Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 23, 2024, 11:14:08 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 40   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Boete leed  (gelezen 129421 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #15 Gepost op: Juni 20, 2007, 08:48:46 »

Bofkont 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #16 Gepost op: Juni 20, 2007, 10:54:12 »

You lucky bastard, maar het kan dus wel 
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Juni 20, 2007, 11:52:47 »

93 waar je 30 mocht  ? of toch waar je 80 mocht Wink
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: Juni 20, 2007, 19:38:26 »

93 waar je 30 mocht  ? of toch waar je 80 mocht Wink

Hee slimme collega Fries ? Je denkt toch niet dat ze mij met 53 km te hard laten gaan ? 
Gelogd
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Juni 20, 2007, 19:43:21 »

The lucky dutch........alweer "mazzel"
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Juni 20, 2007, 19:51:54 »

Blijf je normaal doen helpt vaak geen flikker, al vaak genoeg mee gemaakt, er zijn van die gasten bij die naaien je gewoon op elke manier die maar kan    zijn van die mannetjes die er van het vrouwtje al een jaar lang niet op mogen  Shocked
Gelogd
thomas
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: Juni 20, 2007, 20:07:46 »

Ik had gisteren ook een bak. Bijna nooit ga ik naar een klant op de motor. Meestal heb je spullen bij je. Gisteren was het weer die ene keer in het jaar dat een klant in Amsterdam zei: joh, kom op e motor, geen probleem. He, we hebben hier veel parkeerproblemen etc.

Ben ik 8 km van huis, brug staat 7 minuten open, bomen gaan omhoog, weg zover ik kon zien vrij, ik trek met mijn Tuono Factory 2007 (met voor de kenners: 15 voor en 42 achter) zo vlot op dat 150 meter verder op een pipo met lasergun achter een bushokje vandaan kwam om mij te laseren. Het mooiste was dat ik een trucker die aan het knipperen was een duim gaf als dank voor de waarschuwing want ze staan op die weg meestal verderop met een statief te controleren ! Ik keek echter weer voor mij en toen zag ik dat die pipo achter het bushokje vandaan komen. Die kwam natuurlijk op het brullend geluid van mijn Tuono achter het hokje vandaan. Ik werd niet aangehouden maar een paar honderd meter verderop stond in de bosjes een politie-auto met 2 man er in. Die zaten mij al aan te gapen ...... en 5 km verderop zaten ze achter mij. Blauwe lampen aan etc. Ik moest aan de kant.     

Het waren gelukkig toffe gasten, er viel met hun goed te praten. Ze snapten ook wel dat ik uit stilstand optrok en niets voor mij had. Vonden het een erg mooie Tuono. Er werd even gecommuniceerd met de pipo met de lasergun en er kwam 96 km met correctie -3 = 93 km uitrollen. Maar ze hebben niet eens een geel bonnetje uitgeschreven.

Tige tank foar de Fryske plysje ........................ (jullie snappen het wel)


PS. Blijf je normaal doen tegen de politiemensen ..... heeft altijd zin en resultaat.   

je reed tocht niet vanaf centrum richting westpoort net na het tunneltje? ik werk namelijk in adam en hier staan ze bijna dagelijks.....
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Juni 20, 2007, 20:32:11 »

Ik had gisteren ook een bak. Bijna nooit ga ik naar een klant op de motor. Meestal heb je spullen bij je. Gisteren was het weer die ene keer in het jaar dat een klant in Amsterdam zei: joh, kom op e motor, geen probleem. He, we hebben hier veel parkeerproblemen etc.

Ben ik 8 km van huis, brug staat 7 minuten open, bomen gaan omhoog, weg zover ik kon zien vrij, ik trek met mijn Tuono Factory 2007 (met voor de kenners: 15 voor en 42 achter) zo vlot op dat 150 meter verder op een pipo met lasergun achter een bushokje vandaan kwam om mij te laseren. Het mooiste was dat ik een trucker die aan het knipperen was een duim gaf als dank voor de waarschuwing want ze staan op die weg meestal verderop met een statief te controleren ! Ik keek echter weer voor mij en toen zag ik dat die pipo achter het bushokje vandaan komen. Die kwam natuurlijk op het brullend geluid van mijn Tuono achter het hokje vandaan. Ik werd niet aangehouden maar een paar honderd meter verderop stond in de bosjes een politie-auto met 2 man er in. Die zaten mij al aan te gapen ...... en 5 km verderop zaten ze achter mij. Blauwe lampen aan etc. Ik moest aan de kant.     

