Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 15:09:14 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Winterklustopic 2008  (gelezen 114199 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
gangisallesman
Gast
« Antwoord #90 Gepost op: December 02, 2007, 21:30:31 »

Ik ben inmiddels begonnen met het spuiten van de circuitkuip.
Helaas gaat er telkens iets mis ,hoewel ik goed schuur en volgens mij goed ontvet ,krijg iedere keer (ik heb inmiddels drie pogingen gedaan)een stukje krakkelee (hoe schrijf je dat Cheesy)op het spuitwerk.

Ik word er inmiddels een beetje "naar" van, het hoeft niet supermooi maar moet er wel een beetje redelijk uitzien.

Ik gebruik acrylverf van motip.
Heeft iemand misschien tips wat ik evt fout doe Huh Huh

Zou kunnen dat er nog een beetje siliconen op zit ergens, dit is erg naar spul. Als ik een bij ons in spuiterij binnen kom met een spuitbus siliconenspray dan moet ik rennen voor mijn leven
Maar ff zonder  heid het is rotspul voor verf, ff speciale ontvetter halen.

Suc6 Ab

Siliconen erg naar spul , 't is maar hoe je het bekijkt , soms zijn vrouwen er behoorlijk bij gebaat  .Sorry ik dwaal af  Roll Eyes.
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #91 Gepost op: December 02, 2007, 22:37:24 »

ha die teun,
de falco heeft gewoon goed onderhoud gehad maar het ruitje was dus gewoon brandstof 
maar blij te lezen dat ze er nog steeds veel plezier van heeft.
gr
stefan
Gelogd

if it runs , race it
teun
Gast
« Antwoord #92 Gepost op: December 03, 2007, 12:28:38 »

ha die teun,
de falco heeft gewoon goed onderhoud gehad maar het ruitje was dus gewoon brandstof 
maar blij te lezen dat ze er nog steeds veel plezier van heeft.
gr
stefan

geeft niet joh, 't ruitje glimt inmiddels weer als nieuw. alle vlekkies zijn weggepolijst. Smiley
Mijn vriendin is er super blij mee, en ik eerlijk gezegd ook wel. blijf de falco gewoon een razend fijne motor vinden. We pimpen d'r alleen een klein beetje met betere veren, stalen remleidingen  en een rapidbike, etc Wink
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #93 Gepost op: December 03, 2007, 13:51:03 »

Teun waar heb je het ruitje mee gepolijst?
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #94 Gepost op: December 03, 2007, 14:48:15 »

ik heb de lijst gelezen  als je daarna nog een mille onder hande wil nemen , ik heb er
toevallig nog eentje staan 
Gelogd

if it runs , race it
teun
Gast
« Antwoord #95 Gepost op: December 03, 2007, 17:33:05 »

Teun waar heb je het ruitje mee gepolijst?

kan met vanalles, maar als je echt ingevreten vlekken hebt die je met je nagel kunt voelen, dan begin ik meestal met commandant nr 3. totdat ze weg zijn (da's wel ff poetsen) en dan daarna ff echt mooi polijsten met commandant nr 5. Ruitje van de falco ben ik toch wel 2 a 3 uurtjes zoet mee geweest, daar de hele binnenkant onder de diep ingevreten plekken zat. buitenzijde zat een lichte film, veroorzaakt door benzine. die was zo weg.

altijd in kringen poetsen, anders krijg je krassen die weer moeilijk weg te polijsten zijn.

als je een polijst machine hebt, of een opzetstuk voor de dremel, dan zal het ongetwijfeld een stuk sneller gaan, maar ik hou wel van wat bezigheidstherapie Smiley

Gelogd
teun
Gast
« Antwoord #96 Gepost op: December 03, 2007, 17:33:45 »

ik heb de lijst gelezen  als je daarna nog een mille onder hande wil nemen , ik heb er
toevallig nog eentje staan 

nah leuk aanbod, maar we hebben net een huis gekocht, dus ben al sneller bezig dan initieel geplanned, om te zorgen dat we voor de verhuizing klaar zijn Smiley
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #97 Gepost op: December 03, 2007, 17:44:42 »

Teun waar heb je het ruitje mee gepolijst?

