Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 20, 2024, 06:25:37 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 309   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie gereden vandaag..?  (gelezen 801180 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Timfiz
Gast
« Antwoord #75 Gepost op: December 02, 2007, 22:47:13 »

Goeie zaak 

BTW Deefski. Egmond stond ook op mijn verlanglijstje, maar nu niet meer............ Cry
Gelogd
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #76 Gepost op: December 02, 2007, 22:48:18 »

Tjsa Timfiz,
Met zo'n ervaring, moet je toch ff eerst goed hersteld zijn he.
Sterkte nog! 
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
Dalman
Gast
« Antwoord #77 Gepost op: December 05, 2007, 08:43:55 »

Je avatar veranderen in de club der gelovigen helpt allicht

In de avatar van een zekere Dalman staat : ARA Jezus .......... 

Ik denk dat dit niet voor iedereen een "leuke" grap is.

Ab

Ik kan het ook niet waarderen, dus werk voor de moddereter, administrateur, webmeester dacht ik zo. 

Ik kan ook inderdaad dit nie waarderen....

Beste Heren.... t was idd een geintje, omdat je met 5 sterren ' ARA God' bent/was (is dat door mijn actie soms veranderd??). Leuk dat er nu ARA Addict staat bij de 5 -sterren forummers.. Die van mij is nu ook weg zoals je ziet..!
 
« Laatste verandering: December 05, 2007, 08:46:24 door Dalman » Gelogd
Dalman
Gast
« Antwoord #78 Gepost op: December 05, 2007, 08:49:50 »

En dan idd weer on-topic: afgelopen zaterdag lekker de uitlaat uitgebrand hier in t dorp, even een fotolijstje halen... notabene op de Tuono. Of ie warm is geworden weet ik niet maar het was erg lekker! Een ' quicky'  zogezegd.
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #79 Gepost op: December 05, 2007, 12:44:12 »

gisteren even de nieuwe accu geladen en meteen ff een bakkie bij timfiz gedaan
deze bleek mij ruim te horen  , morgen weer even schoon maken en dan
aan de prik 
Gelogd

if it runs , race it
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #80 Gepost op: December 05, 2007, 12:58:06 »

Vandaag m'n motor bij m'n moessie in de kelder gezet ,dan kan ik daar lekker ,verwarmd rommelen.
Voor het eerst sinds een week of 8 gereden en geen last van m'n pols,was weliswaar maar een klein stukje,maar toch!

Wat is het dan weer heerlijk om die "herrie" te horen ,vooral als je geen dopjes in hebt.

Frank
Gelogd
gangisallesman
Gast
« Antwoord #81 Gepost op: December 05, 2007, 13:14:44 »

Gisteren m'n motor van de garage de huiskamer in gereden , kan ik er ook deze winter van genieten , ik kijk liever naar m'n brommer dan naar een voor de oorlogse antieke eiken boekenkast of zo
Dit is weer eens een goed voorbeeld van de voordelen van het vrijgezelle leven , ik weet zeker dat er meer zijn die het liefst het zelfde zouden doen.
Gangisallesman 

Kan geen Jan de Bouvrie tegen op !!!


* 001.JPG (115.16 KB, 640x480 - bekeken 294 keer.)
Gelogd
plutomille
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 337


geduld is een schone zaak; heb het helaas niet.

Netherlands
WWW
« Antwoord #82 Gepost op: December 05, 2007, 14:00:31 »

Gisteren m'n motor van de garage de huiskamer in gereden , kan ik er ook deze winter van genieten , ik kijk liever naar m'n brommer dan naar een voor de oorlogse antieke eiken boekenkast of zo
Dit is weer eens een goed voorbeeld van de voordelen van het vrijgezelle leven , ik weet zeker dat er meer zijn die het liefst het zelfde zouden doen.
Gangisallesman 


Kan geen Jan de Bouvrie tegen op !!!

heeft de hond tegen je motor geplast? Naar het asiel ermee!!!!!!!!

Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #83 Gepost op: December 05, 2007, 14:48:13 »

Gisteren m'n motor van de garage de huiskamer in gereden , kan ik er ook deze winter van genieten , ik kijk liever naar m'n brommer dan naar een voor de oorlogse antieke eiken boekenkast of zo
Dit is weer eens een goed voorbeeld van de voordelen van het vrijgezelle leven , ik weet zeker dat er meer zijn die het liefst het zelfde zouden doen.
Gangisallesman 


Kan geen Jan de Bouvrie tegen op !!!

heeft de hond tegen je motor geplast? Naar het asiel ermee!!!!!!!!


