Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 20:02:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 309   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie gereden vandaag..?  (gelezen 797863 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #480 Gepost op: Maart 24, 2008, 17:04:49 »

was van plan te gaan rijden en toen werd de lucht weer donker en ja hoor
sneeuw en hagel dus de mille is de berging niet uit geweest en dat zal
gezien de voorspellingen komende week ook niet gaan gebeuren 
Gelogd

if it runs , race it
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #481 Gepost op: Maart 24, 2008, 17:48:11 »

Ben wel gereden maar dan met de auto, ff naar Gebben in Rogat, beregezellig en druk...maar ohh wat was ik daar op de verkeerde plek...modeshow met yamahapakken  en gaat die kleine meid van mij ook nog verliefd worden op een yamaha crosser...moet niet erger worden zeg... maar echt wat een pokkeweer, hagel en sneeuw onderweg gehad...en oh ja...ook een lasergun  Roll Eyes dat wordt een dure, 31 km te hard op de ringweg van L'warden... Lips Sealed wordt of schikken of voorkomen maar volgens die (niet) zo aardige agent wordt het schikken aangezien ik geen snelheidsovertredingen heb  Grin een helm helpt wel...vooral het afzetten ervan  trouwens hebben zij in het hele land de laatste pekel op straat gegooit ? Tjonge jonge was niet alleen wit van de hagel of sneeuw maar vooral van de pekel ... 
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #482 Gepost op: Maart 24, 2008, 18:26:57 »

Vrouwen achter t stuur
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #483 Gepost op: Maart 24, 2008, 18:30:33 »

Vrouwen achter t stuur

hahaha...ze rijden nog steeds beter als mannen...zeggen ze  Roll Eyes
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #484 Gepost op: Maart 24, 2008, 18:32:04 »

Vrouwen achter t stuur

hahaha...ze rijden nog steeds beter als mannen...zeggen ze  Roll Eyes
 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #485 Gepost op: Maart 24, 2008, 19:30:33 »

jan pas op , dit soort opmerkingen willen je nog wel eens duur komen te staan 

silke sinds wanneer doe jij een helm op in de auto , of heeft dat te maken met je rijkunsten         
Gelogd

if it runs , race it
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #486 Gepost op: Maart 24, 2008, 21:04:35 »


silke sinds wanneer doe jij een helm op in de auto , of heeft dat te maken met je rijkunsten         

Als je namelijk je helm na aanhouding van  police afdoet dan is de kans op kwijtschelding c.q. halvering c.q. doorrijden zonder prent gegarandeerd  Grin Grin Grin
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #487 Gepost op: Maart 25, 2008, 00:04:39 »


silke sinds wanneer doe jij een helm op in de auto , of heeft dat te maken met je rijkunsten         

Als je namelijk je helm na aanhouding van  police afdoet dan is de kans op kwijtschelding c.q. halvering c.q. doorrijden zonder prent gegarandeerd  Grin Grin Grin

Heel goed gezien ...  Cool 
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #488 Gepost op: Maart 25, 2008, 00:42:40 »

was van plan te gaan rijden en toen werd de lucht weer donker en ja hoor
sneeuw en hagel dus de mille is de berging niet uit geweest en dat zal
gezien de voorspellingen komende week ook niet gaan gebeuren 

iets met Marine..... niets gewend...... sneeuw en hagel is ook water..... ben je toch mee bekend....   Lips Sealed
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #489 Gepost op: Maart 25, 2008, 00:47:16 »

Ben wel gereden maar dan met de auto, ff naar Gebben in Rogat, beregezellig en druk...maar ohh wat was ik daar op de verkeerde plek...modeshow met yamahapakken  en gaat die kleine meid van mij ook nog verliefd worden op een yamaha crosser...moet niet erger worden zeg... maar echt wat een pokkeweer, hagel en sneeuw onderweg gehad...en oh ja...ook een lasergun  Roll Eyes dat wordt een dure, 31 km te hard op de ringweg van L'warden... Lips Sealed wordt of schikken of voorkomen maar volgens die (niet) zo aardige agent wordt het schikken aangezien ik geen snelheidsovertredingen heb  Grin een helm helpt wel...vooral het afzetten ervan  trouwens hebben zij in het hele land de laatste pekel op straat gegooit ? Tjonge jonge was niet alleen wit van de hagel of sneeuw maar vooral van de pekel ... 

