Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 10:27:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: vandaag tegen een 360 modena gesport  (gelezen 15728 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #15 Gepost op: Maart 26, 2007, 09:59:54 »

was vanmiddag weer lachen ronald,jammer dat we geen ferrari konden vinden Grin
en daar ging weer bijna je rijbewijsje op de rijksstraat weg,goed dat er dikke brembo,s op die mille zitten

welke rijksstraatweg?  Roll Eyes
Gelogd

Den The Man
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: Maart 26, 2007, 10:36:02 »

was vanmiddag weer lachen ronald,jammer dat we geen ferrari konden vinden Grin
en daar ging weer bijna je rijbewijsje op de rijksstraat weg,goed dat er dikke brembo,s op die mille zitten

welke rijksstraatweg?  Roll Eyes
n44, wassenaar
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #17 Gepost op: Maart 26, 2007, 13:47:20 »

dat is dan een andere dan ik in gedachten had  Grin


ohja.. ik heb gesport tegen een impreza en een kit-car op de nordschleife. De impreza heb ik lang gevolgd, maar toen het richting 200kmh heuvel op, heuvel af en blinde bochten werd ben ik afgehaakt. De kit-car heb ik leuk mee gespeeld tot start-finish.  Smiley
Gelogd

ronaldje18
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: Maart 27, 2007, 17:29:36 »

HE bedankt Den voor je snelle reactie, als ie op mij had moeten wachten had ie het nu nog niet geweten. Vandaag moest ik een noodstop maken en ging mn motor stuiteren, schrok best wel, is gelukkig allemaal goed afgelopen maar ben r niet zo blij mee.

RSV 2002 Afro the bomb police
Gelogd
Den The Man
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: Maart 27, 2007, 18:39:59 »

Kijk je wel uit op de N206? daar stonden ze ongeveer een 1,5 uur geleden te laseren (onder het viaduct bij Ouwehand)
Gelogd
apriliavalerossi
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: Maart 27, 2007, 19:07:46 »

wel eens met eigen porsche in duitsland gesport.
beetje onduidelijk, maar er staat 270, en bij 282 ging de camera op standby
groet marcel

[verwijderd door de beheerder]
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #21 Gepost op: Maart 27, 2007, 20:37:05 »

Totdat je de verkeerde BMW tegenkomt die je helemaal zoek rijdt... (ben er getuige van geweest)

Reed enige jaren terug op de afsluitdijk toen ik ingehaald werd door een dikke X5. Gezien z'n snelheid (150-160)vermoedde ik wel een radardetector dus ik sloot aan. De bijrijder vond mijn motor erg interessant en zat omgedraaid de bestuurder aan te moedigen toch vooral snelheid te maken om me te lossen. Ik ben er tot ca 220 achter gebleven en heb toen nog even een poepie gas gegeven tot de 260. Tegen de tijd dat de mannen me achterhaalden reed ik weer netjes 150 op de rechterbaan.

Ze sloten achter mij aan en hebben me niet meer ingehaald........ Grin
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #22 Gepost op: Maart 27, 2007, 20:42:41 »

Totdat je de verkeerde BMW tegenkomt die je helemaal zoek rijdt... (ben er getuige van geweest)

.......... reed ik weer netjes 150 op de rechterbaan.

Grin Grin Deze zin is werkelijk goud waard 
Gelogd
irish wolfie
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: Juli 24, 2008, 11:32:04 »

