Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 26, 2024, 23:04:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 309   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie gereden vandaag..?  (gelezen 802045 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #1275 Gepost op: September 16, 2008, 11:27:38 »

  Grin
Gelogd
*Thomas*
Gast
« Antwoord #1276 Gepost op: September 16, 2008, 12:28:23 »

Shit Olivier, da's echt tegenslag.

Zelf beetje goed vanaf gekomen?
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #1277 Gepost op: September 16, 2008, 12:40:44 »

olivier sterkte met het herstel van de bike , neem aan dat je zelf weinig hebt
behalve een gedeukte ego en wat speirpijn/blauwe plekken.
blijft zonde man van z'n mooie bike 
Gelogd

if it runs , race it
Emiel
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 556


Italy
« Antwoord #1278 Gepost op: September 16, 2008, 14:48:57 »

 Shocked Shocked Shocked Wat ontzettend zonde!!! hopelijk dat je er zelf niks aan overgehoude hebt.. wel balen idd.. zal je altijd zien Embarrassed

succes verder

Gr

Emiel
Gelogd

Fast toy
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #1279 Gepost op: September 16, 2008, 17:12:50 »

olivier zelf heeft niks, mayhem daarintegen ... 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #1280 Gepost op: September 16, 2008, 17:18:30 »

jemmig olivier dit doet mij gelijk weer denken aan het geen wat mij ook is overkomen in 2005, dit doet pijn.

sterkte.

rolf
Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #1281 Gepost op: September 17, 2008, 01:07:09 »

valt al bij al allemaal nog mee..

kopkuip, ruitje en zit aan gruzelementen, knippers achter, voetsteun en demper eraan.. verder alleen schrammen overal, maar die krijgen we'r wel uit..

gelukkig is alles op race principe gebouwd, en dus nogal sterk en/of inklappend..

wat er gebeurd is? sja, ging nogal.... ehum...snel

vond in het begin van de dag m'n draai niet, omdat het 7 jaar geleden was sinds ik op brands heb gereden, en toen er in paddock hill bend ff vlieglessen genomen heb... werd toen opeens wakker in maidstone general, met de mededeling toch maar ff rustig te blijven ligge, omdat ik m'n rug gebroken had.. nu gelukkig niet dus.

tegen de vierde (of zoiets) sessie aan, begon 't allemaal weer wat te vlotten, dus begon (eindelijk) nogal wat mensen in te halen... sjonge, daar gaan ze ECHT wel snel in de expert groep hoor..

in clearways voelde ik elke ronde de achterkant wel schuiven, maar niets abnormaals, altijd perfect te controleren.in die ronde moest ik net iets platter, omdat ik net n gsxr 1000 was voorbijgegaan, en vond dat mayhem wel heel licht aanvoelde achteraan. voelde m opeens bruut opzijgaan, dus duwde m zo hard mogelijk door, om n highsider te vermijden.. ging goed, tot ik opeens voelde dat de hele motor eigenlijk op m'n onderbeen lag te glijden.. wilde m met de knie rechter duwen, maar daardoor vloogt stuur plots los uit m'n handen...

toen zag ik n filpmje beton.. lucht...motor links...motor rechts... lucht...beton... curb...zand...lucht...zand...lucht... en nog wat van dat spul. zag voor m'n neus mayhem zich ook ingraven in 't zand, en toen besloot ie maar tot n pirouette of 3 als finale.

ik stond direct op, eigenlijk geen greintje pijn of verdwaasd. marshalls en medical waren enorm snel te plaatse...  , en ook nog ns allemaal heel vriendelijk en beleefd... wel wat anders dan met bijna alle belgische track day organisaties..  Angry


eerste marshall die bij me kwam zei direct: "christ mate, you've got an ace good-luck charm... people don't just walk away after coming off at clearways..." .. ik ben niet bijgelovig, maar op circuit rijd ik toch idd altijd met geluksbrenger in m'n binnenzak... ook nu weer.. fotootje van m'n twee kids,en 'n geschenkje van iemand die me enorm nauw aan t hart ligt. duidelijk geholpen dus... Cheesy

