Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 22:30:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Lidl heeft weer motorkleding in de aanbieding!  (gelezen 45272 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Gepost op: Juni 05, 2007, 12:16:45 »

Hallo Iedereen.

De Lidl heeft vanaf aankomende donderdag weer motorspullen in de aanbieding, ik ga zelf voor de tanktas waarschijnlijk .
Let wel op, want bij
sommige producten staat ook vermeld in welke regio ze beschikbaar zijn!
Dit bieden ze onder andere aan (is niet alles! Bron: www.lidl.nl):


Crosshelm

Optimale zekerheid, comfortabel dragen, buitenhelm van stevig ABS kunststof en polycarbonaat. Hoogwaardige ademende
binnenvoering zorgt voor optimaal draagcomfort. Altijd de perfecte pasvorm door de 2 extra wangvoeringen (wasbaar).
Getest volgens de laatste Europese norm: ECE-R 22.05
Verstelbare steenbescherming. Materiaal: ABS en polyester, Kin- en nekventilatie, Verschillende maten

€ 39.99 - klik hier -

Integraalhelm

Optimale zekerheid, comfortabel dragen. Goed zichtveld dankzij extra groot krasvast vizier. Optimale zekerheid: buitenhelm
van stevig ABS kunststof en polycarbonaat. Hoogwaardige ademende binnenvoering zorgt voor optimaal draagcomfort.
Altijd de perfecte pasvorm door de 2 extra wangvoeringen (wasbaar). Goede ventilatie van kin en voorhoofd door regelbare
zuurstofinlaat. Getest volgens de laatste Europese norm: ECE-R 22.05, Verschillende maten

€ 39.99 - klik hier -

Jethelm

Goed zichtveld dankzij extra groot krasvast vizier, Optimale zekerheid: buitenhelm van stevig ABS kunststof en polycarbonaat.
Hoogwaardige ademende binnenvoering zorgt voor optimaal draagcomfort. Altijd de perfecte pasvorm door de 2 extra
wangvoeringen (wasbaar), Getest volgens de laatste Europese norm: ECE-R 22.05. Goede ventilatie van voorhoofd door
regelbare zuurstofinlaat. Verschillende kleuren en dessins. Verschillende maten

€ 34.99 - klik hier -

Motorlaarzen

Stevige lederen laars met enkelbescherming, Versteviging op de wreef voorkomt vroegtijdige slijtage door het schakelen,
Olie- en zuurafstotende zool. Bovenmateriaal: stevig leder. Materiaal: leder, textiel en nylon. Verschillende maten

€ 39.99 - klik hier -

Motorschoenen

Robuuste en ademende motorschoen, Versteviging op de wreef voorkomt vroegtijdige slijtage door het schakelen,
Reflectiemateriaal (3M®) op de hiel voor veilig rijden in het donker. Bovenmateriaal: stevig leder materiaal: leder,
textiel en nylon (CORDURA®). Olie- en zuurafstotende zool. Verschillende maten

€ 24.99 - klik hier -

Motorregenkleding

Gesealde naden voorkomen doorlekken van regen, Reflectie materiaal verhoogt de veiligheid, Materiaal: polyester,
Verschillende maten

€ 24.99 - klik hier -

Tankrugzak

Met groot kaartleesvak. Inhoud: ca. 13 tot 25 liter. Afm.: 40 x 25 x 22 cm, Eenvoudig aan de tank te bevestigen
met aan de binnenzijde verwerkte magneten en riempjes. Materiaal: polyester

€ 24.99 - klik hier -

Motorbeschermhoes

Waterafstotend & Afm.: 244 x 76 cm
€ 14.99 - klik hier -

Motorslot

Supersterk gehard metaal, Incl. 2 sleutels. Lengte: 105 cm, Materiaal: carbonstaal, kunststof en nylon
€ 14.99 - klik hier -

Handsfreeset

Veilige communicatie tijdens het motorrijden, Incl. 2 oortelefoons met oorbeugel en microfoon, Multifunctionele
contactdoos voor diverse audio-apparatenn

€ 9.99 - klik hier -

« Laatste verandering: Juni 05, 2007, 12:19:21 door 2 Fast 2 See » Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 05, 2007, 15:32:11 »

Ik kan me niet voorstellen dat iemand een helm of pak bij de lidl gaat halen 

Ik ga 1 dezer dagen een nieuwe pak (Arlen ness, Berik of Dainese) een nieuwe helm (Shoei, AGV of X-lite) en nieuwe handschoenen (Berik of Arlen ness) kopen. Moet ff de knoop vwb het pak door hakken  Wink

Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 05, 2007, 15:34:39 »

je zal je verbazen hoeveel mensen dat doen 
Ik heb het zelf ook niet gedaan hoor, heb hem zelf van de motorbeurs utrecht toendertijd...
Maar die tanktas lijkt me wel makkelijk en niet duur.
Ik zal hem toch niet onwijs vaak gebruiken, dus 1 van 50 of 100 euro vind ik weer wat te veel 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Tops
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 05, 2007, 18:06:25 »


Helm: "Getest volgens de laatste Europese norm: ECE-R 22.05"

Wat zou er fout kunnen zijn aan zo'n helm?

Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 05, 2007, 19:09:36 »


Helm: "Getest volgens de laatste Europese norm: ECE-R 22.05"

Wat zou er fout kunnen zijn aan zo'n helm?



Een Lada heeft ook botsproeven doorstaan, rij toch liever in een VW
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 05, 2007, 20:28:21 »

de spullen van Lidl komen vaak uit duitsland, hier worden ze in grote getallen ingeslagen,
waardoor het nogal goedkoop verkocht kan worden.
Natuurlijk is het ook iets meer B-merk, maar geloof wel dat het wel goed spul is.
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 05, 2007, 20:37:26 »

tja in principe wordt alles in elkaar gezet met onderdelen die geleverd worden door de goedkoopste aanbieder,
maar ik geloof toch iets meer in een helm van 300 euro dan een van 70  angel
Gelogd

Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 05, 2007, 20:43:09 »

Goed uit een veiligheidstest komen is een, een comfortabele helm met een goede pasvorm is wat anders. Niet geheel onbelangrijk. Toch maar iets meer uitgeven dan. Trouwens, een Landwind mocht toch ook in NL verkocht worden.....
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 05, 2007, 21:25:18 »

tja in principe wordt alles in elkaar gezet met onderdelen die geleverd worden door de goedkoopste aanbieder,
maar ik geloof toch iets meer in een helm van 300 euro dan een van 70  angel

Daarom gaak ook voor de tanktas voor op mun RS 
Kan op mun volgende motor nog wel us een betere/duurdere kope 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Dikke Miel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 657


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 05, 2007, 22:32:37 »

Wat betreft de tanktas, daar zul je geen buil aan vallen Jelmer Wink
Gelogd

Check m'n website->-> www.rickhonig.nl<-<-
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 06, 2007, 08:05:52 »

Wat betreft de tanktas, daar zul je geen buil aan vallen Jelmer Wink

das positief toch rick  ?
(sorry, ben niet zo thuis in deze spreuk  )
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 06, 2007, 08:11:16 »

Die tanktas zit vast met magneetjes en euhhhh ik weet niet waar jou tank van gemaakt is maar die van mij is van kunststof/hars........ dus  magneetjes.
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: Juni 06, 2007, 08:12:30 »

jaa, maar zitte ook riempies bij 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: Juni 06, 2007, 14:54:12 »

Magneetjes en kunststof ........ je zal niet de eerste zijn die er achter komt dat dit niet werkt. Je hebt toch enig metaal nodig.
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #14 Gepost op: Juni 06, 2007, 17:08:41 »

Magneetjes en kunststof ........ je zal niet de eerste zijn die er achter komt dat dit niet werkt. Je hebt toch enig metaal nodig.

val inderdaad niet mee met kunstof tank Jelmer,
Of zijn de riempjes die erbij zitten voldoende om hem mee vast te zetten?
Gelogd

Pagina's: [1] 2 3 4   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Plannen voor C-licentiecursus? « 1 2 ... 10 11 » rsvfrank 150 57731 Laatste bericht September 30, 2010, 04:53:40
door rsvfrank
eindelijk stel ik mij even voor... Dierick 10 5210 Laatste bericht Januari 28, 2012, 16:40:07
door Dierick
Bevrijdingsrit ROTS -5 mei- RSVrobin 6 4057 Laatste bericht Mei 05, 2012, 13:57:30
door Arie
Aanmeldtopic m.b.t. de crematie van René « 1 2 3 4 » Sjaakie 57 25914 Laatste bericht April 30, 2010, 19:06:15
door FastJ
Aprilia rs 125 reggiani replica « 1 2 » *Thomas* 17 12424 Laatste bericht April 05, 2008, 21:15:00
door Robbert

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!