Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 01:23:28 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Italiaanse Jap of Japanse Italiaan?  (gelezen 11763 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Mieltje
Gast
« Gepost op: December 16, 2006, 09:14:24 »

Nu volg ik het modellenwerk (als het over motoroen gaat) niet meer zo intensief als voorheen maar...
Zie ik het nu verkeerd of toch..?

De Duc 1100 krijgt het uiterlijk van een mislukte Jappanner...

Men moest ook nog wat loodgieterswerk kwijt..... Undecided

met de lelijke stok voor de kentekenverlichting..

En de Aprilia 600 op komst...

Ohhneee,..staat Honda op 
Hebben ze het recht op hun airintake weer opgeeist zo te zien
Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: December 16, 2006, 09:23:50 »

Héé Héé rustig aan Miel...........ik vind deze duc beter gelukt als de 999. De prijs is altijd zo stevig anders.........?
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #2 Gepost op: December 16, 2006, 10:17:34 »

Ach ja iedereen jat van elkaar...Mille met SP1 koplampen bijv.......
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #3 Gepost op: December 16, 2006, 10:46:50 »

mv agusta achterlicht en dat van die nieuwe duc  Wink

Ik krijg het wel warm van die duc hoor Undecided
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: December 16, 2006, 11:36:10 »

Ondanks dat de 1098 er een beetje als een samengeraapt zooitje uitziet vind ik hem toch erg vet ,het rijd vast als een beest met het nieuwe testastretta evoluzione blok.
Het monoposto zitje van de 999 vind ik persoonlijk mooier.
De achtervork is mooi van lompheid.

Qua ontwerp vind ik de 999 toch beter omdat je deze al van verre herkend als een duc.
De 1098 zal sneller verward worden met een jap,en dat is wel het laatste wat je wilt als je italiaans rijd Grin Grin
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #5 Gepost op: December 16, 2006, 12:02:11 »

tja ik vindt de duc ook erg mooi. Maar smaken verschillen. Cheesy

grtjs rolf
Gelogd
thomas
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: December 16, 2006, 13:30:55 »

als er nou 1 merk goed is in kopiëren dan is het volgens mij aprilia.... Komend met de rsv 2004 erg mooi maar een regelrechte kopie van de honda vrt sp1 en dan vervolgens meerdere modellen of motorblokken uitbrengen gebasseerd op de rsv..

Het enige waar ik de duc op kan betrappen is een mv kontje. Maar vind het een super strak ding


smaken verschillen.....
Gelogd
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #7 Gepost op: December 16, 2006, 13:56:41 »

als er nou 1 merk goed is in kopiëren dan is het volgens mij aprilia.... Komend met de rsv 2004 erg mooi maar een regelrechte kopie van de honda vrt sp1 en dan vervolgens meerdere modellen of motorblokken uitbrengen gebasseerd op de rsv..

Het enige waar ik de duc op kan betrappen is een mv kontje. Maar vind het een super strak ding


smaken verschillen.....

Ik hoop dat dit een grapje is  Haha, de RSV een regelrechte kopie van de SP1   Undecided Op de neus na, is het echt een KOPIE  ja Dan heb jij de RSV nog nooit fatsoenlijk bekeken!

En wat is er mis met een blok in meerdere modellen gebruiken  Huh Dat doet elk merk  Roll Eyes

En ga die Duc ook nog maar is goed bekijken, dan zul je vast nog meer jatwerk aantreffen.....
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: December 16, 2006, 16:43:27 »




Een sp1 kan nog niet in de schaduw staan van een rsv zowel qua prestaties als looks.
De enige overeenkomst is dat de luchtinlaat een beetje op die van de honda lijkt,verder geen enkele overeenkomst(gelukkig)
Verder weet ik niet of je de nieuwste modellen van Aprilia hebt gezien;,inovatief en orgineel zijn ze zeker.

Frank


Citaat
« Laatste verandering: December 16, 2006, 16:45:01 door rsvfrank » Gelogd
Macmille
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: December 16, 2006, 17:20:36 »

als er nou 1 merk goed is in kopiëren dan is het volgens mij aprilia.... Komend met de rsv 2004 erg mooi maar een regelrechte kopie van de honda vrt sp1 en dan vervolgens meerdere modellen of motorblokken uitbrengen gebasseerd op de rsv..