's morgens had trouwens m'n jongste mechanieker al n kleine schuiver gemaakt ook, gelukkig in Ă©Ă©n van de trage bochten... hij heeft wel z'n schouder uit de kom gehad, maar verder OK. zijn rsv heeft gelukkig he-le-maal niets, behalve n paar lichte krassen... ALWEER met dank aan R&G 


ah ja... these things happen... ik zei 't al eerder... we testen onze spullen echt wel uit.. duur of niet. binnen 2 weken staat mayhem beter als nieuw, kan ik weer ns wat gaan veranderen ook..  angel

jammer van de onboard camera... had alleen al filmpjes van de 'warm-up'  's morgens, maar bij de crash is ie aan diggelen gevlogen, en de geheugenkaart eruit... hebben we ongelooflijk maar waar allemaal nog weergevonden (verspreid over zo'n 30m2 ) maar de laatste sessie staat er dus niet meer op..wsl. slaat ie niet direct op de geheugenkaart op of zo.

liep er vandaag wel bij als 'n opa van 140, waar dat normaal maar is als een van 70... 
raar genoeg alleen rechts grond geraakt voor zover ik weet, maar toch doet de linker kant meer pijn... maar daar zitten nou eenmaal zowat al van m', oude blessures en breuken, zal daar wel wat met te zien hebben.

kortom, jullie zijn van m'n gekke praat nog ver niet vanaf...  Grin

bedenk me net iets... stel je voor...



dat 't met die gekke praat nog erger wordt nu...  Shocked Shocked Shocked

« Laatste verandering: September 17, 2008, 01:09:06 door cwalker » Gelogd
irish wolfie
Gast
« Antwoord #1282 Gepost op: September 17, 2008, 01:41:02 »

Erg veel geluk met een ongeluk dus.
Gelukkig maar.
Zo'n geluksbrenger kan nooit kwaad, ik heb er ook eentje, alleen bestaat die uit een afgekeurde helm, niet echt handig dus.
En inderdaad, laat de Belse organisaties daar eens gaan kijken en véééél notities nemen.
Ben benieuwd wat je nu uit je hoed gaat toveren wat Mayhem betreft.

Nu ik er aan denk, hopelijk komen die ouwe botten van je terug in orde tegen de 21ste  Shocked
« Laatste verandering: September 17, 2008, 02:04:09 door irish wolfie » Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #1283 Gepost op: September 17, 2008, 07:28:42 »

Gelukkig ben je er nog en kun je er nog om lachen  Succes met de spierpijn en het oplappen van je bike 

We zitten zoals je weet in hetzelfde schuitje 

Ik zal aan je denken als ik elke keer opsta, moet hoesten of uit bed stap 
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #1284 Gepost op: September 17, 2008, 17:01:02 »

Hoe ouwer hoe gekker  maar we hebben hier te maken met n taaie ouwe maffe belg  Grin Grin Grin 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #1285 Gepost op: September 17, 2008, 20:32:40 »

Vorig jaar een endurodag gereden met een aantal Aprilianen hier van het forum/club olv Henk Seppenwoolde die in Rijssen een rijschool heeft.

Vanmiddag 2 uren op een KTM 525 enduro van 2006 in de Achterhoek geveegd. Heel veel grevel, zand en grindpaden.

Ook nog een crossbaan op het industrieterrein van Rijssen meegepikt. 

Oh wat is dat mooi werk. 

Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #1286 Gepost op: September 17, 2008, 20:34:13 »

Vorig jaar een endurodag gereden met een aantal Aprilianen hier van het forum/club olv Henk Seppenwoolde die in Rijssen een rijschool heeft.

Vanmiddag 2 uren op een KTM 525 enduro van 2006 in de Achterhoek geveegd. Heel veel grevel, zand en grindpaden.

Ook nog een crossbaan op het industrieterrein van Rijssen meegepikt. 

Oh wat is dat mooi werk. 


Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #1287 Gepost op: September 17, 2008, 20:42:26 »

valt al bij al allemaal nog mee..

kopkuip, ruitje en zit aan gruzelementen, knippers achter, voetsteun en demper eraan.. verder alleen schrammen overal, maar die krijgen we'r wel uit..

gelukkig is alles op race principe gebouwd, en dus nogal sterk en/of inklappend..

wat er gebeurd is? sja, ging nogal.... ehum...snel

vond in het begin van de dag m'n draai niet, omdat het 7 jaar geleden was sinds ik op brands heb gereden, en toen er in paddock hill bend ff vlieglessen genomen heb... werd toen opeens wakker in maidstone general, met de mededeling toch maar ff rustig te blijven ligge, omdat ik m'n rug gebroken had.. nu gelukkig niet dus.

tegen de vierde (of zoiets) sessie aan, begon 't allemaal weer wat te vlotten, dus begon (eindelijk) nogal wat mensen in te halen... sjonge, daar gaan ze ECHT wel snel in de expert groep hoor..

