Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 15:32:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: HOW TO tandwiel en ketting vervangen?  (gelezen 109269 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #150 Gepost op: Mei 15, 2010, 00:10:38 »

wat voor merk ketting heb je, want bij sommige wordt een visje en een klinkschakel geleverd, altijd de klinkschakel gebruiken.

Als jullie een lesje klinken willen hebben kom maar langs, wel heel rustig rijden. Kan ik gelijk kijken wat er aanloopt.



Lijkt me leuk Rolf Smiley

En ja jongens, echt een visje. Tenzij ze er allebei bij zaten.. Eltjo kwam met deze aanzetten in ieder geval  
We hebben het visje wel in de juiste richting gemonteerd, zo stond het nog beschreven achterop het doosje van de ketting.
With stupid Hoewel ik nu een beetje lam ben van een geweldige avond in 1 van de leukste tenten van Rotterdam, Kralingen( de tuin) kan ik inderdaad bevestigen dat er geen klinkschakel bij zat en alleen een visje. Ik gaf al aan, tijdens het aan elkaar zetten van de ketting dat een visje, naar mijn inziens, nooit goed genoeg kon zijn!

Als jij nou die klinkschakel regelt Tim, dan klink ik hem wel met mijn klinkset! Eltjo: Ik hoor wel wanneer! Liever niet morgen ochtend want dan heb ik waarschijnlijk een kater Grin

Ik hoor het wel!
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #151 Gepost op: Mei 15, 2010, 07:48:01 »

Oke ik regel een schakel   (ik weet niet of eltjo nog de doos heeft, want misschien zit er nog wel een klinkschakel in een klein zakje  )
« Laatste verandering: Mei 15, 2010, 07:50:05 door Timfiz » Gelogd
Patrickg
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 593


Netherlands
« Antwoord #152 Gepost op: Mei 15, 2010, 09:28:14 »

wat voor merk ketting heb je, want bij sommige wordt een visje en een klinkschakel geleverd, altijd de klinkschakel gebruiken.

Als jullie een lesje klinken willen hebben kom maar langs, wel heel rustig rijden. Kan ik gelijk kijken wat er aanloopt.



Lijkt me leuk Rolf Smiley

En ja jongens, echt een visje. Tenzij ze er allebei bij zaten.. Eltjo kwam met deze aanzetten in ieder geval  
We hebben het visje wel in de juiste richting gemonteerd, zo stond het nog beschreven achterop het doosje van de ketting.
With stupid Hoewel ik nu een beetje lam ben van een geweldige avond in 1 van de leukste tenten van Rotterdam, Kralingen( de tuin) kan ik inderdaad bevestigen dat er geen klinkschakel bij zat en alleen een visje. Ik gaf al aan, tijdens het aan elkaar zetten van de ketting dat een visje, naar mijn inziens, nooit goed genoeg kon zijn!

Als jij nou die klinkschakel regelt Tim, dan klink ik hem wel met mijn klinkset! Eltjo: Ik hoor wel wanneer! Liever niet morgen ochtend want dan heb ik waarschijnlijk een kater Grin

Ik hoor het wel!


Eltjo heeft nu ook een kater hoor ik net 
Gelogd

Triumph Street Triple 2008
Patrickg
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 593


Netherlands
« Antwoord #153 Gepost op: Mei 15, 2010, 09:28:54 »

Oke ik regel een schakel   (ik weet niet of eltjo nog de doos heeft, want misschien zit er nog wel een klinkschakel in een klein zakje  )

Hij moet inderdaad maar even kijken. Ik weet niet zeker meer of hij die doos heeft weggegooid.
Gelogd

Triumph Street Triple 2008
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #154 Gepost op: Mei 15, 2010, 10:11:41 »

Ja moguh...  Undecided

Ik heb de doos expres nog bewaard omdat het me ergens niet lekker zat. Maar ik heb zeker geen onderdelen meer over, alles is gebruikt. Of er moeten bij het monteren van het visje nog dingen zijn afgehaald, maar dat weten Ian en Patrick denk ik beter.

