Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 13:20:27 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: S.O.S. Tekenen deze petitie  (gelezen 23786 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Gepost op: Juni 06, 2007, 19:13:41 »

We weten allemaal van de problemen die het circuit van Assen gaat krijgen. Om dit te voorkomen teken deze petitie via zoveel mogelijk meel adressen.

http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&show=handtekening&petitieID=349
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 06, 2007, 19:41:41 »

Geregeld!
.
.
We zijn net 3 km naast een spoorlijn gaan wonen, nu ga we eerst de NS aanklagen dat de treinen van; 10-over, 6-voor half, 10-over half, en jazeker die van 6-voor NIET MEER MOGEN RIJDEN.
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 06, 2007, 19:44:46 »

Ik heb getekend 

AKTIE !! AKTIE !!
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 06, 2007, 19:50:47 »

 
signed, sealed and delivered 
Gelogd
Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 07, 2007, 07:21:26 »

Direct getekend! Tis wel weer typisch NL. In de provincie waar relatief veel bouwruimte is, bouwen ze een wijk naast een circuit 
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 07, 2007, 08:09:50 »

Getekend!

 Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Gelogd
Miccie
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 07, 2007, 08:27:36 »

ongelooooooofelijk..... .....we hebben echt te veel regeltjes in NL  Cry , direct getekend natuurlijk
Gelogd
Tops
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 07, 2007, 08:50:18 »

We weten allemaal van de problemen die het circuit van Assen gaat krijgen. Om dit te voorkomen teken deze petitie via zoveel mogelijk meel adressen.

http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&show=handtekening&petitieID=349

Zou graag mee willen tekenen en wil niet zeuren, maar op het digitale formulier waarop ik mijn gegevens moet invoeren, zie ik nergens WAARVOOR ik teken 
Hoort dit zo  Huh

Sorry, maar ik zet nooit zomaar ergens mijn handtekening onder

Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 07, 2007, 09:14:50 »

We weten allemaal van de problemen die het circuit van Assen gaat krijgen. Om dit te voorkomen teken deze petitie via zoveel mogelijk meel adressen.

http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&show=handtekening&petitieID=349

Zou graag mee willen tekenen en wil niet zeuren, maar op het digitale formulier waarop ik mijn gegevens moet invoeren, zie ik nergens WAARVOOR ik teken 
Hoort dit zo  Huh

Sorry, maar ik zet nooit zomaar ergens mijn handtekening onder



Hier staat de tekst:
http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&show=petitie&petitieID=349

De Stichting Geluidshinder Baggelhuizen heeft ervoor gezorgd dat op het TT-Circuit te Assen minder motorraces gereden gaan worden. Het circuit ligt er al 75 jaar, pas een aantal jaren geleden werd de wijk Baggelhuizen gebouwd. Met de wet in de hand worden de races nu gesmoord. Is het de bedoeling dat er weer meer op de openbare weg geraced wordt?

Bericht van de organisatie van de KNMV-Cupraces aan de deelnemers:
Apeldoorn, 1 juni 2007
Cuppers,
Zoals we ondertussen allemaal weten wordt het steeds moeilijker om niet het geldende daggemiddelde tijdens KNMV Cupraces te overschrijden. Op zaterdag 14 april hebben we dan ook ruimschoots de norm van 76 dBa overschreden, onze score was deze dag 78,8 dBa.
Het blijkt dat we alle maatregelen welke we tot nu toe met z’n allen genomen hebben niet genoeg zijn om aanhet daggemiddelde te gaan voldoen.
Op woensdag 23 mei hebben wij tijdens een meeting van het Circuit van Assen te horen gekregen dat noch de Provincie noch het Circuit van Assen verdere overschrijdingen zal tolereren.
Bij verdere overschrijdingen kan de Provincie dwangsommen aan het Circuit van Assen gaan opleggen, hierbij moet gedacht worden aan dwangsommen die beginnen bij € 10.000,00 en op kunnen lopen tot € 180.000,00. Tijdens de meeting op woensdag 23 mei is ons medegedeeld dat wij maar liefst 40% zullen terug moeten in geluidsproduktie tijdens KNMV Cupraces, zoals jullie zullen begrijpen zijn we hier wel een tijdje stil van geworden.
Onze protesten t.a.v. meetmethoden, dynamische norm, daggemiddelde niet over 12 uur maar over 24 uur berekenen, dat alle Cupmotoren voldoen aan de statische norm van het RdW, dat het dus niet mogelijk blijkt om met 40 straatlegale motoren gelijktijdig een race te rijden werden naar de prullenbak verwezen. Wij hebben gevraagd of deze problemen zich alleen voordoen bij KNMV Cupraces en het antwoord was dat alle huurders van type 3 dagen geconfronteerd zullen worden met het niet meer toestaan van het overschrijden van het daggemiddelde.
Om dus KNMV Cupraces te laten doorgaan zonder dat het daggemiddelde overschreden wordt moeten we 40% in geluid terug en dat is niet te weinig. Willen we doorgaan met KNMV Cupraces op het Circuit van Assen zullen we dus iets moeten doen wat we met ons allen beslist niet prettig vinden.
Wij hebben voor de volgende “oplossing” gekozen omdat er volgens ons niets anders overblijft om op het
Circuit van Assen KNMV Cupraces te blijven rijden. Het geluid wordt bepaald door de drie componenten nl.

