Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 21:06:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Winterklustopic 2008  (gelezen 114207 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Timfiz
Gast
« Antwoord #60 Gepost op: November 19, 2007, 23:49:18 »

Mooi en apart projectje voor de koude periode. Zorg je wel voor genoeg koelrendement zodat je in de zomer met 30 graden je koppakking er niet uit blaast.

 
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #61 Gepost op: November 20, 2007, 17:12:48 »

Ik ga deze winter mijn mille us ff voorzien van nieuwe oliĆ«n voor hoever  Grin
dat nodig is en ik zal um us ff aan de stroom zette

Verder natuurlijk poetseeeee tot mei 2008 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #62 Gepost op: November 20, 2007, 18:07:46 »

Ik ga mijn dashbordlampje repareren, Xenon look bolletjes plaatsen, samen met rick een keer de vloeistoffen vervangen en de remmen controleren
En de vering moet eens een beetje afgesteld worden, achter staatie veelste hard, en voor is de ingaande demping volgens mij verkeerd Huh

Owjah, en een acculader derophangen Grin


Als ik dan nog geld overheb, miss een 14ah accu, een safetylights module en valdoppen
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik die deflectors laat spuiten en op de topkuip ga zetten
Gelogd

Hansie
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 694


Ook ik van jou!


« Antwoord #63 Gepost op: November 20, 2007, 18:13:26 »

Citaat
Mooi en apart projectje voor de koude periode. Zorg je wel voor genoeg koelrendement zodat je in de zomer met 30 graden je koppakking er niet uit blaast.
Citaat
Lekker bezig zo. Nog wat moeten uitrekenen met van 2 naar 1 koeler? Of op de bonnefooi?

Kun je je helemaal op stuk rekenen en testen.



Of gewoon de smart-ass uithangen en de radiator van een 2004 RSV kopen.... Cool
Blijkt nog vrij aardig te passen ook!
Gelogd

Stock=boring!
aka wouter
Gast
« Antwoord #64 Gepost op: November 20, 2007, 18:55:09 »

moet nog even moed verzamelen  om de mille aan te pakken:
- krasschade (4 x omvallen  Evil ) aan zijpanelen. Leeuwekop stickers verwijderen en spuiter zoeken om de panelen weer te "ontkrassen" en nieuwe stickers
   opscharrelen
- achterdeel kuip vervangen. Ik heb van Rolf al een onbeschadigde exemplaar gescoord, moet ook overgespoten worden in dezelfde rode kleur + stickers
- vermoedelijk moeten de kleppen gesteld worden, 1-tje tikt boven de rest uit, Volgens mij is daar appart gereedschap voor nodig. Wie weet hoe dat moet   
  en wat voor gereedschap is nodig?
- het gewoonlijke, olie, oliefilter en bougies vervangen (simpel) en luchtfilter uitwassen

ik heb nog een gebruikt setje banden (pilot Power) bij de dealer staan. Deze laat ik in het voorjaar omwisselen. Setje is in mei dit jaar vroegtijdig voor de Pliotroad C2  vervangen, wegens de  Noordkaap / Marokko trip.

Zal een reportage op mijn site bijhouden. De motor zal denk-ik nog meer uit elkaar liggen dan als op de foto Grin

recentelijk heb ik nog de 2 hoofdzekeringen (30 amp) met houder en al moeten vervangen. 1 van de zekeringen was al helemaal wegversmolten in de houder. Aprilia probleempje heb ik inmiddels begrepen. De stekker onder de passagierszitje is vorige zomer al uitgefikt, toen ik in de Pyereneeƫn was. Eerst paniek van hoe kom ik weg. Gebeurde toevallig bij een onderhoudsdepot van skimachines. De monteur was in een half uur klaar en wilde alleen een bedankje aannemen (leve de fransen!!!!)

........en wil nog blijven rijden ook op mijn pekelfiets, Honda Silverwing (GL500). Grin Grin Grin
 


* IMGP5130.JPG (103.69 KB, 640x480 - bekeken 227 keer.)
Gelogd
Pimmie
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 457

Netherlands
« Antwoord #65 Gepost op: November 20, 2007, 18:57:12 »

SXV naar QMS brengen... Water komt in de olie...   
Gelogd
Dalman
Gast
« Antwoord #66 Gepost op: November 20, 2007, 21:02:15 »

moet nog even moed verzamelen  om de mille aan te pakken:
- krasschade (4 x omvallen  Evil ) aan zijpanelen. Leeuwekop stickers verwijderen en spuiter zoeken om de panelen weer te "ontkrassen" en nieuwe stickers
4 x laten omvallen??? WTF?

