Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 12:15:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 309   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie gereden vandaag..?  (gelezen 801068 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
arius
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.319


do it on twins

Netherlands
« Antwoord #300 Gepost op: Februari 09, 2008, 10:06:18 »

Hallo allemaal,


de hele week alweer lekker gereden, gewoon woonwerk maar toch, heerlijk vooral `s middags weer naar huis, super lekker weer, vandaag komt er niet veel van denk ik,


grtjes arius
Gelogd

Mijn vrouw zei de motor eruit of ik eruit .... soms mis ik haar
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #301 Gepost op: Februari 09, 2008, 10:40:16 »

Inderdaad, hele week woon-werk gereden en gistermiddag een stukje voor de fun.

Ook hier ligt nog veel pekel, maar op de meeste dijken viel het wel mee. Vandaag 12 graden, dus komt er ook weer een beetje temperatuur en grip in de bandjes
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
leonsnek
Gast
« Antwoord #302 Gepost op: Februari 09, 2008, 10:50:19 »

Wie gereden vandaag..?...Nou ik niet, Cry Tis buiten zonnig,stralend weer,heb 'n weekend vrij (kokkies) werken meestal weekenden Azn Nu woon ik op een steenworp van safe rotterdam(nu heb ik daar niet veel mee) behalve af en toe een busje wd40 ofzo maar heel veel gekker moetdat niet worden,maar d'r komt toch nog veel volk opaf als de zon schijnt,dus je word wel wakker gemaakt met 't geronk van motoren,zo rond een uur of negen
Wat op zich niet erg is,(je hebt nog wat aan je dag ) Zo zou je zelf lekker kunnen gaan rijden b.v...mille uit de schuur,pak an,helm op,..je kent het wel..Alleen staat m'n rsv nog bij VJ motorsport in Sommeldijk,te wachten op d'r nieuwe stuurtje(sbk) en rode wielen,dan duurt wachten langgg....
Kortom wat in het vat zit..ik balen,en voor diegene die vandaag gaat rijden,denk aan mij
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #303 Gepost op: Februari 09, 2008, 11:29:54 »

waar woon je dan precies , ik heb zelf 11 jaar in barendrecht gewoond 
Gelogd

if it runs , race it
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #304 Gepost op: Februari 09, 2008, 13:00:54 »

Wie gereden vandaag..?...Nou ik niet, Cry Tis buiten zonnig,stralend weer,heb 'n weekend vrij (kokkies) werken meestal weekenden Azn Nu woon ik op een steenworp van safe rotterdam(nu heb ik daar niet veel mee) behalve af en toe een busje wd40 ofzo maar heel veel gekker moetdat niet worden,maar d'r komt toch nog veel volk opaf als de zon schijnt,dus je word wel wakker gemaakt met 't geronk van motoren,zo rond een uur of negen
Wat op zich niet erg is,(je hebt nog wat aan je dag ) Zo zou je zelf lekker kunnen gaan rijden b.v...mille uit de schuur,pak an,helm op,..je kent het wel..Alleen staat m'n rsv nog bij VJ motorsport in Sommeldijk,te wachten op d'r nieuwe stuurtje(sbk) en rode wielen,dan duurt wachten langgg....
Kortom wat in het vat zit..ik balen,en voor diegene die vandaag gaat rijden,denk aan mij


Ik zal aan je denken als ik bij VJ bij je motor sta 

Echt lekker weer vandaag, zo ff eten, me in mijn motorpak hijsen en rijden maar!
Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
Aprili@ster
Gast
« Antwoord #305 Gepost op: Februari 09, 2008, 17:05:19 »

Het was vandaag zulk mooi weer, ik kon mijn verslaving niet langer onder controle houden.  Grin
10 maart vertrekken we voor een circuittraining naar Kroatië, dus ik ben helemaal gelukkig, dat ik voor die tijd diverse tips en tricks n.a.v. Almeria heb uit kunnen proberen.

Morgen ga ik weer !!!
Gelogd
v-TWim
Gast
« Antwoord #306 Gepost op: Februari 09, 2008, 17:17:30 »

MilleMaster en ik hebben ff lekker geragd in de buurt. Ff stuurtje van hem testen. Grin Gaat prima. Ding rookt ook niet meer dus eindelijk, eindelijk is ie goed. Gave fietsen zijn die Mille's toch.


* Herschaalde kopie van IMG_2873.jpg (137.2 KB, 700x466 - bekeken 273 keer.)
« Laatste verandering: Februari 09, 2008, 17:27:48 door V-TWim » Gelogd
Miccie
Gast
« Antwoord #307 Gepost op: Februari 09, 2008, 17:23:58 »

ai ai ai. wat een weertje was het vandaag.......heb mijn schoonheid ook maar weer eens uit de stalling gehaald. was weer ff wennen met het sturen enzo....maar wat een power !!!! ja echt ff lekker wezen raggen !
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #308 Gepost op: Februari 09, 2008, 17:32:30 »

ai ai ai. wat een weertje was het vandaag.......heb mijn schoonheid ook maar weer eens uit de stalling gehaald. was weer ff wennen met het sturen enzo....maar wat een power !!!! ja echt ff lekker wezen raggen !