1. brongeluid
2. aantal ronden
3. aantal deelnemers

Bij punt 1 is nauwelijks nog winst te boeken, hier is het maximale gebeurd.
Bij punt 2 is winst te boeken echter geen 40% want dan wordt het aantal ronden wel heel erg weinig.
Bij punt 3 is winst te boeken echter geen 40% want dan wordt het aantal deelnemers wel heel erg weinig.

We hebben gekozen om zowel bij punt 2 als bij punt 3 iets weg te halen, 20% bij punt 2 en 20% bij punt 3. Dit houdt in dat we KNMV Cupraces gaan rijden van 8 ronden excl. de warming-up lap met in iedere groep maximaal 32 rijders. Dat dergelijke beslissingen ook niet zonder financiële consequenties gedaan kunnen worden is helaas onvermijdelijk want de huur van circuit wordt niet met 40% verminderd.
De inschrijfbedragen van KNMV Cupraces worden € 165,00 zonder huurtransponder en € 175,00 met
huurtransponder. Genoemde maatregen gaan we op de volgende KNMV Cuprace van zaterdag 16 juni op het Circuit van Assen met elkaar bespreken.
Er is ons toegezegd dat bij het toepassen van al deze maatregelen we ongeveer 3 dBa minder geluid zullen produceren.
We beseffen donders goed dat jullie hier niet blij mee zullen zijn, wij zijn het al vanaf 23 mei niet, maar het is op dit moment de enige oplossing om KNMV Cupraces op het Circuit van Assen te kunnen blijven rijden.
(...)

 
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 07, 2007, 09:16:32 »

Ik heb uiteraard ook getekend, ben in Assen geboren en heb er tot mijn 23ste gewoond. Het is altijd al gezeik geweest met die lui in Baggelhuizen! Ik heb al mijn vrienden ook ff de link gestuurd!

Gr
Michael
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Tops
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 07, 2007, 09:39:33 »

DONE!
Gelogd
Miccie
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 07, 2007, 09:42:12 »

hahaha ik dacht ook...ik teken niet zomaar, en lees eerst de tekst! ik heb alleen de tekst en de petitie voor zandvoort gelezen en getekend !? humz ben ik het ook mee eens hoor daar niet van maar zal ook die van Assen doen dan ! voor de fanatieke petitie tekenaars .....er staat dus ook een petitie voor uitbreiding van de racedagen op zandvoort op !
« Laatste verandering: Juni 07, 2007, 09:45:28 door Miccie » Gelogd
schoubbie
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Juni 07, 2007, 11:12:40 »

ook getekend voor men noorderburen..... 
Gelogd
bike me
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: Juni 09, 2007, 17:10:12 »

considder it done!
Gelogd
Teinovich
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: Juni 10, 2007, 17:58:00 »

Getekend!
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21753 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 49967 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39321 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
Forumhandleiding voor nieuwkomers « 1 2 » zeeslot 20 15221 Laatste bericht Februari 17, 2014, 15:37:52
door Brontolo
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12882 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!