Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 24, 2024, 14:05:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: vandaag tegen een 360 modena gesport  (gelezen 15739 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ronaldje18
Gast
« Gepost op: Maart 24, 2007, 18:22:20 »

Aan het einde van de middag was het weer toch best wel lekker en dacht ik, ik gaat een stukkie gassen met mn Mille.
Ik zit een bakkie kibbelingen te eten op de boulevard Grin en zo komt er een gele 360 modena voorbij, even later een rode testarosa.
Een uur later rij ik naar huis met mn Mille en kom ik dus weer die gele modena tegen dus ik gaat er achteraan. Beetje kloten met het gas, en hij ook. Was een beetje druk in het dorp maar blijven wel een beetje bij elkaar hangen tot we op de autoweg kwamen, toen werd het pas echt leuk. Eerst laat ik hem passeren en  hij komt me dan ook met een klere gang voorbij ik knal er gelijk achteraan en hij was best makkelijk bij te houden, moest zelfs gas loslaten. Ik hem voorbij en zo reden we 120 te hard, gelukkig geen controle police maar wel een ongelofelijke adrenaline kick.

Wat is nou het heftigste waar jullie ooit mee hebben gesport en wie heeft er toen ''gewonnen''.

RSV 2002 Afro the bomb police

« Laatste verandering: Maart 24, 2007, 18:30:12 door ronaldje18 » Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 24, 2007, 18:39:45 »

Zoheey!! koewl zeg 
Maargoed, dat je geen  police bent tegen gekomen, haha 

greetzz

Jelmer (2 Fast 2 See)
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 24, 2007, 18:49:15 »

Ik reed een keer de coentunnel uit en er zat een klein laag open autootje achter me.
Ik deed wat gas erbij en hij bleef gewoon aan mijn achterwiel.

Ik was het zat en gaf volgas en versnellinkje terug. En dat ding bleef nog bij me in de buurt ook nog  Huh

Ik ging met een vaartje van 220 maar even naar de rechterbaan en toen kwam ie voorbij.

Toen begreep ik het pas






















Een Donkervoort  Grin
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 24, 2007, 18:59:48 »

vorig jaar was er n keertje een kwasaki, (Weet niet welke) opt klaverblad deil aant rijden,
ik voegde net voor hem in en ging owk een paar rondjes doen, maar na de 2e bocht wastie er vandoor gegaan.
Was wel jammer, khad graag gezien of ik heb bij had kunnen houden Grin
Gelogd

Raptor
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.290


Netherlands
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 24, 2007, 19:19:42 »

Wat is nou het heftigste waar jullie ooit mee hebben gesport en wie heeft er toen ''gewonnen''.

Mijn (vergelijkbare) momentje staat in het laatste clubblad...Grin
Gelogd

"Waar een wil is is een weg. Waar meer willen zijn een file..."
Den The Man
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 24, 2007, 19:43:08 »

Aan het einde van de middag was het weer toch best wel lekker en dacht ik, ik gaat een stukkie gassen met mn Mille.
Ik zit een bakkie kibbelingen te eten op de boulevard Grin en zo komt er een gele 360 modena voorbij, even later een rode testarosa.
Een uur later rij ik naar huis met mn Mille en kom ik dus weer die gele modena tegen dus ik gaat er achteraan. Beetje kloten met het gas, en hij ook. Was een beetje druk in het dorp maar blijven wel een beetje bij elkaar hangen tot we op de autoweg kwamen, toen werd het pas echt leuk. Eerst laat ik hem passeren en  hij komt me dan ook met een klere gang voorbij ik knal er gelijk achteraan en hij was best makkelijk bij te houden, moest zelfs gas loslaten. Ik hem voorbij en zo reden we 120 te hard, gelukkig geen controle police maar wel een ongelofelijke adrenaline kick.

Wat is nou het heftigste waar jullie ooit mee hebben gesport en wie heeft er toen ''gewonnen''.

RSV 2002 Afro the bomb police



Jij bent nog een keer de sjaak op de 206  Grin

Ik heb een keer midden in kattuk een dolletje gehad met een niet standaard impreza wrc (had toen nog een bandit600), niet een battle maar wel leuk 
Verder nog nooit gesport, niemand durft  Huh
Gelogd
mwsneek
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 24, 2007, 20:35:43 »

Ik zelf vind dit gewoon gevaarlijk spelletje spelen en zou hier ook niet aan meedoen...
Sorry....
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 24, 2007, 21:14:44 »

niet met die snelheden nee...
maar met optrekken bij het stoplicht doe ik het wel eens,
als er weer us zo'n bmw naast je staat, die denkt er een RS125 uit te kunnen trekken 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 24, 2007, 21:45:25 »

Nee niet meegemaakt. Ik ga altijd alles voorbij. 
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #9 Gepost op: Maart 25, 2007, 09:26:58 »

Nee niet meegemaakt. Ik ga altijd alles voorbij. 

