Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 09:18:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 309   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie gereden vandaag..?  (gelezen 797762 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Timfiz
Gast
« Antwoord #360 Gepost op: Februari 13, 2008, 10:21:53 »

Hele vette pics. Was een mooie dag zo te zien!!! 
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #361 Gepost op: Februari 14, 2008, 10:14:57 »

Zeker gave foto's en zo'n rsv 1000 r van het oude type blijf ik toch de allermooiste vinden 
Gelogd
nitro-kevin
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.288


Netherlands
« Antwoord #362 Gepost op: Februari 14, 2008, 11:19:45 »

Hele vette pics. Was een mooie dag zo te zien!!! 
Zeker gave foto's en zo'n rsv 1000 r van het oude type blijf ik toch de allermooiste vinden 

bedankt jongens en het was cker mooi weer
Gelogd

Wie A zegt, moet ook PRILIA of GUSTA(Cheesy) zeggen!
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #363 Gepost op: Februari 17, 2008, 22:17:46 »

vandaag even heerlijk de eerste 50km van de kouwe klauwuh rit gedaan door het Noord hollandse...

helaas niemand van de divisie NH tegengekomen.. Roll Eyes Huh

en het was zo lekker................
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #364 Gepost op: Februari 17, 2008, 22:45:32 »


Gisteren en vandaag meer dan 1 tank benzine leeggereden in Friesland.............. wel 2 forummers ontmoet....... maar die hadden hun appies warm en droog binnen staan......... .....    rare lui hoor.............. die " Romeinen"          Grin

Kwam trouwens gisteravond rond 19.15 in Ureterp aan......... lichtelijk onderkoelt.......... my god...... wat was het koud......
Wist op een gegeven niet of ik nu harder moest gaan rijden om eerder ' binnen '  te zijn.... of langzamer om wat minder kou te vangen......... was niet echt leuk, dat laatste stuk vanuit IJlst   (maar ja, had ik maar niet moeten denken dat ik m'n mobiel bij iemand had laten liggen......)
Gelogd
RSV mieltje
Gast
« Antwoord #365 Gepost op: Februari 18, 2008, 09:15:15 »

Nu weet je ook meteen waarom die provincie Friesland heet, het is daar altijd kouder dan in de rest van het land.

 
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #366 Gepost op: Februari 18, 2008, 11:03:01 »

Nu weet je ook meteen waarom die provincie Friesland heet, het is daar altijd kouder dan in de rest van het land.

 

En provincie zeeland ligt in de zee zeker 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #367 Gepost op: Februari 18, 2008, 11:09:12 »

En provincie zeeland ligt in de zee zeker 

Wist je dat niet dan? angel
Gelogd

Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #368 Gepost op: Februari 18, 2008, 11:49:10 »


Gisteren en vandaag meer dan 1 tank benzine leeggereden in Friesland.............. wel 2 forummers ontmoet....... maar die hadden hun appies warm en droog binnen staan......... .....    rare lui hoor.............. die " Romeinen"          Grin

Kwam trouwens gisteravond rond 19.15 in Ureterp aan......... lichtelijk onderkoelt.......... my god...... wat was het koud......
Wist op een gegeven niet of ik nu harder moest gaan rijden om eerder ' binnen '  te zijn.... of langzamer om wat minder kou te vangen......... was niet echt leuk, dat laatste stuk vanuit IJlst   (maar ja, had ik maar niet moeten denken dat ik m'n mobiel bij iemand had laten liggen......)

HĂ© de mijne kwam nog wel de schuur uit hoor...ff een frisse Friese neus halen 
Gelogd
The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Antwoord #369 Gepost op: Februari 23, 2008, 20:03:49 »

Vandaag even de akustiek van de nieuwe tunnel bij Roermond getest
Was nog wat om de hele tunnel eens met Appies te vullen (2 km)
Misschien een idee om eens met een toertocht doorheen te rijden  Grin
Volgens mij valt dan het voegsel tussen de wanden uit
Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #370 Gepost op: Februari 24, 2008, 08:47:36 »

Gisteren in Nrd. Holland gereden een diverse Appies ontmoet.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #371 Gepost op: Februari 24, 2008, 15:57:01 »

Vandaag rondje Friesland Groningen Drenthe en een klein stukje Overijssel...op de snelweg even een beetje harder gereden dan mag  zie ik een auto met pech langs de kant rij gewoon voorbij en ja hoor politie...met pech  Rij naar huis ook even via een klein stukje snelweg, ga tanken, hoor ik achter mij: Goede middag mevrouwtje...draai me om en shit Politie, neem mijn helm af (wil wel eens helpen  Wink) en kijk hem vriendelijk aan, wij hebben je geklokt met 175 km per uur  ...ik denk jep over en sluiten seizoen is afgelopen...maar nee hoor, ik moet in vervolg maar wat vaker in mijn spiegels kijken en als ik wil racen moest ik nu maar via Assen Nieuweschans Hamburg op en neer gaan... noppes nada geen boete of motor kwijt Heeft toch zo zijn voordelen om vrouw te zijn...  
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #372 Gepost op: Februari 24, 2008, 17:01:35 »

Silke toch ......... ik wist dat je sportief rijdt anders heb je geen Appie maar zo'n verhaal ....... Grin

Zo hoor je natuurlijk wel in Ă©Ă©n keer bij deze sportieve club 
Gelogd
ronaldje18
Gast
« Antwoord #373 Gepost op: Februari 24, 2008, 17:40:58 »

Ik heb vandaag gereden samen met het meissie en het ging hartstikke goed en heb heerlijk gereden.
Hopelijk blijft het mooie weer een beetje aanhouden word gek van die zomer.
Gelijk een paar fototjes gemaakt, maakt het helemaal af zo'n ritje Grin


* PICT2028.JPG (185.69 KB, 930x697 - bekeken 236 keer.)
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #374 Gepost op: Februari 24, 2008, 19:12:08 »

Vandaag rondje Friesland Groningen Drenthe en een klein stukje Overijssel...op de snelweg even een beetje harder gereden dan mag  zie ik een auto met pech langs de kant rij gewoon voorbij en ja hoor politie...met pech  Rij naar huis ook even via een klein stukje snelweg, ga tanken, hoor ik achter mij: Goede middag mevrouwtje...draai me om en shit Politie, neem mijn helm af (wil wel eens helpen  Wink) en kijk hem vriendelijk aan, wij hebben je geklokt met 175 km per uur  ...ik denk jep over en sluiten seizoen is afgelopen...maar nee hoor, ik moet in vervolg maar wat vaker in mijn spiegels kijken en als ik wil racen moest ik nu maar via Assen Nieuweschans Hamburg op en neer gaan... noppes nada geen boete of motor kwijt Heeft toch zo zijn voordelen om vrouw te zijn...  

Weet niet of dat allemaal wel goed gaat komen, dit jaar (heb voor mezelf ook grote twijfels.... Grin)

Maar, vaker in je spiegels kijken..... houdt in dus platter op de motor, anders zie je niks (heb ik begrepen), dus minder weerstand....
dus harder... dus...................... denk niet dat dat veel zal uitmaken.

Maar ik vind 175 wel heel erg...............  gaaf om te rijden.

Ik heb afgelopen zaterdag, nadat ik van Henk (@Sjaakie) was verlost  Grin................... nog ff de 200 aangetikt. Maar heel ff hoor
niet langer dan ca. 4 a 5 km............

 
Gelogd
Pagina's: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 309   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31169 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10050 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 121803 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102789 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43876 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!