Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 13:19:38 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 309   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie gereden vandaag..?  (gelezen 797805 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #1230 Gepost op: September 04, 2008, 11:58:54 »

Stopteken?   

Jep...ikke weer en ome  police

Op weg naar L 'warden moest ik even stoppen bij Rinsumageest, mijn Helm zat niet lekker...kreeg toen in de gaten dat ome  police al een tijdje achter mij reed  Shocked en ik reed zo'n 120 km waar je 100 mocht dus ik denken daar ga je Sil  Lips Sealed maar niet dus, ze reden aan mij voorbij  Grin. Mijn helm zat weer goed dus ik weer rijden. Bij Oenkerk 5km verder op zat ik weer achter ome  police ik moest mij dus aan de snelheid houden  angel maar wat zie ik daar Huh  Shocked een stopteken  Huh Ik toch niet  toch wel  Embarrassed de  police police stapten uit hun auto ik keurig mijn motor uitgezet...mevrouwtje...hoe kan het dat u zo snel weer achter ons bent gaan rijden ? Ehhh... Lips Sealed Wij hielden ons keurig aan de snelheid van 100 en 70 km...en u Huh Ehhhhh ik geloof 110-115 misschien Huh  echt niet maar kunnen ze toch niets mee  Wink  Grin Ome  police weer: oke kan wel kloppen maar voor deze snelheidsovertreding krijgt u geen bekeuring  Grin Ik wil het nog even met u over het donkere vizier hebben...he mijn donker vizier wat is daar mee Huh Zo kunnen we toch de mooie oogjes van u niet zien... Shocked Shocked Shocked en heeft u ook geen contact met u medeweggebruikers...en mevrouwtje mag u eigenlijk wel op deze mooie motor rijden Huh Rijbewijs en papieren aub...Alles prima in orde fijne dag nog en hou de twee wielen aan de grond  Shocked   

Ik geloof niks meer van dit soort verhalen.


Helaas wel gebeurd...vond het niet leuk 
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #1231 Gepost op: September 04, 2008, 13:40:44 »

 police men had gewoon even zin in een leuk verzetje  , je bent toch wel even op 't achterwiel weg getrokken?
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #1232 Gepost op: September 04, 2008, 13:43:29 »

police men had gewoon even zin in een leuk verzetje  , je bent toch wel even op 't achterwiel weg getrokken?

 Embarrassed
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #1233 Gepost op: September 04, 2008, 16:04:11 »

ze heeft al vaak genoeg problemen met 2 wielen en dan wil jij er nog eentje minder daar van maken 
Gelogd

if it runs , race it
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #1234 Gepost op: September 04, 2008, 16:30:44 »

ze heeft al vaak genoeg problemen met 2 wielen en dan wil jij er nog eentje minder daar van maken 

en dat mag niet  police   Grin
Gelogd
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #1235 Gepost op: September 05, 2008, 13:22:00 »

Van 12:00 tot 14:00 even lekker gestuurd  Grin
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
klaaz
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 961


Likes french kisses & italian rides!

Netherlands
« Antwoord #1236 Gepost op: September 05, 2008, 16:08:48 »

Van 13:00 tot nu in het noorden rond gekacheld...

Iemand van hier nog bij de MotoPort Hoogezand Toerrit a.s. zondag?
Gelogd

Panic, chaos and total disorder. My work here is done.
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #1237 Gepost op: September 05, 2008, 18:02:52 »

Van 13:00 tot nu in het noorden rond gekacheld...

Iemand van hier nog bij de MotoPort Hoogezand Toerrit a.s. zondag?

 
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #1238 Gepost op: September 05, 2008, 20:41:34 »

Vanavond om bij zevenen thuis gekomen na een tweedaagse toertocht met Rolf op uitnodiging van een leverancier naar Oostende heen en weer. Op de terugweg even een bak koffie bij onze belgische vriend QMS gehaald. Het enigste nadeel wat we vandaag hadden was een hoop regen en daardoor een hoop files. Toch weer even een kleine 700 km weg gereden in twee dagen. Alleen jammer dat er met zo'n groot gebeuren altijd weer domboos tussen zitten die denken te kunnen rijden.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
cwalker
Gast
« Antwoord #1239 Gepost op: September 06, 2008, 18:11:00 »

