Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 17:35:02 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 309   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie gereden vandaag..?  (gelezen 797855 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #615 Gepost op: April 14, 2008, 17:00:31 »

gisteren nog ff lekker tussen de buien door geshiverd met gevolg motor vies dus vandaag gewassen en kon het niet laten dus ben nog ff wezen rijden
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #616 Gepost op: April 14, 2008, 17:13:50 »

Ik heb vandaag ook gereden  naar oosterwolde, motor ingeleverd  hoop dat ie gauw klaar is, had trouwens geen problemen met de koppeling alleen met de hendel, was wel erg zwaar om in te knijpen nu maar afwachten wanneer ik hem weer terug heb...
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #617 Gepost op: April 14, 2008, 17:48:23 »

vandaag weer ff op en neer naar het werk gereden  was wel een erg kleine wereld vanochtend maar misschien moet ik de ventilatie op de helm goed zetten 
Gelogd

if it runs , race it
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #618 Gepost op: April 15, 2008, 08:23:22 »

Gisteren rondje Friesland gedaan. c.a 200 km droge wegen en heel weinig verkeer.
 Laat het voorjaar nu maar echt komen!
Gelogd
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #619 Gepost op: April 15, 2008, 20:56:13 »

Vandaag in het zonnetje op Folembray in Frankrijk gereden, WOW 
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #620 Gepost op: April 15, 2008, 20:59:39 »

Vanmorgen naar het ziekenhuis in Utrecht op de motor i.p.v. het koekblik om een scan van men onwillige schouder te laten maken.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #621 Gepost op: April 15, 2008, 21:00:58 »

Vanmorgen naar het ziekenhuis in Utrecht op de motor i.p.v. het koekblik om een scan van men onwillige schouder te laten maken.
Je word echt oud ouwe
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #622 Gepost op: April 21, 2008, 08:08:53 »

Gisteren ritje door de kop van Groningen richting Eemshaven, Delfzijl, Bunde stukje snelweg vanaf Leer. FF de Factory de sporen gegeven, 271 bij 10.000RPM liep ie. Reed achter een 2006 Gixxer die bij die snelheid (op zijn teller 290, hoezo afwijking ) in de begrenzer zat, had de indruk dat de Mille nog een paar km harder wilde..... We hadden ook nog een beetje tegenwind, reden richting het oosten, wat een snelheid is dat! We hebben een behoorlijk stuk (legaal) 250+ gereden, meestal piek ik een x naar de max en dan weer terug. Vind het nooit echt prettig om lang zo hard te rijden, "comfort" gaat boven de 200 ook hard naar achteruit  Grin
Was wel ff lekker om door duitsland heen te knallen, terugweg lekker binnendoor gekomen  Totaal 300km gereden zondag, was helaas wel de hele dag bewolkt en vrij fris in het Noorden..... Deze week ziet er goed uit, hoop dat het met de SBK droog & warm is 
« Laatste verandering: April 21, 2008, 08:27:35 door mjvanderlaan » Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #623 Gepost op: April 21, 2008, 10:31:43 »

gisteren hetzelfde geintje gedaan op de autobahn...

tegen de wind inbeuken: 261 kmh.  Cry
Gelogd

mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #624 Gepost op: April 21, 2008, 10:49:06 »

gisteren hetzelfde geintje gedaan op de autobahn...

tegen de wind inbeuken: 261 kmh.  Cry

Ook vanaf Nieuweschans richting Leer?
Stond toch nog wel een redelijk briesje, stond er ook van te kijken dat ie zo hard ging tegen de wind in. Maat van me had op zijn Mille een V-Max op 272, ik 271, nauwkeurige meters!!
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #625 Gepost op: April 21, 2008, 11:11:23 »

Woensdag de rode Triumph van RokĂ© geleend en vrijdag na werk weer teruggebracht. Vervolgens via Utrecht op mijn eigen Milletje weer terug naar huis. Zondag klein rondje richting De Rijp en wat polderweggetjes. Nieuwe remblokjes ff inremmen en ff kijken hoe je ook alweer moet sturen voor het Hemelvaart is 
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #626 Gepost op: April 21, 2008, 12:30:25 »

gisteren hetzelfde geintje gedaan op de autobahn...

tegen de wind inbeuken: 261 kmh.  Cry

Ook vanaf Nieuweschans richting Leer?
Stond toch nog wel een redelijk briesje, stond er ook van te kijken dat ie zo hard ging tegen de wind in. Maat van me had op zijn Mille een V-Max op 272, ik 271, nauwkeurige meters!!

Yes... snelheidsverschil met de rest van het verkeer was mega.  Evil

Ik werd wel behoorlijk heen en weer geschud.. wat een wind. 
Gelogd

Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #627 Gepost op: April 21, 2008, 15:05:27 »

Woensdag de rode Triumph van RokĂ© geleend en vrijdag na werk weer teruggebracht. Vervolgens via Utrecht op mijn eigen Milletje weer terug naar huis. Zondag klein rondje richting De Rijp en wat polderweggetjes. Nieuwe remblokjes ff inremmen en ff kijken hoe je ook alweer moet sturen voor het Hemelvaart is 

Leren we je wel weer.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #628 Gepost op: April 21, 2008, 15:18:07 »

 

Vogeltjes vangen en goeie lunchplekjes in de zon scoren ghe ghe

 
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #629 Gepost op: April 21, 2008, 17:52:54 »

Gisteren ritje door de kop van Groningen richting Eemshaven, Delfzijl, Bunde stukje snelweg vanaf Leer. FF de Factory de sporen gegeven, 271 bij 10.000RPM liep ie. Reed achter een 2006 Gixxer die bij die snelheid (op zijn teller 290, hoezo afwijking ) in de begrenzer zat, had de indruk dat de Mille nog een paar km harder wilde..... We hadden ook nog een beetje tegenwind, reden richting het oosten, wat een snelheid is dat! We hebben een behoorlijk stuk (legaal) 250+ gereden, meestal piek ik een x naar de max en dan weer terug. Vind het nooit echt prettig om lang zo hard te rijden, "comfort" gaat boven de 200 ook hard naar achteruit  Grin
Was wel ff lekker om door duitsland heen te knallen, terugweg lekker binnendoor gekomen  Totaal 300km gereden zondag, was helaas wel de hele dag bewolkt en vrij fris in het Noorden..... Deze week ziet er goed uit, hoop dat het met de SBK droog & warm is 

Had even een mailtje gestuurd dan hadden we samen met Malle Eppie met jou de geluidsbariërre kunnen doorbreken in Noord Groningen en Duitsland ...... Wink
Gelogd
Pagina's: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 309   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31173 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 121813 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102808 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43881 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!