Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 27, 2024, 17:50:01 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 40   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wheely cursus  (gelezen 129102 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Teinovich
Gast
« Gepost op: Juli 19, 2007, 18:04:26 »

Wil jij leren hoe je op verantwoorde wijze een wheely kunt maken, of wil je jouw 'wheely vaardigheid' verhogen...geef je dan op voor onderstaand initiatief.

Het plan is om op een nog nader te bepalen zaterdag- of zondagmiddag eind augustus 'wheely les' te krijgen.
Ik ben hierover in gesprek met Da Liks van RWP motorstuntteam. Da Liks heeft dit al vaker verzorgd en ik heb hierover positieve reacties gelezen op motorforum. De cursus kan met 6 man tegelijk, op de eigen motor, voor 25 euro p.p. De locatie zal ergens op een rustige plek in de buurt van Rotterdam zijn. Da Liks geeft dan instructie betreffende veiligheid en de techniek achter de wheely. Hij demonsteert zelf de wheely techniek en zal tussendoor als vermaak ook nog andere capriolen uithalen. In het begin heb je heel veel begeleiding, naarmate de dag vordert krijg je rustig de gelegenheid zelf de knopjes in je hoofd om te zetten. Aanvang is om 12 uur en het duurt tot 15:00 uur. De kans is groot dat er naast Da Liks ook andere leden van het RWP stuntteam aanwezig zijn die ook lekker aan het oefenen zijn.

Wie heeft er, naast mijzelf, ook serieuze interesse hiervoor? Wie eerst komt....etc etc.

Bij veel animo en goede ervaringen is het wellicht ook mogelijk om op een later moment nog een tweede sessie te plannen.
 
« Laatste verandering: Juli 20, 2007, 12:45:42 door Teinovich » Gelogd
kalekipp
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 19, 2007, 18:07:21 »

Hey Teino,
ik wel intrest, maaruh als het in het
LowLands weekend valt ben ik niet van
de partij Grin
Gelogd
Teinovich
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 19, 2007, 18:10:23 »

Hey Teino,
ik wel intrest, maaruh als het in het
LowLands weekend valt ben ik niet van
de partij Grin
Okay. Ik hoop snel de exacte datum te kunnen noemen.
Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 19, 2007, 18:47:28 »

kan dat ook voor motoren zonder kenteken?...............Da liks heeft dit ook een keer gedaan voor het limbo forum en de mensen waren inderdaad erg enthousiast.
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Raptor
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.290


Netherlands
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 19, 2007, 19:07:18 »

Wie heeft er, naast mijzelf, ook serieuze interesse hiervoor? Wie eerst komt....etc etc.

Count me in! Cheesy
Maar liever niet in het weekend van 25 en 26 augustus; dan zit ik op Zolder bij de Champcars...
Gelogd

"Waar een wil is is een weg. Waar meer willen zijn een file..."
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 19, 2007, 20:53:20 »

Ik wil ook wel, maar hangt af van de datum.. ga achter in augustus op vakantie vandaar 
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
jeronimo
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 19, 2007, 21:03:28 »

Ik heb ook wel intresse, maar ik kan ook het laatste weekend van augustus niet.

Groet Jeroen
Gelogd
nitro-kevin
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.288


Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: Juli 19, 2007, 22:39:55 »

Als ik vrij ben of ken krijgen ben ik er zeker bij
is voor mij nog geen 5km

Groeten kevin
« Laatste verandering: Augustus 21, 2007, 22:41:04 door nitro-kevin » Gelogd

Wie A zegt, moet ook PRILIA of GUSTA(Cheesy) zeggen!
Teinovich
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Juli 19, 2007, 23:21:41 »

Zie ook http://www.rwpstuntriding.com/
Gelogd
koekeroe
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Juli 20, 2007, 02:02:37 »

hoe kan je op verandwoorde wijze je rijbewijs kwijt raken police
Gelogd
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #10 Gepost op: Juli 20, 2007, 07:41:44 »

Lijkt me erg tof, ik heb het 1e en 3e weekend van augustus geen verplichtingen.

Hoest idd met pliesie op zo'n carpoolplek...? Bij het treffen met de Ducaticlub eerder dit jaar bij Maarrseveen, had de politie e.e.a. op het forum van hun/ons gelezen en ze stonden met 2 BMW's bij het tankstation te wachten. Verder niks aan de hand natuurlijk.