Vanavond om bij zevenen thuis gekomen na een tweedaagse toertocht met Rolf op uitnodiging van een leverancier naar Oostende heen en weer. Op de terugweg even een bak koffie bij onze belgische vriend QMS gehaald. Het enigste nadeel wat we vandaag hadden was een hoop regen en daardoor een hoop files. Toch weer even een kleine 700 km weg gereden in twee dagen. Alleen jammer dat er met zo'n groot gebeuren altijd weer domboos tussen zitten die denken te kunnen rijden.

    sorry dat ik niet meer tijd had voor jullie jongens... 

morgen ook ff n klein rondje rijden... melle-antwerpen (of NL)-calais-dover-donington..... 's avonds zelfde zwik terug...

dat word dus maandag nieuw achterbandje op mayhem1...  Lips Sealed... deze nu ligt r net 2 weken op...  Lips Sealed Roll Eyes Grin
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #1240 Gepost op: September 06, 2008, 18:34:55 »

Vanavond om bij zevenen thuis gekomen na een tweedaagse toertocht met Rolf op uitnodiging van een leverancier naar Oostende heen en weer. Op de terugweg even een bak koffie bij onze belgische vriend QMS gehaald. Het enigste nadeel wat we vandaag hadden was een hoop regen en daardoor een hoop files. Toch weer even een kleine 700 km weg gereden in twee dagen. Alleen jammer dat er met zo'n groot gebeuren altijd weer domboos tussen zitten die denken te kunnen rijden.

    sorry dat ik niet meer tijd had voor jullie jongens... 

morgen ook ff n klein rondje rijden... melle-antwerpen (of NL)-calais-dover-donington..... 's avonds zelfde zwik terug...

dat word dus maandag nieuw achterbandje op mayhem1...  Lips Sealed... deze nu ligt r net 2 weken op...  Lips Sealed Roll Eyes Grin

Wij nemen je niks kwalijk. Het werk gaat voor 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #1241 Gepost op: September 06, 2008, 18:35:56 »

Vanavond om bij zevenen thuis gekomen na een tweedaagse toertocht met Rolf op uitnodiging van een leverancier naar Oostende heen en weer. Op de terugweg even een bak koffie bij onze belgische vriend QMS gehaald. Het enigste nadeel wat we vandaag hadden was een hoop regen en daardoor een hoop files. Toch weer even een kleine 700 km weg gereden in twee dagen. Alleen jammer dat er met zo'n groot gebeuren altijd weer domboos tussen zitten die denken te kunnen rijden.

    sorry dat ik niet meer tijd had voor jullie jongens... 

morgen ook ff n klein rondje rijden... melle-antwerpen (of NL)-calais-dover-donington..... 's avonds zelfde zwik terug...

dat word dus maandag nieuw achterbandje op mayhem1...  Lips Sealed... deze nu ligt r net 2 weken op...  Lips Sealed Roll Eyes Grin

Ja, jonge jonge die Kanaaltunnel ....... dat vreet banden  Grin Grin Grin
Gelogd
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #1242 Gepost op: September 06, 2008, 19:17:46 »

Vandaag even met m'n broertje & pa op de motoren weggeweest  Tongue
Daarna met m'n broertje gereden en als laatste nog even 150 km solo 
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
klaaz
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 961


Likes french kisses & italian rides!

Netherlands
« Antwoord #1243 Gepost op: September 07, 2008, 20:06:08 »

Hier vandaag de Toerrit van MotoPort Hoogezand. 6 groepen, oplopend in snelheid. Ondanks de bui van vanmiddag toch een leuke rit en afsluitend een fijne BBQ in Spijkerboor 
Gelogd

Panic, chaos and total disorder. My work here is done.
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #1244 Gepost op: September 07, 2008, 20:36:41 »

Hier vandaag de Toerrit van MotoPort Hoogezand. 6 groepen, oplopend in snelheid. Ondanks de bui van vanmiddag toch een leuke rit en afsluitend een fijne BBQ in Spijkerboor 

Hoeveel kilometer was de rit ?
En lekker druk bezocht ??


Heb vanmiddag nog even gereden van half 1 tot 2u.
Net voor de buien aan  Grin
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
Pagina's: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 309   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31172 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 121812 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102799 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43880 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!