Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 16, 2024, 18:04:42 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: RIP Marcel Aprilia 2000)  (gelezen 25945 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Augustus 03, 2007, 11:59:10 »

Een rotonde, niet te geloven dat het je fataal kan worden. Een les voor ons allen denk ik.... Marcel r.i.p.
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #16 Gepost op: Augustus 03, 2007, 16:53:37 »

Van MF, een beetje een idee wat er gebeurt is  Cry

Citaat
Marcel was ons maatje, we zijn allemaal tegelijk begonnen met motor rijden 5 jaar geleden en samen onze ervaring opgebouwd. Met Cel hebben ik 3 jaar geleden een begin gemaakt met circuitrijden,tevens waren de feestjes en stapavonden buitenom het motorrijden altijd ontzettend gezellig en dwaas.
We kennen Cel al zolang en het huis van zijn ouders was altijd het epicentrum van allerhande brommer en later motorrij- en race activiteiten.

Wat er woensdagavond gebeurde is met geen woorden te omschrijven, ik stond 30 meter terug,voor de kenners op de vluchtstrook bovenop het viaduct waar iedereen altijd staat met de motor, op Cel en een ander maatje te wachten, we zouden weer een tourtje doen.
Ik zag het hele ongeval van begin tot eind zich voor mijn ogen voltrekken, en was als eerste ter plaatse bij de rotonde waar ik onderaan het talud mijn maatje zag liggen. We hebben gedaan wat we konden voor hem zonder ook maar met 1 vinger aan zijn helm te komen. We hebben hem vast gehouden en constant kalmerende woorden toegesproken terwijl anderen zich over zijn motor ontfermden aangezien deze vlam had gevat.
Toen de ambulance broeders ter plaatse kwamen was het zo moeilijk om hem los te laten, maar het moest. Na diverse verklaringen aan de politie te hebben verschaft zijn we direct naar huis gereden, omgekleed en met zijn familie hebben we ons naar Brugge gespoed. Het was zeer zeer kritiek en het zouden de zwaarste uren van ons leven worden tot nu toe. We arriveerden in brugge om 11 uur 's avonds. De artsen aldaar zijn vanaf 9 uur aan het vechten geweest voor zijn leven. Naarmate de uren verstreken kregen we weer wat hoop omdat onze Cel het al zo lang volhield maar rond 2uur kwam de dokter met het treurige nieuws. Cel heeft ondanks zijn moedige gevecht de strijd niet kunnen winnen en is overleden. Wonderbaarlijk dat hij zolang strijd heeft kunnen leveren in zijn toestand. Niks dan respect Cel:}

Allereerst wil ik iedereen bedanken die zijn steunbetuiging heeft laten blijken tot nu toe.
We zullen nagaan bij familie of ze behoefte hebben aan motoren tijdens de dienst, Cel wel dat weten we zeker.

Kevin Graham

http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/4682

 Cry
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Raptor
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.290


Netherlands
WWW
« Antwoord #17 Gepost op: Augustus 03, 2007, 22:47:17 »

Brrr, kippevelverhaal. Lekker om dat live te mogen aanschouwen...not!
In elk geval heel veel sterkte gewenst voor alle familie, vrienden en andere bekenden van Marcel.
Gelogd

"Waar een wil is is een weg. Waar meer willen zijn een file..."
milleman
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: Augustus 04, 2007, 09:05:12 »

Daar wordt ik toch wel ff stil van van die narigheid. Bij deze condoleer ik de fam en zijn naaste vrienden. Ik wens jullie veel sterkte toe. Milleman.  Sad
Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #19 Gepost op: Augustus 04, 2007, 10:33:10 »

pffff de tranen staan me in de ogen, wat erg zeg. Heel veel sterkte iedereen!!!!
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
sterrie
Full ARA Member
***
Offline Offline

Berichten: 168

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Augustus 04, 2007, 11:11:59 »

Geen woorden voor.

Mijn oprechte deelneming
Gelogd
The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #21 Gepost op: Augustus 04, 2007, 14:15:35 »

oef...