 
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
StReS KiP
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: Juli 20, 2007, 09:05:45 »

Hey, ik woon er vlakbij en ik ga bijna elk weekend kijken hoe die gasten zich uitsloven Grin Op vrijdag avond worden daar ook auto meetings georganiseerd en scooter sprints. Er is heel vaak politie bij gekomen maar die doen niets, omdat het een hele grote open plek is. (En voor de Happy Meal fans, het is naast de MacDonalds Wink)
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: Juli 20, 2007, 11:18:09 »

Wil jij leren hoe je op verantwoorde wijze een wheely kunt maken, of wil je jouw 'wheely vaardigheid' verhogen...geef je dan op voor onderstaand initiatief.

Het plan is om op een nog nader te bepalen zaterdag- of zondagmiddag eind augustus 'wheely les' te krijgen.
Ik ben hierover in gesprek met Da Liks van RWP motorstuntteam. Da Liks heeft dit al vaker verzorgd en ik heb hierover positieve reacties gelezen op motorforum. De cursus kan met 6 man tegelijk, op de eigen motor, voor 25 euro p.p. De locatie is Spijkenisse, op een grote carpoolplaats. Da Liks geeft dan instructie betreffende veiligheid en de techniek achter de wheely. Hij demonsteert zelf de wheely techniek en zal tussendoor als vermaak ook nog andere capriolen uithalen. In het begin heb je heel veel begeleiding, naarmate de dag vordert krijg je rustig de gelegenheid zelf de knopjes in je hoofd om te zetten. Aanvang is om 12 uur en het duurt tot 15:00 uur. De kans is groot dat er naast Da Liks ook andere leden van het RWP stuntteam aanwezig zijn die ook lekker aan het oefenen zijn.

Wie heeft er, naast mijzelf, ook serieuze interesse hiervoor? Wie eerst komt....etc etc.

Bij veel animo en goede ervaringen is het wellicht ook mogelijk om op een later moment nog een tweede sessie te plannen.
 

Hallo Maarten,
Heb jij toch niet nodig zo'n cursus Wink
Ik heb wel interesse, indien ik de betreffende datum kan.

Groeten,
Frank
Gelogd

ZAC#4
Teinovich
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: Juli 20, 2007, 12:54:30 »

Lijkt me erg tof, ik heb het 1e en 3e weekend van augustus geen verplichtingen.

Hoest idd met pliesie op zo'n carpoolplek...? Bij het treffen met de Ducaticlub eerder dit jaar bij Maarrseveen, had de politie e.e.a. op het forum van hun/ons gelezen en ze stonden met 2 BMW's bij het tankstation te wachten. Verder niks aan de hand natuurlijk (je bent immers de hele tijd op dezelfde plek bezig).

 

De datum wordt zondag 2 september van 12:00 - 15:00. Locatie wordt nog bekend gemaakt. Zal in elk geval een rustige plek worden. Verzoek om, indien mogelijk, wel effe DB-killers of standaard dempers te monteren om mogelijk geluidsoverlast te minimaliseren.

Het inschrijven is begonnen! Zoals eerder gemeld plaats voor 6 personen; wie eerst komt.... Bij veel interesse wellicht later in september een tweede gelegenheid.

1- Teinovich
2- Heuveltje
3- Deefski  Evil
4- Raptor (haha, echt niet 2e, heuveltje was eerder)
5- Nitro Kevin
6- KaleKipp
« Laatste verandering: Juli 21, 2007, 12:45:06 door Deefski » Gelogd
nitro-kevin
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.288


Netherlands
« Antwoord #14 Gepost op: Juli 20, 2007, 22:37:53 »

Zet mij er maar bij
ik moet volgens mij wel werken.
Ik probeer vrij te krijgen van de week en als dat niet lukt laat ik het van de week weten.

Groeten kevin
Gelogd

Wie A zegt, moet ook PRILIA of GUSTA(Cheesy) zeggen!
Pagina's: [1] 2 3 ... 40   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
ZAC geluid shit breed 9 8990 Laatste bericht April 22, 2008, 16:34:54
door Heuveltje
bijtunen van een Tuono van 2003 « 1 2 » sanka 15 8103 Laatste bericht Mei 28, 2010, 22:06:30
door Nald
Re: Overzicht circuit-dagen 2010: wie is waar? « 1 2 ... 7 8 » teddek 116 45860 Laatste bericht Juni 19, 2011, 15:36:46
door B-Art
Joris748 on the road again Joris748 8 3583 Laatste bericht Mei 06, 2012, 17:45:36
door emille
Lang LANG geleden... « 1 2 » Kefke 15 6301 Laatste bericht Januari 25, 2010, 08:22:51
door Kefke

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!