Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Mei 02, 2024, 00:04:31 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Winterklus topic RS250 (ja, het is winter hier....)  (gelezen 35106 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 04, 2007, 18:17:06 »

ik vind t wel een beetje chopper-achtig..... die glimmende koppen  Grin


ziet er goed uit Redmer!  Smiley

 

Behalve dat, ziet het er super uit 
WD40 
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Redmer
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 494


Australia
« Antwoord #16 Gepost op: Mei 11, 2007, 16:43:57 »

heb je de dave cooper koppen erop zitten, geeft dit werkelijk zoveel vermogen meer.

grtjs rolf

ps hoe is de stand van zaken met het winterproject

Combinatie van DC koppen met ander volume (dus niet de std. inserts) , squish van 0.8 mm, DC powervalves en rechte vertanding op de primaire aandrijving van kruk naar koppeling scheelt flink.... (oh ja, tyga uitlaten en de inlaatpijpjes van de airbox vervangen door grotere) Ik heb nog een kit ontsteking liggen maar danmoet ik m'n carbs ombouwen en qua sproeiers is dat aardig prijzig.... heb de juiste koppen daarvoor ook liggen dus het is wel verleidelijk.

Laatste keer gereden op Oschersleben en een TRX850 liep niet weg op het rechte stuk.... (en ik ben niet licht.. 95+) dus er zit flink vermogen in, 67 op het wiel een week daavoor maar ik weet niet wat ie std op die bank had gedaan (zal redelijk kloppen denk ik, had eerder 63 op een goede bank en hij is nu serieus sterker)

Wachten is op m'n vork die bij de veringboer ligt en een doos onderdelen die ik in Duitsland heb gekocht. Vanavond de stuurdemper er op gezet, achterrem er weer op met aangepast bracket, koelslangen, carbs en kabels, zou de ketting ook even er op hangen maar ik heb geen kettingpons  Angry

En kon het niet laten, een set bandenwarmers, nieuw uit China voor 180 Euri incl. transport Smiley toch handig, hoef je niet elke sessie iedere keer 2 ronden lang rustig banden warm te rijden en ze schijnen ook minder snel te slijten als je ze lekker warm houdt (de banden dus)

www.sumomoto.com
« Laatste verandering: Mei 11, 2007, 16:51:05 door Redmer » Gelogd

Redmer
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 494


Australia
« Antwoord #17 Gepost op: Mei 20, 2007, 12:04:21 »

Update :

Delen uit Duitsland zijn binnen, Brembo P4 34-34 klauwen van een mille R Smiley Stalen remleidingen zijn klaar en zitten er op, originele schakelaars er af en vervangen door aleen een aan de rechterzijde. Vanavond even de kabelboom aangepast daarvoor en dat werkt goed.

Ondertussen is het wachten nog op m'n vork, duurt wat lang helaas Sad

Snelgas zit er ook op, 5 windingen van de carb veren afgehaald en een RGV gaskabel er op en dat lijkt goed, gaat niet te zwaar.

Foto update volgt.
Gelogd

Bonetec
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: Mei 20, 2007, 14:06:42 »


Great Work Buddy !


The Projekt of the german Apriliaforum
Moderator OZZY ist just nearly ready.
... perhaps it is interesting for you...

www.Ozzi-RS250.de.vu
« Laatste verandering: Mei 20, 2007, 14:14:38 door Bonetec » Gelogd
Redmer
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 494


Australia
« Antwoord #19 Gepost op: Juni 01, 2007, 14:28:50 »

update op eerste pagina, we komen dichterbij !!

http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?topic=6197.msg70970#msg70970
« Laatste verandering: Juni 01, 2007, 14:32:59 door Redmer » Gelogd

Redmer
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 494


Australia
« Antwoord #20 Gepost op: Juni 11, 2007, 16:38:39 »

Pfff, 't schiet niet echt heel erg op maar het begint er op te lijken. Gele spatbord ziet er niet uit, wil eigenlijk een carbon maar die zijn hier niet echt te vinden. Lakwerk mag ook wel beter, eigenlijk wil ik e'm in matzwart, 2001 schema, maar dat hoeft natuurlijk niet echt, blijft een circuitfiets.

Heb ondertussen nog een programmeerbare ontsteking gekocht voor weinig en ben druk aan het kijken of ik dat een beetje werkend kan gaan krijgen. Moet eigenlijk ergens een dyno vinden met een 2-tak liefhebber om dat te gaan testen en de hele carburatie dan op orde te krijgen om vastlopers te voorkomen.



« Laatste verandering: Juni 11, 2007, 16:43:30 door Redmer » Gelogd

rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #21 Gepost op: Juni 12, 2007, 18:27:00 »

volgens mij heb je je kuipwerk uit nederland meegenomen.

ziet er prima uit.

grtjs rolf
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #22 Gepost op: Juni 12, 2007, 21:32:01 »

Wat wordt dat een gaaf ding zeg!!! I'm bloody impressed dude!!