Het enige waar ik de duc op kan betrappen is een mv kontje. Maar vind het een super strak ding


smaken verschillen.....

Ik hoop dat dit een grapje is  Haha, de RSV een regelrechte kopie van de SP1   Undecided Op de neus na, is het echt een KOPIE  ja Dan heb jij de RSV nog nooit fatsoenlijk bekeken!



Of de SP...
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #10 Gepost op: December 16, 2006, 17:23:11 »

de luchthapper was trouwens al iets wat vroeger voorkwam op een ander Italiaans merk Wink
Gelogd
Mieltje
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: December 16, 2006, 20:47:15 »

Hmm, niet gedacht dat er zo op gereageerd zou worden,haha

De Ducati 1100 wordt niet de redding van de afgevallen 998 rijders denk ik zo (of het was voor die 160 pk's). Die waren al uitgeweken naar een ander merk
Tis net als bij een GS veel plastic en losse buizen rommel.
Ik vind de RSV 2007- veel mooier en als één geheel afgewerkt tot een totaal. Alleen qua kleurstelling sporen ze soms niet in Noale.
Kijk eens (of liever niet) naar dat GOUWE frame...bahh!!

Verder blijf ik gewoon lid hoor Afro Afro Afro

Gelogd
Grrrsv
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: December 16, 2006, 21:18:35 »

Vind de 1098 wel ok qua looks, op een gegeven moment ontkom je er niet aan dat het een beetje op elkaat lijkt. Maar of de 1098 Ducati uit de rode cijfers moet halen......
Heb in Motoplus trouwens de eerste test van de 1098 op het circuit van Kyalami gelezen. Alles perfect en retestrak maar had niet meer motorvermogen dan de 999. De technici wijtten dit aan de ijle lucht van Kyamali omdat het op een hoogte van 1800m ligt waardoor ie ongeveer 20 pk te weinig zou leveren. Dus....
1. Ze jokken wel heel erg over het opgegeven topvermogen of;
2. Ze moeten de komende weken nog heel hard werken;
3. De manager die Kyalami uitgekozen had is ondertussen ontslagen.
Gelogd
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #13 Gepost op: December 16, 2006, 21:33:08 »

Tja ik heb het al eerder laten weten. De 1098 vind ik heel erg geslaagd. Ik heb hem voor het eerst gezien op Motornewz en ik vond hem direct mooi.

Maar weest gerust ik ga echt eerst wachten op de V4.



[verwijderd door de beheerder]
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
thomas
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: December 16, 2006, 22:14:23 »

als er nou 1 merk goed is in kopiëren dan is het volgens mij aprilia.... Komend met de rsv 2004 erg mooi maar een regelrechte kopie van de honda vrt sp1 en dan vervolgens meerdere modellen of motorblokken uitbrengen gebasseerd op de rsv..

Het enige waar ik de duc op kan betrappen is een mv kontje. Maar vind het een super strak ding


smaken verschillen.....



Ik hoop dat dit een grapje is  Haha, de RSV een regelrechte kopie van de SP1   Undecided Op de neus na, is het echt een KOPIE  ja Dan heb jij de RSV nog nooit fatsoenlijk bekeken!

En wat is er mis met een blok in meerdere modellen gebruiken  Huh Dat doet elk merk  Roll Eyes

En ga die Duc ook nog maar is goed bekijken, dan zul je vast nog meer jatwerk aantreffen.....


Hey bart en wat dacht je van de uitlaten om nog een puntje op te noemen van de rsv 2004? Niet dat ik niet van me merk hou want toen ik de rsv 2004 voor het eerst zag vond ik hem super maar vind het wel aardig wat weg hebben van een vtr sp
« Laatste verandering: December 16, 2006, 22:28:57 door thomas » Gelogd
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Off Topic « 1 2 ... 174 175 » zeeslot 2618 471075 Laatste bericht April 01, 2011, 20:03:42
door B-Art
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8918 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 10019 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy
eindelijk stel ik mij even voor... Dierick 10 5256 Laatste bericht Januari 28, 2012, 16:40:07
door Dierick
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 17036 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!