Gaat daar toch iets niets goed... in het noorden..... het wordt eens tijd voor een koffie-praatje.....    police
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #490 Gepost op: Maart 25, 2008, 14:04:57 »

Ben wel gereden maar dan met de auto, ff naar Gebben in Rogat, beregezellig en druk...maar ohh wat was ik daar op de verkeerde plek...modeshow met yamahapakken  en gaat die kleine meid van mij ook nog verliefd worden op een yamaha crosser...moet niet erger worden zeg... maar echt wat een pokkeweer, hagel en sneeuw onderweg gehad...en oh ja...ook een lasergun  Roll Eyes dat wordt een dure, 31 km te hard op de ringweg van L'warden... Lips Sealed wordt of schikken of voorkomen maar volgens die (niet) zo aardige agent wordt het schikken aangezien ik geen snelheidsovertredingen heb  Grin een helm helpt wel...vooral het afzetten ervan  trouwens hebben zij in het hele land de laatste pekel op straat gegooit ? Tjonge jonge was niet alleen wit van de hagel of sneeuw maar vooral van de pekel ... 

Gaat daar toch iets niets goed... in het noorden..... het wordt eens tijd voor een koffie-praatje.....    police

...altijd gezelllig...een koffiekransje  en als je dat ook nog aankomend weekeinde doet kun je mij ook nog aan het werk zien, hebben de kunst3daagse en ik moet schilderen  iedereen is trouwens welkom...
Gelogd
nitro-kevin
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.288


Netherlands
« Antwoord #491 Gepost op: Maart 25, 2008, 16:08:09 »

vandaag ff gereden.
zag er aardig uit buiten dus wou de shiver eens proberen.
toen ik net 5 km van huis was begon het te sneeuwen/hagelen.
Dus het ritje is nie veel geworden Undecided
Gelogd

Wie A zegt, moet ook PRILIA of GUSTA(Cheesy) zeggen!
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #492 Gepost op: Maart 25, 2008, 17:37:12 »

Ben wel gereden maar dan met de auto, ff naar Gebben in Rogat, beregezellig en druk...maar ohh wat was ik daar op de verkeerde plek...modeshow met yamahapakken  en gaat die kleine meid van mij ook nog verliefd worden op een yamaha crosser...moet niet erger worden zeg... maar echt wat een pokkeweer, hagel en sneeuw onderweg gehad...en oh ja...ook een lasergun  Roll Eyes dat wordt een dure, 31 km te hard op de ringweg van L'warden... Lips Sealed wordt of schikken of voorkomen maar volgens die (niet) zo aardige agent wordt het schikken aangezien ik geen snelheidsovertredingen heb  Grin een helm helpt wel...vooral het afzetten ervan  trouwens hebben zij in het hele land de laatste pekel op straat gegooit ? Tjonge jonge was niet alleen wit van de hagel of sneeuw maar vooral van de pekel ... 

Gaat daar toch iets niets goed... in het noorden..... het wordt eens tijd voor een koffie-praatje.....    police

...altijd gezelllig...een koffiekransje  en als je dat ook nog aankomend weekeinde doet kun je mij ook nog aan het werk zien, hebben de kunst3daagse en ik moet schilderen  iedereen is trouwens welkom...
wat ga je schilderen Huh Huh Huh of ga je de wanden sausen
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #493 Gepost op: Maart 29, 2008, 18:16:12 »

daarnet nog ff wezen blazen en ook meteen weer een leuk stuk erbij voor de rit van 11 mei
tim bedankt voor de tip
Gelogd

if it runs , race it
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #494 Gepost op: Maart 29, 2008, 18:19:24 »

Vandaag een Kawasaki zx600 opgehaald in assendelft voor een maatje van mij,
Waaide wel hard af en toe Sad
Gelogd

Pagina's: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 309   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31174 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 121817 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102812 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43881 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!