When it's finished I imagine you'll top the froth off a couple eh?

cheers 
Gelogd
Redmer
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 494


Australia
« Antwoord #23 Gepost op: Oktober 28, 2007, 13:14:38 »

Updeetje :

Heb in Augustus een R6 radiator meegenomen die ik nog in NL had liggen en dat gaat redelijk passen. Wel wat steunen aanpassen en omdfat ik overdag nooit thuis ben komt dat er niet van  Angry Leek me wel vestandig want het is hier (en waar het dichtstbijzijnde circuit is zeker, 1/2 uur inland) lekker warm ! (nu lente en al vaak 30+)

Ook een programmeerbare ontsteking gescoord, 130 euri, curves vrij programmeerbaar ahv van gas-positie, PV curve programmeerbaar, vele extra in-en-uit gangen en nog even worstelen met de main solenoid want die wil ik eigenlijk wel houden (hoeft overigens niet maar dan loopt ie wat brak tussen 3000 en 7500 toeren) Kijk maar eens op http://www.ignitech.cz/english/dccdip2/dccdip2.htm. Ze maken nu een versie voor me waar ook de solenid aangestuurd kan worden, start toeretal en stoptoerental, lekker simpel.







Gelogd

Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #24 Gepost op: Oktober 28, 2007, 13:30:09 »

Updeetje :

Heb in Augustus een R6 radiator meegenomen die ik nog in NL had liggen en dat gaat redelijk passen. Wel wat steunen aanpassen en omdfat ik overdag nooit thuis ben komt dat er niet van  Angry Leek me wel vestandig want het is hier (en waar het dichtstbijzijnde circuit is zeker, 1/2 uur inland) lekker warm ! (nu lente en al vaak 30+)

Ook een programmeerbare ontsteking gescoord, 130 euri, curves vrij programmeerbaar ahv van gas-positie, PV curve programmeerbaar, vele extra in-en-uit gangen en nog even worstelen met de main solenoid want die wil ik eigenlijk wel houden (hoeft overigens niet maar dan loopt ie wat brak tussen 3000 en 7500 toeren) Kijk maar eens op http://www.ignitech.cz/english/dccdip2/dccdip2.htm. Ze maken nu een versie voor me waar ook de solenid aangestuurd kan worden, start toeretal en stoptoerental, lekker simpel.






ben benieuwd naar vermogensgrafieken die gaan volgen  Cheesy
Gelogd

Redmer
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 494


Australia
« Antwoord #25 Gepost op: Oktober 28, 2007, 13:34:15 »

Of foto's van zuigers met gaten....  Grin

Eerst maar eens de std curves er in en wat later de PV's open, schijnt wel lekker te werken. Dan langzaam de curve's wat opschroeven. Eigenlijk moet ik wat dyno tests doen met wat verschillende curve's en dan die combineren voor het beste resultaat over het he;e toerengebied. Leuk speeltje Smiley
Gelogd

jojo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 539


WAT EEN STELLETJE Hè

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: Oktober 28, 2007, 20:03:36 »

tjonge, dit is echt een fiets om bij te  .
komende winter ga ik Jolanda d'r fiets ook onder handen nemen, maar dat zal niet zo rigoreus gaan.
Gaan zo toch aardig wat centjes in zitten 

John
Gelogd

John-Ysselsteyn
Emiel
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 556


Italy
« Antwoord #27 Gepost op: Oktober 29, 2007, 13:33:27 »

 

Super mooie fiets.. voorpoten zijn echt ubergeil. zo ook de achterschijf ga je deze ook nog op de voorkant montere?? zou echt mooi zijn..

keep on posting.. Cool
Gelogd

Fast toy
Redmer
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 494


Australia
« Antwoord #28 Gepost op: November 23, 2007, 13:39:03 »

FF een korte update.

R6 radiatuer maar ff niet nog, moet redelijk worden aamgepast en ik heb zo 1, 2, 3 niemand die dat even kan doen. Wel de Ignitech intsteking er in nu en alles lijkt goed maar lopen doet ie nog niet (2 maanden oude benzine in de carbs en jaren oude bougies kunnen oorzaak zijn)

De zomer zit er aan te komen, het is al redelijk warm, een graadje of 28 maar dat gaat nog flink omhoog straks ben ik bang. 10 graden er bij gedurende een maand of 2 - 3. 
Gelogd

Timfiz
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: November 23, 2007, 13:51:19 »

  Geen woorden voor. Goed aangepakt zeg.

Alleen dan pakt je het zo goed aan en dan ben je te  om ff een spuitbus te pakken om je spatbord ff te spuiten.............

Verder echt respect.
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 5   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Thomas zijn RS50 OM projecten - update « 1 2 3 » *Thomas* 38 26771 Laatste bericht December 26, 2008, 09:54:16
door *Thomas*
Modellen Tuono 2002-2011 « 1 2 » MatthijsA 16 18277 Laatste bericht Augustus 29, 2014, 20:07:58
door Skipovski
24 Okt 2010- Technische Middag"Motorkleding & Helmen" (REACTIES & BELEVENISSEN) « 1 2 ... 5 6 » 2 Fast 2 See 85 29758 Laatste bericht Oktober 27, 2010, 09:29:42
door 2 Fast 2 See
BaseCamp workshop --> Zaterdag 15 november bij In Den Hof in Heerlen « 1 2 ... 5 6 » Big Chris 89 27886 Laatste bericht November 19, 2014, 23:30:41
door FerBa
Primeurtje voor Nederland « 1 2 3 » rolf 39 11823 Laatste bericht April 02, 2010, 14:33:49
door arius

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!