Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 09:43:56 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 309   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie gereden vandaag..?  (gelezen 797764 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #915 Gepost op: Juli 16, 2008, 21:00:31 »


Net terug van een rondje van 560 km.  A'doorn - Melle - Ouwegem - A'doorn. Samen met Jan (@RSV), die er nog ca. 205 meer op heeft zitten ( bijna dan, want hij zal nog wel niet thuis zijn). 

Ik bgreep op de terugweg, t.hv. Soesterberg, dat Jan ergens last van kreeg...... iets met "r**t" of zo.
Krijg je als je wat ouder wordt  Grin

Leuk dagje, jammer dat er niet genoeg tijd was om op de terugweg wat binnendoor te gaan. Was / is de schuld van Ingrid (van @Cees), die bleef maar cake uitdelen.............  Wink, was wel lekker....

Ook wat inside information gekregen over de RS van Melanie.......... wil ik wel iets over kwijt..... ligt eraan wat het schuift..... ook om het niet openbaar te maken trouwens...........  angel

 


ssssht, je krijgt een heeele grote skitaart als je niks doorverteld  Grin
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #916 Gepost op: Juli 16, 2008, 21:07:14 »


WHHHOOOH, da'seen snelle reactie.................... aanbod is niet goed genoeg.....   Evil
Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #917 Gepost op: Juli 16, 2008, 21:08:46 »

noem je lijst met wensen dan maar ..... 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #918 Gepost op: Juli 16, 2008, 21:15:26 »

noem je lijst met wensen dan maar ..... 

Kijk... dat begint erop te lijken..... er is al sprake van een lijstje..... zal ik spoedig samenstellen en bezorgen. Niet hier, want er zijn lui de meelezen... (geloof ik, soms.....).

Begin het gevoel te krijgen dat ik mij in een riante positie bevind.............  Evil
Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #919 Gepost op: Juli 16, 2008, 21:18:08 »

ik zie het lijstje vanzelf wel bij mijn berichten verschijnen ....
 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #920 Gepost op: Juli 16, 2008, 21:19:54 »

trouwens de onderdelen geregeld die je nog nodig had voor je racer ? 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
dutchphantom
Gast
« Antwoord #921 Gepost op: Juli 16, 2008, 21:22:13 »

heb vandaag samen met mn maat gereden hij heeft een kawasjaakie zx9r. moet zeggen dat echt iedereen om kijkt met die demper geweldig Smiley
iemnd anders nog in de buurt van emmen geweest?
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #922 Gepost op: Juli 16, 2008, 21:24:18 »


WHHHOOOH, da'seen snelle reactie.................... aanbod is niet goed genoeg.....   Evil

Kom op dan met die info over die rs  :yes :
Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #923 Gepost op: Juli 16, 2008, 22:12:26 »

noem je lijst met wensen dan maar ..... 

Kijk... dat begint erop te lijken..... er is al sprake van een lijstje..... zal ik spoedig samenstellen en bezorgen. Niet hier, want er zijn lui de meelezen... (geloof ik, soms.....).

Begin het gevoel te krijgen dat ik mij in een riante positie bevind.............  Evil

stuur het verkeerde lijstje, en je bevind je in 'n benarde positie...  Grin Grin

trouwens, ik bied gratis koffie ( en een hele cake volgende keer) als jij nou ff die grote schuurdeur dicht houd..  Grin Grin


trouwens, sorry dat ik niet meer tijd voor juliie had, was hier als vanouds weer een circus... 
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #924 Gepost op: Juli 16, 2008, 22:43:57 »

noem je lijst met wensen dan maar ..... 

Kijk... dat begint erop te lijken..... er is al sprake van een lijstje..... zal ik spoedig samenstellen en bezorgen. Niet hier, want er zijn lui de meelezen... (geloof ik, soms.....).

Begin het gevoel te krijgen dat ik mij in een riante positie bevind.............  Evil

stuur het verkeerde lijstje, en je bevind je in 'n benarde positie...  Grin Grin

trouwens, ik bied gratis koffie ( en een hele cake volgende keer) als jij nou ff die grote schuurdeur dicht houd..  Grin Grin


trouwens, sorry dat ik niet meer tijd voor juliie had, was hier als vanouds weer een circus... 

