Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 10:54:45 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Eerste proefrit....  (gelezen 49318 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
cwalker
Gast
« Antwoord #75 Gepost op: Januari 29, 2008, 21:53:28 »

kan ja me soms een link geven waar naar toe 

heb geen idee waar je te vinden of is het qms

kus van de juffrouw en 1 bank vooruit...
Gelogd
debulte
Gast
« Antwoord #76 Gepost op: Januari 29, 2008, 22:00:17 »

kan het soms zijn omdat hij nog niet ingeshreven is zodat aprilia niet weet dat er al een loopt in mijn regio of bij m'n garagist

thx voor de mail

greetz debulte
Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #77 Gepost op: Januari 29, 2008, 22:09:01 »

kan het soms zijn omdat hij nog niet ingeshreven is zodat aprilia niet weet dat er al een loopt in mijn regio of bij m'n garagist

thx voor de mail

greetz debulte

dat heeft daar in se toch weinig mee te maken... de niuwe mappings worden gewoon overal in belgiĂ« en nederland tegelijk beschikbaar gemaakt voor diegenen die een axone hebben... maar je moet het wel op tijd checken natuurlijk (als dealer)..  iets wat wij elke dag na sluitingstijd doen..
Gelogd
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #78 Gepost op: Januari 30, 2008, 19:23:02 »

cwalker ik begrijp dat jij van qms bent is er al wat bekend over het remschakelsetje want ik heb er ook wel interresse in alvast bedankt
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
cwalker
Gast
« Antwoord #79 Gepost op: Januari 30, 2008, 20:24:03 »

cwalker ik begrijp dat jij van qms bent is er al wat bekend over het remschakelsetje want ik heb er ook wel interresse in alvast bedankt


ik heb alles doorgestuurd, denk dat het nog wel ff duurt, ze bekijken nu bij gilles of ze het gaan maken...

aanpassen van een bestaande set zoals de onze kunnen we altijd, maar het is nog niet echt 'af'.... en duo kun je vergeten dan. ik probeer van gilles te bekomen dat ze, als ze een set voor de shiver gaan maken, dat doen zoals hun kit voor de kawa Z1000, daar kan je de beugels met duosteunen apart bijkopen, en monteren/demonteren op 5 minuten... alleen is zo'n 2 delige kit niet bepaald goedkoop...
Gelogd
debulte
Gast
« Antwoord #80 Gepost op: Februari 01, 2008, 21:02:43 »

is er al iemand die z'n vering vooraan en achteraan heeft fine getund of veranderd

zoals xrv rider

greetz debulte
Gelogd
debulte
Gast
« Antwoord #81 Gepost op: Februari 02, 2008, 18:16:34 »

 m'n shiver met tankhoes en tanktas


* Herschaalde kopie van Herschaalde kopie van IMG_2554.jpg (127.24 KB, 1113x834 - bekeken 281 keer.)

* Herschaalde kopie van IMG_2555.jpg (132.21 KB, 1113x834 - bekeken 290 keer.)
« Laatste verandering: Februari 02, 2008, 18:39:34 door debulte » Gelogd
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #82 Gepost op: Februari 02, 2008, 20:34:58 »

m'n shiver met tankhoes en tanktas

Ziet er netjes uit!

Ik ga binnenkort voor de tas voor achterop... maar op het moment gaat al het geld naar de racer/circuitrijden dus kan nog ff duren 
Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #83 Gepost op: Februari 02, 2008, 21:05:10 »

ik zit ook in belgië hoor.... en wij hebben die mappings zo'n 3-4 weken geleden al op shivers gezet..

Is er voor de "gewone" gebruiker veel verschil te merken met voorheen, las op het apriliaforum.com dat de gasreactie veel directer werd, vooral vanuit stilstand?

Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
debulte
Gast
« Antwoord #84 Gepost op: Februari 04, 2008, 20:37:42 »

k'ben dit weekend nog eens naar m'n garagist geweest voor die mappings en duidelijk gezegd tegen hem

dat je bijna op ieder forum van de shiver kan lezen dat er nieuwe mappings zijn voor de shiver maar het kan niet zijn zij hij

heeft zelf naar importeur gebeld en die wisten van niks . ja natuurlijk k'zal hem maar geloven zeker  Smiley

k'zal ergens anders moeten met de moto die winkel is 250 meter van m'n deur , jammer
« Laatste verandering: Februari 04, 2008, 21:02:46 door debulte » Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #85 Gepost op: Februari 05, 2008, 14:49:12 »

