Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 13:48:02 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Register van GESTOLEN APRILIA'S!  (gelezen 29777 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Gepost op: September 18, 2007, 17:35:48 »

Dit keer geen leuk topic maar een noodzakelijk kwaad.
Wij proberen op deze manier jouw gestolen onderdeel of motorfiets onder de aandacht te brengen zodat eventueel een andere Aprilia-rijder deze kan herkennen.

Geef dus zoveel mogelijk details zoals kenteken, framenummer, stickers, uiterlijk, beschadigingen, etc.
Het is natuurlijk geen garantie, maar hoe meer oplettende ogen hoe beter...

De Moderators


PS. Vriendelijk verzoek hier alleen te reageren als je iets gesignaleerd hebt, of iets als gestolen/vermist wil opgeven.      Niet ter zake doende reacties worden zonder waarschuwing en discussie verwijderd...
« Laatste verandering: Oktober 07, 2009, 17:54:18 door Sjaakie » Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
 
ruud.
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: Januari 03, 2010, 22:22:30 »

Nee helaas  schade aan de rechterkant. De schade word nu getaxeerd door een motorzaak + verzekeraar, hopelijk krijg ik nog wat centjes van die heren 
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #17 Gepost op: November 10, 2010, 09:32:25 »

http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?topic=17200.0;topicseen

Gestolen regio Den Haag / Nootdorp / Ypenburg

Aprilia RSV 1000 R uit 2007 Zwart / Rood



Chassisnr: ZD4RRK0016S001314

« Laatste verandering: November 11, 2010, 23:26:44 door Pegaso-Driver » Gelogd
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #18 Gepost op: November 12, 2010, 11:46:12 »

Netjes zeeslot!
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
Stuono
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 539


Modding the "T"

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: April 16, 2011, 16:42:37 »

Is er weer een bij, gestolen van een MF lid.

Aprilia Tuono met dubbele akra-dempers.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/19381664#19381664
Gelogd

Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #20 Gepost op: Mei 18, 2011, 20:13:49 »

met verbazing kijk ik hier naar:
http://www.motormeuk.nl/redirect_content/5201?http%3A%2F%2Fwww.peterrdevries.nl%2Fnieuws%2Fzondag-in-peter-r-de-vries%2F

Tja het is even zitten want het duurt meer als een half uur maar zo ga jeje wel zorgen maken als je raspaardje gestolen wordt en je weet waar deze weer terug te halen is.

Het recht in eigen hand nemen mag niet maar wel erg verleidend na deze rapportage. Ik ben heel eerlijk want als het mij zou overkomen en ik weet waar mijn motor eventueel is dan stap ik met een paar maten in de auto en ga hem halen en breng de dief in onberispelijke staat bij een politie bureau op een presenteerblaadje.

Ik roep hiermee niet op voor een openbare jagt partij, maar oordeel zelf maar. Undecided
« Laatste verandering: Mei 18, 2011, 20:15:43 door rolf » Gelogd
dennis
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 625


Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: Juni 09, 2011, 16:45:22 »

Deze zag ik op Mp

http://link.marktplaats.nl/456118084
Gelogd

rs250 '98> rsv1000 '00> 1000r factory '05.......
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #22 Gepost op: Juni 09, 2011, 19:48:53 »

met verbazing kijk ik hier naar:
http://www.motormeuk.nl/redirect_content/5201?http%3A%2F%2Fwww.peterrdevries.nl%2Fnieuws%2Fzondag-in-peter-r-de-vries%2F

Tja het is even zitten want het duurt meer als een half uur maar zo ga jeje wel zorgen maken als je raspaardje gestolen wordt en je weet waar deze weer terug te halen is.

Het recht in eigen hand nemen mag niet maar wel erg verleidend na deze rapportage. Ik ben heel eerlijk want als het mij zou overkomen en ik weet waar mijn motor eventueel is dan stap ik met een paar maten in de auto en ga hem halen en breng de dief in onberispelijke staat bij een politie bureau op een presenteerblaadje.

Ik roep hiermee niet op voor een openbare jagt partij, maar oordeel zelf maar. Undecided

Wanneer gaan we een knokploeg opstellen Rolf, voor het geval dat  angel
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
michello86
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: Januari 01, 2012, 11:52:16 »

Helaas moet ik hier iets neerzetten, iets wat ik nooit hoopte te hoeven doen.
Maar van de week is uit mijn garage de uitlaat, de accu en het gereedschapsetje (orgineel aprilia) van mijn Tuono gestolen.
De uitlaat betreft een voor nederland redelijk unieke Q(uat) D uitlaat titanium. (Bas van dit forum heeft dezelfde.)
De accu is de sterkere Yuasa 14 ipv 12.