Heb nog wat brandhout te koop, voor liefhebbers 




* AFKastanje.jpg (46.63 KB, 234x170 - bekeken 209 keer.)
« Laatste verandering: November 20, 2007, 21:07:21 door Dalman » Gelogd
aka wouter
Gast
« Antwoord #67 Gepost op: November 20, 2007, 21:19:48 »

moet nog even moed verzamelen  om de mille aan te pakken:
- krasschade (4 x omvallen  Evil ) aan zijpanelen. Leeuwekop stickers verwijderen en spuiter zoeken om de panelen weer te "ontkrassen" en nieuwe stickers
4 x laten omvallen??? WTF?

Heb nog wat brandhout te koop, voor liefhebbers   
    brandhout?Huh   alleen gehakt, gekloofd  en droog, liefst geen kastanjehout angel

aprilia 4 x omgevallen  Evil Evil Evil  na parkeren zakte jiffy na enige tijd (na zo 'n 2 uur) door de graffellaag heen (tsjechiĆ« en Noordkaap) met de nodige schade.
1e keer was op de dag dat ik hem (haar?) kreeg (na 150 km), de koppeling niet goed functioneerde en met het keren de motor bokte en afsloeg en ik omviel.
en Ć©Ć©n keer met tanken ik mijn evenwicht verloor met het wegzetten en het ding net, net, net niet kon houden.
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #68 Gepost op: November 21, 2007, 15:02:55 »

Ik ben inmiddels begonnen met het spuiten van de circuitkuip.
Helaas gaat er telkens iets mis ,hoewel ik goed schuur en volgens mij goed ontvet ,krijg iedere keer (ik heb inmiddels drie pogingen gedaan)een stukje krakkelee (hoe schrijf je dat Cheesy)op het spuitwerk.

Ik word er inmiddels een beetje "naar" van, het hoeft niet supermooi maar moet er wel een beetje redelijk uitzien.

Ik gebruik acrylverf van motip.
Heeft iemand misschien tips wat ik evt fout doe Huh Huh
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #69 Gepost op: November 21, 2007, 15:33:12 »

ja gebruik een roller , werkt op de boot ook altijd 
Gelogd

if it runs , race it
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #70 Gepost op: November 21, 2007, 15:39:53 »

ja gebruik een roller , werkt op de boot ook altijd 

Gaat niet werken,hij word zwart ipv grijs  Grin Grin
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #71 Gepost op: November 21, 2007, 17:25:05 »

eerst een laagje anti-slip dan gaat het geen kant meer op  en mooi grijs in niet lelijk frank
Gelogd

if it runs , race it
novaterra
Gast
« Antwoord #72 Gepost op: November 21, 2007, 17:42:20 »

gabro eprom monteren, uitlaat steun maken en radiale brembo rempomp er op zetten, oh ja, en nog op de bank met het ding
Gelogd
v-TWim
Gast
« Antwoord #73 Gepost op: November 21, 2007, 17:43:28 »

Het is niet per definitie gezegd dat de ene lak zomaar op de andere gespoten kan worden. Hoe precies wel en niet weet ik ook niet maar informeer ff bij een spuiter. Ben ook eens tijden in de weer geweest met het spuiten van kapjes van een CB 500.... Totdat ik erachter kwam dat het gewoon aan de onderlaag lag. Had het eerste het beste wat me voor de poten kwam erop gespoten. Mooie goedkope onderlaag ja...   Helemaal kaal en goede primer en toen was het goed. Na een poging of zes  
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #74 Gepost op: November 21, 2007, 17:49:27 »

Het is niet per definitie gezegd dat de ene lak zomaar op de andere gespoten kan worden. Hoe precies wel en niet weet ik ook niet maar informeer ff bij een spuiter. Ben ook eens tijden in de weer geweest met het spuiten van kapjes van een CB 500.... Totdat ik erachter kwam dat het gewoon aan de onderlaag lag. Had het eerste het beste wat me voor de poten kwam erop gespoten. Mooie goedkope onderlaag ja...   Helemaal kaal en goede primer en toen was het goed. Na een poging of zes  

Ligt volgens mij inderdaad aan de onderliggende laag, miss dat het helpt als je eerst een primer oid aanbrengt?
Gelogd

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16971 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Verslag ZAC Zolder 1 juli 2009 emille 14 8795 Laatste bericht Juli 05, 2009, 07:18:04
door cees
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102814 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8885 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
eemshaven 2008 rolf 10 8147 Laatste bericht Mei 09, 2008, 09:15:53
door rolf

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!