Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 16:00:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 309   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie gereden vandaag..?  (gelezen 797835 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #795 Gepost op: Juni 07, 2008, 08:39:21 »

ik voel een artikel 5 aankomen , pas op voor de  police met een leukere vertanding want ja dan wil het wiel wel erg
snel de lucht in , gaat je band wel langer mee 
Gelogd

if it runs , race it
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #796 Gepost op: Juni 07, 2008, 09:01:14 »

iedere werkdag voor woon-werk.
Ga dan ook met plezier naar het werk 
Alleen als ik daar ben wil ik weer zo snel mogelijk terug 

Vanavond pak ik Zandvoort. Ff happie op tentje 24.
Gisteren oppas kunnen regelen en dus morgen natuurlijk.........



vanaf castricum kun je leuk NH induiken....!!  Zandvoort is eigenlijk niet leuk in de zomer  Roll Eyes  De zeeweg opzich is wel OK maar bij de overgang naar de boulevard wordt het een flessehals. Daar komt bij dat ze er bijna dagelijks staan te flitsen....  Roll Eyes
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #797 Gepost op: Juni 07, 2008, 09:03:54 »

Gister weer de nodige bochtjes genomen en toch weer door de  police staande gehouden terwijl er geen overtredingen werden gemaakt. We hielden ons zelfs aan de snelheid.

P:  police
T:  Timfiz

P: Meneer we worden gebeld door bewoners, dat er hier wordt gereden...............
T: Nee echt  . Nou agent het is hier een snelweg en daar mag toch gereden worden of ik het verboden.
P: Nee hor meneer, maar we krijgen klachten.
T: Nou zeg dan maar tegen de bewoners dat ze moeten gaan verhuizen als ze last van motor hebben, welke op de snelweg rijden. Ik vind dat u de verkeerde prioriteiten stelt.
P: Hou het een beetje rustig
T: Ik zal u wat vertellen. Ik voel me net een hangjongere die overlast veroorzaakt tijden het hangen 
P: U weet wel wat ik bedoel.
T: Ja en ik vind het vervelend dat u mij staande houdt terwijl ik geen overtreding heb begaan. We zitten hier op een snelweg waar je 120 km/u mag. Ik rij niet in een woonwijk
P: Ja maar ik zeg ook niet dat u een bekeuring krijgt.
T: Nee dat zou er nog eens bij moeten komen. Een bekeuring omdat ik hier rij. Ik denk dat dit einde discussie is, daar ik mij gediscrimineerd voel en u wat belangerijkers te doen heb. Ik weet dit, omdat je een paar jaar terug bij mij in dezelfde ME sectie hebt gezeten en ik ook  police ben, dus weet wat je taken zijn.
P:  Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed
T: Dussssssssssssssssssss.
P: Fijne avond meneer
T: Hetzelfde en neem zelf beslissingen. Pak die klaverbladen zelf ook ff wil je  Evil
P: Goed idee
T: Fijne avond
P: Jij ook. Vette bike trouwens
T: Thanks. Jij niet (TDM  )

Vandaag maar weer een rustig stukkie rijden. Zal het toch door mijn geluid komen dat ik steeds de pineut ben  Evil Evil Evil Evil

De politie is je grootste vriend 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Timfiz
Gast
« Antwoord #798 Gepost op: Juni 07, 2008, 09:04:53 »

Precies, maar hij was ook echt niet professioneel hor. Die heb je er ook tussen zitten  angel

Recherche rules. Dat zijn de echte boevenvangers  Evil
Gelogd
zImage
Gast
« Antwoord #799 Gepost op: Juni 07, 2008, 09:10:50 »

vanaf castricum kun je leuk NH induiken....!!  Zandvoort is eigenlijk niet leuk in de zomer  Roll Eyes  De zeeweg opzich is wel OK maar bij de overgang naar de boulevard wordt het een flessehals. Daar komt bij dat ze er bijna dagelijks staan te flitsen....  Roll Eyes

bedankt voor dat flitsen. Zal er op letten 
Trouwens die randweg is er ook niet prettiger op geworden met als die knipperkasten.