..................................sterkte..................................

Marco.....
Gelogd

ApriliaMan
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Augustus 04, 2007, 15:18:19 »

Ik heb het hele topic gelezen op motor-forum. Super triest hoe deze jonge vent aan z'n einde gekomen is.

Wat het voorval zelf betreft heb ik niet zoveel kunnen lezen. Op een rotonde onderuit gegaan, de berm in gegleden ..... Misschien dat iemand hier iets meer over het ongeval weet.
Gelogd
schoubbie
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: Augustus 04, 2007, 17:06:03 »

R.I.P.

veel sterkte aan iedereen die hem kende!
Gelogd
Raptor
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.290


Netherlands
WWW
« Antwoord #24 Gepost op: Augustus 04, 2007, 23:00:29 »

Van MotorFreaks.nl:

Voor iedereen die Marcel een laatste eer wil bewijzen!

-Verzamelen (maandag 6 aug.) vanaf 11.00 uur bij de parkeerplaats nabij de Veerse Dam te
Vrouwenpolder.

-Vertrek 12.00 uur richting Grijpskerke alwaar de uitvaartdienst zal plaatsvinden.

-Bij aankomst parkeerplaats en Grijpskerke wordt u opgevangen door
collega-motorrijders met oranje hesjes, de rit is ongeveer 20 minuten, tijdens de rit
hopen we dat een ieder zich gepast zal gedragen (dus geen mensen die even ,,stoer''
willen doen).

-De dienst begint om 13.00 uur in de Opstandingskerk, Jacob Catsstraat 7 te
Grijpskerke, aansluitend zal de begrafenis plaatsvinden om 14.15 uur op de
begraafplaats te Grijpskerke. Na de begrafenis is er gelegenheid tot condoleren in de
Opstandingskerk. De begraafplaats is op loopafstand van de kerk en langs deze route
zal de erehaag van motoren opgesteld worden. Op verzoek van de familie tijdens de
kerkdienst geen rijdende motoren rond de kerk. Mocht u later komen dan wordt u
opgevangen door mensen met oranje hesjes, deze wijzen u waar de motor kan
aansluiten in de erehaag. Graag ook de ruimte nabij de begraafplaats vrijhouden voor
de naasten van Marcel.

- Voor een ieder die er behoefte aan heeft om stil te staan bij de rotonde alwaar het
ongeval heeft plaatsgevonden, kan na afloop meerijden.


De route naar de Veerse Dam:

Vanuit Rotterdam/Den Haag:

Volg Ring Rotterdam-Zuid
Volg A15 richting Europoort
Neem na de Beneluxtunnel richting Hellevoetsluis
Je komt nu op de N57 en gaat Middelburg volgen
Na de Pijlerdam rechtdoor bij de stoplichten de Veerse Dam op
Na ongeveer 1500 meter linksaf de parkeerplaats oprijden alwaar u opgevangen zal
worden.

Vanuit Breda/Bergen op Zoom:

Volg de A58 richting Middelburg/Vlissingen
Bij de afslag Goes eraf
Neem de afslag Kortgene/Kamperland, bij de kruising bovenaan links aanhouden
Weg blijven volgen (Oost-Westweg), rij deze helemaal uit tot aan de stoplichten
Aan het einde deze weg bij de stoplichten linkaf de Veerse Dam op rijden
Na ongeveer 1500 meter linksaf de parkeerplaats oprijden alwaar u opgevangen zal
worden.

Uit eerbied voor Marcel en familie vraag ik u zich aan het verzoek te houden geen
onnodig lawaai te maken tijdens de rit en in Grijpskerke, voor meer info en aangeboden
hulp kunt u mailen naar motorfreak@zeelandnet.nl. Tot maandag en ik hoop op een
mooie erehaag zoals Marcel dit gewenst zou hebben!