Ja haha het lijkt er inderdaad op 

Heb vandaag ff heen en weer gereden in de garage  Grin
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #84 Gepost op: December 05, 2007, 15:13:07 »

Gisteren m'n motor van de garage de huiskamer in gereden , kan ik er ook deze winter van genieten , ik kijk liever naar m'n brommer dan naar een voor de oorlogse antieke eiken boekenkast of zo
Dit is weer eens een goed voorbeeld van de voordelen van het vrijgezelle leven , ik weet zeker dat er meer zijn die het liefst het zelfde zouden doen.
Gangisallesman 

Kan geen Jan de Bouvrie tegen op !!!

Is er een andere plek dan??? Grin

P.S.. was je vorige motor soms een harley ?  hij heeft wat laten liggen......... Wink
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #85 Gepost op: December 05, 2007, 16:28:03 »

daar had ik openslaande deuren voor in ons huis genomen, maar helaas de motor mag niet naar binnen Angry
Gelogd
Raptor
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.290


Netherlands
WWW
« Antwoord #86 Gepost op: December 05, 2007, 18:57:11 »

daar had ik openslaande deuren voor in ons huis genomen, maar helaas de motor mag niet naar binnen Angry

Hmmm...bij mij begon de ellende pas toen ik een burnout op de houten vloer wilde maken... Grin
Gelogd

"Waar een wil is is een weg. Waar meer willen zijn een file..."
kim_rsv1000
Gast
« Antwoord #87 Gepost op: December 05, 2007, 19:21:22 »

Gisteren m'n motor van de garage de huiskamer in gereden , kan ik er ook deze winter van genieten , ik kijk liever naar m'n brommer dan naar een voor de oorlogse antieke eiken boekenkast of zo
Dit is weer eens een goed voorbeeld van de voordelen van het vrijgezelle leven , ik weet zeker dat er meer zijn die het liefst het zelfde zouden doen.
Gangisallesman 

Kan geen Jan de Bouvrie tegen op !!!

Daarvoor moet je geen vrijgezel zijn hoor,
vorige week mijn mille ook lekker binnen gezet,hij staat nu mooi te pronken in de inkomhal,al de planten staan in de garage en de mille lekker binnen op kamertemperatuur.
Het is gewoon een kwestie van te laten zien wie de baas is thuis  Grin
Gelogd
plutomille
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 337


geduld is een schone zaak; heb het helaas niet.

Netherlands
WWW
« Antwoord #88 Gepost op: December 05, 2007, 21:37:15 »

Citaat
Daarvoor moet je geen vrijgezel zijn hoor,
vorige week mijn mille ook lekker binnen gezet,hij staat nu mooi te pronken in de inkomhal,al de planten staan in de garage en de mille lekker binnen op kamertemperatuur.
Het is gewoon een kwestie van te laten zien wie de baas is thuis  Grin

Leek mij een goed advies. Ik heb het zojuist geprobeerd. Motor slaapt nu binnen......................... ik buiten!!!!!!!!!!!!!! 
Gelogd
gangisallesman
Gast
« Antwoord #89 Gepost op: December 06, 2007, 00:08:09 »

Gisteren m'n motor van de garage de huiskamer in gereden , kan ik er ook deze winter van genieten , ik kijk liever naar m'n brommer dan naar een voor de oorlogse antieke eiken boekenkast of zo
Dit is weer eens een goed voorbeeld van de voordelen van het vrijgezelle leven , ik weet zeker dat er meer zijn die het liefst het zelfde zouden doen.
Gangisallesman 

Kan geen Jan de Bouvrie tegen op !!!

Daarvoor moet je geen vrijgezel zijn hoor,
vorige week mijn mille ook lekker binnen gezet,hij staat nu mooi te pronken in de inkomhal,al de planten staan in de garage en de mille lekker binnen op kamertemperatuur.
Het is gewoon een kwestie van te laten zien wie de baas is thuis  Grin
Juist !! Zo zie 't graag en oh ja ik heb geen hond of Harley maar soms moet ik nog wel eens kweilen bij het zien van m'n brommer vandaar !!!!
Zal nog niet zo gauw over gaan vrees ik. Shocked      Grin Grin Grin
Gelogd
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 309   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31322 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10068 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 122314 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 103415 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 44042 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!