Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 21:42:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 309   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie gereden vandaag..?  (gelezen 797870 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #555 Gepost op: April 07, 2008, 18:48:08 »

Ook even een kleine 150 km gereden, was echt wel koud en af toe een sneeuwbuitje gehad. Bij Zuidhorn klamde zich een Yamaha aan mij vast, probeerde hij tenminste  Grin. Hij mocht af en toe even dichterbij komen om een lesje te leren  , bij Grijpskerk even op hem gewacht, zo ben ik dan ook weer  Evil...kreeg ik te horen dat hij verdomde veel moeite had om mij bij te houden.... ...dus ik voorop (ken de weg en weet er nu gaat komen...bochten  ) gassen dus...maar oeps, waar was ie nou  Huh  ...weer wachten dus en bij de rotonde kreeg hij zijn laatste les...een rotonde kun je namlijk ook op z'n engels nemen 
Mijn dag was weer goed 

Dit soort uitdagende dames met bijbehorende rijstijl ......... daar hou ik wel van  Grin



Maar die krijgen dan ook regelmatig 'fan-mail'......... en niet van 'een bepaald soort aanbidders' ............. Grin

Hoor ik hier iets over "fan-mail" ? Waar...wanneer en nog belangrijker van wie ... 
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #556 Gepost op: April 07, 2008, 18:54:28 »

Onverwacht lekker weer vandaag hier in het noorden: temperatuur stopte bij zo'n 8graden maar een heerlijk zonnetje maakte het dragelijk. Even door Noord-Groningen, Lauwersmeergebied en stukje Friesland gereden. Weer ruim 100km op de teller van de shiver gezet. Ben al over de 800 en de 1000beurt zit er aan te komen. Dan ook een flyscreen er op.

Maar wat is die shiver een heerlijke motor: gewoon een raceding in vergelijking met de Caponord. Begin er steeds meer vertrouwd mee te raken en de kickfactor blijft maar stijgen. Heb de revlimiter al wat hoger gezet op 7000 ipv 6000rpm. Kan ie wel hebben. Dat betekent dat de top bij die toeren op 160zit (iets wind tegen). Maar belangrijker is de heerlijke schop die je krijgt voorbij de 6000rpm. Man wat trekt dat ding
NA mijn verloren zaterdag ivm een doorgebrande startmotor maakt deze maandag alles weer goed. Ik ben echt verslaafd.

Harrie van Til, shiverslaafd

Zit morgen in jouw regio (ga ff koffie drinken bij Rinket Motorsport in Ten Post)
Jij zat vandaag in de mijne (Lauwersmeergebied is hier maar een paar km vandaan)...
Volgende keer gewoon even koffie komen halen 
Gelogd
Harrie van Til
Gast
« Antwoord #557 Gepost op: April 07, 2008, 20:21:38 »


Zit morgen in jouw regio (ga ff koffie drinken bij Rinket Motorsport in Ten Post)
Jij zat vandaag in de mijne (Lauwersmeergebied is hier maar een paar km vandaan)...
Volgende keer gewoon even koffie komen halen 

Grappig, Silke. Ik was aan het begin van de middag nog even bij Henk Rinket. Is maar 2 km van mijn huis. Ben morgen helaas aan het werk anders hadden we en een bakkie en een ritje kunnen doen.

Harrie van Til, shiverslaafd
« Laatste verandering: April 07, 2008, 20:23:11 door Harrie van Til » Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #558 Gepost op: April 07, 2008, 23:59:32 »

Ook even een kleine 150 km gereden, was echt wel koud en af toe een sneeuwbuitje gehad. Bij Zuidhorn klamde zich een Yamaha aan mij vast, probeerde hij tenminste  Grin. Hij mocht af en toe even dichterbij komen om een lesje te leren  , bij Grijpskerk even op hem gewacht, zo ben ik dan ook weer  Evil...kreeg ik te horen dat hij verdomde veel moeite had om mij bij te houden.... ...dus ik voorop (ken de weg en weet er nu gaat komen...bochten  ) gassen dus...maar oeps, waar was ie nou  Huh  ...weer wachten dus en bij de rotonde kreeg hij zijn laatste les...een rotonde kun je namlijk ook op z'n engels nemen 
Mijn dag was weer goed 

Dit soort uitdagende dames met bijbehorende rijstijl ......... daar hou ik wel van  Grin



Maar die krijgen dan ook regelmatig 'fan-mail'......... en niet van 'een bepaald soort aanbidders' ............. Grin

Hoor ik hier iets over "fan-mail" ? Waar...wanneer en nog belangrijker van wie ... 