Even oud topic onder het stof uithalen.
Eigenlijk heb ik in heel mijn loopbaan maar 4 keer een sportsessie gehad, als je die al zo kan noemen.
Eerste keer was op de snelweg waar ik braaf met mijn Duc 900 darmah aan het cruisen was. Komt er ineens een Ferrarii GTS me voorbij om dan voor me in te voegen en gas te lossen. Nu is de Darmah niet echt een snelle fiets dus ik had niet zo'n zin in een spelletje tegen een Ferrari.
Toen hij naar 100 afzakte toch maar voorbij gegaan op het gemakje, komt hij weer voorbij. Dit scenario herhaalde zich een keer of drie. Meneer wou duidelijk racen.  Derde of vierde keer bleef ik er gewoon achter hangen tegen 100.
Wat er toen gebeurde was best wel spectaculair, meneer was het blijkbaar zat schakelde één of meerdere versnellingen terug en stoof weg, daarbij dikke vette zwarte strepen op het asfalt trekkend, man was ik blij niet op zijn avances ingegaan te zijn. Een paar kilometer verder zie ik een rood vlekje op de pechstrook staan , jawel, een GTS met de motorkap omhoog. Bij het voorbijrijden maar even de hoorn gebruikt om zijn aandacht te trekken en het V-teken gemaakt. Ik zag spontaan een onweerswolk boven zijn hoofd verschijnen  Grin
Tweede keer was minder leuk, was de laatste dag dat ik met de oude Suz GS naar huis reed, de volgende dag zou ik mijn nieuwe FJ1200 halen.
Op de snelweg rustig 140 aan het toeren toen er een of andere witte BMW op mijn achterwiel kwam hangen. Beetje gas bij dus, maar de beemer volgde, nog een beetje gas bij, en hij volgde weer, bij zo'n 190 was ik het zat (was eigenlijk ook een beetje benieuwd wat er nog in de oude kast zat) dus ging het gas helemaal open, en weg was hij. Aan de volgendeoprit kwam er echter ineens een porche met streep met een noodgang ingevoegd en gooide de deur voor mijn neus dicht. Man, wat heeft zo'n ding op snelheid verschrikkelijke turbulenties, ik werd bijna met motor en al van de weg afgeblazen. Stoptekentje voor mijn neus en mijn dag was weer goed  Embarrassed, bleek de schuldige BMW bemand te zijn door collegas van de porcheheren.
Met de FJ me eens laten verleiden tot een stoplichtsprintje tegen een Lambo Countach, In het begin was ik duidelijk sneller, maar bij een kleine 200 op de teller kwam dat ding me echt voorbijgevlogen alsof ik stilstond. En wat een herrie komt er uit zo'n bak zeg, met vlammetjes uit de uitlaat tijdens schakelen en al.
Vierde keer was op de Nordschleiffe waar ik en een vriend met de R6jes aardig op dreef waren. Niet echt alles uit de kast, omdat ik op de schleiffe altijd onzeker ben of de volgende bocht nu naar links of naar rechts was, dat circuit is gewoon te ingewikkeld voor mijn matig geheugen en je komt er altijd wel maffe situaties tegen.
Zo kwam ik met knietje aan de grond ooit uit een blinde bocht om ineens een tourbus voor me te vinden die de helling maar net opkon, vol in de ankers en mijn tikker maakte weer een sprongetje waarbij ik op weer een filmpje van mijn leven voor ogen kreeg. En de mensen op de achterste bank maar wuiven  Tongue
Maar daar ging het niet over, we waren dus aardig aan het doorkarren toen ik over de tank heen (we lagen goed naast de motor om het voetsteuntje van de grond te houden) een Golf 1 buitenkant bocht voorbij zagen komen. Ik kon mijn ogen niet geloven  , Geprobeerd bij dat koekblik aan te pikken maar helaas, een paar bochten verder waren we hem al kwijt. De pitstraat in om dat koekblik van dichtbij te bekijken, stapt daar een juff uit, en nog een schoontje ook, met hoofdschuddend haren uit de helm laten vallen en alles. Toen de motorkap eraf ging werd me wel een en ander duidelijk, bleek een 3L V6 met dubbele turbo in te hangen met 700PK. De dame in kwestie reed daar dagelijks om te trainen voor een of ander Duits kampioenschap waar ze meestal podiumplaatsen reed. De deuk in mijn ego werd gelijk een stuk minder 
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #24 Gepost op: Juli 24, 2008, 13:30:38 »

Alweer een paar jaar terug met een porsche 911 gt 3 op de autostrada.
Lekker op kunnen schieten doordat die jongen in de Porsche lekker doorknalde, zo'n 100km achter hem aan geknald met de rsv en 2 ducati's , die vent vond het super getuige de opgestoken duim.
Hij hield goed rekening met ons door niet te abrupt op de rem te gaan staan.
Gemiddeld zaten we zo rond de 190 a 200 km p/u .

Toen hij een afslag nam hebben we nog naar elkaar gezwaaid alsof we elkaar al jaren konden, die Italianen hebben karakter!


