Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 20, 2024, 10:36:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: vandaag tegen een 360 modena gesport  (gelezen 15730 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ylstra
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: Juli 25, 2008, 23:36:31 »

Met mijn vorige Tuono:
twee stoplichtsprintjes tegen een echte Mercedes SLR.
Ra ra ra wie heeft er gewonnen  Grin Grin Grin

Gr.
Jelle

gewonnen ok, maar niet met veel verschil, heb ditzelfde al eens gehad met mijn mille een een carrera GT, tot 200 liep ik 30m weg, daarna kwam hij me voorbij en heb ik hem niet weer gezien.
hier in het dorp heeft een lokale ondernemer een audi RS2 gehad, die door digitec tot 530pk was opgefokt(hij heeft met dat apperaat nog in Essen op de motorshow gestaan), hij reed mij op mijn toenmalige gsxr600 K2 volledig zoek, en een Mille is niet erg veel sneller dan zo'n gsx

Ik heb niet de illusie dat ik hem bij kan houden als het richting topsnelheid gaat, maar, zoals gezegd, het waren stoplichtsprintjes en daarbij was de Tuono sneller.
Maar inderdaad, hij zat niet ver achter me.
Vergis je overigens niet in het koppel van een Mille of Tuono. Dat is echt behoorlijk hoger dan van een 600.
Het zit in de buurt van de Fireblades, R1's etc.
Dus qua acceleratie is een Tuono niet of nauwelijks minder dan deze viercilinders, wel wat betreft topsnelheid, want daar speelt het  maximale vermogen een grote rol.

Greetz
Jelle
« Laatste verandering: Juli 25, 2008, 23:40:15 door donderrijder » Gelogd
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #31 Gepost op: Juli 25, 2008, 23:57:24 »

Het was geen stoplichtsprint,maar een soort tussensprint. Afgelopen dinsdag tijdens de ARA motorvierdaagse, tegen een BMW 3-serie cabrio met 3 gasten er in.
Ik ging ze inhalen, maar konden dat blijkbaar niet hebben en dus gaven ze gas bij toen ik naast ze zat.
Ja Fout! heb ze toen kennis laten maken met de power en de verfijnde sound van mijn Rotaxblok met Titanium Evo demper. Evil
Heb ze daarna niet meer gezien. Grin

Waarschijnlijk omdat er na mij nog een paar andere Appie's voorbij gingen die hetzelfde deden. Wink
« Laatste verandering: Juli 26, 2008, 00:00:24 door FerBa » Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
novaterra
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: Juli 28, 2008, 18:57:38 »

Met mijn vorige Tuono:
twee stoplichtsprintjes tegen een echte Mercedes SLR.
Ra ra ra wie heeft er gewonnen  Grin Grin Grin

Gr.
Jelle

gewonnen ok, maar niet met veel verschil, heb ditzelfde al eens gehad met mijn mille een een carrera GT, tot 200 liep ik 30m weg, daarna kwam hij me voorbij en heb ik hem niet weer gezien.
hier in het dorp heeft een lokale ondernemer een audi RS2 gehad, die door digitec tot 530pk was opgefokt(hij heeft met dat apperaat nog in Essen op de motorshow gestaan), hij reed mij op mijn toenmalige gsxr600 K2 volledig zoek, en een Mille is niet erg veel sneller dan zo'n gsx

Ik heb niet de illusie dat ik hem bij kan houden als het richting topsnelheid gaat, maar, zoals gezegd, het waren stoplichtsprintjes en daarbij was de Tuono sneller.
Maar inderdaad, hij zat niet ver achter me.
Vergis je overigens niet in het koppel van een Mille of Tuono. Dat is echt behoorlijk hoger dan van een 600.
Het zit in de buurt van de Fireblades, R1's etc.
Dus qua acceleratie is een Tuono niet of nauwelijks minder dan deze viercilinders, wel wat betreft topsnelheid, want daar speelt het  maximale vermogen een grote rol.

Greetz
Jelle

ik heb het ook niet over koppel, maar over domme acceleratie, als jij met je tuono de laatste generaties van de fireblades en R1's bij kunt houden wil ik weten wat je motorisch hebt aangepast, want dan wil ik dat ook.
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51465 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
ZAC geluid shit breed 9 8979 Laatste bericht April 22, 2008, 16:34:54
door Heuveltje
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50106 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182122 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
Veerafstelling? « 1 2 » Tuonofreak 17 11098 Laatste bericht Augustus 24, 2008, 15:19:14
door Shrek!

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!