 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 25, 2007, 09:34:09 »

Ben een keer bijna mijn motor en rijbewijs kwijtgeraakt door te sprinten van stoplicht naar stoplicht tegen een Impreza GT Turbo op de ring van Utrecht richting Maarssen. Bleek het later een stille te zijn die alles gefilmd had met een camera aan zijn spiegel. Undecided Ook dat ik mijn kentekenplaat wegklapte bij een flitspaal  angel Heb later alles terug gezien in zijn auto.
Bij optrekken naar boven de 200 km/uur op een vrij weggegdeelte zonder afslagen was ik hem snel kwijt. Maar niet veel later na afremmen zat hij bijna tegen mijn achterwiel met sirene en blauwe zwaailichten in de grill  Shocked
In eerste instantie "beloofde" hij schuimbekkend dat ik mijn motor en rijbewijs voorlopig kwijt zou zijn, hij was niet voor rede vatbaar.   Pas toen er een motoragent langs kwam en stopte om te kijken wat er aan de hand was zo langs de weg, kwam de Impreza-rijder wat tot rust. De motoragent was namelijk in een goede bui en prijzde mijn wegklapconstructie van de kentekenplaat, hij vond het netje weggewerkt   Om daarna te vermelden dat hij toch nodig weg moest omdat er een bankstel op de A2 zou liggen. Een Goldwing vroeg ik nog, maar hij vertelde lachend dat het deze keer een echt bankstel was. Daarna was de Impreza rijder een stuk milder en kreeg ik een verbaal voor 29 km/uur te hard en kon ik de volgende dag mijn motor al weer ophalen. Ik heb er alleen een schikkingsvoorstel van fl 500,- voor hoeven te betalen.............. Heb er wel de Telegraaf mee gehaald indertijd 

Ik heb niet veel later zo'n GT Turbo gekocht met zo'n 250 pk. Leuk sprinten maar geen partij voor een motor vanaf 600 cc, mits de bestuurder een beetje kan rijden. Bochten is natuurlijk wat anders, daar kun je met de auto veel sneller door. Nu heb ik een Lancer EVO6 met 400 pk, maar tegen een beetje motor sprinten gaat toch echt niet lukken. Deze kan in zo'n 4 seconden van 0 tot 100 km/uur accelereren en dat is voor de meeste (sport) motors makkelijk te doen. Maar boven de 100 km/uur een beetje aandringen zou toch verrassend kunnen zijn voor een motorrijder.  Wink
Ik ben alleen al lang mijn wilde haren kwijt dus leef me liever buiten de openbare weg uit 
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
Den The Man
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 25, 2007, 11:01:57 »

niet met die snelheden nee...
maar met optrekken bij het stoplicht doe ik het wel eens,
als er weer us zo'n bmw naast je staat, die denkt er een RS125 uit te kunnen trekken 


Totdat je de verkeerde BMW tegenkomt die je helemaal zoek rijdt... (ben er getuige van geweest)
Gelogd
futuristie rosso
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 485


Futuristie rosso

Netherlands
WWW
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 25, 2007, 11:24:11 »

leukste en snelste ervaring was het rijden tegen een ferrari F50 op de duitse autobahn.
Mijn toenmalige motor een kawasaki zzr 1100.
Vanaf de oprit kwamen er 2 ferrarie,s aanrijden, een F50 en een testarossa.Ze wilden achter ons lang naar de linkerbaan. Ik voegde meteen de kawa tussen de bolides in en wachte af wat er zou gebeuren. De bestuurder van de F50 keek in z,n spiegel en trapte het gas volledig in. Wat een mooi geluid geeft zo,n ding!!. De acceleratie was met de kawa prima bij te houden. De testarossa waren we al heel snel kwijt.De naald van de snelheidsmeter ging al heel rap naar een dikke 280 en kroop in de zuiging van de ferrari uiteindelijk naar 310 km.De bestuurder had echter wel goed in de gaten dat als hij het gas los zou laten ik er meteen bovenop zou zitten. Ik zag een knipperlicht uitgaan ten teken van ""let op"". Het gas ging los en we zakten af naar een snelheid van zo,n 100 km. Daarna reed hij naar de afrit, keek mijn kant uit en stak z,n duim op ten teken van mooi he.
Heb daarna nog geruime tijd op m,n maten moeten wachten (VFR 750+KLE 500) voordat we de reis gezamenlijk konden voortzetten
Gelogd

je bent nooit te oud om je jong te voelen...
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #13 Gepost op: Maart 25, 2007, 14:18:50 »

Reden terug van BRNO op een maandag, had toen nog een CBR600 van 93.
In Duitsland aangekomen, ff de topsnelheid testen uiteraard, dus op een gegeven moment zat ik daar wild klapperend met mijn helm achter het ruitje met zo'n 230 op de teller, komt er een dikke duitser in een BMW met een 12 cylinder naast me rijden.  Hij kijkt op zij, schud een keer met z'n hoofd, zo van: "wat doe je in godsnaam moeilijk" neemt een trek aan zijn sigaar, trapt het pedaal in, en weg was ie 

Vond dat wel een genieten moment 
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
rsvjaap
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: Maart 25, 2007, 17:50:02 »

was vanmiddag weer lachen ronald,jammer dat we geen ferrari konden vinden Grin
en daar ging weer bijna je rijbewijsje op de rijksstraat weg,goed dat er dikke brembo,s op die mille zitten
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51559 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
ZAC geluid shit breed 9 8986 Laatste bericht April 22, 2008, 16:34:54
door Heuveltje
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50146 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182241 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
Veerafstelling? « 1 2 » Tuonofreak 17 11101 Laatste bericht Augustus 24, 2008, 15:19:14
door Shrek!

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!