Louis v/d Broeke.
« Laatste verandering: Augustus 04, 2007, 23:03:13 door Raptor » Gelogd

"Waar een wil is is een weg. Waar meer willen zijn een file..."
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #25 Gepost op: Augustus 08, 2007, 06:41:58 »

Doet je wel wat om onderstaande reacties van de familie te lezen. Zijn copieen van MF


hallo vrienden van Marcel,

ik wil jullie heel erg bedanken voor de mooie erehaag voor marcel, het was erg indrukwekkend. ik denk dat het voor jullie ook fijn was dat jullie de dienst konden bijwonen in de andere kerk. omdat ik een aantal keer gehoord heb dat het erg confronterend zou zijn voor ons als familie als jullie in motorpak bij de dienst zouden zijn. gelukkig was dat niet zo, ik vond het erg mooi om jullie met de motors te zien staan! en ik weet zeker dat marcel het ook heel mooi vond.

op dit moment kan ik niet veel meer schrijven, ik vind het erg moeilijk, maar ik wilde jullie bedanken voor alles wat jullie voor Marcel en ons gedaan hebben


Arianne, het jongste zusje van Marcel




Lieve motorrijders,

Niet voor te stellen dat ik ooit nog op MF zou komen, maar ik wil hier toch even wat posten. Marcel had nog zoveel plannen voor de toekomt qua motoraankopen. Een RSV mille had ie ja, maar hij wou uiteraard de R, want een Factory was toch wel wat duur. Ook had ie het er vaak over dat ie ooit nog eens een Duc wou halen. "die komt er ooit ook nog en keer hoor." Hij was een jongen vol met passie voor z'n motor en kon daar oeverloos over vertellen. Hij heeft me alles uitgelegd over de 2 en 4 cilinders en wat hun eigenschappen waren. Zelfs als ik nu in de tuin zit en ik hoor motorgeluid, denk ik: HĂ© dat is een tweecilinder, wat zal het zijn?

Marcel was gek van z'n RSV, z'n duizend die hij zo graag wou hebben. Hij zat zooo ontzettend vaak op MF en op freaks om alles in de gaten te houden. Zo enorm bedreven met de motorsport. Hele avonden zat ie achter de pc om alles te regelen wat circuitdagen betreft en om dingen op poten te zetten. Heel erg perfectionistisch zat hij dan een stuk te typen en mocht ik ook absoluut niet meekijken, want dan ging het fout!

Ik wil iedereen bedanken die er gisteren bij was met de motor. Het was echt heel mooi en Marcel zou dit ook echt fantastisch vinden. Motorrijden was echt z'n passie en hij zou iedereen aan sporen om te blijven rijden. Ik weet dat motorrijden veel voor Marcel heeft betekent en dat ie er zo van genoot om te rijden met andere MF'ers en om te ouwehoeren over de motor. Jullie hebben veel voor em betekent!

Lieve jongen, ik hoop dat je nu niet boos bent dat ik iets onder jou naam post, maar ja, je stond nog zo ingelogd op m'n computer.

Een laatste groet,

De vriendin van Marcel: Stephanie



hoi motorrijders,

ik ben mirjam, de oudste zus van marcel. Ik wil jullie ervoor bedanken dat jullie er gisteren bij waren en zo een mooi erehaag met de motoren hebben opgesteld, ik hoor het marcel al helemaal zeggen: gaaf man!, super mooi!
Bij marcel was ook iedereen gelijk, het maakte niet uit welke motor je had, hij praatte met iedereen over de motoren en deelde zijn passie met zoveel mensen, dat heb ik nu eigenlijk pas ontdekt. Hij zei wel eens als hij bij mij was, ik ga even op het mf, ok zei ik dan, maar nooit geweten dat hij hier zo actief was!
Ik wil louis ook bedanken, en pepe ook, voor de mooie verhalen over marcel die jullie ons verteld hebben en voor de erehaag, en natuurlijk iedereen die bij de erehaag aanwezig was.
Verder weet ik niet wat ik nog moet schrijven, het was een geweldige broer waarmee ik veel gelachen heb, een allemansvriend! maar helaas, ik kan nog zoveel over hem vertellen maar we krijgen hem er niet mee terug, maar ik koester de mooie 23 jaar die we gedeeld hebben, van klein jochie tot een stoere vent op de motor, met een hoop verstand (want slim was hij zeker)

bedankt voor al jullie steun en lieve woorden over marcel, voor marcel


marcel, ik hou van je, voor altijd! en ooit zien we elkaar weer daar ben ik zeker van!