aanbod geld nog steeds, je komt maar langs, en dan zetten we'm er gratis in... kan je ook zelf eens kijken hoe die 'onbestaande' mapping toch in onze axone staat..  Grin
Gelogd
Grandia
Gast
« Antwoord #86 Gepost op: Februari 05, 2008, 14:51:50 »

k'ben dit weekend nog eens naar m'n garagist geweest voor die mappings en duidelijk gezegd tegen hem

dat je bijna op ieder forum van de shiver kan lezen dat er nieuwe mappings zijn voor de shiver maar het kan niet zijn zij hij

heeft zelf naar importeur gebeld en die wisten van niks . ja natuurlijk k'zal hem maar geloven zeker  Smiley

k'zal ergens anders moeten met de moto die winkel is 250 meter van m'n deur , jammer

zit die nieuwe mapping er niet al standaard op bij jou?
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #87 Gepost op: Februari 05, 2008, 15:26:18 »

k'ben dit weekend nog eens naar m'n garagist geweest voor die mappings en duidelijk gezegd tegen hem

dat je bijna op ieder forum van de shiver kan lezen dat er nieuwe mappings zijn voor de shiver maar het kan niet zijn zij hij

heeft zelf naar importeur gebeld en die wisten van niks . ja natuurlijk k'zal hem maar geloven zeker  Smiley

k'zal ergens anders moeten met de moto die winkel is 250 meter van m'n deur , jammer

zit die nieuwe mapping er niet al standaard op bij jou?

Fabrieksaf worden de laatste mapping erin gezet, maar omdat daar wel eens wat maanden tussen zit heb je kans een verouderde mapping te hebben.
Wat Olivier al voor stelt is langs te gaan en te controleren.

Menig dealer(garagist) weet nog niet helemaal hoe ze met een axone-kast om kunnen gaan Undecided ik weet niet of de genoemde dealer(garagist) Aprilia dealer is. Bij Olivier weet ik zeker dat het goed is.

Even een voorbeeld, wij hebben ooit eens een technische avond gehad bij een dealer(garagist) en die pakte vol trots de koffer met de axone-kast erin om hem ons te laten zien. Deksel open en het plastic moest er nog vanaf gehaald worden, dat geeft dus aan dat hij er nog nooit of heel weinig mee gedaan heeft.
De axone kast gebruik je bij elke beurt, aflevering en diagnose van de motor.

Nog een kleine tip is de volgorde van het laden van de mapping, indien niet de juiste procesdure wordt aangehouden is deze dus niet geladen, terwijl men denkt van wel.

succes

grtjs rolf


ps. www.aprilia-riders.be is er
Gelogd
debulte
Gast
« Antwoord #88 Gepost op: Februari 05, 2008, 17:56:51 »

Nogmaals bedankt voor het aanbod Olivier zal je zeker nog eens opbellen:ok:.

De dealer is een aprilia dealer dat is zeker, en m'n shiver  is  de eerste week van december 2007 geleverd aan mij.

k'weet nu echt niet of die update van die mappings nodig waren maar ik denk van wel.

olivier nogmaals bedankt man

greetz peter
Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #89 Gepost op: Februari 05, 2008, 17:59:14 »

k'ben dit weekend nog eens naar m'n garagist geweest voor die mappings en duidelijk gezegd tegen hem

dat je bijna op ieder forum van de shiver kan lezen dat er nieuwe mappings zijn voor de shiver maar het kan niet zijn zij hij

heeft zelf naar importeur gebeld en die wisten van niks . ja natuurlijk k'zal hem maar geloven zeker  Smiley

k'zal ergens anders moeten met de moto die winkel is 250 meter van m'n deur , jammer

zit die nieuwe mapping er niet al standaard op bij jou?


zou ook kunnen, als je motor jonger dan een week of zes is, maar zelfs dan, we weten het maar zeker als we checken.
als je motor al van voor januari bij die dealer stond, is het zeker dat je nog met de oude mapping rondrijdt.

en ja, ik ken ook dealers die niet met 'n axone overweg kunnen.... er zijn er zelfs die er helemaal geen hebben (vorig jaar toch nog, kan nu wel veranderd zijn.)
Gelogd
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51611 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10352 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50195 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
HOW TO tandwiel en ketting vervangen? « 1 2 ... 18 19 » teddek 270 110039 Laatste bericht Juli 02, 2014, 21:34:49
door Zwijntje
BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM) « 1 2 ... 5 6 » Itakura 82 45131 Laatste bericht Maart 28, 2010, 20:47:03
door Itakura

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!