Willen jullie als jullie wat op marktplaats of op een andere plaats iets zien verschijnen contact met mij opnemen?
Alvast heel erg bedankt!
Gelogd
michello86
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: Januari 01, 2012, 11:58:24 »

Dit is een foto van de uitlaatdemper


* tuono.jpg (150.34 KB, 587x380 - bekeken 547 keer.)
Gelogd
brobro
Full ARA Member
***
Offline Offline

Berichten: 167


Netherlands
« Antwoord #25 Gepost op: Januari 24, 2012, 22:47:24 »

Helaas moet ik hier iets neerzetten, iets wat ik nooit hoopte te hoeven doen.
Maar van de week is uit mijn garage de uitlaat, de accu en het gereedschapsetje (orgineel aprilia) van mijn Tuono gestolen.
De uitlaat betreft een voor nederland redelijk unieke Q(uat) D uitlaat titanium. (Bas van dit forum heeft dezelfde.)
De accu is de sterkere Yuasa 14 ipv 12.

Willen jullie als jullie wat op marktplaats of op een andere plaats iets zien verschijnen contact met mij opnemen?
Alvast heel erg bedankt!

Holy, hoe aso is dat zeg!!!
Wees blij dat je Tuono er nog stond, is niets mee gebeurd?
Vallen dat soort spullen niet onder de inboedel verzekering van je huis?
Gelogd

RSV Mille '03
michello86
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: Januari 30, 2012, 14:04:56 »

Nee gelukkig is de Tuono verder niet omgevallen of iets, hij staat ongeveer klem achter mijn auto, dat is mijn geluk geweest achteraf.
Al staat hij er nu niet meer met een heel fijn gevoel.

Gelukkig viel dit voor mij gewoon onder de motorverzekering!
Dus ik kreeg voor alles uiteindelijk de nieuwwaarde terug (exclusief mijn eigen risico).

Uiteindelijk kom je er wel weer overheen, alleen wie zegt dat als ik alles er weer nieuw opzet dat het niet volgende week er weer vanaf is gestolen..
Gelogd
tormenta
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: Juni 15, 2012, 11:18:13 »

Helaas ben ik ook de dupe geworden van voertuigcriminaliteit.
De nacht van 12 op 13 juni is mijn RSV gejat.
Na het aan alle kanten gemeld te hebben heb ik het gevoel dat dit alleen een formaliteit is. Aanwijzingen over verdachte personen in de beurt of speciale specificaties van de fiets worden niet eens in het verbaal opgenomen omdat er toch niets mee gedaan wordt.
Ik heb zelfs het vermoeden dat er vanuit de buurt getipt is.Woon namelijk sinds kort op een soort eiland waar je niet komt als je er niet moet zijn in Bergschenhoek(rotterdam).Kan me ook niet voorstellen dat die rijdend mee is genomen anders was de hele buurt wakker geworden.
Dit is was hem,
www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?topic=13853.0
Kenteken  MD-TB-43
Het kuipruitje is ondertussen gewoon wit en de arrow einddemper is vervangen door een zwarte van merk Werx.

Groet van een depressief en boos man  Sad
« Laatste verandering: Juni 16, 2012, 16:56:30 door tormenta » Gelogd
Zwijntje
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 630


Netherlands
« Antwoord #28 Gepost op: Juni 15, 2012, 12:12:39 »

Misschien verstandig om een regio, datum enz aan te geven.
Je wordt er toch gewoon gestoord van dat die kl*relijers niet van andermans spullen af kunnen blijven!!  Angry


Gelogd

1990 Yamaha FZR600
1994 Yamaha FZR600 R, Wayne Rainey replica

2002 Aprilia RSV Mille R, 2003'R' Öhlins & radiale remmen, >04 RSV 2-2 uitlaat, SBK stuur
tormenta
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: Juni 16, 2012, 16:57:49 »

Bedankt voor je reactie heb eea aangepast.

Grtz
T

Misschien verstandig om een regio, datum enz aan te geven.
Je wordt er toch gewoon gestoord van dat die kl*relijers niet van andermans spullen af kunnen blijven!!  Angry



Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #30 Gepost op: Juni 17, 2012, 19:09:51 »

Hoop dat je verzekering nog wat uitkeert,volgens mij is politie/justitie niet heel actief bezig met opsporen van gestolen motoren, sterkte er mee! 
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
temperatuur 2004 Mille « 1 2 » cees 23 16532 Laatste bericht Juni 25, 2010, 21:41:00
door rsvjan
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39321 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
15 juni, 3 uurs race van oude motoren in Elst « 1 2 3 » rolf 35 21771 Laatste bericht Juni 24, 2013, 18:35:36
door rolf
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35392 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19365 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!