Het waren gelukkig toffe gasten, er viel met hun goed te praten. Ze snapten ook wel dat ik uit stilstand optrok en niets voor mij had. Vonden het een erg mooie Tuono. Er werd even gecommuniceerd met de pipo met de lasergun en er kwam 96 km met correctie -3 = 93 km uitrollen. Maar ze hebben niet eens een geel bonnetje uitgeschreven.

Tige tank foar de Fryske plysje ........................ (jullie snappen het wel)


PS. Blijf je normaal doen tegen de politiemensen ..... heeft altijd zin en resultaat.   

je reed tocht niet vanaf centrum richting westpoort net na het tunneltje? ik werk namelijk in adam en hier staan ze bijna dagelijks.....

Ik kan het even niet volgen Thomas

Het is een Fries op een Tuono
Het is een Friese weg waar het gebeurde
Het was een Friese brug die open stond
Het was een Friese pipo die stond te laseren
Het waren twee super sympathieke Friese politiemannen in een Friese pliesiebus
En ik kreeg geen bon ........

Dus wat jij nu bedoeld ?     
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: Juni 20, 2007, 21:40:26 »

Aan de tuono kan hij niet zien dat je fries bent of heb je van die mooie stickers erop met de friesche vlag en in je verhaal staat dat je naar Amsterdam gaat en niet waar je van vertrekt dus Thomas is misschien op het verkeerde been gezet en denkt dat je vlakbij Amsterdam woont. 

Vincent
Gelogd
DNNZ
Emeritus secretaris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 671


Waar rook is ben ik!

Liechtenstein
WWW
« Antwoord #24 Gepost op: Juni 20, 2007, 21:56:44 »

[...]
 Maar ze hebben niet eens een geel bonnetje uitgeschreven.

Tige tank foar de Fryske plysje ........................ (jullie snappen het wel)


PS. Blijf je normaal doen tegen de politiemensen ..... heeft altijd zin en resultaat.   

Komt wel vaker voor dat ze zonder geel papier zitten. Dan schrijven ze het in een notitieblokje en drie weken heb je dan toch nog post
Gelogd

Liever twee KLAPPEN dan vier plofjes!!!
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #25 Gepost op: Juni 21, 2007, 09:49:34 »

haha je had dus vette mazzel Gerrit!
Maar idd als je normaal tegen de  police doet en "begrip" hebt dan kom je vaak een heel eind (spreek uit ervaring).

Ik ken ook iemand bij de politie (motoragent), super aardige gast en geen naaier. Hij irriteert zich ook aan z'n collega's als die ergens achter een struik liggen te laseren.......
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Pimmie
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 457

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: Juni 21, 2007, 10:05:44 »

Mijn eerste van dit jaar, 5km te hard na correctie, €17... 
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #27 Gepost op: Juni 21, 2007, 10:50:50 »

gisteravond op een r1 gereden van een maat.... tegen 11 uur snachts. Hij mocht zelf niet meer rijden. Boete leed en rijbewijs leed, gelukkig niet voor mij.
Gelogd

Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #28 Gepost op: Juni 21, 2007, 11:52:24 »

Mijn eerste van dit jaar, 5km te hard na correctie, €17... 

Moet je maar een keer gas geven dan hoor je er ook bij 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Vincent
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: Juni 21, 2007, 16:26:52 »

gisteravond op een r1 gereden van een maat.... tegen 11 uur snachts. Hij mocht zelf niet meer rijden. Boete leed en rijbewijs leed, gelukkig niet voor mij.
En beviel het of toch blij dat je die overigens zeer mooie  Mille gekocht hebt

Vincent
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 40   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25543 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
ZAC geluid shit breed 9 8983 Laatste bericht April 22, 2008, 16:34:54
door Heuveltje
Geluidsregels Assen bij circuittraining voor amateurs « 1 2 » malle eppie 17 9967 Laatste bericht Mei 18, 2008, 21:54:14
door RSV1000 racer
Verplichte vermogensbegrenzer op motoren « 1 2 ... 5 6 » Sjaakie 89 38400 Laatste bericht Augustus 20, 2008, 13:35:04
door aprilia.racing
Reacties en foto's Folembray en Crois « 1 2 ... 10 11 » Sjaakie 150 39006 Laatste bericht Juli 05, 2008, 20:54:30
door Suus

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!