtje als je het zelf doet. Ik heb het maar wel gedaan, ga niet onnodig risico's lopen. Als het klapt dan maak je een rare smakker.........ineens je achterwiel die blokkeert...........
Dat ben ik met je eens.... maar zijn er echt zoveel gevallen bekend met deze oorzaak?

als ik het forum goed lees, schuurt de dogbone bij iedereen tegen de linkplates aan(bij mij ook)
 
en als ik ze eventueel(preventief) wil vervangen, wat voor plates raden jullie dan aan?

Die van AF1 (racing) + skiffy ringen 
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 24   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 181674 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25374 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM) « 1 2 ... 5 6 » Itakura 82 44839 Laatste bericht Maart 28, 2010, 20:47:03
door Itakura
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19366 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J
S.O.S. Tekenen deze petitie « 1 2 3 » Sjaakie 41 23789 Laatste bericht Juli 21, 2009, 17:47:33
door Patrickg

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!