NH in doe ik met mooi weer 's avonds vaak van Castricum-Egmond-Bergen Aan Zee, Alkmaar langs het kanaal weer terug. Na wat dijkjes gepakt te hebben waar ook veel gelesd wordt(iig niet 's avonds)

Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #800 Gepost op: Juni 07, 2008, 09:30:55 »

Hey je rijdt dan ik mijn regio. Kom een keer langswippen. Ben bijna elke dag wel op de weg te vinden. 
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #801 Gepost op: Juni 07, 2008, 09:31:01 »

ik voel een artikel 5 aankomen , pas op voor de  police met een leukere vertanding want ja dan wil het wiel wel erg
snel de lucht in , gaat je band wel langer mee 

dus maar op wheely-cursus Huh  
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #802 Gepost op: Juni 07, 2008, 10:16:38 »

is geen slecht idee alleen krijg je daar ook vrij snel een artikel 5 voor , ze kunnen
het niet waarderen , terwijl het toch echt een kunstvorm is .
Gelogd

if it runs , race it
Nald
Gast
« Antwoord #803 Gepost op: Juni 07, 2008, 16:14:19 »

Vandaag vreemd gegaan. Proefritje gemaakt op een RC8 
Gelogd
malle eppie
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 702


Netherlands
« Antwoord #804 Gepost op: Juni 07, 2008, 17:06:59 »

Vandaag vreemd gegaan. Proefritje gemaakt op een RC8 

EN......HuhHuhHuhHuhHuhHuh??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelogd
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #805 Gepost op: Juni 07, 2008, 17:18:46 »

Vandaag weer 2 tankjes erdoor gejaagd 
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
Nald
Gast
« Antwoord #806 Gepost op: Juni 07, 2008, 17:37:23 »

Vandaag vreemd gegaan. Proefritje gemaakt op een RC8 

EN......HuhHuhHuhHuhHuhHuh??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekkere motor. Ruim en toch sportief.
Stuk sterker als de RSV en vooral in het middengebied.
Alleen veel speling op het gas. Tussen gas dicht en aangrijpen zit gewoon een cm wat het doseren in de bocht tot een lastig iets maakt.
Verder gewoon supermooi afgewerkt en alles instelbaar. Zeker een motor waar de RSV wel eens een keer voor ingeruild kan worden. 
Je moet alleen nog het een en ander instellen kwa vering, maar goed dat moet je bij een RSV ook.
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #807 Gepost op: Juni 07, 2008, 19:13:04 »

Vandaag vreemd gegaan. Proefritje gemaakt op een RC8 

EN......HuhHuhHuhHuhHuhHuh??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekkere motor. Ruim en toch sportief.
Stuk sterker als de RSV en vooral in het middengebied.
Alleen veel speling op het gas. Tussen gas dicht en aangrijpen zit gewoon een cm wat het doseren in de bocht tot een lastig iets maakt.
Verder gewoon supermooi afgewerkt en alles instelbaar. Zeker een motor waar de RSV wel eens een keer voor ingeruild kan worden. 
Je moet alleen nog het een en ander instellen kwa vering, maar goed dat moet je bij een RSV ook.

ik ben idd ook al bij de ktm dealer langsgeweest,.... vooral in het zwart vind ik hem 
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #808 Gepost op: Juni 07, 2008, 20:35:31 »

Vandaag ook maar weer gereden met mijn motormaat...zat er niet lekker op  maar heb wel een nieuwe ketting en tandwielen 
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #809 Gepost op: Juni 07, 2008, 20:37:40 »

Vandaag ook maar weer gereden met mijn motormaat...zat er niet lekker op  maar heb wel een nieuwe ketting en tandwielen 
Hoezo kzat er niet lekker op Huh Huh ???zat je achterste voren dan Huh Huh Huh
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pagina's: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 309   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31172 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 121812 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102806 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43881 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!