Ik moet morgen toch nog naar Droeftoeter toe om een mooie hanger te testen en hij wilt ook graag even naar de ketting kijken  Ik zal van te voren goed bekijken of het visje en de hele bende nog goed zit, dan durf ik er wel hĂ©Ă©l rustig mee te rijden. Donderdag heb ik aardig zitten gassen en dat ging ook goed 

Wordt vervolgd  Grin
Gelogd

Happy Mille
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #155 Gepost op: Mei 15, 2010, 10:39:48 »

Eltjo, ik zou als ik jou was toch maar een klinkschakel monteren, Motorport strickledeweg heeft ze gewoon op voorraad...een paar euri...ff bellen

grtz
Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #156 Gepost op: Mei 15, 2010, 10:42:33 »

Zijn die dingen universeel?  Huh Want ik heb van kettingen echt de ballen verstand (dat blijkt wel). Ennuh, dat schakeltje heeft dan vast ook net weer een andere kleur dan mijn toffe gouden ketting?  Cool
Gelogd

Happy Mille
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #157 Gepost op: Mei 15, 2010, 10:47:22 »

niet universeel. ...merk en type ketting opgeven vooral op 520 of 525 letten!
het meeste goud is ook al van mijn ketting af.........
Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #158 Gepost op: Mei 15, 2010, 10:55:21 »

Dan wacht ik liever even op het kritische oog van Ron en eventueel een nieuwe klinkschakel via Tim. Dan weet ik zeker dat het goed zit  Ben bang dat ik anders toch met het verkeerde thuis kom. Maar toch bedankt voor je idee! 
Gelogd

Happy Mille
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #159 Gepost op: Mei 15, 2010, 15:00:22 »

Dan wacht ik liever even op het kritische oog van Ron en eventueel een nieuwe klinkschakel via Tim. Dan weet ik zeker dat het goed zit  Ben bang dat ik anders toch met het verkeerde thuis kom. Maar toch bedankt voor je idee! 

Het is inderdaad niet dat je er niet mee kan rijden maar wel beter om te vervangen!

Ik hoor het wel wanneer de klinkschakel binnen is! (zat er overigens niet bij idd!)
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #160 Gepost op: Mei 15, 2010, 15:46:34 »

Voor de laatste keer. Als Eltje deze niet meer (in de doos of ergens in een gat  ) heeft



dan roggel ik een klinkschakel. Ik heb nogsteeds geen duidelijk antwoord of deze er nou wel of niet bij zit.  Undecided


 Kiss  
« Laatste verandering: Mei 15, 2010, 15:48:37 door Timfiz » Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #161 Gepost op: Mei 15, 2010, 17:05:08 »

Dat klopt, ik weet het zelf namelijk ook niet exact meer  Roll Eyes Dat kan ik morgen pas zien. Ik zal het dan laten weten. Al lijkt het er wel op dat dit er allemaal op zit maar dan met een visje, zoals ik je al PM'de.
Gelogd

Happy Mille
Timfiz
Gast
« Antwoord #162 Gepost op: Mei 15, 2010, 18:16:44 »

Jullie hebben kennelijk zo'n soort erop gezet. Deze kun je iid niet klinken. 


Ik hoor het morgen wel. 
Gelogd
Patrickg
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 593


Netherlands
« Antwoord #163 Gepost op: Mei 15, 2010, 22:41:22 »

Jullie hebben kennelijk zo'n soort erop gezet. Deze kun je iid niet klinken. 


Ik hoor het morgen wel. 

Dat klopt, zo'n soort zat erbij...
Gelogd

Triumph Street Triple 2008
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #164 Gepost op: Mei 19, 2010, 13:17:34 »

Wie weet of 16 - 43 voor een 2007 Mille met 106 schakels werkt?
Eigenaren van een Mille 2004-> of Tuono 2006-> die hier mee rijden?

Thnx
Michaël
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35392 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Ultramod Mille_Moret 3 5166 Laatste bericht Februari 09, 2014, 17:47:04
door relaxteb
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25450 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
Circuit door de jaren heen zeeslot 10 10647 Laatste bericht Augustus 07, 2009, 15:31:34
door sanka

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!