Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 14:50:37 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 309   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie gereden vandaag..?  (gelezen 797827 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #510 Gepost op: April 01, 2008, 18:34:39 »

Bha, wel gereden maar vies nat geworden vanmiddag!!! En er zijn nieuwe borden geplaatst op de Kapelweg,tussen Sinderen en Silvolde. De tekst is iets van, als u op deze weg wilt blijven rijden, pas uw snelheid aan en rij niet in groepen!
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
Tuonofreak
Gast
« Antwoord #511 Gepost op: April 01, 2008, 19:32:49 »

Niks leuker als in een groep rijden, word dit geassocieerd met gevaarlijk rijden dan??? 
Gelogd
Sjeik
Gast
« Antwoord #512 Gepost op: April 01, 2008, 19:46:09 »

Bha, wel gereden maar vies nat geworden vanmiddag!!! En er zijn nieuwe borden geplaatst op de Kapelweg,tussen Sinderen en Silvolde. De tekst is iets van, als u op deze weg wilt blijven rijden, pas uw snelheid aan en rij niet in groepen!

 Huh

ik had begrepen dat deze weg geheel gesloten zou zijn voor motoren.

Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #513 Gepost op: April 01, 2008, 20:03:44 »

Bha, wel gereden maar vies nat geworden vanmiddag!!! En er zijn nieuwe borden geplaatst op de Kapelweg,tussen Sinderen en Silvolde. De tekst is iets van, als u op deze weg wilt blijven rijden, pas uw snelheid aan en rij niet in groepen!

Wanneer gaan we weer als groepje rijden Daan ?  De reunie groep bestaande uit jou, B-Art, Gert-Jan Tuono en ikzelf ?  Grin
Gelogd
pegasolennart
2 pegaso 1998
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 258


voor je het weet ben je aan het driften

Netherlands
« Antwoord #514 Gepost op: April 01, 2008, 20:57:46 »

Bha, wel gereden maar vies nat geworden vanmiddag!!! En er zijn nieuwe borden geplaatst op de Kapelweg,tussen Sinderen en Silvolde. De tekst is iets van, als u op deze weg wilt blijven rijden, pas uw snelheid aan en rij niet in groepen!

ga morgen maar eens kijken bij de kapelweg. moet toch naar dinxperlo. Zitten daar in de buurt een paar mooie wegen dat weet ik. gelukkig is er daar een oplossing je bent toch al dicht bij duitsland dus kan je zod duitsland in en daar liggen ook mooie stuurwegen. Vandaag maar even op de motor naar school geweest. tonden arnhem en weet terug gereden. deze week kom ik wel aan de 750 km als het zo dooor gaat.
Gelogd

wel 2 cilinders maar 1tje er van licht op de werkbank, kietel de kietel met het pegasoblokje.
mike
Gast
« Antwoord #515 Gepost op: April 02, 2008, 20:25:06 »

Ik zag vandaag toen ik op mijn ''les'' motor zat een aprilia mille in Oostzaan mooi ding!! Na het lessen ging ik naar huis en zag ik een mille door Assendelft rijden.. Wie was dat?..

Ik moet de mijne nog steeds in de schuur laten staan..:S:S:S:S.. Ik wordt het wel zat dat lessen maar nog ff en dan mag ik ook op me mille 2001 Cheesy:D


  Gr mike
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #516 Gepost op: April 03, 2008, 18:21:02 »

daarnet ff een uurtje wezen rijden met een collega.

fris maar lekker
Gelogd

if it runs , race it
pegasolennart
2 pegaso 1998
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 258


voor je het weet ben je aan het driften

Netherlands
« Antwoord #517 Gepost op: April 03, 2008, 19:25:36 »

rijd ik gister de kapelweg op begint het te regenen. maar voor de rest wel lekker gereden. geen last gehad van overig verkeer of fietsers. borden aan de kapelweg vallen wel op.
rijd bijna dagelijkt motor morgen zet ik de motor op 70 d km
Gelogd

wel 2 cilinders maar 1tje er van licht op de werkbank, kietel de kietel met het pegasoblokje.
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #518 Gepost op: April 04, 2008, 12:02:32 »

