Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 14:21:01 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 309   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie gereden vandaag..?  (gelezen 797825 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #540 Gepost op: April 05, 2008, 17:32:45 »

Vandaag uiteraard ook even gereden, in het zonnetje...ging alleen bijna onderuit  Shocked in een bocht kwam ik op die rottige zwarte reparatie strepen terecht (lijken in Friesland wel dikker dan elders), ging ff schaatsen  Roll Eyes Lips Sealed...

Ach, overkomt de beste sportieve rijder wel eens  Wink

Precies...geen paniek in de tent hier... ben niet zo gauw bang  Grin
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #541 Gepost op: April 05, 2008, 17:34:43 »

Vandaag uiteraard ook even gereden, in het zonnetje...ging alleen bijna onderuit  Shocked in een bocht kwam ik op die rottige zwarte reparatie strepen terecht (lijken in Friesland wel dikker dan elders), ging ff schaatsen  Roll Eyes Lips Sealed...

Ach, overkomt de beste sportieve rijder wel eens  Wink

Precies...geen paniek in de tent hier... ben niet zo gauw bang  Grin

Je maakte even een uitstapje naar links of rechts en dan heeft ie weer grip. T'is wat anders als in los zand of grind terecht komt. Da's dan even wat anders.
Gelogd
rs125 power
Gast
« Antwoord #542 Gepost op: April 05, 2008, 19:22:34 »

ik heb vanmiddag ff met me zus een stukkie gereden. die heeft laatst haar motorrijbewijs gehaald. en sinds kort een motor. was wel lache Grin mzzls leon
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #543 Gepost op: April 06, 2008, 12:00:08 »

net terug van het rijden van de route voor 11 mei, de rit is ongeveer 150 km
was fris maar droog .
Gelogd

if it runs , race it
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #544 Gepost op: April 06, 2008, 12:58:38 »

Ook even een kleine 150 km gereden, was echt wel koud en af toe een sneeuwbuitje gehad. Bij Zuidhorn klamde zich een Yamaha aan mij vast, probeerde hij tenminste  Grin. Hij mocht af en toe even dichterbij komen om een lesje te leren  , bij Grijpskerk even op hem gewacht, zo ben ik dan ook weer  Evil...kreeg ik te horen dat hij verdomde veel moeite had om mij bij te houden.... ...dus ik voorop (ken de weg en weet er nu gaat komen...bochten  ) gassen dus...maar oeps, waar was ie nou  Huh  ...weer wachten dus en bij de rotonde kreeg hij zijn laatste les...een rotonde kun je namlijk ook op z'n engels nemen 
Mijn dag was weer goed 
« Laatste verandering: April 06, 2008, 14:11:00 door Silke » Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #545 Gepost op: April 06, 2008, 14:44:40 »

Ook even een kleine 150 km gereden, was echt wel koud en af toe een sneeuwbuitje gehad. Bij Zuidhorn klamde zich een Yamaha aan mij vast, probeerde hij tenminste  Grin. Hij mocht af en toe even dichterbij komen om een lesje te leren  , bij Grijpskerk even op hem gewacht, zo ben ik dan ook weer  Evil...kreeg ik te horen dat hij verdomde veel moeite had om mij bij te houden.... ...dus ik voorop (ken de weg en weet er nu gaat komen...bochten  ) gassen dus...maar oeps, waar was ie nou  Huh  ...weer wachten dus en bij de rotonde kreeg hij zijn laatste les...een rotonde kun je namlijk ook op z'n engels nemen 
Mijn dag was weer goed 

Je bedoeld hopelijk met enkel linker-hand aan het stuur.......................    Roll Eyes
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #546 Gepost op: April 06, 2008, 14:49:45 »

Ook even een kleine 150 km gereden, was echt wel koud en af toe een sneeuwbuitje gehad. Bij Zuidhorn klamde zich een Yamaha aan mij vast, probeerde hij tenminste  Grin. Hij mocht af en toe even dichterbij komen om een lesje te leren  , bij Grijpskerk even op hem gewacht, zo ben ik dan ook weer  Evil...kreeg ik te horen dat hij verdomde veel moeite had om mij bij te houden.... ...dus ik voorop (ken de weg en weet er nu gaat komen...bochten  ) gassen dus...maar oeps, waar was ie nou  Huh  ...weer wachten dus en bij de rotonde kreeg hij zijn laatste les...een rotonde kun je namlijk ook op z'n engels nemen 
Mijn dag was weer goed 

Je bedoeld hopelijk met enkel linker-hand aan het stuur.......................    Roll Eyes

...gewoon links rijden... was een overzichtelijk rotonde hoor  een kleine boerenrotonde...zo eentje waar maar zelden iemand langs komt, op zondag dan 
Gelogd
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #547 Gepost op: April 06, 2008, 15:46:08 »

Ik spring d'r zo nog even op 
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #548 Gepost op: April 06, 2008, 18:15:16 »

heb vandaag  met leonsnek een rondje gedaan lekker hoor was weer genieten een beetje fris maar echte motorrijders geven daar niet om
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
motorgirl
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.255


Risico's zijn er om genomen te worden.