Gelogd
scheursmurf
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: Juli 24, 2008, 21:03:26 »

Vorig jaar na een lekker ritje was ik bijna thuis,nog via de rondweg een rondje gedaan,ik stond bij de stoplichten te wachten aan de rechterkant,er kwam links een auto langs me staan vond ik al vreemd omdat meestal auto,s achter je gaan staan....ik keek om en zag een dodge viper staan grommen....prachtige bak trouwens...stoplicht ging op groen en hij trok het asfalt bijna eraf ....tja wat doe je dan?
verstand op nul en gaan ......met optrekken kon ik hem makkelijk bijhouden maar ben hem niet voorbij gegaan...toen we 240 reden heb ik afgehaakt ...was een 100 km weg en het was donker 
bleek een gast te zijn vlak uit de buurt die net van de autobahn af kwam waar die 280 op de teller had gehad.....

leuke maar toch eigenlijk gevaarlijke situatie.....maar volgende keer doe ik het vast weer  With stupid
 
Gelogd
XRV rider
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: Juli 25, 2008, 00:39:47 »




Een Donkervoort  Grin

Vorig jaar vanuit een (standaard) Lotus Elise van dichtbij 2x achter elkaar een stoplichtsprint mogen meemaken tussen een Yam FZR1000 EXUP en een oudere Donkervoort met wat later bleek ruim 250PK aan de wielen en minder dan 500kg rijklaar.

De Yammie was nergens... wheelie-neigingen en de korte afstand tot het volgende stoplicht zorgen ervoor dat de Donkervoort zomaar 50m uitliep op toch wel een redelijk snelle oudere supersport. Bij het tweede stoplicht deed de Yam-rijder echt z'n best maar meer als een giga wheelie zat er niet in.

Dit waren dan wel sprintjes van een paar honderd meter. De eigenaar van de Donkervoort vertelde later dat zijn karretje een top had van +/- 220 km/h dus op de snelweg had het verhaal misschien anders geweest...

Niet te min zijn dat soort "auto's" (getunede Elise, Donkervoort enz.) moeilijk bij te benen met een motor, het lage gewicht + de grip van die brede sloffen maken dat je alle 250 pk's bijna meteen kan gebruiken terwijl je met een motor aan het worstelen bent om de voorkant aan de grond te houden.

Maar wat geeft de grootste kick?  Wink 

Gelogd
ylstra
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: Juli 25, 2008, 00:55:02 »

Met mijn vorige Tuono:
twee stoplichtsprintjes tegen een echte Mercedes SLR.
Ra ra ra wie heeft er gewonnen  Grin Grin Grin

Gr.
Jelle
Gelogd
arius
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.319


do it on twins

Netherlands
« Antwoord #28 Gepost op: Juli 25, 2008, 08:32:27 »

Hallo allemaal,


vroeger met m`n rf 900 geen slome motor toch angel, op de a6 tegen een golf 1 (roze nogwel), ik kwam net van zandvoort af, en zat achter de golf want ik wou er voorbij, zit er z`n gozertje op de achterbank te lachen, geeft de golf gas, ik nog denken jaja dat zal wel, nou ik kwam er maar net voorbij,265 km op de teller , en dat gozertje maar lachen.

Tweede keer tegen twee bmw m5`s waren bezig met een filmopname of zo, er voor zat een x5 in m uitvoering, met een camera man eruithangend om de twee andere te filmen, ik er tussen natuurlijk, op mijn huidige tuono, bij de eerst stoplichten keek de bestuurder naar me, en begon met zijn gas te spelen, ok dacht ik, stoplicht op groen en weg was de tuono, even een tussen sprint 180 op de teller en weg bmw, volgende stoplicht bleven ze allebij achter me Huh,

grtjes arius

   
Gelogd

Mijn vrouw zei de motor eruit of ik eruit .... soms mis ik haar
novaterra
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: Juli 25, 2008, 14:43:06 »

Met mijn vorige Tuono:
twee stoplichtsprintjes tegen een echte Mercedes SLR.
Ra ra ra wie heeft er gewonnen  Grin Grin Grin

Gr.
Jelle

gewonnen ok, maar niet met veel verschil, heb ditzelfde al eens gehad met mijn mille een een carrera GT, tot 200 liep ik 30m weg, daarna kwam hij me voorbij en heb ik hem niet weer gezien.
hier in het dorp heeft een lokale ondernemer een audi RS2 gehad, die door digitec tot 530pk was opgefokt(hij heeft met dat apperaat nog in Essen op de motorshow gestaan), hij reed mij op mijn toenmalige gsxr600 K2 volledig zoek, en een Mille is niet erg veel sneller dan zo'n gsx
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51449 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
ZAC geluid shit breed 9 8978 Laatste bericht April 22, 2008, 16:34:54
door Heuveltje
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50100 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182103 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
Veerafstelling? « 1 2 » Tuonofreak 17 11093 Laatste bericht Augustus 24, 2008, 15:19:14
door Shrek!

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!