Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 24, 2024, 23:07:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: FerBa meldt zich!!!  (gelezen 7313 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Extremo
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: April 14, 2012, 13:16:16 »

Dag ferry, welkom. Waar kom je ergens vandaan??? Voor een dagje circuit zou ik de Aprilia experiense aanbevelen!!!!
Ook nog gezellig ook!!

Hoi daanrsv,
Ik woon in Delfgauw (Z-H), dat ligt tussen Delft en Pijnacker in. Ik neem aan dat je de Aprilia Experience op Spa-Francorchamps bedoelt? Wilde er dit jaar wel heen, maar had helaas al wat anders. Ik wil er de volgende keer zeer zeker heen.
Welkom...

We hebben bijna dezelfde motor Grin

  Grin

Heey hey , welkom ook naamens mij  " bijna stadsgenoot hihi ik woon in Delft " en heb denk ik de zelfde gasser ( motor ...) ook met een flinke Titanium toet " lekker synfonie als wej toevallig zamen op de weg blasen " ik heb een eprom van John van Os en dik tevreden , euh als je toevallig msn hebt of zo voor een praatje .. anders voeg me maar als vriend hierzo en ik zou zeggen kom eens keertje naar Delft ok?
Ciao

Joey
Gelogd
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: April 17, 2012, 22:51:53 »

Dag ferry, welkom. Waar kom je ergens vandaan??? Voor een dagje circuit zou ik de Aprilia experiense aanbevelen!!!!
Ook nog gezellig ook!!

Hoi daanrsv,
Ik woon in Delfgauw (Z-H), dat ligt tussen Delft en Pijnacker in. Ik neem aan dat je de Aprilia Experience op Spa-Francorchamps bedoelt? Wilde er dit jaar wel heen, maar had helaas al wat anders. Ik wil er de volgende keer zeer zeker heen.
Welkom...

We hebben bijna dezelfde motor Grin

  Grin

Heey hey , welkom ook naamens mij  " bijna stadsgenoot hihi ik woon in Delft " en heb denk ik de zelfde gasser ( motor ...) ook met een flinke Titanium toet " lekker synfonie als wej toevallig zamen op de weg blasen " ik heb een eprom van John van Os en dik tevreden , euh als je toevallig msn hebt of zo voor een praatje .. anders voeg me maar als vriend hierzo en ik zou zeggen kom eens keertje naar Delft ok?
Ciao

Joey

Hey Joey,
Jij ook welkom! Smiley Top dat je tevreden bent met je bike!
In Delft ben ik elke dag te vinden ivm mijn werk, ben er ook geboren en getogen! Azn
Ben jij dit toevallig, dan heb ik je gespot? Grin  http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?topic=5690.msg307213#msg307213
Msn doe ik niks mee, ik zit wel op Facebook of Hyves.

Grtz Ferry


Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
Extremo
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: April 20, 2012, 08:32:34 »

Dag ferry, welkom. Waar kom je ergens vandaan??? Voor een dagje circuit zou ik de Aprilia experiense aanbevelen!!!!
Ook nog gezellig ook!!

Hoi daanrsv,
Ik woon in Delfgauw (Z-H), dat ligt tussen Delft en Pijnacker in. Ik neem aan dat je de Aprilia Experience op Spa-Francorchamps bedoelt? Wilde er dit jaar wel heen, maar had helaas al wat anders. Ik wil er de volgende keer zeer zeker heen.
Welkom...

We hebben bijna dezelfde motor Grin

  Grin

Heey hey , welkom ook naamens mij  " bijna stadsgenoot hihi ik woon in Delft " en heb denk ik de zelfde gasser ( motor ...) ook met een flinke Titanium toet " lekker synfonie als wej toevallig zamen op de weg blasen " ik heb een eprom van John van Os en dik tevreden , euh als je toevallig msn hebt of zo voor een praatje .. anders voeg me maar als vriend hierzo en ik zou zeggen kom eens keertje naar Delft ok?
Ciao

Joey

Hey Joey,
Jij ook welkom! Smiley Top dat je tevreden bent met je bike!
In Delft ben ik elke dag te vinden ivm mijn werk, ben er ook geboren en getogen! Azn
Ben jij dit toevallig, dan heb ik je gespot? Grin  http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?topic=5690.msg307213#msg307213
Msn doe ik niks mee, ik zit wel op Facebook of Hyves.

Grtz Ferry




Ok dan , en ja op de spot was ik idd, euh als je wilt stuur me een Pm met je facebook dan voeg ik je toe ok ?

Ciao

Joey
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Verslag ZAC Zolder 1 september 2009 « 1 2 » emille 15 10920 Laatste bericht September 04, 2009, 16:32:56
door Timfiz
Plannen voor C-licentiecursus? « 1 2 ... 10 11 » rsvfrank 150 58020 Laatste bericht September 30, 2010, 04:53:40
door rsvfrank
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 10032 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50161 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Olie specificatie Bikeman 1 5701 Laatste bericht Maart 10, 2009, 19:59:26
door koekeroe

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!