kan met vanalles, maar als je echt ingevreten vlekken hebt die je met je nagel kunt voelen, dan begin ik meestal met commandant nr 3. totdat ze weg zijn (da's wel ff poetsen) en dan daarna ff echt mooi polijsten met commandant nr 5. Ruitje van de falco ben ik toch wel 2 a 3 uurtjes zoet mee geweest, daar de hele binnenkant onder de diep ingevreten plekken zat. buitenzijde zat een lichte film, veroorzaakt door benzine. die was zo weg.

altijd in kringen poetsen, anders krijg je krassen die weer moeilijk weg te polijsten zijn.

als je een polijst machine hebt, of een opzetstuk voor de dremel, dan zal het ongetwijfeld een stuk sneller gaan, maar ik hou wel van wat bezigheidstherapie Smiley



Dacht ik al. Heb zat commander thuis liggen, maar dacht misschien dat je een speciaal goedje speciaal voor kuipruitjes had gekocht. Ik heb gelukkig alleen wat doffe plekjes van het verzenden doordat het ruitje lang het karton schuurde.

 
Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #98 Gepost op: December 03, 2007, 18:41:27 »

Toevallig vandaag een kastje met werkbankje in de bus gemaakt. Reuze handig hoef ik niet altijd alle spullen in en uit te pakken.
Als de de plank (werkbankje) wegneem, passen er precies de regenwielen in ..............Ik denk dat het handig is om als koffiebuffet te gebruiken ipv werkbank Tongue
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
liwi
Gast
« Antwoord #99 Gepost op: December 03, 2007, 20:04:23 »

Die van mij staat helaas nog steeds bij de  Cry winkel gepoetst en wel ze kunnen hem nog steeds niet maken ze zijn druk op zoek maar kunnen dus niet de pepernoten vinden ik wacht rustig hij staat warm maarja ze hebben nu ook gegevens opgevraagd bij de Aprilia dealer.
Hoop toch dat de Sint hem kan maken we zal see Groeten alvast aan een ieder fijne dagen toegewenst.



Wim
Gelogd
Gertjan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 782


RSV4 >> Italien rules....

Italy
« Antwoord #100 Gepost op: December 04, 2007, 08:08:35 »

Ik denk dat het handig is om als koffiebuffet te gebruiken ipv werkbank Tongue

Of dat handig is.......komen we de eerstvolgende keer wel met een paar man uitproberen  angel
Gelogd

The most important things in live ..... aren't things.
Vincent
Gast
« Antwoord #101 Gepost op: December 04, 2007, 08:28:45 »

Past ook wel een beertender op cker  Grin
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #102 Gepost op: December 04, 2007, 09:15:21 »

Die van mij staat helaas nog steeds bij de  Cry winkel gepoetst en wel ze kunnen hem nog steeds niet maken ze zijn druk op zoek maar kunnen dus niet de pepernoten vinden ik wacht rustig hij staat warm maarja ze hebben nu ook gegevens opgevraagd bij de Aprilia dealer.
Hoop toch dat de Sint hem kan maken we zal see Groeten alvast aan een ieder fijne dagen toegewenst.



Wim

Wat heb je dan aan de hand?
Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #103 Gepost op: December 04, 2007, 09:55:59 »

Ik denk dat het handig is om als koffiebuffet te gebruiken ipv werkbank Tongue

Of dat handig is.......komen we de eerstvolgende keer wel met een paar man uitproberen  angel

Limburgse gastvrijheid!...............geen probleem je weet toch 'hoe meer zielen, te meer idioten'.......of hoe ging dat ook al weer
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Gertjan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 782


RSV4 >> Italien rules....

Italy
« Antwoord #104 Gepost op: December 12, 2007, 20:49:29 »

Rond deze tijd van het jaar zou dit topic toch bovenaan moeten staan  angel

Dus hierbij een foto zoals de mijne er op dit moment bij staat/hangt ivm. noodzakelijk groot onderhoud  Grin


* 5.JPG (146.03 KB, 893x670 - bekeken 240 keer.)
Gelogd

The most important things in live ..... aren't things.
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16971 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Verslag ZAC Zolder 1 juli 2009 emille 14 8795 Laatste bericht Juli 05, 2009, 07:18:04
door cees
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102806 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8884 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
eemshaven 2008 rolf 10 8146 Laatste bericht Mei 09, 2008, 09:15:53
door rolf

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!