- op je computer......

- bijna dagelijks................

- gaan we nog eisen stellen ook.....



 Grin
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #559 Gepost op: April 08, 2008, 11:18:48 »

Ook even een kleine 150 km gereden, was echt wel koud en af toe een sneeuwbuitje gehad. Bij Zuidhorn klamde zich een Yamaha aan mij vast, probeerde hij tenminste  Grin. Hij mocht af en toe even dichterbij komen om een lesje te leren  , bij Grijpskerk even op hem gewacht, zo ben ik dan ook weer  Evil...kreeg ik te horen dat hij verdomde veel moeite had om mij bij te houden.... ...dus ik voorop (ken de weg en weet er nu gaat komen...bochten  ) gassen dus...maar oeps, waar was ie nou  Huh  ...weer wachten dus en bij de rotonde kreeg hij zijn laatste les...een rotonde kun je namlijk ook op z'n engels nemen 
Mijn dag was weer goed 

Dit soort uitdagende dames met bijbehorende rijstijl ......... daar hou ik wel van  Grin



Maar die krijgen dan ook regelmatig 'fan-mail'......... en niet van 'een bepaald soort aanbidders' ............. Grin

Hoor ik hier iets over "fan-mail" ? Waar...wanneer en nog belangrijker van wie ... 

- op je computer......

- bijna dagelijks................

- gaan we nog eisen stellen ook.....



 Grin

Zeker weten...
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #560 Gepost op: April 08, 2008, 18:22:37 »

Was lekker weer om te rijden vandaag. Met plezier de woon-werk km's afgeraffeld  Cheesy
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #561 Gepost op: April 08, 2008, 18:25:36 »


Zit morgen in jouw regio (ga ff koffie drinken bij Rinket Motorsport in Ten Post)
Jij zat vandaag in de mijne (Lauwersmeergebied is hier maar een paar km vandaan)...
Volgende keer gewoon even koffie komen halen 

Grappig, Silke. Ik was aan het begin van de middag nog even bij Henk Rinket. Is maar 2 km van mijn huis. Ben morgen helaas aan het werk anders hadden we en een bakkie en een ritje kunnen doen.

Harrie van Til, shiverslaafd

He Harrie, rij ik dagelijks dus vlakbij je langs over de n360, kwam vanmorgen de  police nog tegen toen ik net in de 1 en 2 op het achterwiel stond bij het
tankstation weg  Evil , ze zaten wel te knipperen en gebaren  Huh wat bedoelden ze nou... zag ze nog net draaien bij het tankstation, toen niet meer gezien na een snelle sluip route  hoop dat ze m'n kenteken niet goed hebben gezien achterom kijkend vanuit het busje 
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #562 Gepost op: April 08, 2008, 19:17:40 »


Zit morgen in jouw regio (ga ff koffie drinken bij Rinket Motorsport in Ten Post)
Jij zat vandaag in de mijne (Lauwersmeergebied is hier maar een paar km vandaan)...
Volgende keer gewoon even koffie komen halen 

Grappig, Silke. Ik was aan het begin van de middag nog even bij Henk Rinket. Is maar 2 km van mijn huis. Ben morgen helaas aan het werk anders hadden we en een bakkie en een ritje kunnen doen.

Harrie van Til, shiverslaafd

He Harrie, rij ik dagelijks dus vlakbij je langs over de n360, kwam vanmorgen de  police nog tegen toen ik net in de 1 en 2 op het achterwiel stond bij het
tankstation weg  Evil , ze zaten wel te knipperen en gebaren  Huh wat bedoelden ze nou... zag ze nog net draaien bij het tankstation, toen niet meer gezien na een snelle sluip route  hoop dat ze m'n kenteken niet goed hebben gezien achterom kijkend vanuit het busje 

Wil niet veel zeggen maar het leek vandaag of dat Groningen plus provincie was ingesloten door controles, cameras en lazers...kwam er zeker 6 tegen vandaag op weg naar Ten Post...en verdikke was er niemand bij Rinket Motorsport...trouwens wel gave bochten een paar meter verderop 
Gelogd
v-TWim
Gast
« Antwoord #563 Gepost op: April 08, 2008, 19:26:31 »