je zus,

mirjam



Lieve motorvrienden,
Hiet zit ik dan in de kamer waar gister Marcel nog was, nu moeten we het met een lege plek doen. Zijn foto hangt nu in de kamer die hij ooit op zijn kamer had, en graag in onze kamer wilde hangen, waar ik van vond dat hij niet in mijn interieur paste, nu zal hij hier wel blijven hangen, het is een foto(voor degene die hier niet geweest zijn)vorig jaar op het ciciut in Frankrijk waar je hem ziet kijken in de bocht. Hij had het liefst overal foto's van zijn motor.
Ik wil toch even laten weten dat wij het erg op prijs gesteld hebben dat jullie dit voor Marcel gedaan hebben en dat ook alles zo verlopen is als dat wij gehoopt hebben, ik heb onderweg ook een paar keer tegen Marcel gezegd "dit is voor jou m'n jongen"
Ik hoop ook dat jullie iets van de dienst in de kerk meegekregen hebben, wij vonden het in ieder geval een dienst waar we goed op terug konden kijken, we hebben hem thuis nog een keer beluisterd en dan beleef je het weer een keer.
Het is wel hard om te weten dat het voor ons weer licht geworden is vanmorgen en voor hem blijft het eeuwig zo! We zullen hier mee moeten leren omgaan. Maar dat kunnen we niet alleen, daar hebben we jullie ook voor nodig, het eindigt hier niet.
Daarom wil ik jullie vragen of diegenen die dit willen zich bekend te maken via de mail zodat ik jullie in de toekomst misschien per post of persoonlijk kan bedanken.
Wij zijn nu nog steeds overmand door verdriet en de tranen vloeien nog steeds maar dan hoop ik maar dat dit niet alleen bij ons is, dat er anderen ook nog vaak aan Marcel terugdenken.
Ons e-mail adres is familiefrancke@planet.nl

Gr. Tini
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: Augustus 08, 2007, 07:12:15 »

pfff...wat een verhalen...wordt er stil van... echt onwijs veel sterkte aan de nabestaanden  Undecided
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: Augustus 08, 2007, 08:21:57 »

Ik heb nogmaals alles gevolgd op het motor-forum. De betrokkenheid (saamhorigheid) van iedereen die hem wel of niet kende valt mij op. Blijkt het (motor)hart toch nog bij een heleboel mensen (motorrijders) op een goede plaats te zitten.

Je wordt toch wel weer met de neus op de feiten gedrukt ..... en dan te begrijpen dat dit op een rotonde gebeurd is. 
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #28 Gepost op: Augustus 08, 2007, 09:50:26 »

oei,hier word je toch wel erg stil van......
Gelogd
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #29 Gepost op: Augustus 08, 2007, 16:49:34 »

Ik heb nogmaals alles gevolgd op het motor-forum. De betrokkenheid (saamhorigheid) van iedereen die hem wel of niet kende valt mij op. Blijkt het (motor)hart toch nog bij een heleboel mensen (motorrijders) op een goede plaats te zitten.

Je wordt toch wel weer met de neus op de feiten gedrukt ..... en dan te begrijpen dat dit op een rotonde gebeurd is. 

Heb ik ook gedaan, pffff, ben er wel een tijdje stil van geweest....

Heb de link van dit topic maar even op MF gezet voor de familie.
« Laatste verandering: Augustus 08, 2007, 16:55:36 door B-Art » Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
temperatuur 2004 Mille « 1 2 » cees 23 16581 Laatste bericht Juni 25, 2010, 21:41:00
door rsvjan
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39473 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
15 juni, 3 uurs race van oude motoren in Elst « 1 2 3 » rolf 35 21811 Laatste bericht Juni 24, 2013, 18:35:36
door rolf
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35466 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19421 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!