Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 20:49:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 309   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie gereden vandaag..?  (gelezen 797867 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #780 Gepost op: Juni 02, 2008, 15:19:16 »

Gisteravond met een lokale held even heerlijk geknald .......... dat we ook over het landweggetje bij Silke langs zouden rijden was niet voorzien ......     
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #781 Gepost op: Juni 02, 2008, 15:54:47 »

Gisteravond met een lokale held even heerlijk geknald .......... dat we ook over het landweggetje bij Silke langs zouden rijden was niet voorzien ......     

En dan ook nog voorbij rijden met Martijn                                             Grin

Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #782 Gepost op: Juni 02, 2008, 16:20:51 »


Ik vind dit geen leuk Topic................. denk dat ik 'm maar sluit..................  Roll Eyes

Ik weet niet of het gaat, maar (eerst nog ff ander bandje om laten leggen) donderdag of vrijdag maar eens proberen of het lukt.

Wil toch wel heel graag zondag a.s. met de RSV richting Haarlem...................

 
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #783 Gepost op: Juni 02, 2008, 16:29:01 »


Ik vind dit geen leuk Topic................. denk dat ik 'm maar sluit..................  Roll Eyes

Ik weet niet of het gaat, maar (eerst nog ff ander bandje om laten leggen) donderdag of vrijdag maar eens proberen of het lukt.

Wil toch wel heel graag zondag a.s. met de RSV richting Haarlem...................

 

Als je het alleen maar doet als het ook echt kan...lichamelijk dan, wil je namelijk graag meenemen naar Xanten 
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #784 Gepost op: Juni 06, 2008, 21:31:41 »


In antwoord op titel van dit Topic:


   IKKE........................... was slechts ca. 40 kilometer, maar begin is er weer. En het ging nog goed ook......  Grin

Wel uiteraart rustig aan gedaan, maar het was best weer ff lekker................. hoewel ik, voordat ik ging rijden, best wel een beetje 'vlinders' in de buik had.   

 
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #785 Gepost op: Juni 06, 2008, 21:34:12 »

Gefeliciteerd kerel. Heb je rap gedaan 
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #786 Gepost op: Juni 06, 2008, 21:40:04 »

Ik wil ook weer 
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #787 Gepost op: Juni 06, 2008, 22:22:37 »


In antwoord op titel van dit Topic:


   IKKE........................... was slechts ca. 40 kilometer, maar begin is er weer. En het ging nog goed ook......  Grin

Wel uiteraart rustig aan gedaan, maar het was best weer ff lekker................. hoewel ik, voordat ik ging rijden, best wel een beetje 'vlinders' in de buik had.   

 


  super 
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #788 Gepost op: Juni 06, 2008, 22:24:01 »

Heb ook weer gereden vandaag  Grin
Eerste meters weer ff wennen, maar daarna ging het alweer wat beter 
Af en toe nog ff wennen aan de reactie van het gas, vooral als je het een klein stukje dichtdraaid 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #789 Gepost op: Juni 07, 2008, 00:28:37 »

Vandaag ook weer gereden  Nieuw achterbandje erom, ff rustig aan dus!
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
zImage
Gast
« Antwoord #790 Gepost op: Juni 07, 2008, 06:53:28 »

iedere werkdag voor woon-werk.
Ga dan ook met plezier naar het werk 
Alleen als ik daar ben wil ik weer zo snel mogelijk terug 

Vanavond pak ik Zandvoort. Ff happie op tentje 24.
Gisteren oppas kunnen regelen en dus morgen natuurlijk.........

« Laatste verandering: Juni 07, 2008, 06:58:09 door zImage » Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #791 Gepost op: Juni 07, 2008, 07:13:18 »

Ga vandaag weer een stukkie rijden met mijn motormaatje en dan ff nieuwe ketting en tandwielen ophalen...de mijne is niks meer, rijd niet meer echt lekker, vooral in de korte bochten, verneem je toch dat de ketting hier en daar wat slapjes bij hangt  maar dat mag de pret niet drukken 
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #792 Gepost op: Juni 07, 2008, 07:20:07 »

Neem aan dat je nu gaat voor een wat leukere vertanding?? 
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #793 Gepost op: Juni 07, 2008, 08:16:39 »

Gister weer de nodige bochtjes genomen en toch weer door de  police staande gehouden terwijl er geen overtredingen werden gemaakt. We hielden ons zelfs aan de snelheid.

P:  police
T:  Timfiz

P: Meneer we worden gebeld door bewoners, dat er hier wordt gereden...............
T: Nee echt  . Nou agent het is hier een snelweg en daar mag toch gereden worden of ik het verboden.
P: Nee hor meneer, maar we krijgen klachten.
T: Nou zeg dan maar tegen de bewoners dat ze moeten gaan verhuizen als ze last van motor hebben, welke op de snelweg rijden. Ik vind dat u de verkeerde prioriteiten stelt.
P: Hou het een beetje rustig
T: Ik zal u wat vertellen. Ik voel me net een hangjongere die overlast veroorzaakt tijden het hangen 
P: U weet wel wat ik bedoel.
T: Ja en ik vind het vervelend dat u mij staande houdt terwijl ik geen overtreding heb begaan. We zitten hier op een snelweg waar je 120 km/u mag. Ik rij niet in een woonwijk
P: Ja maar ik zeg ook niet dat u een bekeuring krijgt.
T: Nee dat zou er nog eens bij moeten komen. Een bekeuring omdat ik hier rij. Ik denk dat dit einde discussie is, daar ik mij gediscrimineerd voel en u wat belangerijkers te doen heb. Ik weet dit, omdat je een paar jaar terug bij mij in dezelfde ME sectie hebt gezeten en ik ook  police ben, dus weet wat je taken zijn.
P:  Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed
T: Dussssssssssssssssssss.
P: Fijne avond meneer
T: Hetzelfde en neem zelf beslissingen. Pak die klaverbladen zelf ook ff wil je  Evil
P: Goed idee
T: Fijne avond
P: Jij ook. Vette bike trouwens
T: Thanks. Jij niet (TDM  )

Vandaag maar weer een rustig stukkie rijden. Zal het toch door mijn geluid komen dat ik steeds de pineut ben  Evil Evil Evil Evil
« Laatste verandering: Juni 07, 2008, 08:22:02 door Timfiz » Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #794 Gepost op: Juni 07, 2008, 08:36:54 »

Neem aan dat je nu gaat voor een wat leukere vertanding?? 

Zeker weten...
Gelogd
Pagina's: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 309   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31174 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 121817 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102814 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43883 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!