in clearways voelde ik elke ronde de achterkant wel schuiven, maar niets abnormaals, altijd perfect te controleren.in die ronde moest ik net iets platter, omdat ik net n gsxr 1000 was voorbijgegaan, en vond dat mayhem wel heel licht aanvoelde achteraan. voelde m opeens bruut opzijgaan, dus duwde m zo hard mogelijk door, om n highsider te vermijden.. ging goed, tot ik opeens voelde dat de hele motor eigenlijk op m'n onderbeen lag te glijden.. wilde m met de knie rechter duwen, maar daardoor vloogt stuur plots los uit m'n handen...

toen zag ik n filpmje beton.. lucht...motor links...motor rechts... lucht...beton... curb...zand...lucht...zand...lucht... en nog wat van dat spul. zag voor m'n neus mayhem zich ook ingraven in 't zand, en toen besloot ie maar tot n pirouette of 3 als finale.

ik stond direct op, eigenlijk geen greintje pijn of verdwaasd. marshalls en medical waren enorm snel te plaatse...  , en ook nog ns allemaal heel vriendelijk en beleefd... wel wat anders dan met bijna alle belgische track day organisaties..  Angry


eerste marshall die bij me kwam zei direct: "christ mate, you've got an ace good-luck charm... people don't just walk away after coming off at clearways..." .. ik ben niet bijgelovig, maar op circuit rijd ik toch idd altijd met geluksbrenger in m'n binnenzak... ook nu weer.. fotootje van m'n twee kids,en 'n geschenkje van iemand die me enorm nauw aan t hart ligt. duidelijk geholpen dus... Cheesy

's morgens had trouwens m'n jongste mechanieker al n kleine schuiver gemaakt ook, gelukkig in Ă©Ă©n van de trage bochten... hij heeft wel z'n schouder uit de kom gehad, maar verder OK. zijn rsv heeft gelukkig he-le-maal niets, behalve n paar lichte krassen... ALWEER met dank aan R&G 


ah ja... these things happen... ik zei 't al eerder... we testen onze spullen echt wel uit.. duur of niet. binnen 2 weken staat mayhem beter als nieuw, kan ik weer ns wat gaan veranderen ook..  angel

jammer van de onboard camera... had alleen al filmpjes van de 'warm-up'  's morgens, maar bij de crash is ie aan diggelen gevlogen, en de geheugenkaart eruit... hebben we ongelooflijk maar waar allemaal nog weergevonden (verspreid over zo'n 30m2 ) maar de laatste sessie staat er dus niet meer op..wsl. slaat ie niet direct op de geheugenkaart op of zo.

liep er vandaag wel bij als 'n opa van 140, waar dat normaal maar is als een van 70... 
raar genoeg alleen rechts grond geraakt voor zover ik weet, maar toch doet de linker kant meer pijn... maar daar zitten nou eenmaal zowat al van m', oude blessures en breuken, zal daar wel wat met te zien hebben.

kortom, jullie zijn van m'n gekke praat nog ver niet vanaf...  Grin

bedenk me net iets... stel je voor...



dat 't met die gekke praat nog erger wordt nu...  Shocked Shocked Shocked


ja je had het ook niet moeten zeggen he zaterdag dat je geen andere kuip er op kon zetten mmm balen man weer een dag voor niets werken zou alsnog een rekenening stuuren naar leon voor de koppeling die heeft toch geld zat  beterschap er mee
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #1288 Gepost op: September 17, 2008, 20:43:41 »

Is inderdaad mooi werk, heb al weer een beetje spijt dat ik de xr600r weer weg gedaan heb, lekker door half volle sloten vegen en de plekken met de dikste braggelzooi opzoeken en je vrienden de bek vol modder kleien  Grin
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #1289 Gepost op: September 17, 2008, 21:24:06 »

Is inderdaad mooi werk, heb al weer een beetje spijt dat ik de xr600r weer weg gedaan heb, lekker door half volle sloten vegen en de plekken met de dikste braggelzooi opzoeken en je vrienden de bek vol modder kleien  Grin

Ja, nu nog enduro rijden in de Pyreneen, Portugal (Algarve), Frankrijk of ItaliĂ« (Toscane), Tsjechnie, Polen, RoemeniĂ«. 
Gelogd
Pagina's: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 309   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31346 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10073 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 122466 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 103747 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 44085 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!