Jahaa! mooi stukkie is het daar. Wat ook mooi is: Als je bij hem de loods uit rijdt rechtsaf en dan de eerste links. Binnendoorweggetje richting Woltersum. Daarna in het dorp rechtsaf de brug (wit) over en binnendoor richting Ten Boer. Ook mooi bochtig en goed asfalt. Wel smal maar allemaal mooi overzichtelijk. Als papa gaat rijden voor de fun kom ik daar zeker langs. Maar nu nog geen nieuwe bandjes?
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #564 Gepost op: April 08, 2008, 19:28:56 »

Ben ik de terugweg ook nog langs geknald, binnendoor richting Appingedam,  n360 oversteken naar Tjamsweer daar liggen ook nog een paar mooie bochtjes
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #565 Gepost op: April 08, 2008, 19:30:16 »

Jahaa! mooi stukkie is het daar. Wat ook mooi is: Als je bij hem de loods uit rijdt rechtsaf en dan de eerste links. Binnendoorweggetje richting Woltersum. Daarna in het dorp rechtsaf de brug (wit) over en binnendoor richting Ten Boer. Ook mooi bochtig en goed asfalt. Wel smal maar allemaal mooi overzichtelijk. Als papa gaat rijden voor de fun kom ik daar zeker langs. Maar nu nog geen nieuwe bandjes?

Moet die buurt toch maar even verkennen  Grin

Bandjes zijn er nog niet, hij belt wel als ze er zijn...zag hem denk ik wel lopen, hij groete een motorrijder en dat terwijl hij aan het lopen was maar ik zag alleen twee hele mooie bochten  
Gelogd
Harrie van Til
Gast
« Antwoord #566 Gepost op: April 09, 2008, 06:00:14 »

Jahaa! mooi stukkie is het daar. Wat ook mooi is: Als je bij hem de loods uit rijdt rechtsaf en dan de eerste links. Binnendoorweggetje richting Woltersum. Daarna in het dorp rechtsaf de brug (wit) over en binnendoor richting Ten Boer. Ook mooi bochtig en goed asfalt. Wel smal maar allemaal mooi overzichtelijk. Als papa gaat rijden voor de fun kom ik daar zeker langs. Maar nu nog geen nieuwe bandjes?

Moet die buurt toch maar even verkennen  Grin


Heb een paar jaar geleden een toertje georganiseerd voor de ARA waarbij iedereen kon ervaren dat er heel veel mooie en bochtige wegen liggen hier in de buurt. Is nog op de gps aanwezig. Dus Silke wanneer je de buurt wilt verkennen stuur me maar even een PM.

Harrie van Til, shiverslaafd.
Gelogd
v-TWim
Gast
« Antwoord #567 Gepost op: April 09, 2008, 08:02:01 »

Ben ik de terugweg ook nog langs geknald, binnendoor richting Appingedam,  n360 oversteken naar Tjamsweer daar liggen ook nog een paar mooie bochtjes

Moar onderweegn's bie Tjamsweeheer....
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #568 Gepost op: April 09, 2008, 15:55:43 »


Zit morgen in jouw regio (ga ff koffie drinken bij Rinket Motorsport in Ten Post)
Jij zat vandaag in de mijne (Lauwersmeergebied is hier maar een paar km vandaan)...
Volgende keer gewoon even koffie komen halen 

Grappig, Silke. Ik was aan het begin van de middag nog even bij Henk Rinket. Is maar 2 km van mijn huis. Ben morgen helaas aan het werk anders hadden we en een bakkie en een ritje kunnen doen.

Harrie van Til, shiverslaafd
:

He Harrie, rij ik dagelijks dus vlakbij je langs over de n360, kwam vanmorgen de  police nog tegen toen ik net in de 1 en 2 op het achterwiel stond bij het
tankstation weg  Evil , ze zaten wel te knipperen en gebaren  Huh wat bedoelden ze nou... zag ze nog net draaien bij het tankstation, toen niet meer gezien na een snelle sluip route  hoop dat ze m'n kenteken niet goed hebben gezien achterom kijkend vanuit het busje 
Grin Grin Grin
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #569 Gepost op: April 09, 2008, 18:48:27 »

vanmiddag ff een stukje gereden met de r1 was al een hele tijd geleden denk dat ik hem maar in de verkoop gooi en daarna met trots mijn shiver gewassen


* IMGP0921.JPG (83.22 KB, 640x480 - bekeken 266 keer.)

* IMGP0922.JPG (80.89 KB, 640x480 - bekeken 261 keer.)
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
Pagina's: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 309   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31174 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 121819 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102815 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43883 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!