Netherlands
« Antwoord #549 Gepost op: April 06, 2008, 18:49:27 »

Zowel gisteren als vandaag weer lekker veel kilometertjes gereden. Potver weer 700 km op de teller erbij. Hoe moet dat nou. Als het zo doorgaat gaat mijn klokje nog eens rond en staat hij weer op 0. Nog maar 60.000 te gaan 
Gelogd

Motorgirl

Suzuki GSX 600F (rood)
RSV 2002 (grijs)
RSV 2002 (rood)
RSV 2007 Bol D'or (rood, zwart, paars)
Shiver GT 2012 (grijs)
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #550 Gepost op: April 06, 2008, 22:07:28 »


Net nog ff gereden.................. op de trapfiets.............. naar 't werk.                  Grin
Gelogd
tuono-w
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 759

Gas der bie !

Netherlands
« Antwoord #551 Gepost op: April 07, 2008, 07:03:03 »

Zowel gisteren als vandaag weer lekker veel kilometertjes gereden. Potver weer 700 km op de teller erbij. Hoe moet dat nou. Als het zo doorgaat gaat mijn klokje nog eens rond en staat hij weer op 0. Nog maar 60.000 te gaan 

Weer wat landmarkjes gescoord Grin Grin
Hij gaat goed Karolina.

Ik zag vrijdag de vooruitzichten en na een hele natte zaterdag bij ons in het oosten had ik de moed voor zondag al opgegeven en een extra bezoek aan de sportschool ingepland. Dus om 9.00 uur al flink aan de bak en na 1 1/2 uur lekker helemaal leeg.
Kom ik buiten, schijnt het zonnetje lekker ondanks de bewolking. Is het verdorie de hele dag zo gebleven.

Gisteren dus gewoon een baaldag Cry Cry

 
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #552 Gepost op: April 07, 2008, 07:37:39 »

Ook even een kleine 150 km gereden, was echt wel koud en af toe een sneeuwbuitje gehad. Bij Zuidhorn klamde zich een Yamaha aan mij vast, probeerde hij tenminste  Grin. Hij mocht af en toe even dichterbij komen om een lesje te leren  , bij Grijpskerk even op hem gewacht, zo ben ik dan ook weer  Evil...kreeg ik te horen dat hij verdomde veel moeite had om mij bij te houden.... ...dus ik voorop (ken de weg en weet er nu gaat komen...bochten  ) gassen dus...maar oeps, waar was ie nou  Huh  ...weer wachten dus en bij de rotonde kreeg hij zijn laatste les...een rotonde kun je namlijk ook op z'n engels nemen 
Mijn dag was weer goed 

Dit soort uitdagende dames met bijbehorende rijstijl ......... daar hou ik wel van  Grin

Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #553 Gepost op: April 07, 2008, 15:16:18 »

Ook even een kleine 150 km gereden, was echt wel koud en af toe een sneeuwbuitje gehad. Bij Zuidhorn klamde zich een Yamaha aan mij vast, probeerde hij tenminste  Grin. Hij mocht af en toe even dichterbij komen om een lesje te leren  , bij Grijpskerk even op hem gewacht, zo ben ik dan ook weer  Evil...kreeg ik te horen dat hij verdomde veel moeite had om mij bij te houden.... ...dus ik voorop (ken de weg en weet er nu gaat komen...bochten  ) gassen dus...maar oeps, waar was ie nou  Huh  ...weer wachten dus en bij de rotonde kreeg hij zijn laatste les...een rotonde kun je namlijk ook op z'n engels nemen 
Mijn dag was weer goed 

Dit soort uitdagende dames met bijbehorende rijstijl ......... daar hou ik wel van  Grin



Maar die krijgen dan ook regelmatig 'fan-mail'......... en niet van 'een bepaald soort aanbidders' ............. Grin
Gelogd
Harrie van Til
Gast
« Antwoord #554 Gepost op: April 07, 2008, 16:52:51 »

Onverwacht lekker weer vandaag hier in het noorden: temperatuur stopte bij zo'n 8graden maar een heerlijk zonnetje maakte het dragelijk. Even door Noord-Groningen, Lauwersmeergebied en stukje Friesland gereden. Weer ruim 100km op de teller van de shiver gezet. Ben al over de 800 en de 1000beurt zit er aan te komen. Dan ook een flyscreen er op.

Maar wat is die shiver een heerlijke motor: gewoon een raceding in vergelijking met de Caponord. Begin er steeds meer vertrouwd mee te raken en de kickfactor blijft maar stijgen. Heb de revlimiter al wat hoger gezet op 7000 ipv 6000rpm. Kan ie wel hebben. Dat betekent dat de top bij die toeren op 160zit (iets wind tegen). Maar belangrijker is de heerlijke schop die je krijgt voorbij de 6000rpm. Man wat trekt dat ding
NA mijn verloren zaterdag ivm een doorgebrande startmotor maakt deze maandag alles weer goed. Ik ben echt verslaafd.

Harrie van Til, shiverslaafd
Gelogd
Pagina's: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 309   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31172 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 121812 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102802 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43880 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!