Rij thuis weg...lekker droog...kom bij Damwoude gaat het gieten  Angry ...
Ben maar gewoon doorgereden in mijn pakkie zonder regenjas uiteraard, Burgum (motodrome) is toch maar zo'n kleine 20 km, tjonge dat heb ik geweten, zeiknat kwam ik in Burgum aan...  Sad maar ja de koffie was lekker...kreeg alleen een opmerking aan mijn hoofd geslingerd...foute heuptas dame...eh uhh watte  Huh Oh god...klopt...van Ducati... Lips Sealed Embarrassed heb maar niet verteld dat ik ook een trui van Ducati aan had 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #519 Gepost op: April 04, 2008, 12:22:24 »

een heuptas tijdens het rijden  Huh Huh dat is wel heel erg fout   
Gelogd

if it runs , race it
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #520 Gepost op: April 04, 2008, 12:48:15 »

een heuptas tijdens het rijden  Huh Huh dat is wel heel erg fout   

  zal het niet meer doen
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #521 Gepost op: April 04, 2008, 14:23:15 »

Rij thuis weg...lekker droog...kom bij Damwoude gaat het gieten  Angry ...
Ben maar gewoon doorgereden in mijn pakkie zonder regenjas uiteraard, Burgum (motodrome) is toch maar zo'n kleine 20 km, tjonge dat heb ik geweten, zeiknat kwam ik in Burgum aan...  Sad maar ja de koffie was lekker...kreeg alleen een opmerking aan mijn hoofd geslingerd...foute heuptas dame...eh uhh watte  Huh Oh god...klopt...van Ducati... Lips Sealed Embarrassed heb maar niet verteld dat ik ook een trui van Ducati aan had 

Silke komt bij een Aprilia dealer binnen met een heuptas van Ducati om .......  Grin

Als je echt lef had getoond had je de Ducati trui ook laten zien vooral als ze er iets van zeggen     
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #522 Gepost op: April 04, 2008, 14:28:48 »

precies.. en je ducati-string hoef je je ook niet voorschamen!  Grin

Doe ik ook niet  Grin Grin Grin                                                   
Gelogd

Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #523 Gepost op: April 04, 2008, 16:28:09 »

precies.. en je ducati-string hoef je je ook niet voorschamen!  Grin

Doe ik ook niet  Grin Grin Grin                                                   

Kijk en die was ik nou helemaal vergeten  Embarrassed zal hem de volgende keer wel aandoen als ik die nog kan vinden...zal wel tussen mijn Ducatipet met handtekening van Capirossi, mijn Ducati-sjaaltje en andere Ducati ongein liggen (moet nodig opruimen)....

Maar ik ben weer ff wezen rijden en dit keer bleef ik droog  Even naar Motoport Leek, moet toch even kijken of er niet een leukere weg is dan alleen maar rechtuit, oke...7 leuke bochtjes liggen ertussen maar dan heb je het ook gehad
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #524 Gepost op: April 04, 2008, 16:31:40 »

precies.. en je ducati-string hoef je je ook niet voorschamen!  Grin

Doe ik ook niet  Grin Grin Grin                                                   

Kijk en die was ik nou helemaal vergeten  Embarrassed zal hem de volgende keer wel aandoen als ik die nog kan vinden...zal wel tussen mijn Ducatipet met handtekening van Capirossi, mijn Ducati-sjaaltje en andere Ducati ongein liggen (moet nodig opruimen)....

Maar ik ben weer ff wezen rijden en dit keer bleef ik droog  Even naar Motoport Leek, moet toch even kijken of er niet een leukere weg is dan alleen maar rechtuit, oke...7 leuke bochtjes liggen ertussen maar dan heb je het ook gehad
Stucgatie Huh Huh ???wat kan jij vloeken zeg
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pagina's: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 309   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31172 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 121812 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102804 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43880 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!