Olivier,

werk gaat voor........... no problemo.

De koffie was lekker (en genoeg)... en wat die deur betreft, maak je geen zorgen. Je kent mij kennelijk nog niet goed genoeg  Roll Eyes

 

ps: ga maar eens even wat bijslapen, anders wordt Ledenon 2009 niets met je.....  Grin
« Laatste verandering: Juli 16, 2008, 22:55:02 door Renébagpipe » Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #925 Gepost op: Juli 16, 2008, 22:53:50 »

noem je lijst met wensen dan maar ..... 

Kijk... dat begint erop te lijken..... er is al sprake van een lijstje..... zal ik spoedig samenstellen en bezorgen. Niet hier, want er zijn lui de meelezen... (geloof ik, soms.....).

Begin het gevoel te krijgen dat ik mij in een riante positie bevind.............  Evil

stuur het verkeerde lijstje, en je bevind je in 'n benarde positie...  Grin Grin

trouwens, ik bied gratis koffie ( en een hele cake volgende keer) als jij nou ff die grote schuurdeur dicht houd..  Grin Grin


trouwens, sorry dat ik niet meer tijd voor juliie had, was hier als vanouds weer een circus... 

Olivier,

werk gaat voor........... no problemo.

De koffie was lekker (en genoeg)... en wat die deur betreft, maak je geen zorgen. Je kent mij kennelijk nog niet goed genoeg  Roll Eyes

 

hahahaha, jij mij dus ook niet genoeg... was aan het dollen... over die schuurdeur dan hé..
nee, vond het echt kl*te dat ze met van alle onbenulligheden kwamen lastigvallen toen jullie er waren..
 Lips Sealed Sad
 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #926 Gepost op: Juli 17, 2008, 13:25:23 »

noem je lijst met wensen dan maar ..... 

Kijk... dat begint erop te lijken..... er is al sprake van een lijstje..... zal ik spoedig samenstellen en bezorgen. Niet hier, want er zijn lui de meelezen... (geloof ik, soms.....).

Begin het gevoel te krijgen dat ik mij in een riante positie bevind.............  Evil

nee hier zal jan blij mee zijn 

zal voor de rest geen opmerkingen maken of positie enzo , we moeten nog naar frankrijk 
Gelogd

if it runs , race it
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #927 Gepost op: Juli 17, 2008, 18:28:54 »

Had vanavond even willen spelen, echter mijn zwemdiploma kan ik niet vinden. Wat een budweer hieroo.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #928 Gepost op: Juli 17, 2008, 20:19:00 »

Had vanavond even willen spelen, echter mijn zwemdiploma kan ik niet vinden. Wat een budweer hieroo.
ik had m'n wetsuite al aan Grin Grin ;Dmaar toch maar tuus gebleven
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kefke
Gast
« Antwoord #929 Gepost op: Juli 17, 2008, 20:43:53 »

Ik had pics beloofd hé

We zijn dus even naar Durbuy geweest, klein avondritje (140km ofzo...)

Om heen te gaan was er teveel volk op de baan.

Maar om terug te komen ging het al veel beter.
De hele korte bochtjes had ik moeite. Ik had pas sinds een paar uur ervoor een nieuwe band op liggen en ik had nog wat schrik.
De 50-100km/u bochten ging goed (kon de RSV's toch na, niet slecht voor mijn eerst rit vind  ik  Afro )

Maar de snelle stukken kon ik niet volgen, mijn RS loopt maar 130 (rodage etc) en de RSV's zag ik in de verte verdwijnen.
Met een resultaat van 189km/u zei de boordcomputer.

Gelukkig zijn er geen  police in Wallonië

Op de terugweg hebben we hele lichte neerslag gehad.


* IMG_0124-800.jpg (66.71 KB, 800x600 - bekeken 226 keer.)

* IMG_0125-800.jpg (69.29 KB, 800x600 - bekeken 217 keer.)
Gelogd
Pagina's: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 309   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31169 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10050 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 121803 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102789 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43876 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!