hoi,
ik ben Thomas, 19 jaar en woon in vilvoorde (Belgie) en studeer dierenzorg (= veearts) te Gent. Via midi rs ben ikop dit forum terecht gekomen, moet zeggen, bevalt me heel erg, leuke sfeer als ik zo door de topics heen ga

Ben heel toevallig met brommers en motoren begonnen, op mijn 16de wat op internet beginnen neuzen en tijdje later een aprilia rs 50 opknapper uit 1996 gekocht. Daar aan beginnen sleutelen en intussen staan er al 3 rs50 OM'metjes in mijn schuur. 1 is voor de verkoop en de 2 andere worden herspoten naar het chesterfield en het grey 1996 model.
Maar, na een tijdje begint het pas echt te kriebelen en dan ga je opzoek naar een motor, spijtig genoeg wilde me moeder dat niet (VEEEEEL te gevaarlijk), maar na een jaartje zeuren mocht het dan toch eindelijk.
Sinds eergisteren ben ik nu de trotste eigenaar van een aprilia rs 125 reggiani uit 1996 zonder schade of wat dan ook. De vorige eigenaar had ze uit nederland, maar volgens mij komt ze oorspronkelijk uit duitsland of italia.
Hopelijk kan ik hem deze week nog ophalen (hij is al betaald hoor) en dan zal ik een hele hoop pics posten, de testbankuitdraai ed.
Groeten en veel rijplezier

Thomas
Update 1Gisteren, woensdag 29 september 2007, ben ik samen met mijn moeder en mijn peter de RS gaan ophalen, aangezien ik mijn motor RBW nog niet heb, zou mijn peter ze terug naar huis rijden.
Rond 19u aangekomen bij de vorige eigenaars, erg sympathieke mensen overigens, nog een uurtje zitten babbelen, verkoopscontractje opgemaakt en dan huiswaarts willen keren, maar dat was buiten de verlichting gerekend, ineens was alle electro dood. Alle zekeringen nagekeken, die waren in orde, half uur zitten proberen, maar als ik de RS in toeren joeg, gingen ze steeds uit. Lege accu? Dan maar eens aan de auto-accu gehangen, en ja hoor, alles deed het weer.
10min laten 'laden', nog even gaan tanken, olie bijgevuld en vertrokken. Terugweg was 97km, dus op een goed uurtje waren we thuis ...
Dit zijn de foto's van vandaag, had er dacht ik meer, maar de accu van de batterij was leeg, dusja ... Heb de accu van de RS vandaag wat bijgeladen, en alles nog eens nagelopen, moet wat kvs bij, maar verder is alles perfect in orde, de LLL (zie techniek) die steeds op het dash verscheen, die is ook weg, nu staat er mooi cold als je hem aanzet.








Ja, en dit ben ik ...

Zelfs 1m90 past nog op een 125cc'tje

Zo, na het weekend komen er meer foto's, volgende week zou ik graag me theorie-examen gaan afleggen zodat ik kan beginnen met de rijlessen
en daarna rijden

.
Oja, ze komt oorspronkelijk uit Duitsland en is via NL in B terechtgekomen, offcieel is ze hier in B nooit ingevoerd.
Dat was het voor zover,
groeten, Thomas