Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 07:45:36 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 31   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Winterklustopic 2008  (gelezen 114224 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
v-TWim
Gast
« Antwoord #150 Gepost op: December 31, 2007, 13:43:17 »

zijn stx-01 van Braking.: goedkoop op de kop getikt. Ik heb er nog een setje gietijzeren rotors bijgekregen. Kan zo wisselen en zelfs de veertjes er tussenuit halen zodat het rammel-schijven worden. Passen op vele motoren, maar dat doen de orginele ook.

Ik vind ze niet lelijk Bart: Maar super ook niet. Als ze hun werk goed doen, ben ik happy  Wink

Ze 'ogen' erg massief...

Ik heb gietijzeren zwevende schijven van Spiegler... Samen met de radiale klauwen en Carbone Lorraine SBK blokken is het alsof je tegen een muur rijd als je remt...  Undecided

Hoe groter het stuk metaal, hoe beter de warmte-afvoer.
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #151 Gepost op: December 31, 2007, 13:46:00 »

zijn stx-01 van Braking.: goedkoop op de kop getikt. Ik heb er nog een setje gietijzeren rotors bijgekregen. Kan zo wisselen en zelfs de veertjes er tussenuit halen zodat het rammel-schijven worden. Passen op vele motoren, maar dat doen de orginele ook.

Ik vind ze niet lelijk Bart: Maar super ook niet. Als ze hun werk goed doen, ben ik happy  Wink

Ze 'ogen' erg massief...

Ik heb gietijzeren zwevende schijven van Spiegler... Samen met de radiale klauwen en Carbone Lorraine SBK blokken is het alsof je tegen een muur rijd als je remt...  Undecided
Nou zat ik twijfelen of ik meteen die gietijzeren rotors erop zou doen: roesten die dingen niet onder je kont weg pimmie?
Gelogd
Pimmie
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 457

Netherlands
« Antwoord #152 Gepost op: December 31, 2007, 15:12:51 »

zijn stx-01 van Braking.: goedkoop op de kop getikt. Ik heb er nog een setje gietijzeren rotors bijgekregen. Kan zo wisselen en zelfs de veertjes er tussenuit halen zodat het rammel-schijven worden. Passen op vele motoren, maar dat doen de orginele ook.

Ik vind ze niet lelijk Bart: Maar super ook niet. Als ze hun werk goed doen, ben ik happy  Wink

Ze 'ogen' erg massief...

Ik heb gietijzeren zwevende schijven van Spiegler... Samen met de radiale klauwen en Carbone Lorraine SBK blokken is het alsof je tegen een muur rijd als je remt...  Undecided
Nou zat ik twijfelen of ik meteen die gietijzeren rotors erop zou doen: roesten die dingen niet onder je kont weg pimmie?


Ik heb ze op m'n 900 Superlight gehad, op de 748 en nu op de Tuono, het remt gewoon heel goed en ja als ze nat worden heb je mooie rode schijven maar dat rem je er zo vanaf, geen probleem...
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #153 Gepost op: December 31, 2007, 15:37:27 »

Ok dan. Thanks dude: en het vershil in remkracht is echt merkbaar? nDan zet ik ze er op.

Btw: een ander (niet nader te noemen) clublid zei dat het nooit echt gietijzer kan zijn op schijven: is te bros. Wat is het dan wel?
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #154 Gepost op: December 31, 2007, 17:04:51 »

kzoek nog iemand die m,n brommert wil poetsen op locatie

Je had toch twee dochters Grin
dochters en poetsen cq schoonmaken
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #155 Gepost op: December 31, 2007, 17:34:32 »

kzoek nog iemand die m,n brommert wil poetsen op locatie

Je had toch twee dochters Grin
dochters en poetsen cq schoonmaken

Heb weleens gehoord dat vrouwen daar goed in zijn angel
Gelogd

2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #156 Gepost op: December 31, 2007, 17:35:12 »

kzoek nog iemand die m,n brommert wil poetsen op locatie

Je had toch twee dochters Grin
dochters en poetsen cq schoonmaken

Mmm..das nou baluh, had de motor al bijna op de trailer gezet om richting jou te gaan,
maargoed als je dochters de motor niet schoonmaken dan houdt ut op  

had altijd nog een droom waarbij 2 meiden in bikini mun motor schoonmaakten...maargoed...tis nu ook winter
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #157 Gepost op: December 31, 2007, 17:36:02 »

vroegerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wel ja
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pimmie
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 457

Netherlands
« Antwoord #158 Gepost op: December 31, 2007, 17:39:54 »

Ok dan. Thanks dude: en het vershil in remkracht is echt merkbaar? nDan zet ik ze er op.

Btw: een ander (niet nader te noemen) clublid zei dat het nooit echt gietijzer kan zijn op schijven: is te bros. Wat is het dan wel?

Verschil is zeker merkbaar, zeker als ze ook zwevend zijn...

En qua materiaal, tja, 'cast iron'...
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #159 Gepost op: Januari 01, 2008, 16:35:58 »

nieuwe schijven, nieuwe blokken...... proefritje om in te laten slijten: de boel trilt als een gek bij remmen  Huh

huh? Iemand een suggestie?
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #160 Gepost op: Januari 01, 2008, 17:43:42 »

Zwevend maken , misschien kunnen de floaters te weing floaten?
Kunnen je remblokken wel geheel vrij bewegen?, soms moet je de lak eraf schuren
Likje copaslip op de achterkant van de blokken?

Ik hoop dat de schijven niet krom zijn of dat er verschil in dikte over de schijf zit.

Ik zou ze eerst volledig zwevend maken en dan nog eens een testritje doen.










Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #161 Gepost op: Januari 01, 2008, 19:08:04 »

kopervet zit op de blokkies, zitten lekker. Het floating gedeelte is al een hele vreemde: je kan de bussen met de clipjes heel makkelijk verwijderen. Ik kan ze dus in 5 min helemaal zwevend maken: zitten soort van ringetjes/veertjes tusssen. Misschien dat het hem daar in zit. Mooi bedacht, maar misschien niet echt overal evenveel speling  Huh Schijven zijn echt spatrecht.

Niet iets met remvloeistof?
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #162 Gepost op: Januari 01, 2008, 19:11:55 »

zal wel even een piccie maken....... hier snapt niemand wat van natuurlijk  angel
Gelogd
v-TWim
Gast
« Antwoord #163 Gepost op: Januari 01, 2008, 19:36:03 »

Als de schijven recht zijn maar je hebt op de floaters niet overal evenveel speling kan ik maar een ding concluderen: Hart krom. Had ik ook met een schijf omdat de vorige eigenaar (echt waar  ) zijn schijfremslot was vergeten. Ik hoop alleen dat het iets anders is voor je. Zou wel sunde zijn van je nieuwe schijfies.
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #164 Gepost op: Januari 01, 2008, 19:51:46 »

hmmmmmm dat hoop ik niet.  Tongue Een krom hart bij een vers schijfsetje: dat zou braking fraai staan  Angry
zo zien die busjes eruit:




Gelogd
Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 31   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16972 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Verslag ZAC Zolder 1 juli 2009 emille 14 8795 Laatste bericht Juli 05, 2009, 07:18:04
door cees
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102835 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8887 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
eemshaven 2008 rolf 10 8149 Laatste bericht Mei 09, 2008, 09:15:53
door rolf

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!