Nou Miccie, dan van jou minimaal één piccie  Grin
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #309 Gepost op: Februari 09, 2008, 17:38:03 »

Het was vandaag zulk mooi weer, ik kon mijn verslaving niet langer onder controle houden.  Grin
10 maart vertrekken we voor een circuittraining naar Kroatië, dus ik ben helemaal gelukkig, dat ik voor die tijd diverse tips en tricks n.a.v. Almeria heb uit kunnen proberen.

Morgen ga ik weer !!!


Da's de verkeerde kant op, Metty.................... 10 maart moet je in Z-Frankrijk zijn (Ledenon)...............

 Grin                                     Veel plezier
Gelogd
Miccie
Gast
« Antwoord #310 Gepost op: Februari 09, 2008, 17:43:10 »

ai ai ai. wat een weertje was het vandaag.......heb mijn schoonheid ook maar weer eens uit de stalling gehaald. was weer ff wennen met het sturen enzo....maar wat een power !!!! ja echt ff lekker wezen raggen !

Nou Miccie, dan van jou minimaal één piccie  Grin

uhmz ik hoop dat die foto me bespaard blijft......moet wel eerlijk zeggen dat ik er geen seconde op gelet heb of ze ergens stonden...........ik heb niet eens mijn snelheidsmeter in de gaten gehouden :s
Gelogd
Aprili@ster
Gast
« Antwoord #311 Gepost op: Februari 09, 2008, 17:49:37 »

Het was vandaag zulk mooi weer, ik kon mijn verslaving niet langer onder controle houden.  Grin
10 maart vertrekken we voor een circuittraining naar Kroatië, dus ik ben helemaal gelukkig, dat ik voor die tijd diverse tips en tricks n.a.v. Almeria heb uit kunnen proberen.

Morgen ga ik weer !!!


Da's de verkeerde kant op, Metty.................... 10 maart moet je in Z-Frankrijk zijn (Ledenon)...............

 Grin                                     Veel plezier

Spint die cat van jou nou al of ga je lopen in Ledenon?   Grin
Moest vandaag eerlijk bekennen, dat ik met de Mille makkelijker uit de voeten kom, dan met de Honda.
Op de Mille lig ik al en hoef ik alleen naar de zijkant te glijden, op de Honda kost het me veel meer moeite om er naast te gaan hangen. Blijven oefenen dus in het zonnige Rijeka (eureka) !!!
Gelogd
aprilia.racing
Gast
« Antwoord #312 Gepost op: Februari 09, 2008, 18:20:54 »

Mijn Aprilia Scarabeo 125 staat klaar voor zondag 10 februari, 9e Drie Ridderstreffen van A.M.C Gijverinkhove. Zaak 'De Kwelle', St-Rijkersstraat 20, ALVERINGEM (BELGIE). Autostrade E40 uitrit 3 of A19 uitrit IEPER. Inschrijven van 09:00-12:30, bepijlde rondrit van 140 km's. Telt mee voor het Belgisch Kampioenschap (BMB), Vlaams Kampioenschap (VMBB).  allen welkom javascript:void(0);
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #313 Gepost op: Februari 09, 2008, 18:24:56 »

Het was vandaag zulk mooi weer, ik kon mijn verslaving niet langer onder controle houden.  Grin
10 maart vertrekken we voor een circuittraining naar Kroatië, dus ik ben helemaal gelukkig, dat ik voor die tijd diverse tips en tricks n.a.v. Almeria heb uit kunnen proberen.

Morgen ga ik weer !!!


Da's de verkeerde kant op, Metty.................... 10 maart moet je in Z-Frankrijk zijn (Ledenon)...............

 Grin                                     Veel plezier

Spint die cat van jou nou al of ga je lopen in Ledenon?   Grin

Hij spint hoor................ vanochtend welgeteld 4 - 5 meter erop gereden   angel, vanaf achter het huis naar de aanhanger  Grin
Enkel de toerenteller nog aan de gang krijgen   Cry

Samen met een kennis even proefgepast ( of is het geproef-past) om 2 motoren erop te krijgen..... en dat gaat lukken .

Hoop dat je mooi weer hebt in Rijeka,    hebben wij het in Ledenon waarschijnlijk ook

 
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #314 Gepost op: Februari 09, 2008, 18:29:55 »

[proefgepast ( of is het geproef-past)
Of gewoon geprobeerd?  Huh
Gelogd

Pagina's: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 309   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31318 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10066 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 122283 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 103360 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 44011 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!